quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Gridlok het volgende:
jij zou niet eens in deze sc mogen posten dan ;s
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand is nogal mad
[ afbeelding ]
Chevy ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand is nogal mad
[ afbeelding ]
das wel erg kansloosquote:
;$quote:
hgjbquote:
Ja he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral als ze van een glijbaan afroetsjen
gewoon denk ikquote:
Hoopte dat die proef voor het eten zou zijn zodat iig die rooie nog af zou vallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh, ze krijgen nu alweer voedsel hoor
Waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mooiere chicks
Doe eens een andere
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat steeds dezelfde saai is
juist nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
Ze wil je smaak zien zodat ze weet waarop je valt omdat ze in love is met je internet karakter :$quote:
hard dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik ook mad zijn
op mijn kapper
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik ook mad zijn
op mijn kapper
Wat zijn dat voor broodje aap verhalen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Crip het volgende:
Even after all this time the Sun never says to the Earth: ''You owe me.'' Look what happens with a love like that. It lights the whole sky.
Mijn internetkarakter is ook heel aantrekkelijk dus daar kijk ik niet vreemd van op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze wil je smaak zien zodat ze weet waarop je valt omdat ze in love is met je internet karakter :$
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :Squote:
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.quote:
Ja en hij is ook niet zo slimquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij een manlet? Sowieso jaloers op boomlange Guus dan.
jij moet gwn opbokkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor broodje aap verhalen?
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
[..]
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.
HOAX alsof jij geen 30 cm pik wil.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
[..]
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.
Oh, ja ik kan alleen maar indruk maken op 14-jarigen dus weet niet beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.
hjbquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Jij moet niet zo in de ruimte zwetsen.
Zou zodra het tweede gedeelte van je vriendin is gwn een andere zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
Mmm denk dat iedereen het wel beetje blijft houden alleen je leert er op een gezonde manier mee om te gaan in mijn idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.
nee jullie pakken me te hard aan soms ben gwn gevoelig meisje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij bent een bitch en je voelt je hier thuis ontken het maar neit
Doe jij daarom ook altijd zo vreemd?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Waarom zulk raar gedrag? Is er iets aan de hand in jullie privéleven?
Ik zeg gewoon dat het klopt dat je TT geen verzameling van letters, maar van pure aids is. That's all.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Dat scheelt weer een boetequote:
Bel Tim op.quote:
grote mond klein hartjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee jullie pakken me te hard aan soms ben gwn gevoelig meisje.
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Mm ja, lang leve de vluchtelingenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Heb jij anders wat positiefs te melden vandaag?
Dat is het enige dat ik laat liggen als ik een full english breakfast bestel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Okeeee, heb de brownies al klaarliggen.
Ik heb niet echt een grote mond vind ik zelf.quote:
en als ik vind van wel wat dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een grote mond vind ik zelf.
Oeeh lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Okeeee, heb de brownies al klaarliggen.
Hey nielsgod, leuk je weer te zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik laat liggen als ik een full english breakfast bestel.
Horen geen brownies bij toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar krijgen in je leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en als ik vind van wel wat dan?
Heb je hem geupdate? Anders verwijderen en opnieuw installeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen antwoord van de externe tv-series-API, controleer blablabla en probeer het later opnieuw
Figuurlijk misschien niet, letterlijk heb ik beeldbewijs voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een grote mond vind ik zelf.
watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, gaan we lekker opsmikkelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo Cat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey nielsgod, leuk je weer te zien.
ben harde boi dus komt wel goedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar krijgen in je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |