Oooh hij noemt je dom, pik je dit???quote:
Oh, die pics kende ik alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt je droombeeld nou in duigen of wat is er aan de hand dat je je zo aanstelt om een koortslip
Moet ik nou boos worden ofzo of wat wil jequote:
Die koortslip is op dit moment niet aanwezig, en heb nu gewoon mooie, volle en zachte lippen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er smerige dingen, maar iemand zoenen met schurft aan de bek hoort daar ook bij.
Ben echt vet jaloers op albino's ook.quote:
Ja, is altijd opwindend als jij boos bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik nou boos worden ofzo of wat wil je
Echt he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt je droombeeld nou in duigen of wat is er aan de hand dat je je zo aanstelt om een koortslip
ik ook die kunnen hun haren makkelijk vervenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben echt vet jaloers op albino's ook.
Ja klopt, maar je nam het toch niet serieus allemaal?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die koortslip is op dit moment niet aanwezig, en heb nu gewoon mooie, volle en zachte lippen.
Jullie moeten ook gwn niet in een oude prullenbak gaan kijken die er al 2 jaar ligt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
Ik knijp liever een puist uit dan te zoenen met een herpeslip.
puisten van anderen uitknijpen is lkkrquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
Jawel, als mensen nu kinderlijk erover lopen te doen, toen inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je nam het toch niet serieus allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Vandaag niet sryquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, is altijd opwindend als jij boos bent.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, als mensen nu kinderlijk erover lopen te doen, toen inderdaad niet.
Nu geen zin meer in.
LACH MAAR OM JE EIGEN LEED OPKKJa rustig maar. Brunettes > Blondines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, als mensen nu kinderlijk erover lopen te doen, toen inderdaad niet.
Nu geen zin meer in.
LACH MAAR OM JE EIGEN LEED OPKKKom je uit klein dorp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nog opwinderderender dan normaal, maar jammer joh.quote:
Ja sry heb tegenwoordig gewoon nog weinig zelfspot over.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja rustig maar. Brunettes > Blondines.
Komt omdat je zo volwassen bent geworden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja sry heb tegenwoordig gewoon nog weinig zelfspot over.
Ben beetje verzuurd geraakt in de tussentijd.
Die weervrouw hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
Nee jij bent even volwassen 30 jarige kerel. Ga een vrouw zoeken of zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je zo volwassen bent geworden natuurlijk.
zal ik je zuurtegraad es neutraliseren ;$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja sry heb tegenwoordig gewoon nog weinig zelfspot over.
Ben beetje verzuurd geraakt in de tussentijd.
Alsof dat lukt als je kaal en dik bent als man. Onmogelijke standaarden van vrouwen zoals jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee jij bent even volwassen 30 jarige kerel. Ga een vrouw zoeken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |