Kan ik me voorstellen ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zijn ze ook echt.maar ja als het resultaat minimaal is.. Dan moet ik wel beetje huilie doen hoor...
lolquequote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Meloewa het volgende:
Vind hij niet erg rodawaof ja hij is er niet vies van
Yeah, precies. Ik vind dat ze duurbetaald prutswerk hebben geleverd. Dit heb je niet gevraagd of verdiend.quote:Op maandag 25 november 2013 15:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Thanks
Ja de tanden waar gaten in zitten hebben ze geen plaatje opgedaan![]()
Plaatjes staan wel beetje scheef, soms kwam een andere vrouw kijken ter controle. Dan zij ze : " deze moet je wat rechter zetten etc" ( tegen die andere assistente) maar dan was dat plaatje al vast gelijmd en opgedroogd en dat zo'n 4x![]()
Je bent in de war met Katie Melua. Ze zijn wel allebei even lang.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Basxt het volgende:
Ik dacht altijd dat maloewa donker haar had!
Dit is geblondeerd zag ik net voorbijkomen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Basxt het volgende:
Ik dacht altijd dat maloewa donker haar had!
Als je van 12 jarige pubertjes houdt wel ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef Basxt het volgende:
Van wat ik hier zie hebben we met een toch wel goed uitziende fokker te maken
Plaats eens een foto waar ook je borsten er bij op staan, dan kunnen we dat veel beter beoordelen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Meloewa het volgende:
Klacht: Voel me een draak/kleinkind/niet sexy met een beugel,
Maar het zijn ook doorzichtige plaatjes. Van de ander kant is echt ijzerwerk ( kleur) misschien wel beter. Want als die doorzichtige plaatjes verkleuren door het eten en kleurstof erin worden ze een soort van geel.... En dan lijkt het net een dikke gele 1 cm aanslag op je tandenquote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies. Ik vind dat ze duurbetaald prutswerk hebben geleverd. Dit heb je niet gevraagd of verdiend.
Onnodig werk creëren is inderdaad wel heel aantrekkelijk voor tandartsen wanneer je er zo verdomd veel voor betaald wordt.quote:Op maandag 25 november 2013 15:45 schreef darkmond het volgende:
Hoezo zoveel foto'sMaarja je hebt gelijk, sommigen zijn sowieso debielo's die niet eens precies weten wat ze doen...Mijn beugel is er pas uit (paar weekjes), ik moest elastiekjes erin doen elke dag enzo. Bleken die elastiekjes niet eens te helpen omdat ik van achter een tand mis
Ziet er verder goed uit, maar zonde van de tijd die erin is gezet dat 't uiteindelijk toch niet hielp. Werd me ook pas gezegd nadat er een keer iemand anders aan mijn bek ging frutselen. Anders was-ie er al langer uit. Had 'm gelukkig maar 1 jaartje ongeveer. Vind ook dat er niks is verandert omdat mijn tanden al recht stonden
Exact, daar word je ook niet happy van. Gewoon zonde dit. Hoeveel beter is het nu eigenlijk geworden?quote:Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar het zijn ook doorzichtige plaatjes. Van de ander kant is echt ijzerwerk ( kleur) misschien wel beter. Want als die doorzichtige plaatjes verkleuren door het eten en kleurstof erin worden ze een soort van geel.... En dan lijkt het net een dikke gele 1 cm aanslag op je tandendat is wel echt
![]()
Omdat vele nog niet echt bekend zijn met de doorzichtige beugel.. Dus denken ze wat heeft dat meisje gekke tanden
# struggles
Heb haar mond uitgeprint en op mijn fleshlight geplakt. Mijn leven is nu niet meer klote.quote:Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef darkmond het volgende:
Al die FOK!-ers hier zeg...al weken droog in hun zolderKl*te leven zeg
Euhm hoeveel heeft mama lief ervoor betaald? Heel wat denk ik, al is er een verzekering en zo. Heb 2 afdrukken van mijn tanden gekregen, voor en na. Ziet er echt zelfde uit.quote:Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onnodig werk creëren is inderdaad wel heel aantrekkelijk voor tandartsen wanneer je er zo verdomd veel voor betaald wordt.
[..]
Exact, daar word je ook niet happy van. Gewoon zonde dit. Hoeveel beter is het nu eigenlijk geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |