Er is weliswaar een bidon gevonden (andere bronnen hebben het over een plastic fles), maar het is nog niet vastgesteld dat die bidon (of fles) toebehoort aan de vermiste persoon.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:45 schreef RapaNui het volgende:
Misschien is er verderop op het terrein een wc-gebouw waar ze naartoe is gelopen.
Maar idd, 800m verderop bij de oever haar bidon vinden, is wel vreemd. Dan is ze zelfstandig daarheen gelopen in het halfdonker, of ze is erheen gebracht/gelokt.
In het donker lopen langs de oevers van de Nijl is een no-no.
Nou, oeverloos gezwam heb ik net zo lief in een apart topic in BNW.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Twee topics over hetzelfde onderwerp wordt hier ook niet op prijs gesteld.
Altijd die rotkrokodillen. Dat daar nou niet eens een keer wat aan gedaan wordt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:49 schreef Perrin het volgende:
Daar ben ik ook geweest, Murchison Falls National Park.. En het stikt daar van de krokodillen
Kekke tasjes en laarzen van maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Altijd die rotkrokodillen. Dat daar nou niet eens een keer wat aan gedaan wordt.
Dat gaat Klaas Wilting allemaal uitzoeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:00 schreef Physsic het volgende:
Zonder te willen beweren dat dit een onzinverhaal is oid, is het toch wel vreemd als er geen sporen gevonden zijn?
Als ik het goed begrijp is een nijlpaard zeker wel gevaarlijk en agressief, maar heeft verder weinig behoeft aan het opeten van zijn slachtoffers.
Een krokodil kan amper kauwen, dus om een grote prooi te eten moeten er nogal wat wilde acties plaatsvinden.
Tenzij hij de prooi onder water houdt oid, maar eten moet altijd boven water gebeuren.
Zijn er ook leeuwen ofzo in dat park?
Zijn dat van die grote of voornamelijk kleintjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:03 schreef Perrin het volgende:
De nijlkrokodil is juist een van de dodelijkste voor mensen.. Komt erg vaak voor dat ze een mens snacken.
Als ze mensen snacken zijn ze wel groot he..:Pquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn dat van die grote of voornamelijk kleintjes?
Vooral armen zijn hun favoriet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:03 schreef Perrin het volgende:
De nijlkrokodil is juist een van de dodelijkste voor mensen.. Komt erg vaak voor dat ze een mens snacken.
Ik zie deze net op google ja...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:20 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Vooral armen zijn hun favoriet.
[ afbeelding ]
6 meter, 700 kilo....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn dat van die grote of voornamelijk kleintjes?
Nvm, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:03 schreef Perrin het volgende:
Nou, dat is niet erg positief voor deze dame...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
6 meter, 700 kilo....
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nijlkrokodil
Men dacht inderdaad altijd dat nijlpaarden herbivoren zijn maar er is al een aantal keer vastgelegd dat zij zelf dieren doden en die vervolgens opeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ja en nee. Voordat zo'n dier je het water in heeft gesleurd heb je nog wel een paar seconden om te gillen, maar over zo'n afstand zal niemand haar hebben gehoord.
Een nijlpaard lijkt me minder waarschijnlijk. Dat zijn herbivoren en ze zullen de resten laten liggen. Ik weet niet hoe lang het duurde voor men ging zoeken maar het kan natuurlijk wel dat aaseters haar resten hebben meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |