abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157370708
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.
Ik weet al lang dat ze mij compleet kut vindt, het is niet anders.
Nou leuk persoonlijk verhaal, maar als het er zoveel zijn zou je je misschien af kunnen vragen of dat aan personen als Janneke en 99.999 ligt of misschien aan je eenzijdige manier van modereren.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:06:13 #152
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157370807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.
Ik weet al lang dat ze mij compleet kut vindt, het is niet anders.
Ik kom hier niet sneren omdat ik jou kut zou vinden, ik probeer af en toe oprecht om aan te geven dat NWS, een van de cruciale fora van Fok!, kansen laat liggen omdat er geen heldere lijn zit in de wijze van modereren, en er relatief veel ruimte wordt gecreëerd voor veel-van-het-zelfde. Ik vind dat jammer, want er ligt een stuk aan onbenutte ruimte voor een online community.

Wat er nu gebeurt schrikt mensen af, zo eenvoudig is het.

Ik laat het aan jou om te vinden of ik dit nu op een constructieve manier breng, of niet. Of om welk woord dan ook in mijn posts wel of niet te geloven. Maar mijn intenties zijn oprecht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157370875
Oh, en ik mocht blijkbaar ook in mijn eigen topic niet de competentie van de NWS mods in twijfel trekken :')

Want die reactie is raus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 22:08:00 ]
pi_157371603
Kan deze discussie: NWS / Waarom Zweden een migranten magneet is.

Overigens niet in deze: NWS / Zweden wil EU geld voor vluchtelingen. :')

Er zijn al zoveel vluchtelingentopic, en deze gaan ook nog over hetzelfde land. Een discussie als "Waarom zweden een vluchtelingen magneet is" kan perfect in een topic dat refereert naar een vluchtelingen nieuws bericht over Zweden, zeker omdat het eerste topic geen eens naar een echt nieuws bericht refereert, maar gewoon een opinie brengt, dat kan ook in POL.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 22:31:27 ]
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:36:41 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157371786
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157371940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zo lang deze kritiek van beide kanten komt zal het wel meevallen met die politieke kleur.
Serieus? Ook PVV-rechts klaagt wel eens over de moderatie? Wat zeggen ze dan: Specularium, doe er alsjeblieft iets aan dat slechts 99% van alle topics anti-vluchteling is en vol anti-islam en 'gutmensch'-retoriek is? :P
pi_157372282
Ik wil ook nog even wat zeggen.
pi_157372344
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:07 schreef Rivalo het volgende:
Oh, en ik mocht blijkbaar ook in mijn eigen topic niet de competentie van de NWS mods in twijfel trekken :')

Want die reactie is raus.
Je kunt ook op een normale manier zeggen dat een topic dubbel is.
pi_157372377
De rest komt morgen wel weer.
Nu even genieten van Pauw, het gaat niet eens over vluchtelingen.
pi_157372437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je kunt ook op een normale manier zeggen dat een topic dubbel is.
Dat was allang duidelijk lijkt mij op basis van de FB posts, daarnaast was in mijn topic al een gezonde discussie een beetje op gang gekomen, het andere topic is door lange tijd sluiten en verwijderde posts momenteel nog kapot.
pi_157373129
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:58 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Dat was allang duidelijk lijkt mij op basis van de FB posts, daarnaast was in mijn topic al een gezonde discussie een beetje op gang gekomen, het andere topic is door lange tijd sluiten en verwijderde posts momenteel nog kapot.
Verschrikkelijk zeg, sterkte.
pi_157379608
Waarom is het woord gutmensch verboden volgens specugutmensch?

Het is toch een duidelijk woord om aan te geven dat iemand een bepaalde houding heeft?

Neo of fascist mag wel dus waarom gutmensch niet? de bekende meten met twee maten methodiek?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_157379660
Whehe, oke de post boven mij bewijst dat Specularium gelijk had en ik niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kaas- op 07-11-2015 13:16:35 ]
pi_157379808
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ja doei.
pi_157379996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja doei.
Het valt me gewoon op dat je sterk naar een richting modereert :)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_157380017
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Misschien moet je even wat posts van gister lezen hier in feedback.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 13:29:57 ]
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:30:26 #167
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157380028
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Oh dus nu modereert Specu juist die richting op.

Ik heb te doen met die jongen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157380118
quote:

[..]

Alweer?
pi_157380816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Alweer?
:@
pi_157380831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja als mod krijg je een hoop modder over je heen :+
pi_157381572
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

Het is toch een duidelijk woord om aan te geven dat iemand een bepaalde houding heeft?

Neo of fascist mag wel dus waarom gutmensch niet? de bekende meten met twee maten methodiek?
Het gebeurt dus toch :D
  Trouwste user 2022 zondag 8 november 2015 @ 17:00:03 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_157405271
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_157405318
quote:
Dank je.
pi_157405806
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is overduidelijk een neofascistische gutmensch.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2015 @ 12:48:54 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157422929
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

gewoon openen als je daar behoefte aan hebt
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.

Als men zich hier dan eens gewoon aan de gegevens houdt die wel bekend zijn, en een BNW topic opent voor hun spelletje Cluedo met een echt mens, dan hoeven degenen die graag op de hoogte blijven van het werkelijk nieuws in deze zaak zich niet door al die nonsens heen te worstelen.

Het zou echt te triest voor woorden zijn als dit topic weer tot een BNW-topic in NWS wordt en daarom maar verplaatst wordt.
Ik vind dat ten eerste, net als bij de Kris & en Lisanne zaak, ronduit schofferend jegens de familie cq nabestaanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 12:53:52 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157422998
dat verplaatsen vond ik zelf een slechte beslissing achteraf (vooraf was ik er een voorstander van) omdat we dan ons probleem verplaatsen naar een ander forum waar het gewoon blijft bestaan

zolang het niet duidelijk is wat er met het meiske gebeurt is liggen alle opties wmb op tafel maar het zou idd wel makkelijk zijn als mensen de feiten mee laten wegen in hun opinies
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 november 2015 @ 12:59:32 #177
862 Arcee
Look closer
pi_157423109
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vooral behoefte aan een NWS-topic dat niet gekaapt wordt door allerlei nonsens die als "feiten" gepresenteerd worden, dat dat met het Kris en Lisanne topic gebeurd is is al triest genoeg.

Als men zich hier dan eens gewoon aan de gegevens houdt die wel bekend zijn, en een BNW topic opent voor hun spelletje Cluedo met een echt mens, dan hoeven degenen die graag op de hoogte blijven van het werkelijk nieuws in deze zaak zich niet door al die nonsens heen te worstelen.

Het zou echt te triest voor woorden zijn als dit topic weer tot een BNW-topic in NWS wordt en daarom maar verplaatst wordt.
Ik vind dat ten eerste, net als bij de Kris & en Lisanne zaak, ronduit schofferend jegens de familie cq nabestaanden.
Helemaal mee eens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_157423931
Waarom mag er geen vergelijking worden gemaakt tussen het weigeren van joodse vluchtelingen uit Duitsland eind jaren '30 omdat hun leed als propaganda werd verkocht en het (willen) weigeren van Syrische vluchtelingen nu omdat hun leed als propaganda zou worden verkocht?

NWS / Over seksslavinnen van 7 jaar en jonger.......
PWBF
pi_157424345
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist. En daar komt dan nog bij dat het kapende groepje niet tolereert dat je weigert mee te doen aan het sensatiezoekende gespeculeer. Tot in PM wordt dat duidelijk gemaakt.

Ieder rationeel tegenargument wordt bijna a priori al van tafel geveegd. Ik verwacht in NWS feiten en meningen te zien en geen hobbyspeurneuzerij door zichzelf overschattende figuren die denken van van alles en nog wat verstand te hebben.

Toedels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 13:52:47 ]
  maandag 9 november 2015 @ 13:57:50 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157424487
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Juist. En daar komt dan nog bij dat het kapende groepje niet tolereert dat je weigert mee te doen aan het sensatiezoekende gespeculeer. Tot in PM wordt dat duidelijk gemaakt.

Ieder rationeel tegenargument wordt bijna a priori al van tafel geveegd. Ik verwacht in NWS feiten en meningen te zien en geen hobbyspeurneuzerij door zichzelf overschattende figuren die denken van van alles en nog wat verstand te hebben.

Toedels.
Ja, ik kreeg zelfs een DM dat er een TR gezet was :')
Omdat ik bewees dat iemand nonsens had zitten posten..... diezelfde persoon postte vervolgens dat ik een dwaas zou zijn die genegeerd diende te worden :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')