Kan ik me voorstellen ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zijn ze ook echt.maar ja als het resultaat minimaal is.. Dan moet ik wel beetje huilie doen hoor...
lolquequote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Meloewa het volgende:
Vind hij niet erg rodawaof ja hij is er niet vies van
Yeah, precies. Ik vind dat ze duurbetaald prutswerk hebben geleverd. Dit heb je niet gevraagd of verdiend.quote:Op maandag 25 november 2013 15:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Thanks
Ja de tanden waar gaten in zitten hebben ze geen plaatje opgedaan![]()
Plaatjes staan wel beetje scheef, soms kwam een andere vrouw kijken ter controle. Dan zij ze : " deze moet je wat rechter zetten etc" ( tegen die andere assistente) maar dan was dat plaatje al vast gelijmd en opgedroogd en dat zo'n 4x![]()
Je bent in de war met Katie Melua. Ze zijn wel allebei even lang.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Basxt het volgende:
Ik dacht altijd dat maloewa donker haar had!
Dit is geblondeerd zag ik net voorbijkomen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Basxt het volgende:
Ik dacht altijd dat maloewa donker haar had!
Als je van 12 jarige pubertjes houdt wel ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef Basxt het volgende:
Van wat ik hier zie hebben we met een toch wel goed uitziende fokker te maken
Plaats eens een foto waar ook je borsten er bij op staan, dan kunnen we dat veel beter beoordelen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Meloewa het volgende:
Klacht: Voel me een draak/kleinkind/niet sexy met een beugel,
Maar het zijn ook doorzichtige plaatjes. Van de ander kant is echt ijzerwerk ( kleur) misschien wel beter. Want als die doorzichtige plaatjes verkleuren door het eten en kleurstof erin worden ze een soort van geel.... En dan lijkt het net een dikke gele 1 cm aanslag op je tandenquote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies. Ik vind dat ze duurbetaald prutswerk hebben geleverd. Dit heb je niet gevraagd of verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |