Omdat het weer vol stond met onzin en persoonlijk gedoe over en met elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:12 schreef RapaNui het volgende:
Okee dan: waarom zijn er posts verwijderd, die tussen 09.40 en 11.30 waren geplaatst, in het topic NLse studente vermist in Ugandese wildpark? Wie en waarom?
Mijn post was toevallig specifiek de laatste post van het topic en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die bewust is weg gehaald, want daar stond niets geks in ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:18 schreef Frutsel het volgende:
Er is wel meer verwijderd uit dat topic ja
Prima hoor,bij deze:quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:36 schreef Reya het volgende:
Ook hier geldt weer: meld het in NWS-FB, het heeft weinig zin om er hier over verder te gaan.
quote:Sowieso, NWS staat al 2 maanden lang vol met topics over allerhande individuele incidenten omtrent azielzoekers / vluchtelingen. Het ingrijpen lijkt hooguit te gebeuren op basis van vermeende intenties van TS, maar dat geldt toch voor al die topics?
Mijn post werd ook niet gewaardeerd, hier een slecht onderbouwde toevoeging:quote:
quote:Sowieso merk ik de laatste tijd veel meer voorgekauwd Telegraaf/Geenstijl geblaat hier op Fok!, het enige bericht is nog debieler dan het andere![]()
Discussie en nuance is vrijwel onmogelijk geworden, zonder overladen te worden aan domme onderbuik reacties van een selectief aantal users. Als je iets typt wat anderen niet zint dan ben je meteen een 'gutmensch', 'vriendjes met de EU' of een andere veroorzaker van het kwaad en de echte inhoud blijft weg.
NWS is een achterlijke pauperbende geworden dat niet veel meer onderdoet van de Facebook pagina van NU.nl of NU.jij.
Ingrijpen gebeurt op basis van meer factoren.quote:
Dus ga je zelf maar iedereen verrot schelden, goed bezig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mijn post werd ook niet gewaardeerd, hier een slecht onderbouwde toevoeging:
[..]
De vraag was dan ook waarom het betreffende topic wél dicht moest.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ingrijpen gebeurt op basis van meer factoren.
Als dit de enige leidraad zou zijn, zou je alle topics waar niet meer in de OP staat dan een trollerige oneliner preventief dicht kunnen gooien. Maar zelfs die topics kunnen zich nog redelijk ontwikkelen.
Omdat het toen inmiddels een redelijk verneukt topic was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vraag was dan ook waarom het betreffende topic wél dicht moest.
Er zijn nog een stuk of tien compleet verneukte actieve vluchtelingentopics op dit moment. Waarom pas je die redenatie daar dan niet op toequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het toen inmiddels een redelijk verneukt topic was.
Blijkbaar voel je je direct aangesproken. Die super vijandige anti-immigranten circlejerks blijven wel gewoon staan, maar dit topic in kwestie moet wel meteen weg. Dit is ook niet één van de eerste keer dat ik merk dat jij op politieke kleur posts verwijderd uit topics, en dat andere belachelijke berichten wel blijven staan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus ga je zelf maar iedereen verrot schelden, goed bezig.
En hier maak je het nogmaals duidelijk. 99.999 stelt een normale vraag, zonder de agressieve discussiestijl van mij te gebruiken waarbij ik mij voor kan stellen dat je die ontwijkt, maar jij kapt het afquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
Omdat jij die walgelijke trollsmiley gebruikt.
En nu ben ik weer weg.
Is dat zo? Ik vind verloop niet wezenlijk anders dan topics van soortgelijke strekking eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het toen inmiddels een redelijk verneukt topic was.
Zo lang deze kritiek van beide kanten komt zal het wel meevallen met die politieke kleur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je direct aangesproken. Die super vijandige anti-immigranten circlejerks blijven wel gewoon staan, maar dit topic in kwestie moet wel meteen weg. Dit is ook niet één van de eerste keer dat ik merk dat jij op politieke kleur posts verwijderd uit topics, en dat andere belachelijke berichten wel blijven staan.
99.999 is een van de grootste stoorzenders hier.quote:En hier maak je het nogmaals duidelijk. 99.999 stelt een normale vraag, zonder de agressieve discussiestijl van mij te gebruiken waarbij ik mij voor kan stellen dat je die ontwijkt, maar jij kapt het af
Want die redenatie pas jij namelijk niet toe op die andere topics.
Blijkbaar wordt kritiek door jou niet gewaardeerd als het van de andere kant komt
Jawel, Reya merkte terecht op dat er wat mensen uit het cafe aan het etteren waren en gooit daar dan een gastslotje op.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind verloop niet wezenlijk anders dan topics van soortgelijke strekking eigenlijk.
Ah, gelukkig maar. Ik was al even bang dat er een beleid op inhoudelijke gronden was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
Omdat jij die walgelijke trollsmiley gebruikt.
En nu ben ik weer weg.
quote:
Of is ieder willekeurig artikel van GS zonder nieuwswaarde genoeg om een topic in NWS te openen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:11 schreef Xa1pt het volgende:
Kan dit niet gewoon dicht?
NWS / "Racist" is het nieuwste stopwoordje
Liever niet, maar aangezien het topic wel aardig loopt zie ik nu de noodzaak niet om het te sluiten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Of is ieder willekeurig artikel van GS zonder nieuwswaarde genoeg om een topic in NWS te openen?
Nou, gelukkig voor jou is hij niet de enige hier die vragen stelt bij jouw manier van modererenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Specularium het volgende:
99.999 is een van de grootste stoorzenders hier.
Kan hem niet serieus nemen wanneer hij anderen de maat gaat nemen, of gaat vertellen hoe wij de boel hier zouden moeten runnen.
En dan vinden ze het gek dat Fok! leegloopt, hopeloos ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, nu zit Gretta d'r tampon ook al weer niet goed.
Als Gretta weer bloed ruikt en een beetje komt sneren ga ik daar natuurlijk niet inhoudelijk op in.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nou, gelukkig voor jou is hij niet de enige hier die vragen stelt bij jouw manier van modereren
[..]
En dan vinden ze het gek dat Fok! leegloopt, hopeloos dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |