Zou weg gaan als ik jou was.quote:
Niet echt hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen maar je slaat nogal een modderfiguur
Dat een rel noemenquote:
Omdat hij zo'n harde kick krijgt en zo enthousiast wordt door zichzelf ongeliefd te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
Waarom proberen jullie je onzekerheid te verbergen met zoveel mogelijk
Echt mooi is dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddvind ik wel mooi, van die mensen die butthurt blijven door wat mensen op een internetforum tegen ze zeggen
Ga weg met je bavianentaaltje.quote:
Ja als jij zegt dat die er bij hoort, dan geloof ik je. Jij kent de FOK! wetten als geen ander.quote:
Stoere jongenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg met je bavianentaaltje.
Bedankt, eindelijk erkenning.quote:
temperament is toch een duur woord voor bavianenbloed?quote:
Bij bavianenbloed speelt het temperament bij hele primaire zaken op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
temperament is toch een duur woord voor bavianenbloed?
Welke?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga vanavond pizza bestellen hmm
Ik een bak popcorn en ga dan dit topic teruglezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Maak zelf Xena is veel lekkerder. Zo'n pakje met voorbereid pizzadeeg en tomatensaus. En dan zelf beleggen met kaas, ham en ananas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Eenvoudig maar effectief. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.quote:
Ja die ken ik, maar ben bezig met m'n onderzoeksplan en zit nog in m'n joggingbroek en dan moet ik douchen en alles en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maak zelf Xena is veel lekkerder. Zo'n pakje met voorbereid pizzadeeg en tomatensaus. En dan zelf beleggen met kaas, ham en ananas.
Echt mooi is dat, idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eenvoudig maar effectief. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |