Er moet toch iemand over nadenken.quote:
Ooit stoere Vikingenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:59 schreef Teydelyk het volgende:
lekker ten onder laten gaan, links bolwerk.
Wat je zegt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:11 schreef Scorpie het volgende:
"Ik kom hier voor het geld"
Zegt wel genoeg.
Dat lijkt me niet meer dan logisch. De asielzoekers die door Zweden worden opgevangen hoeven niet door andere EU-landen opgevangen te worden. Bovendien moet Zweden er meer opvangen omdat landen als Hongarije weigeren zich aan de afspraken te houden en daarmee zorgen dat veel asielzoekers doorreizen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ]
De Zweden klagen dat ze meer migranten binnen krijgen dan ze kunnen huisvesten en vragen de EU om hulp.
Volgensmij zijn het vooral de migranten die weigeren in Hongarije asiel aan te vragen ipv andersom. Zo was het in iedergeval een tijd geleden. Toen weigerde Hongarije de migranten in treinen naar Oostenrijk/Duitsland te laten reizen, omdat ze volgens de regels in Hongarije asiel moeten aanvragen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. De asielzoekers die door Zweden worden opgevangen hoeven niet door andere EU-landen opgevangen te worden. Bovendien moet Zweden er meer opvangen omdat landen als Hongarije weigeren zich aan de afspraken te houden en daarmee zorgen dat veel asielzoekers doorreizen.
Ja. Maar niet als leedvermaak. Laat de ondergang van Zweden een afschrikwekkend voorbeeld voor de rest van Europa zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:59 schreef Teydelyk het volgende:
lekker ten onder laten gaan, links bolwerk.
In Zweden is nog altijd veel meer natuur en ruimte dan in Nederland, wat dat betreft lijkt Zweden mij nog steeds een fantastisch land.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef LXIV het volgende:
Zweden was vroeger (jaren 70) echt een fantastisch land. Al was het heel links. Als je allemaal goede mensen hebt, dan is het niet zo'n ramp om links te zijn.
Oh, dat denk ik ook. Maar Zweden had ook ooit een bepaald iets... Van Pipi Langkous, heel liberaal met naaktheid, goede kinderseries, ABBA. Het enige land waar de hippie-idealen een beetje gelukt waren en konden lukken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Wintar het volgende:
[..]
In Zweden is nog altijd veel meer natuur en ruimte dan in Nederland, wat dat betreft lijkt Zweden mij nog steeds een fantastisch land.
Lijkt mij ook. Die immigranten komen toch weer allemaal in een buitenwijk van Malmo of Stockholm terecht. Die gaan echt geen binding krijgen met de rest vh land. In Lapland ondervindt de autochtone Zweed daar verder geen hinder van.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Wintar het volgende:
[..]
In Zweden is nog altijd veel meer natuur en ruimte dan in Nederland, wat dat betreft lijkt Zweden mij nog steeds een fantastisch land.
En de VN maakt zich intussen druk om ons Sinterklaasfeestquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:01 schreef LXIV het volgende:
Er worden volksverhuizers (door mensenhandelaars) ook de raarste verhalen opgehangen over wat allemaal mogelijk is in Europa. Dit voorbeeld is dan Finland ipv Zweden, maar voor een Afrikaan zijn dat toch min of meer dezelfde landen (en voor ons toch ook).
[ afbeelding ]
Zo worden de zieltjes gewonnen en raken ze in Senegal van hun lastpakken af.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En de VN maakt zich intussen druk om ons Sinterklaasfeest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |