abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157206120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Deze link suggereert dat de mentale problemen al een tijdje bestonden:

http://apanews.net/news/fr/article.php?id=837479

[..]

Oh het was een FOK!ker.
Naturheilmittel
pi_157206122
"Bouts of mental illness" kan van alles zijn; van heimwee tot psychoses.
Is niks over te zeggen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:27:48 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157206147
Man, man, man, die vriendinnen willen niet met de pers praten, maar de Ugandese wildlife organisatie roept wel in de pers dat die vriendinnen zouden hebben gezegd dat ze geestelijke problemen zou hebben....

Ik krijg het vermoeden dat de wildlife organisatie als de dood is dat ze weer jarenlang negatieve pers zullen krijgen omdat er een buitenlander omgekomen is, en ze de bodem voor een zelfmoordactie maar vast leggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:28:20 #204
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206154
Voor de ouders is het verschrikkelijk.

Die merkwaardige drang onder de jeugd om af te willen reizen naar een of ander onderontwikkeld derde-wereldland. Als ze ouder zijn dan 18 kun je ze niet tegenhouden, ook al is dat in veel gevallen beter.
pi_157206177
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het een behoorlijke aanname dat daar inderdaad het plegen van een telefoontje bedoeld wordt...
Nou vooruit nog eentje:

http://allafrica.com/stories/201510291601.html

quote:
A volunteer with Rubaga Hospital in Kampala, Ms Federika, is reported to have left her friends in the room to go for a short call in the nearby restrooms but never returned.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:31:41 #206
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206212
quote:
Dat is hierboven al uitgelegd. "Short call" is een uitdrukking voor een "kleine boodschap".

Als ik zeg dat ik een kleine boodschap ga doen, dan denk je toch hopelijk niet dat ik even naar Albert-Heijn ga?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:34:37 #207
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206258
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:27 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man, die vriendinnen willen niet met de pers praten, maar de Ugandese wildlife organisatie roept wel in de pers dat die vriendinnen zouden hebben gezegd dat ze geestelijke problemen zou hebben....

Ik krijg het vermoeden dat de wildlife organisatie als de dood is dat ze weer jarenlang negatieve pers zullen krijgen omdat er een buitenlander omgekomen is, en ze de bodem voor een zelfmoordactie maar vast leggen.
Misschien is een telefoontje met Panama wel nuttig. Voor je het weet worden er hier in Nederland weer kamervragen gesteld, gaat het NFI zich ermee bemoeien, en komen de diplomatieke betrekkingen met Oeganda in gevaar.

Dat herinnert me overigens aan die twee of drie bejaarde politiemannen die vorig jaar een bedrijfje hadden opgericht, juist met als doel vermiste meisjes in het buitenland op te sporen. Wie waren dat ook al weer? Kunnen die niet worden ingeschakeld?
pi_157206282
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat is hierboven al uitgelegd. "Short call" is een uitdrukking voor een "kleine boodschap".

Als ik zeg dat ik een kleine boodschap ga doen, dan denk je toch hopelijk niet dat ik even naar Albert-Heijn ga?
Nee, kleine boodschap gaan doen nabij een rivier vol krokodillen is logisch....

Dus volgens de feiten loopt ze naar de toiletten en vervolgens is ze weg...
En wordt na een grote zoektocht niets gevonden en gisterenmorgen een bidon nabij de rivier.

Volgens een andere bron zijn de gaan wandelen en loopt ze 800 meter vooruit, toen haar vriendinnen bij de rivier kwamen was ze weg.
pi_157206318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien is een telefoontje met Panama wel nuttig. Voor je het weet worden er hier in Nederland weer kamervragen gesteld, gaat het NFI zich ermee bemoeien, en komen de diplomatieke betrekkingen met Oeganda in gevaar.

Dat herinnert me overigens aan die twee of drie bejaarde politiemannen die vorig jaar een bedrijfje hadden opgericht, juist met als doel vermiste meisjes in het buitenland op te sporen. Wie waren dat ook al weer? Kunnen die niet worden ingeschakeld?
Die zouden hiervoor inderdaad ingeschakeld kunnen worden, is van Klaas Wilting.

http://simpar.info/nl/
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:39:27 #210
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206355
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En wordt na een grote zoektocht niets gevonden en gisterenmorgen een bidon nabij de rivier.

Volgens een andere bron zijn de gaan wandelen en loopt ze 800 meter vooruit, toen haar vriendinnen bij de rivier kwamen was ze weg.
Ja, net als vorig jaar bij Froon-Kremers zal het nog wel even duren voor dat de tijdslijn duidelijk is.

Op dit moment zijn die vriendinnen en die moeder natuurlijk in shock. Ze praten niet met de pers, wordt gezegd, dus schrijft de pers maar op wat ze hebben denken zien horen zeggen.
pi_157206356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus weer uiteenlopende informatie...is vaker gebeurd.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:40:20 #212
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zullen we dan een liedje inzingen om het benodigde geld bij elkaar te krijgen?
pi_157206375
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, net als vorig jaar bij Froon-Kremers zal het nog wel even duren voor dat de tijdslijn duidelijk is.

Op dit moment zijn die vriendinnen en die moeder natuurlijk in shock. Ze praten niet met de pers, wordt gezegd, dus schrijft de pers maar op wat ze hebben denken zien horen zeggen.
En binnen 12 uur lopen er weer 2/3 verschillende versie's door de media/kranten.
pi_157206399
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En binnen 12 uur lopen er weer 2/3 verschillende versie's door de media/kranten.
Des te meer reden hier niet mee te gaan in hun speculaties.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157206425
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zullen we dan een liedje inzingen om het benodigde geld bij elkaar te krijgen?
Nee, ze hadden al een grote inzamelingsactie begin van de maand, en ze werken allemaal vrijwillig.

Ook de honden brigades werken gratis.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:42:30 #216
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik stel voor Spijkerbroek aan te stellen als hoofdcontroleur om het verspreiden van speculaties tegen te gaan.

Iedereen vóór?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:42:42 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157206435
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Als ik kijk waar ze zich op gericht heeft tijdens haar studie (en middelbare school al), dan denk ik dat het woord "psychology" een keer gevallen is en dat ze daar in Uganda dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157206453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mag ik je vragen waarom je überhaupt dit topic geopend hebt, als je bijdrage alleen maar is om commentaar te geven op de post van anderen.

Ik zie je nergens een inhoudelijke reactie geven.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:44:45 #219
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206485
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik kijk waar ze zich op gericht heeft tijdens haar studie (en middelbare school al), dan denk ik dat het woord "psychology" een keer gevallen is en dat ze daar in Uganda dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
Bedoel je misbruik?
pi_157206489
quote:

[..]

Simpar
Wie een leven redt, redt de hele wereld

:')
pi_157206494
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Mag ik je vragen waarom je überhaupt dit topic geopend hebt, als je bijdrage alleen maar is om commentaar te geven op de post van anderen.

Ik zie je nergens een inhoudelijke reactie geven.
Ik zei al een keer in antwoord op eenzelfde vraag van jou: feiten.
Dáárom heb ik dit topic geopend.
En dáárom reageer ik ook niet inhoudelijk, want al (ál) jullie posts zijn speculatie.
Zoals ik óók al eerder zei: maak daarvoor lekker een eigen topic aan!
pi_157206500
quote:

[..]

Hoe is het eigenlijk met het geheime Panama clubje? Is het nog wat geworden met Jackie?
Make my day!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:45:35 #223
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157206503
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:44 schreef Westerling het volgende:

[..]

Simpar
Wie een leven redt, redt de hele wereld

:')
Wie belt even met die jongens?

quote:
Bel ons voor al uw tips +31 (0)622 070 266
pi_157206510
Misschien is er verderop op het terrein een wc-gebouw waar ze naartoe is gelopen.

Maar idd, 800m verderop bij de oever haar bidon vinden, is wel vreemd. Dan is ze zelfstandig daarheen gelopen in het halfdonker, of ze is erheen gebracht/gelokt.

In het donker lopen langs de oevers van de Nijl is een no-no.
pi_157206523
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zei al een keer in antwoord op eenzelfde vraag van jou: feiten.
Dáárom heb ik dit topic geopend.
En dáárom reageer ik ook niet inhoudelijk, want al (ál) jullie posts zijn speculatie.
Zoals ik óók al eerder zei: maak daarvoor lekker een eigen topic aan!
Twee topics over hetzelfde onderwerp wordt hier ook niet op prijs gesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')