Nou leuk persoonlijk verhaal, maar als het er zoveel zijn zou je je misschien af kunnen vragen of dat aan personen als Janneke en 99.999 ligt of misschien aan je eenzijdige manier van modereren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.
Ik weet al lang dat ze mij compleet kut vindt, het is niet anders.
Ik kom hier niet sneren omdat ik jou kut zou vinden, ik probeer af en toe oprecht om aan te geven dat NWS, een van de cruciale fora van Fok!, kansen laat liggen omdat er geen heldere lijn zit in de wijze van modereren, en er relatief veel ruimte wordt gecreëerd voor veel-van-het-zelfde. Ik vind dat jammer, want er ligt een stuk aan onbenutte ruimte voor een online community.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.
Ik weet al lang dat ze mij compleet kut vindt, het is niet anders.
Serieus? Ook PVV-rechts klaagt wel eens over de moderatie? Wat zeggen ze dan: Specularium, doe er alsjeblieft iets aan dat slechts 99% van alle topics anti-vluchteling is en vol anti-islam en 'gutmensch'-retoriek is?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang deze kritiek van beide kanten komt zal het wel meevallen met die politieke kleur.
Je kunt ook op een normale manier zeggen dat een topic dubbel is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:07 schreef Rivalo het volgende:
Oh, en ik mocht blijkbaar ook in mijn eigen topic niet de competentie van de NWS mods in twijfel trekken
Want die reactie is raus.
Dat was allang duidelijk lijkt mij op basis van de FB posts, daarnaast was in mijn topic al een gezonde discussie een beetje op gang gekomen, het andere topic is door lange tijd sluiten en verwijderde posts momenteel nog kapot.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook op een normale manier zeggen dat een topic dubbel is.
Verschrikkelijk zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk lijkt mij op basis van de FB posts, daarnaast was in mijn topic al een gezonde discussie een beetje op gang gekomen, het andere topic is door lange tijd sluiten en verwijderde posts momenteel nog kapot.
Ja doei.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom is het woord gutmensch verboden volgens specugutmensch?
Het valt me gewoon op dat je sterk naar een richting modereertquote:
Misschien moet je even wat posts van gister lezen hier in feedback.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat je sterk naar een richting modereert
Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
quote:
Ja als mod krijg je een hoop modder over je heenquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.
Ik heb te doen met die jongen.
Het gebeurt dus tochquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom is het woord gutmensch verboden volgens specugutmensch?
Het is toch een duidelijk woord om aan te geven dat iemand een bepaalde houding heeft?
Neo of fascist mag wel dus waarom gutmensch niet? de bekende meten met twee maten methodiek?
Dank je.quote:Op zondag 8 november 2015 17:00 schreef tong80 het volgende:
NWS / De zegeningen van Rutté's bezuinigingen en participatie-samenleving
Gemengd dubbel
Game set and match.
Het is overduidelijk een neofascistische gutmensch.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.
Ik heb te doen met die jongen.
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.quote:Op maandag 9 november 2015 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon openen als je daar behoefte aan hebt
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.
Als men zich hier dan eens gewoon aan de gegevens houdt die wel bekend zijn, en een BNW topic opent voor hun spelletje Cluedo met een echt mens, dan hoeven degenen die graag op de hoogte blijven van het werkelijk nieuws in deze zaak zich niet door al die nonsens heen te worstelen.
Het zou echt te triest voor woorden zijn als dit topic weer tot een BNW-topic in NWS wordt en daarom maar verplaatst wordt.
Ik vind dat ten eerste, net als bij de Kris & en Lisanne zaak, ronduit schofferend jegens de familie cq nabestaanden.
Juist. En daar komt dan nog bij dat het kapende groepje niet tolereert dat je weigert mee te doen aan het sensatiezoekende gespeculeer. Tot in PM wordt dat duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.
Als men zich hier dan eens gewoon aan de gegevens houdt die wel bekend zijn, en een BNW topic opent voor hun spelletje Cluedo met een echt mens, dan hoeven degenen die graag op de hoogte blijven van het werkelijk nieuws in deze zaak zich niet door al die nonsens heen te worstelen.
Het zou echt te triest voor woorden zijn als dit topic weer tot een BNW-topic in NWS wordt en daarom maar verplaatst wordt.
Ik vind dat ten eerste, net als bij de Kris & en Lisanne zaak, ronduit schofferend jegens de familie cq nabestaanden.
Ja, ik kreeg zelfs een DM dat er een TR gezet wasquote:Op maandag 9 november 2015 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist. En daar komt dan nog bij dat het kapende groepje niet tolereert dat je weigert mee te doen aan het sensatiezoekende gespeculeer. Tot in PM wordt dat duidelijk gemaakt.
Ieder rationeel tegenargument wordt bijna a priori al van tafel geveegd. Ik verwacht in NWS feiten en meningen te zien en geen hobbyspeurneuzerij door zichzelf overschattende figuren die denken van van alles en nog wat verstand te hebben.
Toedels.
Omdat ik niet zo'n zin heb dat je met dit soort vergelijkingen het topic laat ontsporen.quote:Op maandag 9 november 2015 13:36 schreef Nielsch het volgende:
Waarom mag er geen vergelijking worden gemaakt tussen het weigeren van joodse vluchtelingen uit Duitsland eind jaren '30 omdat hun leed als propaganda werd verkocht en het (willen) weigeren van Syrische vluchtelingen nu omdat hun leed als propaganda zou worden verkocht?
NWS / Over seksslavinnen van 7 jaar en jonger.......
Kun je blokkeren.quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg zelfs een DM dat er een TR gezet was
Omdat ik bewees dat iemand nonsens had zitten posten..... diezelfde persoon postte vervolgens dat ik een dwaas zou zijn die genegeerd diende te worden
Ik moest gewoon heel hard lachen.... iemand voor dwaas uitschelden en die persoon een DM sturen dat je een TR hebt geplaatst omdat diegene die volgens jou een dwaas zou zijn net (zonder schelden) bewezen heeft dat je BS zit te postenquote:
quote:Op maandag 9 november 2015 15:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Kan de titel worden veranderd? het suggereert dat de brand ontstaan is bij de fabrieken van dsm/sabic/nac 3, wat grote onzin is. Het betreft een transportonderneming.
is het mijn schuld dat mensen flippen door een historische vergelijking? waar hebben we anders geschiedenis voor... rare manier van modden...quote:Op maandag 9 november 2015 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n zin heb dat je met dit soort vergelijkingen het topic laat ontsporen.
Dit is de categorie "Ikea staat in brand" "Nee, het is de McDonalds" "Ja, maar die zit toch op het terrein van Ikea?"quote:Op maandag 9 november 2015 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is toch op het terrein van Chemelot?
Idd, het woord "weer" doet denken dat er weer iets gebeurd met de nac.quote:Op maandag 9 november 2015 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is de categorie "Ikea staat in brand" "Nee, het is de McDonalds" "Ja, maar die zit toch op het terrein van Ikea?"
Er brandt een transportbedrijf, niet de chemische fabriek of iets dergelijks. Misschien is de titel "Grote brand terrein Chemelot" iets dichter bij de waarheid.
wat ben je hier zelf allemaal aan het verzinnen en speculeren ? linkquote:Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat baseer je waarop?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wat ben je hier zelf allemaal aan het verzinnen en speculeren ? link
vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:27:
Ik krijg het vermoeden dat de wildlife organisatie als de dood is dat ze weer jarenlang negatieve pers zullen krijgen omdat er een buitenlander omgekomen is, en ze de bodem voor een zelfmoordactie maar vast leggen.
zijn dat feiten ?
dat is post vanquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Die discussie hoeft niet hier hoor.
"t is volop in het nieuwsquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:28 schreef Leandra het volgende:
Kan het Oegandatopic tot er echt nieuws is niet gewoon dicht?
Het is werkelijk misselijkmakend hoe het weer een spelletje Cluedo met echte mensen aan het worden is....
Frutsel, IK heb topicdiarree? Mensen mogen hier hun wildste fantasieën, complottheorieën en ongefundeerde onzin neerplempen, maar als je daar wat van zegt wordt je weggemod? Goed modwerk hoor, mijn complimenten!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:39 schreef DonJames het volgende:
edit: kap eens met je topicdiarree aub
Dank je! Ook wel eens goed om te lezenquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goed modwerk hoor, mijn complimenten!
Please
'Nog' niet... het staat je natuurlijk vrij om te 'ontvolgen'quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:28 schreef Leandra het volgende:
Kan het Oegandatopic tot er echt nieuws is niet gewoon dicht?
Het is werkelijk misselijkmakend hoe het weer een spelletje Cluedo met echte mensen aan het worden is....
quote:zolang het niet duidelijk is wat er met het meiske gebeurt is liggen alle opties wmb op tafel maar het zou idd wel makkelijk zijn als mensen de feiten mee laten wegen in hun opinies
Tuurlijk, vooral ook niet ingaan op klachten over jouw modwerk. Vooral niet doen, dan gaat het vanzelf over.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dank je! Ook wel eens goed om te lezen
Een beter milieu begint bij jezelf. Als je niet eens zelf ziet wat je zoal getypt hebt en waarom dat verwijderd zou zijn. Maar goed... what else is new in FB.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral ook niet ingaan op klachten over jouw modwerk. Vooral niet doen, dan gaat het vanzelf over.
Slechte zaak.
Ik ga niet in op klachten over mij? Wat ben ik nu aan het doen dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.
Vertel het me dan wat daar zo fout aan was. Maar nee, dat doe je niet. Je negeert klachten en draait eromheen. Grote fout, en niet de eerste. Denk je dat Fok! daar beter van wordt, klachten van users niet serieus nemen?quote:Als je niet eens zelf ziet wat je zoal getypt hebt en waarom dat verwijderd zou zijn. Maar goed... what else is new in FB.
Sorry, maar ik vind "het staat je vrij om te ontvolgen" een non-argument, ik ben geïnteresseerd in de zaak, niet in de "we speculeren er op los en cluedo'en lekker door met een echt mens" variant die niets in NWS te zoeken heeft maar wel in BNW.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'Nog' niet... het staat je natuurlijk vrij om te 'ontvolgen'
Zoals hierboven staat:
[..]
Dit. Al hoort het ook niet in BNW. Het had in MIS (rip) gekund, maar BNW.. daar had dat hele Kris en Lisanne circus ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind "het staat je vrij om te ontvolgen" een non-argument, ik ben geïnteresseerd in de zaak, niet in de "we speculeren er op los en cluedo'en lekker door met een echt mens" variant die niets in NWS te zoeken heeft maar wel in BNW.
En laten we eerlijk zijn, het is niet de eerste keer dat een topic over een verdwenen Nederlands meisje in het buitenland zo gruwelijk uit de hand loopt.
MIS terugzetten danquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Al hoort het ook niet in BNW. Het had in MIS (rip) gekund, maar BNW.. daar had dat hele Kris en Lisanne circus ook niets te zoeken.
De kans is voorlopig nog groot dat het in MIS ook niets te zoeken heeft.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Al hoort het ook niet in BNW. Het had in MIS (rip) gekund, maar BNW.. daar had dat hele Kris en Lisanne circus ook niets te zoeken.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
MIS terugzetten dan
(rip) is ongepast omdat er geen enkele duidelijkheid is
Hypocriete opmerking, vind je zelf ook niet? Ik heb in het topic genoeg langs zien komen dat veel ongepaster is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
(rip) is ongepast omdat er geen enkele duidelijkheid is
Sowieso ging dat over MISquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hypocriet opmerking, vind je zelf ook niet? Ik heb in het topic genoeg langs zien komen dat veel ongepaster is.
mjah als je puur en alleen het nieuws wilt leen dan is een discussie nooit de juiste plek voor jequote:Op dinsdag 10 november 2015 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het lekker speculeren wat voor vreselijks iemand is overkomen ook een beetje een pervers gezelschapsspelletje.
En het heeft geen moer met NWS te maken als het niet gaat over nieuws. Let wel: het onderwerp is natuurlijk nieuws, maar wat in het topic gebeurt is dat niet.
Een discussie is prima. Van alles uit je dikke duim zuigen is dat wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah als je puur en alleen het nieuws wilt leen dan is een discussie nooit de juiste plek voor je
de discussie gaat over iets wat in het NWS is (geweest) ... lijkt mij dat NWS de beste plek is voor wat er in het topic gebeurt
op de catfights na dan
Wel fijn dat het bewijzen dat iets nonsens is dan ook al tot catfights leidt en dat dat zelfs prima is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef sp3c het volgende:
ik ga echt niet elke post in NWS lopen factchecken ... zo rigide is fok! sowieso niet
Maar als ik zeg dat iets aantoonbaar onzin is wordt dat wél weggemod door jouw collega. Vreemd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef sp3c het volgende:
ik ga echt niet elke post in NWS lopen factchecken ... zo rigide is fok! sowieso niet
het ligt er aan hoe je het brengt hequote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat iets aantoonbaar onzin is wordt dat wél weggemod door jouw collega. Vreemd.
Het gaat hier niet om een paar sporters. Het gaat hier om een verdwenen mens. Vind ik toch wel iets erger, en ik sta er nou niet bepaald om bekend dat ik HSP ben..quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef sp3c het volgende:
ik zou niet weten waarom het een een consequentie van een ander zou moeten zijn, ligt er allemaal maar aan hoe je zoiets brengt
...
Daar stond niks wat niet toelaatbaar is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het ligt er aan hoe je het brengt he
Ah, dus als iemand roept dat alle Joden vergast moeten worden is het maar beter daar niks over te zeggen omdat je geen ruzie moet gaan zoeken. Nee, héél logisch!quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:40 schreef sp3c het volgende:
dat het om een verdwenen mens gaat lijkt me alleen maar meer reden om niet ruzie te gaan lopen zoeken omdat je het in een discussieforum niet met elkaar eens kunt worden over wat er nu wel of niet gebeurt kan zijn en het is al helemaal niet de plek om over elkaars seksuele fantasietjes te beginnen enzo
lijkt mij dan
Vooral niet ingaan op het punt..quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:44 schreef sp3c het volgende:
nee als iemand roept dat ze dit meisje zodra ze gevonden is de gaskamer in moeten slingeren dan gaat het subiet weg
Iemand uitmaken voor 'dom wicht' of een opmerking over 'sexuele fantasieën met een chocoprins' toevoegen zijn wel bevorderlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ga niet in op klachten over mij? Wat ben ik nu aan het doen dan?
[..]
Vertel het me dan wat daar zo fout aan was. Maar nee, dat doe je niet. Je negeert klachten en draait eromheen. Grote fout, en niet de eerste. Denk je dat Fok! daar beter van wordt, klachten van users niet serieus nemen?
Jij vindt dit "serieus erop ingaan"?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:49 schreef sp3c het volgende:
ik ga toch serieus in op je klacht?
begint een beetje bizar te worden met die gaskamers enzo maar ik heb volgens mij overal serieus op gereageerd
Terwijl de klacht overduidelijk was dat slechts de reacties op onzinposts worden weggemod, en niet de onzinposts zelf?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:44 schreef sp3c het volgende:
nee als iemand roept dat ze dit meisje zodra ze gevonden is de gaskamer in moeten slingeren dan gaat het subiet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |