Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:34 schreef Catkiller het volgende:
R&P / Chicks fixen als 'barman' op een schoolfeest.
HALLOOO mijn ogen zijn HIER ja! En NIET daar BENEDEN!quote:
De wil is er in elk geval... ook het enigequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax
Wel 12 jarigen willen hosselen op schoolfeest maar niet meegaan op schoolreis
Oké
ach dr gezicht is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
HALLOOO mijn ogen zijn HIER ja! En NIET daar BENEDEN!
Die voelt zich te goed voor ons.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:44 schreef leeell het volgende:
He 2Noten waar is Chocolatebear gebleven
Hij heeft een streep door zn naam, was ie stout of mistte die discipline? Anders wel lange banquote:
Weet hij nog steeds niet dat hij homo is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:34 schreef Catkiller het volgende:
R&P / Chicks fixen als 'barman' op een schoolfeest.
Ooh gewon perm dan denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef leeell het volgende:
[..]
Hij heeft een streep door zn naam, was ie stout of mistte die discipline? Anders wel lange ban
Is verschillend per user.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Hoe bont moet je het maken eigenlijk een permaban te krijgen?
de meeste mensen weten dat op 12 jarige leeftijd toch nog niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet hij nog steeds niet dat hij homo is?manmanman
gewoon iets naars zeggen overquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Zeehondenbontquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Perm bans zijn zelden permanent, ondertussen al 4 overleefd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
(niet dat ik er een ofzo hoor modjes)
Badumm Tssskquote:
Ik gok in het oostblok.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:44 schreef leeell het volgende:
He 2Noten waar is Chocolatebear gebleven
Sinds wanneer heb je daar negersquote:
Sinds chocolatebear? maar hij was nogal in zijn nopjes over die oostblokdames dus was gokje..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |