Alles kan, alleen is dit wel een van de meest onnozele scenario's.quote:Op maandag 9 november 2015 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Nog even naar de WC, oh..... wat is de rivier in de verte mooi nu de zon bijna onder is.... zo ver is het niet toch, nog even gaan kijken, kan best.
gewoon openen als je daar behoefte aan hebtquote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
Kan er niet gewoon een speculatie/aluhoedjestopic komen in BNW?
Niet half zo onnozel als verbaasd zijn dat er geen krokodil de kant op getrokken zou zijn om te controleren of er wel een vermist meisje inzit?quote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles kan, alleen is dit wel een van de meest onnozele scenario's.
zo gek is dat helemaal nietquote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles kan, alleen is dit wel een van de meest onnozele scenario's.
quote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
Kan er niet gewoon een speculatie/aluhoedjestopic komen in BNW?
Omdat ze daar allang weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet half zo onnozel als verbaasd zijn dat er geen krokodil de kant op getrokken zou zijn om te controleren of er wel een vermist meisje inzit?
En juist dit soort opmerkingen horen niet in NWS maar in BNW.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze daar allang weten hoe de vork in de steel zit.
Nou even wachten op Peter Pan danquote:Op maandag 9 november 2015 12:45 schreef Copycat het volgende:
Misschien vinden ze in die krokodil ook nog wel een wekker.
En een schuldige gids. Of kindsoldaat.
Waarom?quote:Op maandag 9 november 2015 12:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
En juist dit soort opmerkingen horen niet in NWS maar in BNW.
Omdat NWS bedoeld is voor feiten. Niet voor complotdenken.quote:Op maandag 9 november 2015 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Waarom?
Is dat land dan zo veilig?
Oh, dus aluhoedjestheorieen zijn welkom?quote:Op maandag 9 november 2015 12:50 schreef sp3c het volgende:
nee NWS is gewoon een stukje fok! met het nieuws als onderwerp
blijft een discussieforum
Zo werken ze in Florida als ze een persoon vermissen nabij de moerassen.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet half zo onnozel als verbaasd zijn dat er geen krokodil de kant op getrokken zou zijn om te controleren of er wel een vermist meisje inzit?
iedereen is welkomquote:Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dus aluhoedjestheorieen zijn welkom?
Mogen dan met terugwerkende kracht ook alle Panamatopics terug deze kant op?
Panama is een andere zaak.quote:Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dus aluhoedjestheorieen zijn welkom?
Mogen dan met terugwerkende kracht ook alle Panamatopics terug deze kant op?
Bron?quote:Op maandag 9 november 2015 12:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo werken ze in Florida als ze een persoon vermissen nabij de moerassen.
Dan zien de rangers aan de krokodillen welke er een flinke maaltijd opheeft.
Deze wordt dan onderzocht.
Betekent dit dat je geen bron kunt vinden?quote:Op maandag 9 november 2015 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet zij perse in een krokodil beland zijn?
Genoeg bronnen, ik snap alleen niet dat je dat nodig vind, was op discovery en ga dit niet opzoeken voor je.quote:Op maandag 9 november 2015 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Betekent dit dat je geen bron kunt vinden?
Zo heel absurd is dat niet.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aangezien ik niet uit mijn duim zuig maar hier geen linken ga plaatsen die aanstootgevende informatie kunnen bevatten. De link naar de googlepagina's waaruit blijkt dat men dit doet.quote:Op maandag 9 november 2015 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Betekent dit dat je geen bron kunt vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan haal je je vriendinnen er toch even bij en geniet je samen?quote:Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nogmaals pure speculatie en nee ik ben nog nooit in dat gebied geweest dus ik kan me er slechts een voorstelling van maken.
Het is inderdaad een feit dat mensen op vakantie in een onbekende omgeving vaak risicovol gedrag vertonen. Niet altijd goed nadenken over gevolgen van bepaalde acties, dus het zou vrij goed mogelijk zijn dat ze inderdaad zoals Leandra aangeeft, even naar de mooie zonsondergang is gaan kijken.
En hoeveel krokodillen zijn daar ongeveer in het water waar het meisje verdween? Ga je die allemaal uit het water halen of vis je er at random een stuk of wat uit en concludeer je dat ze niet opgegeten is omdat die krokodillen die je gevangen hebt geen menselijke resten in hun maag hebben?quote:Op maandag 9 november 2015 13:11 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Zo heel absurd is dat niet.
Het duurt drie tot zeven dagen voor het voedsel in de maag van een krokodil verteerd is (al naar gelang de grootte van het stuk vlees)
Omdat ze hun voedsel meestal in een keer inslikken is dat dus meestal een groot solide stuk vlees. (Ze scheuren ook wel als het te groot is, maar dan waren er waarschijnlijk restanten gevonden, dat weet ik uiteraard niet zeker)
Een mens is vrij groot, dus het zal wellicht enige dagen duren. Om het op de juiste manier te verteren zal de krokodil zijn lichaamstemperatuur moeten reguleren (anders kan het vlees in de maag gaan rotten en dat kan dodelijk zijn voor de krokodil)
Dit doet hij meestal door uit het water in de zon te vertoeven.
Ik ben wel benieuwd of deskundigen in het gebied in de direkte omgeving precies weten welke krokodil een grote maaltijd genuttigd heeft aan de hand hiervan.
Nogmaals pure speculatie en nee ik ben nog nooit in dat gebied geweest dus ik kan me er slechts een voorstelling van maken.
Het is inderdaad een feit dat mensen op vakantie in een onbekende omgeving vaak risicovol gedrag vertonen. Niet altijd goed nadenken over gevolgen van bepaalde acties, dus het zou vrij goed mogelijk zijn dat ze inderdaad zoals Leandra aangeeft, even naar de mooie zonsondergang is gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |