Ik vind jou geen kutuser hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wat is dat toch met kutusers die naar deze sc komen?
Jij, die Faroer kerel, Jimmy, ik...
Over welke van de 1000 persoonlijkheden van me spreken we nu eigenlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Figuurlijk misschien niet, letterlijk heb ik beeldbewijs voor.
ik wacht wel ff een uurtje en als ie het dan nog niet doet opnieuw installeren, ben te pauper voor netflixquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je hem geupdate? Anders verwijderen en opnieuw installeren.
Popcorntime begon het steeds kutter te doen, gebruik nu maar gewoon Netflix.
pics plsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt al wel met maanden met hoofdpijn op de bank maar harde boi. Man Fylax is nog harder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ben harde boi dus komt wel goed
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Laatst beweerde iemand dat vwo'ers alles beter weten.
Ik wist gelukkig wel beter.
Ik heb die pics ook gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hou ook van jouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik vind jou geen kutuser hoor.
Was gezellig morgen weer zelfde tijd ander forum, jij dan. Alsjeblieft dankjewel.quote:
k, doei faggitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Denk maar eens na over de manier waarop jullie mij behandelen.
Vriendelijke groet,
Nee gijquote:
Als het je niet bevalt dan log je toch lekker uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Vriendelijke groet,
Ai, meestal helpt dat wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik wacht wel ff een uurtje en als ie het dan nog niet doet opnieuw installeren, ben te pauper voor netflix
Stuur ze even naar Guus, ik wil zijn DM block naar mij toe niet opheffen.quote:
Ga sinds deze week gwn weer haar school hoor ;$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt al wel met maanden met hoofdpijn op de bank maar harde boi. Man Fylax is nog harder.
als die manier je doet optyfen vind ik hem helemaal mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Vriendelijke groet,
over grote mond gesproken...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als die manier je doet optyfen vind ik hem helemaal mooi
Nou nou nou.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als die manier je doet optyfen vind ik hem helemaal mooi
Heb ik jou ge-DM-blockt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur ze even naar Guus, ik wil zijn DM block naar mij toe niet opheffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |