Dat dus... gvd..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet eens een puber maar een docent
Eindeloos uitmelken is nu niet bepaald een term die mij als jongeman tegenstaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar met publieke dingen moet je elke handeling toch eindeloos uitmelken en heel veel wachten? Of nou ja, anders verdien je veel minder.
Of aan verboden zwaardbezit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze gaan vast weer de schuld aan videogames geven.
mcnullyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef McNulty het volgende:
analchai22 zou het ook wel goed doen op de cam
Gunsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar schuiven ze het in de VS nu op af dan?
Wat heb ik toch gedaan dat je zo tegen me tekeer gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mahl zn weenie is zo klein dat hij bang is niet door kimkardashian haar ass te kunnen komen en daarom maar praat over platte achterkantjes![]()
Moment of silence voor deze jongen....
gunlaws meer de laatste tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar schuiven ze het in de VS nu op af dan?
Oh het is niks persoonlijks hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat heb ik toch gedaan dat je zo tegen me tekeer gaat
ze zou het waarschijnlijk met mijn eensch zijnquote:
Lijkt mij ook een goed plan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee nu moet iedereen juist een zwaard in bezit hebben
Zo haal je nog het zwaard van troje bbinnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee nu moet iedereen juist een zwaard in bezit hebben
Buit je 'vrouw'/'vriendin' gewoon niet uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
Probleem is trouwens wel dat de meeste camsites modellen met Bulgaarse nationaliteit verbieden![]()
![]()
![]()
Moet ik eerst weer een vals Syrisch paspoort aanvragen
Oh, LARP is dan de boosdoener. Niet het feit dat die vent gewoon gestoord was.quote:
Hoezo dat nou weer. Discriminatie pur sang.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
Probleem is trouwens wel dat de meeste camsites modellen met Bulgaarse nationaliteit verbieden![]()
![]()
![]()
Moet ik eerst weer een vals Syrisch paspoort aanvragen
Ze wilde zelf starten met pervers gedrag op Omeglequote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buit je 'vrouw'/'vriendin' gewoon niet uit
hou je bek captain-save-a-hoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buit je 'vrouw'/'vriendin' gewoon niet uit
Ik denk dat al die Amerikaanse sletjes bang zijn dat ze dan weggeconcureerd gaan worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Discriminatie pur sang.
Op Chaturbate zitten toch ook wel Bulgaarse sletjes? Gewoon andere markt, 's avonds in de EU zijn er nauwelijks Amerikaanse sletjes online.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat al die Amerikaanse sletjes bang zijn dat ze dan weggeconcureerd gaan worden.
Twee aannames achter elkaar. Goedzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, zonder ho's geen seks voor jou... Misschien kan je een deal maken met Dven
Sletje dus eigkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Redelijk aantal views gehad. Dus er zit wel geld in. Maar voor de echte dinero's moet ze toch echt effe wat plastic krijgen.
Ikzelf ook trouwens
Je bent zelf een eigkquote:
Sletjes zijn van die schijnheilige 'Hihi dat doe ik normaal nooit hoor.' types.quote:
Meer een hoer dus aangezien ze betaald krijgt voor seksuele diensten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sletjes zijn van die schijnheilige 'Hihi dat doe ik normaal nooit hoor.' types.
Iemand die zich bewust is van haar seksuele behoeftes is geen slet.
Nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer een hoer dus aangezien ze betaald krijgt voor seksuele diensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |