Echt mooi iddquote:
Ik weet niet waar je woont.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar ben bezig met m'n onderzoeksplan en zit nog in m'n joggingbroek en dan moet ik douchen en alles en daar heb ik geen zin in.
Kom mij zelfgemaakte pizza brengen dan
Arnhemquote:
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door McNulty op 22-10-2015 15:10:57 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
AlsjeblieftZal hem maar weghalen voordat je gebanned word...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
AlsjeblieftGulzig gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
bedankt voor je bezorgdheid en je kwootquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal hem maar weghalen voordat je gebanned word...
Geen probleem, doe het graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
bedankt voor je bezorgdheid en je kwoot
Cholo is tonnetje rond, dit klopt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef McNulty het volgende:
Dit is cholo met haar matchende outfit
[ afbeelding ]
someone please call nine one onequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo is tonnetje rond, dit klopt niet
Maar je houdt toch van me zoals ik benquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo is tonnetje rond, dit klopt niet
Maar natuurlijk lieverdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je houdt toch van me zoals ik ben
Maar de sterkte van zijn lustgevoelens dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je houdt toch van me zoals ik ben
Hij kiest maar een vetrol uit waar ie z'n pik in wil stekenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar de sterkte van zijn lustgevoelens dan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij kiest maar een vetrol uit waar ie z'n pik in wil steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |