Wat een negativiteit. Ik denk dat ik je maar ga blokkeren in mijn DM.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou hetzelfde doen maar dan met gewoon posten als ik jou was.
Ik kan me dit niet niet voorstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een krentenbaard rond mijn anus, is best ongemakkelijk als ik mijn haar kam.
Guus denkt dat iedereen hier irl precies zo is als ze hier posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Denk je dat ik deze kutverhalen die ik hier typ, naar hun lettterlijk door vertaal in real.
In real ben ik wel anders.
Je mag haar toch niet doen. Of is dit een nieuw systeem, Chloro beschermt je skinny black ass en jij neemt de platte kont van Meloewa onder je hoede?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef McNulty het volgende:
Doe even normaal mensen. Gaat wel te ver nu.
Ik vind je nog steeds een domme snol met hersenbloeding maar je bent wel minder aandachtshoertje dan vroegerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Neverknown het volgende:
JA nu gaan we dus een ander slachtoffer uitzoeken he.
Komt omdat dit zijn leven is, toen ik dat topic in 2013 maakte was FOK! ook nog een beetje mijn leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus denkt dat iedereen hier irl precies zo is als ze hier posten.
onjuiste insinuatiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus denkt dat iedereen hier irl precies zo is als ze hier posten.
FOK! is nooit je leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Komt omdat dit zijn leven is, toen ik dat topic in 2013 maakte was FOK! ook nog een beetje mijn leven.
Je bent wel een lieve meid hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Komt omdat dit zijn leven is, toen ik dat topic in 2013 maakte was FOK! ook nog een beetje mijn leven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rustig aan he, steroïde stevequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag haar toch niet doen. Of is dit een nieuw systeem, Chloro beschermt je skinny black ass en jij neemt de platte kont van Meloewa onder je hoede?
Gezond?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]? FOK! is zijn leven niet. Guus is een gezonde jongeman die dit jaar eindexamen gaat doen.
Omdat het me niets interesseerde destijds?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
waarom zijn die dingen niet verwijderd uit je topic toen meloewa
Ben niet bang voor jou, heb Spartanenbloed door mijn aderen stromen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rustig aan he, steroïde steve
was wel gehandicapte spartaan dan zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben niet bang voor jou, heb Spartanenbloed door mijn aderen stromen.
Zou ook wel raar zijn als je bang was voor een meisje van 1,63m.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben niet bang voor jou, heb Spartanenbloed door mijn aderen stromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |