Hhh, ait.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat het me niets interesseerde destijds?
Al vind ik het nu wel beetje kinderlijk worden. Hoef niet meer herinnerd te worden aan verleden.
Inb4 iemand die nu weer een lading foto's posts.
OK
zo is leefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ingeruild voor een hersenschudding.
Nee, alles gaat super goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je nog steeds last van trouwens? Serieuze vraag.
meloewa heeft geen vrienden dus d'r beste vriend is bedrogquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Neverknown het volgende:
Dit is dus precies de reden. Dat ik nooit meer eerlijk ga zijn na mensen.
nee, flauwgevallen tegen de deurpost wssquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van de trap gevallen toch? Niet eens buiten ook echt he haha
Als ik de geruchten moet geloven heb je een flinke massa.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als je bang was voor een meisje van 1,63m.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, flauwgevallen tegen de deurpost wss
Snap hem niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
meloewa heeft geen vrienden dus d'r beste vriend is bedrog
Gelukkig maar, komt denk ik ook omdat je die soapik van die vieze mocro niet meer in je smoel proptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Neverknown het volgende:
Heb een prachtig gebit. Herpes vrije mond.
ja, sinds gister weer naar school en daarvoor twee weken nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je nog steeds last van trouwens? Serieuze vraag.
vgm niet toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Is een koortslip pijnlijk? Nog nooit gehad.
Ziet wel altijd vies en pussig uit
Nee. Ik heb der nooit last van. Maaaaaar heb hem al super lang niet meer gehad ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Is een koortslip pijnlijk? Nog nooit gehad.
Ziet wel altijd vies en pussig uit
Valt stiekem wel tegen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik de geruchten moet geloven heb je een flinke massa.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, sinds gister weer naar school en daarvoor twee weken niet
was vandaag om 12u ofzo mentaal alweer helemaal naar de tering
haha damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal zo?
quote:
aiii.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee. Ik heb der nooit last van. Maaaaaar heb hem al super lang niet meer gehad ook.
Meestal in de winter ook alleen maar last van.
Je voet alleen je lippen wat branden.
Zit je haar pohi door te spitten of watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef SideEffect het volgende:
Meloewa haar topics
In alle topics waar ze pics van zichzelf plaats zet ze "Incl. pics" in de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |