Alles kan, alleen is dit wel een van de meest onnozele scenario's.quote:Op maandag 9 november 2015 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Nog even naar de WC, oh..... wat is de rivier in de verte mooi nu de zon bijna onder is.... zo ver is het niet toch, nog even gaan kijken, kan best.
gewoon openen als je daar behoefte aan hebtquote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
Kan er niet gewoon een speculatie/aluhoedjestopic komen in BNW?
Niet half zo onnozel als verbaasd zijn dat er geen krokodil de kant op getrokken zou zijn om te controleren of er wel een vermist meisje inzit?quote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles kan, alleen is dit wel een van de meest onnozele scenario's.
zo gek is dat helemaal nietquote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles kan, alleen is dit wel een van de meest onnozele scenario's.
quote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
Kan er niet gewoon een speculatie/aluhoedjestopic komen in BNW?
Omdat ze daar allang weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet half zo onnozel als verbaasd zijn dat er geen krokodil de kant op getrokken zou zijn om te controleren of er wel een vermist meisje inzit?
En juist dit soort opmerkingen horen niet in NWS maar in BNW.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze daar allang weten hoe de vork in de steel zit.
Nou even wachten op Peter Pan danquote:Op maandag 9 november 2015 12:45 schreef Copycat het volgende:
Misschien vinden ze in die krokodil ook nog wel een wekker.
En een schuldige gids. Of kindsoldaat.
Waarom?quote:Op maandag 9 november 2015 12:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
En juist dit soort opmerkingen horen niet in NWS maar in BNW.
Omdat NWS bedoeld is voor feiten. Niet voor complotdenken.quote:Op maandag 9 november 2015 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Waarom?
Is dat land dan zo veilig?
Oh, dus aluhoedjestheorieen zijn welkom?quote:Op maandag 9 november 2015 12:50 schreef sp3c het volgende:
nee NWS is gewoon een stukje fok! met het nieuws als onderwerp
blijft een discussieforum
Zo werken ze in Florida als ze een persoon vermissen nabij de moerassen.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet half zo onnozel als verbaasd zijn dat er geen krokodil de kant op getrokken zou zijn om te controleren of er wel een vermist meisje inzit?
iedereen is welkomquote:Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dus aluhoedjestheorieen zijn welkom?
Mogen dan met terugwerkende kracht ook alle Panamatopics terug deze kant op?
Panama is een andere zaak.quote:Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dus aluhoedjestheorieen zijn welkom?
Mogen dan met terugwerkende kracht ook alle Panamatopics terug deze kant op?
Bron?quote:Op maandag 9 november 2015 12:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo werken ze in Florida als ze een persoon vermissen nabij de moerassen.
Dan zien de rangers aan de krokodillen welke er een flinke maaltijd opheeft.
Deze wordt dan onderzocht.
Betekent dit dat je geen bron kunt vinden?quote:Op maandag 9 november 2015 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet zij perse in een krokodil beland zijn?
Genoeg bronnen, ik snap alleen niet dat je dat nodig vind, was op discovery en ga dit niet opzoeken voor je.quote:Op maandag 9 november 2015 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Betekent dit dat je geen bron kunt vinden?
Zo heel absurd is dat niet.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aangezien ik niet uit mijn duim zuig maar hier geen linken ga plaatsen die aanstootgevende informatie kunnen bevatten. De link naar de googlepagina's waaruit blijkt dat men dit doet.quote:Op maandag 9 november 2015 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Betekent dit dat je geen bron kunt vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan haal je je vriendinnen er toch even bij en geniet je samen?quote:Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nogmaals pure speculatie en nee ik ben nog nooit in dat gebied geweest dus ik kan me er slechts een voorstelling van maken.
Het is inderdaad een feit dat mensen op vakantie in een onbekende omgeving vaak risicovol gedrag vertonen. Niet altijd goed nadenken over gevolgen van bepaalde acties, dus het zou vrij goed mogelijk zijn dat ze inderdaad zoals Leandra aangeeft, even naar de mooie zonsondergang is gaan kijken.
En hoeveel krokodillen zijn daar ongeveer in het water waar het meisje verdween? Ga je die allemaal uit het water halen of vis je er at random een stuk of wat uit en concludeer je dat ze niet opgegeten is omdat die krokodillen die je gevangen hebt geen menselijke resten in hun maag hebben?quote:Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Zo heel absurd is dat niet.
Het duurt drie tot zeven dagen voor het voedsel in de maag van een krokodil verteerd is (al naar gelang de grootte van het stuk vlees)
Omdat ze hun voedsel meestal in een keer inslikken is dat dus meestal een groot solide stuk vlees. (Ze scheuren ook wel als het te groot is, maar dan waren er waarschijnlijk restanten gevonden, dat weet ik uiteraard niet zeker)
Een mens is vrij groot, dus het zal wellicht enige dagen duren. Om het op de juiste manier te verteren zal de krokodil zijn lichaamstemperatuur moeten reguleren (anders kan het vlees in de maag gaan rotten en dat kan dodelijk zijn voor de krokodil)
Dit doet hij meestal door uit het water in de zon te vertoeven.
Ik ben wel benieuwd of deskundigen in het gebied in de direkte omgeving precies weten welke krokodil een grote maaltijd genuttigd heeft aan de hand hiervan.
Nogmaals pure speculatie en nee ik ben nog nooit in dat gebied geweest dus ik kan me er slechts een voorstelling van maken.
Het is inderdaad een feit dat mensen op vakantie in een onbekende omgeving vaak risicovol gedrag vertonen. Niet altijd goed nadenken over gevolgen van bepaalde acties, dus het zou vrij goed mogelijk zijn dat ze inderdaad zoals Leandra aangeeft, even naar de mooie zonsondergang is gaan kijken.
quote:Op maandag 9 november 2015 13:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Aangezien ik niet uit mijn duim zuig maar hier geen linken ga plaatsen die aanstootgevende informatie kunnen bevatten. De link naar de googlepagina's waaruit blijkt dat men dit doet.In Florida zei je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik in Florida gewoond maar het is voor mij ook nieuws dat Florida in Australië ligt...
Nee Leandra, ik schrijf echt iets heel anders....dat een krokodil die zojuist een grote maaltijd genuttigd heeft meestal lange tijd op oevers in de buurt van de verorbering in de zon zijn lichaamstemeratuur reguleert. Aan de hand daarvan vroeg ik mij af of deskundigen in het gebied kunnen zien of er (in de dagen na de vermissing) in de buurt krokokodillen waren die dit gedrag vertoonden.quote:Op maandag 9 november 2015 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoeveel krokodillen zijn daar ongeveer in het water waar het meisje verdween? Ga je die allemaal uit het water halen of vis je er at random een stuk of wat uit en concludeer je dat ze niet opgegeten is omdat die krokodillen die je gevangen hebt geen menselijke resten in hun maag hebben?
Er wordt geen melding van gemaakt, wat het noch bevestigt, noch ontkracht. Er is wel gezegd dat er naar een hol gezocht is/wordt. Onder andere met een Nederlandse drone.quote:Op maandag 9 november 2015 13:25 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee Leandra, ik schrijf echt iets heel anders....dat een krokodil die zojuist een grote maaltijd genuttigd heeft meestal lange tijd op oevers in de buurt van de verorbering in de zon zijn lichaamstemeratuur reguleert. Aan de hand daarvan vroeg ik mij af of deskundigen in het gebied kunnen zien of er (in de dagen na de vermissing) in de buurt krokokodillen waren die dit gedrag vertoonden.
Maar wat doe je als er meerdere krokodillen zijn die dat gedrag vertonen?quote:Op maandag 9 november 2015 13:25 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee Leandra, ik schrijf echt iets heel anders....dat een krokodil die zojuist een grote maaltijd genuttigd heeft meestal lange tijd op oevers in de buurt van de verorbering in de zon zijn lichaamstemeratuur reguleert. Aan de hand daarvan vroeg ik mij af of deskundigen in het gebied kunnen zien of er (in de dagen na de vermissing) in de buurt krokokodillen waren die dit gedrag vertoonden.
Deze bewoording was van een FOKker, niet afkomstig van het bericht.quote:Op maandag 9 november 2015 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is wel gezegd dat er naar een hol gezocht is/wordt. Onder andere met een Nederlandse drone.
NWS / Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #2quote:Op maandag 9 november 2015 13:31 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Deze bewoording was van een FOKker, niet afkomstig van het bericht.
Het is geen conclusie maar een scenario. In een van de eerste berichten over de vermissing staat ook dat locals denken dat ze door een krokodil of nijlpaard is aangevallen.quote:Op maandag 9 november 2015 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
En dit concludeer je omdat een journalist dit oppert?
Dat weet ik niet, want ik ben geen deskundige. Wat ik wel weet is dat een krokodil een paar weken zonder voedsel kan, dus hoe vaak zoiets voorkomt....? Het lijkt mij gewoon kans op een spoor.quote:Op maandag 9 november 2015 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat doe je als er meerdere krokodillen zijn die dat gedrag vertonen?
Ja, en wat staat er nou? De FOKker (dr. Kloothommelquote:Op maandag 9 november 2015 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
NWS / Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #2
Wel over een drone....quote:Op maandag 9 november 2015 13:40 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ja, en wat staat er nou? De FOKker (dr. Kloothommel) zet als titel: Nederlandse politie zoekt mee naar hol van de krokodil
Maar klik je op het bericht, dan blijkt de titel heel anders te zijn: Nederlandse politie zoekt mee naar studente
Geen woord over een HOL.
Dan onderzoek je degene met de meeste maaginhoud, lijk me goedkoper dan de zoektochten die ze tot op heden hebben uitgevoerd.quote:Op maandag 9 november 2015 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat doe je als er meerdere krokodillen zijn die dat gedrag vertonen?
Welke zijn dat precies?quote:Op maandag 9 november 2015 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan onderzoek je degene met de meeste maaginhoud, lijk me goedkoper dan de zoektochten die ze tot op heden hebben uitgevoerd.
Heb je überhaupt nieuws na 2 november?quote:Op maandag 9 november 2015 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar dat onderzoeken blijkt allemaal niet nodig. En na 6 november hoorde je niemand meer over een mogelijke krokodil/nijlpaard.
Onderzoek is nog niet gesloten en zaak is nog open.
Na 6 november hoorde je niemand nog waardanook over.quote:Op maandag 9 november 2015 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar dat onderzoeken blijkt allemaal niet nodig. En na 6 november hoorde je niemand meer over een mogelijke krokodil/nijlpaard.
Onderzoek is nog niet gesloten en zaak is nog open.
Ja, tot 6 november werden er berichten in de media gepost. Daarna niet meer, wat zegt dat jou?quote:Op maandag 9 november 2015 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je überhaupt nieuws na 2 november?
En wat denk jij dan?quote:Op maandag 9 november 2015 13:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Na 6 november hoorde je niemand nog waardanook over.
Behalve over hoe laat het er donker werd.
Tot die tijd wordt er nog wel forensisch onderzoek gedaan in Oeganda, onder meer naar sporen die zijn aangetroffen op enkele gevonden kledingstukken van de Nederlandse.quote:Op maandag 9 november 2015 13:50 schreef Burdie het volgende:
Het zoeken naar de Nederlandse studente (21) die in Oeganda wordt vermist, is gestaakt. Drie Nederlandse agenten die betrokken waren bij de zoektocht, zijn teruggekeerd in Nederland.
De afgelopen dagen is intensief gezocht met helikopters en drones, maar zonder resultaat.
Korte wandeling
De 21-jarige studente geneeskunde was met twee vriendinnen op safari in het Afrikaanse land, in het natuurpark Murchison Falls. Ze verdween spoorloos, na een korte wandeling.
Bij de rivier werden kledingstukken van de vrouw gevonden. De lokale politie denkt dat ze in het water is gevallen. Het water zit vol met nijlpaarden en krokodillen.
Het forensisch onderzoek naar de sporen wordt wel voortgezet. Daar blijft Nederland ook bij betrokken.
Bron
In een van de vorige topics staan naam+toenaam+foto's.quote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
Op zich vreemd dat er een meisje vermist is maar blijkbaar niemand mag weten wie het is
en hoe ze eruit ziet ?
Zit even niet zo te zeuren, alles is hier al langsgekomen.quote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
Op zich vreemd dat er een meisje vermist is maar blijkbaar niemand mag weten wie het is
en hoe ze eruit ziet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |