Oh het was een FOK!ker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Deze link suggereert dat de mentale problemen al een tijdje bestonden:
http://apanews.net/news/fr/article.php?id=837479
[..]
Nou vooruit nog eentje:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijke aanname dat daar inderdaad het plegen van een telefoontje bedoeld wordt...
quote:A volunteer with Rubaga Hospital in Kampala, Ms Federika, is reported to have left her friends in the room to go for a short call in the nearby restrooms but never returned.
Dat is hierboven al uitgelegd. "Short call" is een uitdrukking voor een "kleine boodschap".quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou vooruit nog eentje:
http://allafrica.com/stories/201510291601.html
[..]
Misschien is een telefoontje met Panama wel nuttig. Voor je het weet worden er hier in Nederland weer kamervragen gesteld, gaat het NFI zich ermee bemoeien, en komen de diplomatieke betrekkingen met Oeganda in gevaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:27 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man, die vriendinnen willen niet met de pers praten, maar de Ugandese wildlife organisatie roept wel in de pers dat die vriendinnen zouden hebben gezegd dat ze geestelijke problemen zou hebben....
Ik krijg het vermoeden dat de wildlife organisatie als de dood is dat ze weer jarenlang negatieve pers zullen krijgen omdat er een buitenlander omgekomen is, en ze de bodem voor een zelfmoordactie maar vast leggen.
Nee, kleine boodschap gaan doen nabij een rivier vol krokodillen is logisch....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is hierboven al uitgelegd. "Short call" is een uitdrukking voor een "kleine boodschap".
Als ik zeg dat ik een kleine boodschap ga doen, dan denk je toch hopelijk niet dat ik even naar Albert-Heijn ga?
Die zouden hiervoor inderdaad ingeschakeld kunnen worden, is van Klaas Wilting.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Misschien is een telefoontje met Panama wel nuttig. Voor je het weet worden er hier in Nederland weer kamervragen gesteld, gaat het NFI zich ermee bemoeien, en komen de diplomatieke betrekkingen met Oeganda in gevaar.
Dat herinnert me overigens aan die twee of drie bejaarde politiemannen die vorig jaar een bedrijfje hadden opgericht, juist met als doel vermiste meisjes in het buitenland op te sporen. Wie waren dat ook al weer? Kunnen die niet worden ingeschakeld?
Ja, net als vorig jaar bij Froon-Kremers zal het nog wel even duren voor dat de tijdslijn duidelijk is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, kleine boodschap gaan doen nabij een rivier vol krokodillen is logisch....
Dus volgens de feiten loopt ze naar de toiletten en vervolgens is ze weg...
En wordt na een grote zoektocht niets gevonden en gisterenmorgen een bidon nabij de rivier.
Volgens een andere bron zijn de gaan wandelen en loopt ze 800 meter vooruit, toen haar vriendinnen bij de rivier kwamen was ze weg.
Dus weer uiteenlopende informatie...is vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, kleine boodschap gaan doen nabij een rivier vol krokodillen is logisch....
Dus volgens de feiten loopt ze naar de toiletten en vervolgens is ze weg...
En wordt na een grote zoektocht niets gevonden en gisterenmorgen een bidon nabij de rivier.
Volgens een andere bron zijn de gaan wandelen en loopt ze 800 meter vooruit, toen haar vriendinnen bij de rivier kwamen was ze weg.
Zullen we dan een liedje inzingen om het benodigde geld bij elkaar te krijgen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zouden hiervoor inderdaad ingeschakeld kunnen worden, is van Klaas Wilting.
http://simpar.info/nl/
En binnen 12 uur lopen er weer 2/3 verschillende versie's door de media/kranten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar bij Froon-Kremers zal het nog wel even duren voor dat de tijdslijn duidelijk is.
Op dit moment zijn die vriendinnen en die moeder natuurlijk in shock. Ze praten niet met de pers, wordt gezegd, dus schrijft de pers maar op wat ze hebben denken zien horen zeggen.
Des te meer reden hier niet mee te gaan in hun speculaties.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En binnen 12 uur lopen er weer 2/3 verschillende versie's door de media/kranten.
Nee, ze hadden al een grote inzamelingsactie begin van de maand, en ze werken allemaal vrijwillig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zullen we dan een liedje inzingen om het benodigde geld bij elkaar te krijgen?
Ik stel voor Spijkerbroek aan te stellen als hoofdcontroleur om het verspreiden van speculaties tegen te gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Des te meer reden hier niet mee te gaan in hun speculaties.
Als ik kijk waar ze zich op gericht heeft tijdens haar studie (en middelbare school al), dan denk ik dat het woord "psychology" een keer gevallen is en dat ze daar in Uganda dankbaar gebruik van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Misschien is een telefoontje met Panama wel nuttig. Voor je het weet worden er hier in Nederland weer kamervragen gesteld, gaat het NFI zich ermee bemoeien, en komen de diplomatieke betrekkingen met Oeganda in gevaar.
Dat herinnert me overigens aan die twee of drie bejaarde politiemannen die vorig jaar een bedrijfje hadden opgericht, juist met als doel vermiste meisjes in het buitenland op te sporen. Wie waren dat ook al weer? Kunnen die niet worden ingeschakeld?
Mag ik je vragen waarom je überhaupt dit topic geopend hebt, als je bijdrage alleen maar is om commentaar te geven op de post van anderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Des te meer reden hier niet mee te gaan in hun speculaties.
Bedoel je misbruik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik kijk waar ze zich op gericht heeft tijdens haar studie (en middelbare school al), dan denk ik dat het woord "psychology" een keer gevallen is en dat ze daar in Uganda dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
Simparquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zei al een keer in antwoord op eenzelfde vraag van jou: feiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Mag ik je vragen waarom je überhaupt dit topic geopend hebt, als je bijdrage alleen maar is om commentaar te geven op de post van anderen.
Ik zie je nergens een inhoudelijke reactie geven.
Hoe is het eigenlijk met het geheime Panama clubje? Is het nog wat geworden met Jackie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie belt even met die jongens?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Simpar
Wie een leven redt, redt de hele wereld
quote:Bel ons voor al uw tips +31 (0)622 070 266
Twee topics over hetzelfde onderwerp wordt hier ook niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zei al een keer in antwoord op eenzelfde vraag van jou: feiten.
Dáárom heb ik dit topic geopend.
En dáárom reageer ik ook niet inhoudelijk, want al (ál) jullie posts zijn speculatie.
Zoals ik óók al eerder zei: maak daarvoor lekker een eigen topic aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |