quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar, komt denk ik ook omdat je die soapik van die vieze mocro niet meer in je smoel propt
nee meer helemaal zo:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal zo?
Verrotte is dat je dan altijd gevoelig blijft daarvoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]Ik heb die virus al sinds ik kind was. Waarschijnlijk aan een vuil glas gedronken met kindercarnaval of zo. :S
Zo zijn de mensen van FOK!.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je haar pohi door te spitten of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Ik ben ook brunette, het ook niet meer dat ik daar op lijk echt hoor. Voor zover je wat ziet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
Heb nu echt een heel ander beeld van Meloewa na die piccas, dacht dat ze brunette enzo was.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zo zijn de mensen van FOK!.Niks van aantrekken meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zijn wel ergere dingen in leven. Maar ik kan begrijpen dat voor veel FOKKERS! dit heel wat is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verrotte is dat je dan altijd gevoelig blijft daarvoor
brunette met je baby- roze nippels hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben ook brunette, het ook niet meer dat ik daar op lijk echt hoor. Voor zover je wat ziet.
Sws niet moeders.quote:
Is gewoon goor meid, of dat nou buiten of binnen isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zijn wel ergere dingen in leven. Maar ik kan begrijpen dat voor veel FOKKERS! dit heel wat is.
oh maar natuurlijke haarkleur blond?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben ook brunette, het ook niet meer dat ik daar op lijk echt hoor. Voor zover je wat ziet.
Noo, bij lange na niet. Gewoon brunette.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
oh maar natuurlijke haarkleur blond?
Je hebt een haast witte huidquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Noo, bij lange na niet. Gewoon brunette.
Ik ken wel meer dingen die goor zijn. Jullie zijn niets gewend.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon goor meid, of dat nou buiten of binnen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Roomblankquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt een haast witte huid
Ja, want alle brunettes zijn getint, klopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt een haast witte huid
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dingen die goor zijn. Jullie zijn niets gewend.
Stelletje zeikwijven. Zijn dit mannen of wat?!Uiteraard zijn er smerige dingen, maar iemand zoenen met schurft aan de bek hoort daar ook bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ait.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Noo, bij lange na niet. Gewoon brunette.
Jij ademt gewoon blondquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, want alle brunettes zijn getint, klopt.
Valt je droombeeld nou in duigen of wat is er aan de hand dat je je zo aanstelt om een koortslipquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er smerige dingen, maar iemand zoenen met schurft aan de bek hoort daar ook bij.
Iets om trots op te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |