doei salamiquote:
ben je weer hersendoodquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
Ik weet nog toen ik 12 of zo en fan was van Britney Spears en Shakira,
Toen mijn Beste vriendin vond dat ik haar na-aapte omdat zij er ook fan van was alsof ik geen eigen mening had zo deed ze, kregen we beetje ruzie. Ik dacht DUUUUUUDE 90% van onze vrouwelijke leeftijdsgenoten is fan van hun. Doe niet alsof je speciaal bent en alsof je haar ontdekt hebt GWN NIET.
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Nee jij wel?quote:
ja bedankt voor weer een uiterst interessant verhaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
Toen mijn Beste vriendin vond dat ik haar na-aapte omdat zij er ook fan van was alsof ik geen eigen mening had zo deed ze, kregen we beetje ruzie. Ik dacht DUUUUUUDE 90% van onze vrouwelijke leeftijdsgenoten is fan van hun. Doe niet alsof je speciaal bent en alsof je haar ontdekt hebt GWN NIET.
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Vorig jaar bedoel je.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
plaats je pic ipv dit soort bggrquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Alsof jij hier nooit iets vertelt wat totaal niet boeiend is. Had gewoon een flaschback naar vroeger LAAT ME.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja bedankt voor weer een uiterst interessant verhaal
quote:
Ja eigk heb ik hier nog nooit een boeiende post geplaatst...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Alsof jij hier nooit iets vertelt wat totaal niet boeiend is. Had gewoon een flaschback naar vroeger LAAT ME.
ga naar haar toe en schaar met haar uit wraakquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Herkenbaar. Ik claimde ook JLo en Carmenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
hax?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja eigk heb ik hier nog nooit een boeiende post geplaatst...
henquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
jaquote:
NOU DAN. LATEN WE DE GOEIE OUDEEEEEEEEE TIJDE DELEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja eigk heb ik hier nog nooit een boeiende post geplaatst...
wat is een maxjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait maar niet te lang anders doe ik nog een maxje vrees ik
Kijk je zo ook GTST?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
NOU DAN. LATEN WE DE GOEIE OUDEEEEEEEEE TIJDE DELEN.
Mijn basisschooltijd was kut. Doei.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
NOU DAN. LATEN WE DE GOEIE OUDEEEEEEEEE TIJDE DELEN.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaat. wat hoe wrm.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helsinki centralOntslag genomen laatste dag vandaag geweest
http://www.haxball.com/?r(...)db5c2bf0638cad56a2c7quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn basisschooltijd was kut. Doei.
oh jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
in slaap vallen tijdens hax
was jij daar niet bij dan?
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is turks kan niet meer slechter
Ze gingen niet in op studie/ontwikkelingsdoelstellingen dus 5 november nieuwe baan maar wel jammer. Tot kerst geen Finland meerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaat. wat hoe wrm.
ik doe t wel goed op chaturbatequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
gelukkig geen fat arab girl
Waarom? Als je er een sociaal draadje los zit in je hoofd kun je het niet fixen. Als je fat bent kun je afvallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
Ga je weg uit NL?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helsinki centralOntslag genomen laatste dag vandaag geweest
Haha, jongens waren zo niet.. meisjes wel echt. ''na-apen dit en dat''quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik claimde ook JLo en Carmen
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? Als je er een sociaal draadje los zit in je hoofd kun je het niet fixen. Als je fat bent kun je afvallen.
liefde is geen prestigestrijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Crip het volgende:
Ik doe het op het gebied van liefde wel beter dan jij dima.
Was gister serie aan het kijken en iemand heette Dima. =$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
moest je aan mij denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Was gister serie aan het kijken en iemand heette Dima. =$
natuurlijk welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liefde is geen prestigestrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |