Op een schoolfeest?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef Scuidward het volgende:
"Ik heb de vorige jongen dubbel laten betalen om jou deze gratis te kunnen geven."
Maar waarom zou je ze sowieso gratis wat geven, is er dan geen kasverschil?
Kan me daarnaast ook voorstellen dat er een 'manager' rondloopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef leeell het volgende:
[..]
Op een schoolfeest?Boeie, alsof ze dat erg vinden en zo ja, alsof ze daar achter komen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef Scuidward het volgende:
"Ik heb de vorige jongen dubbel laten betalen om jou deze gratis te kunnen geven."
Maar waarom zou je ze sowieso gratis wat geven, is er dan geen kasverschil?
Neeee haha, het is gewoon bij ons op school.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan me daarnaast ook voorstellen dat er een 'manager' rondloopt.
Zal toch wel iemand een oogje in het zeil houden. Maar goed, jij bent toch niet op andere gedachten te brengen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Neeee haha, het is gewoon bij ons op school.
Ik weet uit ervaring dat meiden eerst geilen op gratis, en dan op barmannen. Ook weet ik dat ze extreem geilen op het woord "nee'".quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:45 schreef Fylax het volgende:
Hoi lieve FOK!kers, jullie favoriete PuberFylax helpt vanavond mee bij het schoolfeest voor eerste- en tweedeklassers. Ik sta lekker achter de bar om de schattige meisjes en quasi-stoere jongens wat cola of sinas te geven.
Ik zou geen Fylax zijn als ik sommige knappe chicks niet gratis drinken zou geven. Mijn vraag is alleen: Wat kan ik het beste zeggen als een meisje naar me toe komt, om een colaatje vraagt, die ik vervolgens gratis geef?
Het moet natuurlijk wel iets zijn waardoor ze gaat blozen en denkt: 'Zo, die Fylax is wel een leuke jongen.![]()
![]()
', niet iets waardoor ze afschrikt en snel wegrent.
Alvast bedankt fans!
Waarom dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef Gray het volgende:
Ook weet ik dat ze extreem geilen op het woord "nee'".
Okeequote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef Gray het volgende:
Dus doe je werk goed, wat heel aantrekkelijk is, en wees geen slappe hap. Dan hoef je verder geen woorden vuil te maken aan deze vliegen.
Daarmee maak je jezelf sterk, als haar rots in de branding, geen push-over als de rest.quote:
Succes.quote:[..]
Okee
Hahaha, dat is een beetje te veel van het goede.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:10 schreef 44rdbei het volgende:
Krijgen we weer een live verslag van de avond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |