sjimmie bang gedroomd heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ben ik, één en al gezelligheid.
Ik ben trouwens Jimmy, dit is Sjimmie:
[ afbeelding ]
Het is en blijft een man (inb4 chai over mijn mannen generalisatie)quote:
wel geil als negers praten in engelsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negers kunnen nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands, niet veel veranderd wat dat aangaat.
Je beseft dat jij met je generalisaties een soort patroon in stand houdt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het is en blijft een man (inb4 chai over mijn mannen generalisatie)
en dat is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je beseft dat jij met je generalisaties een soort patroon in stand houdt?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
wel geil als negers praten in engels
watquote:
Ik doe dat expres, omdat hier op FOK! mannen er ook een handje van hebben alle vrouwen over een kam te scheren (zie KLB).quote:
Ik heb het niet over op FOK!.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik doe dat expres, omdat hier op FOK! mannen er ook een handje van hebben alle vrouwen over een kam te scheren (zie KLB).
Het heeft ook niets te maken met mijn echte denkbeeld hoor, lul maar wat.quote:
nep xbox fanboy jijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.
Ever since I left the cityquote:
Doei hermannquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga fappen poepen douchen gamen werken slapen
DOEIEIIIIi
SE nooit hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee jij, niet voor het eerst overigens.
Ik maak mensen verlegen ;Dquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee jij, niet voor het eerst overigens.
quote:
Kan je het voor me uitleggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef Neverknown het volgende:
Misschien snappen jullie hem niet
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen? Het is gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef Neverknown het volgende:
Misschien snappen jullie hem niet
inb4 waarom nemen jullie die opmerking serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen? Het is gewoon niet grappig.
Met zo'n montuurtje heb je de rest niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vind wel beetje.
[ afbeelding ]
jij kent echt heel het internet hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
dit plaatje is echt van 2008 fzo tering. had iemand op m.nl gemaakt
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee lekker ding, ik begin een beetje te glijden van die PI.
Ik zat ook op wat heel anders te zoeken of zo, sorry OK hij was niet de moeite waard om te posten. Toegegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
dit plaatje is echt van 2008 fzo tering. had iemand op m.nl gemaakt
Nee, wees gewoon eerlijk dat jij wel vond dat het de moeite waard was en het gewoon grappig vindt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zat ook op wat heel anders te zoeken of zo, sorry OK hij was niet de moeite waard om te posten. Toegegeven.
wie?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
Zij leeft ook nog, blijkbaar
http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-tweede-kind.html
Wel lelijker dan vroegah.
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.quote:
Schattige wangetjesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
Zij leeft ook nog, blijkbaar
http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-tweede-kind.html
Wel lelijker dan vroegah.
ohquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van Idols toen ik nog een klein JimmyDeantje was.
Ik zit nu even in zo'n bui dat ik gwn snel begin te lachen :S heb je wel eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, wees gewoon eerlijk dat jij wel vond dat het de moeite waard was en het gewoon grappig vindt.
Scrolde nu.nl.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh
waarom kijk jij naar dat soort nieuws dat is voor faggits en huismoeders
Doe je dat andersom dan ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die je een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
wel de goeie doen danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zit nu even in zo'n bui dat ik gwn snel begin te lachen :S heb je wel eens.
Hij was echt niet mega leuk of zo.
Deze blijft wel lachen:
quote:
krijg nog steeds kotsneigingen door die buikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zit nu even in zo'n bui dat ik gwn snel begin te lachen :S heb je wel eens.
Hij was echt niet mega leuk of zo.
Deze blijft wel lachen:
quote:
Jawel, omdat veel mannen heel vaak denken dat ze grappig gevonden moeten worden door een vrouw.quote:
Ja super goed van je!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja speciaal geleerd. Familie van me is ook een mongool, dus vandaar. Lief he.
Chicks lachen om mannen, zo hoort het.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, omdat veel mannen heel vaak denken dat ze grappig gevonden moeten worden door een vrouw.
Dan moet ik oprecht lachen om het ''niet''' leuke grapje...
Wanneer je je broek omlaag doet zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks lachen om mannen, zo hoort het.
Je snapt wat oprecht betekent?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, omdat veel mannen heel vaak denken dat ze grappig gevonden moeten worden door een vrouw.
Dan moet ik oprecht lachen om het ''niet''' leuke grapje...
Om mij lachen sommige mannen soms ook keihard. Ben gewoon leukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks lachen om mannen, zo hoort het.
Matig grapje, vooral omdat het zo bezijden de waarheid is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer je je broek omlaag doet zeker
Oke.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Om mij lachen sommige mannen soms ook keihard. Ben gewoon leuk.
Het is dan ook een oprechte lach. Het is niet dat ik hem fake.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef Crip het volgende:
Jij noemt de mensen eigenlijk pas mensen, als die mensen precies zo zijn als jij. Maar treed eens in het voetspoor van een ander, en dan leer je in een oogwenk zoveel bij.
melig dusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef Neverknown het volgende:
Soms is de situatie gewoon ''grappig'' niet per se de grap.
Ja, geef hem wat aandacht nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
[ afbeelding ]
Dan log je toch gewoon uit als het je hier niet bevalt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
[ afbeelding ]
Beetje ja, gewoon de timing.quote:
Ik lok hem niet uit zodat hij weer uit zijn lint gaat en dan geband word hoor :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, geef hem wat aandacht nog.
Heb ik laatst ook zo'n 2 weken gedaan, kan het aanradenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon uit als het je hier niet bevalt?
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |