Nou leuk persoonlijk verhaal, maar als het er zoveel zijn zou je je misschien af kunnen vragen of dat aan personen als Janneke en 99.999 ligt of misschien aan je eenzijdige manier van modereren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.
Ik weet al lang dat ze mij compleet kut vindt, het is niet anders.
Ik kom hier niet sneren omdat ik jou kut zou vinden, ik probeer af en toe oprecht om aan te geven dat NWS, een van de cruciale fora van Fok!, kansen laat liggen omdat er geen heldere lijn zit in de wijze van modereren, en er relatief veel ruimte wordt gecreëerd voor veel-van-het-zelfde. Ik vind dat jammer, want er ligt een stuk aan onbenutte ruimte voor een online community.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.
Ik weet al lang dat ze mij compleet kut vindt, het is niet anders.
Serieus? Ook PVV-rechts klaagt wel eens over de moderatie? Wat zeggen ze dan: Specularium, doe er alsjeblieft iets aan dat slechts 99% van alle topics anti-vluchteling is en vol anti-islam en 'gutmensch'-retoriek is?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang deze kritiek van beide kanten komt zal het wel meevallen met die politieke kleur.
Je kunt ook op een normale manier zeggen dat een topic dubbel is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:07 schreef Rivalo het volgende:
Oh, en ik mocht blijkbaar ook in mijn eigen topic niet de competentie van de NWS mods in twijfel trekken
Want die reactie is raus.
Dat was allang duidelijk lijkt mij op basis van de FB posts, daarnaast was in mijn topic al een gezonde discussie een beetje op gang gekomen, het andere topic is door lange tijd sluiten en verwijderde posts momenteel nog kapot.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook op een normale manier zeggen dat een topic dubbel is.
Verschrikkelijk zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk lijkt mij op basis van de FB posts, daarnaast was in mijn topic al een gezonde discussie een beetje op gang gekomen, het andere topic is door lange tijd sluiten en verwijderde posts momenteel nog kapot.
Ja doei.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom is het woord gutmensch verboden volgens specugutmensch?
Het valt me gewoon op dat je sterk naar een richting modereertquote:
Misschien moet je even wat posts van gister lezen hier in feedback.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat je sterk naar een richting modereert
Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
quote:
Ja als mod krijg je een hoop modder over je heenquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.
Ik heb te doen met die jongen.
Het gebeurt dus tochquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom is het woord gutmensch verboden volgens specugutmensch?
Het is toch een duidelijk woord om aan te geven dat iemand een bepaalde houding heeft?
Neo of fascist mag wel dus waarom gutmensch niet? de bekende meten met twee maten methodiek?
Dank je.quote:Op zondag 8 november 2015 17:00 schreef tong80 het volgende:
NWS / De zegeningen van Rutté's bezuinigingen en participatie-samenleving
Gemengd dubbel
Game set and match.
Het is overduidelijk een neofascistische gutmensch.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.
Ik heb te doen met die jongen.
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.quote:Op maandag 9 november 2015 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon openen als je daar behoefte aan hebt
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.
Als men zich hier dan eens gewoon aan de gegevens houdt die wel bekend zijn, en een BNW topic opent voor hun spelletje Cluedo met een echt mens, dan hoeven degenen die graag op de hoogte blijven van het werkelijk nieuws in deze zaak zich niet door al die nonsens heen te worstelen.
Het zou echt te triest voor woorden zijn als dit topic weer tot een BNW-topic in NWS wordt en daarom maar verplaatst wordt.
Ik vind dat ten eerste, net als bij de Kris & en Lisanne zaak, ronduit schofferend jegens de familie cq nabestaanden.
Juist. En daar komt dan nog bij dat het kapende groepje niet tolereert dat je weigert mee te doen aan het sensatiezoekende gespeculeer. Tot in PM wordt dat duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.
Als men zich hier dan eens gewoon aan de gegevens houdt die wel bekend zijn, en een BNW topic opent voor hun spelletje Cluedo met een echt mens, dan hoeven degenen die graag op de hoogte blijven van het werkelijk nieuws in deze zaak zich niet door al die nonsens heen te worstelen.
Het zou echt te triest voor woorden zijn als dit topic weer tot een BNW-topic in NWS wordt en daarom maar verplaatst wordt.
Ik vind dat ten eerste, net als bij de Kris & en Lisanne zaak, ronduit schofferend jegens de familie cq nabestaanden.
Ja, ik kreeg zelfs een DM dat er een TR gezet wasquote:Op maandag 9 november 2015 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist. En daar komt dan nog bij dat het kapende groepje niet tolereert dat je weigert mee te doen aan het sensatiezoekende gespeculeer. Tot in PM wordt dat duidelijk gemaakt.
Ieder rationeel tegenargument wordt bijna a priori al van tafel geveegd. Ik verwacht in NWS feiten en meningen te zien en geen hobbyspeurneuzerij door zichzelf overschattende figuren die denken van van alles en nog wat verstand te hebben.
Toedels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |