Droom van 2 nutzquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe noem je dan sletten die er openlijk voor uit komen dat ze graag dick krijgen?
Nymfos.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe noem je dan sletten die er openlijk voor uit komen dat ze graag dick krijgen?
Nee, anders had ik dat wel getypt natuurlijk.quote:
Ja, als je niet mentaal gedesoriënteerd was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel getypt natuurlijk.
Nee man. Nationaal beroep is skimmer, acordeonspeler of aspergeplukker. Wat denk jij nou?!?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:12 schreef Che_ het volgende:
Maar in Bulgarije is prostitutie een nationaal beroep toch? Overkill lijkt me. Markt is zwaar verzadigd.
Heb TS uitgelachen na Red Bull met bessenjeneverquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:22 schreef gianni61 het volgende:
goede OP, zou nog eens lezen
KLB / Twijfel of ik mijn relatie uit moet maken.
lijkt me vrij ranzig eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb TS uitgelachen na Red Bull met bessenjenever
deze was ook niet zo blij met zijn schijnheilige vrouwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind echt dat schijnheilige een van de zwaarste factoren. En dan hoeft de frequentie van de losbandigheid niet eens zo hoog te zijn.
Je verward me met iemand anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, als je niet mentaal gedesoriënteerd was.
Haha, chai toch. Jij bent sinds jaar en dag al anne frank.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ post ineens heel geeltand achtig. En jij was voor hem ook altijd een soort trigger. Hmm.
hoezo anne frank? is chai een jood?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha, chai toch. Jij bent sinds jaar en dag al anne frank.
Je bedoelt ene wicky?
moet chai zich verstoppen voor de duitsers?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha, chai toch. Jij bent sinds jaar en dag al anne frank.
Je bedoelt ene wicky?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoezo anne frank? is chai een jood?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
lol toen was hij idd wat scherperquote:
Ja iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ post ineens heel geeltand achtig. En jij was voor hem ook altijd een soort trigger. Hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |