Heb ze niet opgeslagenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur ze even naar Guus, ik wil zijn DM block naar mij toe niet opheffen.
mooi manquote:
Nee ik jou en dan gaat de block weg als ik je DM, heb die fout bij WCH ook gemaakt.quote:
wat ga je mij blocken dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik jou en dan gaat de block weg als ik je DM, heb die fout bij WCH ook gemaakt.
Praat niet privé tegen vrouwen waar ik geen telefoonnummer van krijg, daar is het leven te kort voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ze niet opgeslagen![]()
Anders stuur je naar mij en dan stuur ik door naar Guus
Zit wel een beetje herpes opquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
Ik wil meloewas grote mond ook wel eens zien
weet niet waar de wereld heen gaat, maar ik ga naar jouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef Neverknown het volgende:
Mannen die elkaar onderling blocken.
Waar gaat het heen met deze wereld.
Maar wel tegen mannen hé, fakin gayquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat niet privé tegen vrouwen waar ik geen telefoonnummer van krijg, daar is het leven te kort voor.
oo iets met ouwe koeiequote:
We praten niet tegen elkaar, je stuurt alleen een fotoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat niet privé tegen vrouwen waar ik geen telefoonnummer van krijg, daar is het leven te kort voor.
Weinig contact met vrouwen voor jou dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zojuist zat je nog te haten op mijn oninteressante dagboek verhalen..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
weet niet waar de wereld heen gaat, maar ik ga naar jou
Kijk en daarom heb ik je dus geblockt he, dat ik je negativiteit hier moet zien is al genoeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weinig contact met vrouwen voor jou dan.
zegt die gwn omdat zn vriendin zijn pener in bedwang heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weinig contact met vrouwen voor jou dan.
IK LOOG OK?!?!!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
We praten niet tegen elkaar, je stuurt alleen een foto
Mijn broek en het feit dat ik geen 12 ben helpen mee aan het in bedwang houden van mijn lid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zegt die gwn omdat zn vriendin zijn pener in bedwang heeft
je realiseert je nu dat je indirect beweert dat geen enkele man je lief vindt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zojuist zat je nog te haten op mijn oninteressante dagboek verhalen..
Een man die me lief vindt luistert aandachtig naar elke crap die ik uitkraam.
in dm ben ik immer positiefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk en daarom heb ik je dus geblockt he, dat ik je negativiteit hier moet zien is al genoeg.
Nicequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn broek en het feit dat ik geen 12 ben helpen mee aan het in bedwang houden van mijn lid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |