Een beter milieu begint bij jezelf. Als je niet eens zelf ziet wat je zoal getypt hebt en waarom dat verwijderd zou zijn. Maar goed... what else is new in FB.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral ook niet ingaan op klachten over jouw modwerk. Vooral niet doen, dan gaat het vanzelf over.
Slechte zaak.
Ik ga niet in op klachten over mij? Wat ben ik nu aan het doen dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.
Vertel het me dan wat daar zo fout aan was. Maar nee, dat doe je niet. Je negeert klachten en draait eromheen. Grote fout, en niet de eerste. Denk je dat Fok! daar beter van wordt, klachten van users niet serieus nemen?quote:Als je niet eens zelf ziet wat je zoal getypt hebt en waarom dat verwijderd zou zijn. Maar goed... what else is new in FB.
Sorry, maar ik vind "het staat je vrij om te ontvolgen" een non-argument, ik ben geïnteresseerd in de zaak, niet in de "we speculeren er op los en cluedo'en lekker door met een echt mens" variant die niets in NWS te zoeken heeft maar wel in BNW.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'Nog' niet... het staat je natuurlijk vrij om te 'ontvolgen'
Zoals hierboven staat:
[..]
Dit. Al hoort het ook niet in BNW. Het had in MIS (rip) gekund, maar BNW.. daar had dat hele Kris en Lisanne circus ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind "het staat je vrij om te ontvolgen" een non-argument, ik ben geïnteresseerd in de zaak, niet in de "we speculeren er op los en cluedo'en lekker door met een echt mens" variant die niets in NWS te zoeken heeft maar wel in BNW.
En laten we eerlijk zijn, het is niet de eerste keer dat een topic over een verdwenen Nederlands meisje in het buitenland zo gruwelijk uit de hand loopt.
MIS terugzetten danquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Al hoort het ook niet in BNW. Het had in MIS (rip) gekund, maar BNW.. daar had dat hele Kris en Lisanne circus ook niets te zoeken.
De kans is voorlopig nog groot dat het in MIS ook niets te zoeken heeft.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Al hoort het ook niet in BNW. Het had in MIS (rip) gekund, maar BNW.. daar had dat hele Kris en Lisanne circus ook niets te zoeken.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
MIS terugzetten dan
(rip) is ongepast omdat er geen enkele duidelijkheid is
Hypocriete opmerking, vind je zelf ook niet? Ik heb in het topic genoeg langs zien komen dat veel ongepaster is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
(rip) is ongepast omdat er geen enkele duidelijkheid is
Sowieso ging dat over MISquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hypocriet opmerking, vind je zelf ook niet? Ik heb in het topic genoeg langs zien komen dat veel ongepaster is.
mjah als je puur en alleen het nieuws wilt leen dan is een discussie nooit de juiste plek voor jequote:Op dinsdag 10 november 2015 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het lekker speculeren wat voor vreselijks iemand is overkomen ook een beetje een pervers gezelschapsspelletje.
En het heeft geen moer met NWS te maken als het niet gaat over nieuws. Let wel: het onderwerp is natuurlijk nieuws, maar wat in het topic gebeurt is dat niet.
Een discussie is prima. Van alles uit je dikke duim zuigen is dat wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah als je puur en alleen het nieuws wilt leen dan is een discussie nooit de juiste plek voor je
de discussie gaat over iets wat in het NWS is (geweest) ... lijkt mij dat NWS de beste plek is voor wat er in het topic gebeurt
op de catfights na dan
Wel fijn dat het bewijzen dat iets nonsens is dan ook al tot catfights leidt en dat dat zelfs prima is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef sp3c het volgende:
ik ga echt niet elke post in NWS lopen factchecken ... zo rigide is fok! sowieso niet
Maar als ik zeg dat iets aantoonbaar onzin is wordt dat wél weggemod door jouw collega. Vreemd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef sp3c het volgende:
ik ga echt niet elke post in NWS lopen factchecken ... zo rigide is fok! sowieso niet
het ligt er aan hoe je het brengt hequote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat iets aantoonbaar onzin is wordt dat wél weggemod door jouw collega. Vreemd.
Het gaat hier niet om een paar sporters. Het gaat hier om een verdwenen mens. Vind ik toch wel iets erger, en ik sta er nou niet bepaald om bekend dat ik HSP ben..quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef sp3c het volgende:
ik zou niet weten waarom het een een consequentie van een ander zou moeten zijn, ligt er allemaal maar aan hoe je zoiets brengt
...
Daar stond niks wat niet toelaatbaar is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het ligt er aan hoe je het brengt he
Ah, dus als iemand roept dat alle Joden vergast moeten worden is het maar beter daar niks over te zeggen omdat je geen ruzie moet gaan zoeken. Nee, héél logisch!quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:40 schreef sp3c het volgende:
dat het om een verdwenen mens gaat lijkt me alleen maar meer reden om niet ruzie te gaan lopen zoeken omdat je het in een discussieforum niet met elkaar eens kunt worden over wat er nu wel of niet gebeurt kan zijn en het is al helemaal niet de plek om over elkaars seksuele fantasietjes te beginnen enzo
lijkt mij dan
Vooral niet ingaan op het punt..quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:44 schreef sp3c het volgende:
nee als iemand roept dat ze dit meisje zodra ze gevonden is de gaskamer in moeten slingeren dan gaat het subiet weg
Iemand uitmaken voor 'dom wicht' of een opmerking over 'sexuele fantasieën met een chocoprins' toevoegen zijn wel bevorderlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ga niet in op klachten over mij? Wat ben ik nu aan het doen dan?
[..]
Vertel het me dan wat daar zo fout aan was. Maar nee, dat doe je niet. Je negeert klachten en draait eromheen. Grote fout, en niet de eerste. Denk je dat Fok! daar beter van wordt, klachten van users niet serieus nemen?
Jij vindt dit "serieus erop ingaan"?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:49 schreef sp3c het volgende:
ik ga toch serieus in op je klacht?
begint een beetje bizar te worden met die gaskamers enzo maar ik heb volgens mij overal serieus op gereageerd
Terwijl de klacht overduidelijk was dat slechts de reacties op onzinposts worden weggemod, en niet de onzinposts zelf?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:44 schreef sp3c het volgende:
nee als iemand roept dat ze dit meisje zodra ze gevonden is de gaskamer in moeten slingeren dan gaat het subiet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |