abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157201379
quote:
In Uganda wordt een Nederlandse medische student vermist. De 21-jarige vrouw was woensdagavond met enkele medestudenten naar een wildpark langs de Nijl gegaan en was volgens de politie vooruit gelopen naar de oever.

Toen de andere studenten bij de rivier aankwamen, was ze verdwenen. Volgens de politie werd verderop een waterfles van haar gevonden, meer niet.

De autoriteiten vermoeden dat de Nederlandse vrouw aan de oever is gegrepen door een krokodil of nijlpaard. Er wordt nog steeds met een helikopter naar sporen van haar gezocht.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag bevestigt de vermissing. Twee medewerkers van de ambassade zijn naar het Murchison Falls Game Park gegaan om de moeder van de studente bij te staan. Die is meteen na de berichten over de vermissing naar Uganda gevlogen.
http://nos.nl/artikel/206(...)ildpark-vermist.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157201423
Aiaiaiai.
Niet zo'n leuk vermoeden.
pi_157201449
:X Arme meid.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157201467
Klinkt niet erg hoopvol idd.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:01:36 #5
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201468
quote:
Een Nederlandse studente Geneeskunde (21) is sinds twee dagen vermist in Oeganda. Lokale autoriteiten zijn samen met het leger een grootschalige zoekactie gestart om de vrouw zo snel mogelijk te vinden. Er is onder meer een helikopter ingezet.
De studente, wier naam om privacyredenen niet wordt vrijgegeven door het ministerie van Buitenlandse Zaken, was in Oeganda om stage te lopen. Na haar stage was ze van plan om samen met studiegenoten rond te trekken in het land en zou haar moeder, die op het moment ook in Oeganda is, haar op komen zoeken. De vader van de jonge vrouw is op het moment nog in Nederland en staat in contact met Buitenlandse Zaken.

In buitenlandse media dook een verhaal op dat het meisje vermist zou zijn geraakt in de buurt van de rivier de Nijl, in het Nationaal park Murchison Falls. Een woordvoerster van het ministerie kon dit echter niet bevestigen. Medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn afgereisd naar het gebied waar ze als laatste werd gezien om te helpen en de familie bij te staan.

Het gebied in Oeganda is een nationaal park waar veel wilde dieren voorkomen, zoals nijlpaarden, krokodillen, buffels en olifanten en kent een oppervlakte van ruim 3800 vierkante kilometer.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ist-in-Oeganda.dhtml
pi_157201479
Weer zo een wereldverbeteraartypje zeker. Paar maandjes zieke hongernegertjes helpen en alles en zich ondertussen laten uitwonen door Oemfoefoe, want hey als je dan toch 3 maanden in zo een gaar aidsland zit dan kan je een verzetje wel gebruiken natuurlijk.

Zo zie je maar, het is niet allemaal pais en vree in dat soort landen.

RIP aan de nabestaanden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157201496
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Geralt het volgende:
Weer zo een wereldverbeteraartypje zeker. Paar maandjes zieke hongernegertjes helpen en alles en zich ondertussen laten uitwonen door Oemfoefoe, want hey als je dan toch 3 maanden in zo een gaar aidsland zit dan kan je een verzetje wel gebruiken natuurlijk.

RIP aan de nabestaanden.
:')!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:04:16 #8
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201517
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:00 schreef Rezania het volgende:
:X Arme meid.
Arm betwijfel ik. Dom wel.
pi_157201534
quote:

RIP aan de nabestaanden.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_157201546
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Idioot.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:07:52 #11
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201581
quote:
The 21 year-old medical student identified as Sophia Isabella Fredrick with passport number NXJ 86TD7D9 is suspected to have encountered crocodiles, hippopotamus or other park wild animals on Wednesday evening.
Bron: http://www.newvision.co.u(...)ng-in-murchison.html
pi_157201584
Sorry dat ik mijn mening ventileerde op een forum. :')

Komop zeg, het is toch zo dat dit soort meiden een bepaald slag volk is om het zo maar even uit te drukken.

Heel erg allemaal voor vrienden en familie enzo en vooral ook heel erg onnodig. Je kunt dat gare continent niet helpen in je eentje. Probeer het dan ook niet. Dan had ze nu nog gewoon geleefd.

Verder betuig ik netjes mijn respect door de nabestaanden te condoleren en alles, dus wat is jullie probleem precies?
pi_157201601
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:08 schreef Geralt het volgende:

Komop zeg, het is toch zo dat dit soort meiden een bepaald slag volk is om het zo maar even uit te drukken.

Heel erg allemaal voor vrienden en familie enzo en vooral ook heel erg onnodig. Je kunt dat gare continent niet helpen in je eentje. Probeer het dan ook niet. Dan had ze nu nog gewoon geleefd.

Verder betuig ik netjes mijn respect door de nabestaanden te condoleren en alles, dus wat is jullie probleem precies?
Je doet het er gewoon om he?
pi_157201605
quote:
Jouw post was geen mening, maar was een aanname. En volkomen overbodig.
pi_157201613
Aanname, mening, post whatever. Dat is wat ik er van vind in elk geval.
pi_157201625
Volgens mij hebben ze in dat soort wildparken altijd gidsen/begeleiders waar je bij moet blijven.

quote:
en was volgens de politie vooruit gelopen naar de oever.
Dus dat vind ik dan wel een beetje raar/naïef.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:11:15 #17
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201636
quote:

Helpen van andere mensen in een ander land is niet per se fout.

Maar waarom in je eentje langs een rivier met krokodillen en nijlpaarden gaan wandelen? Dat begrijp ik minder goed.
pi_157201649
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:10 schreef LompeHork het volgende:
Dus dat vind ik dan wel een beetje raar/naïef.
Dat "alleen" is niet heel erg slim idd. Ik zou het iig niet doen.
pi_157201656
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.
Feyenoord Rotterdam
pi_157201662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Maar waarom in je eentje langs een rivier met krokodillen en nijlpaarden gaan wandelen? Dat begrijp ik minder goed.
Nou heb ik gelukkig aardig wat mooie stukken natuur op de wereld mogen bezoeken, maar je komt nogal eens toeristen tegen die denken dat het er in de echte natuur net zo aan toe gaat als het in Vondelpark.
pi_157201692
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nou heb ik gelukkig aardig wat mooie stukken natuur op de wereld mogen bezoeken, maar je komt nogal eens toeristen tegen die denken dat het er in de echte natuur net zo aan toe gaat als het in Vondelpark.
Klopt ook wel... eendjes voeren in t vondelpark. Krokodilletjes voeren in t Oegandese wildpark..
Scheren is voor schapen!
pi_157201710
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Reactie van de dag

Oemfoefoe _O-
pi_157201721
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Klopt ook wel... eendjes voeren in t vondelpark. Krokodilletjes voeren in t Oegandese wildpark..
En dan draai je je om en ziet een kudde buffels of een neushoorn staan. Oeps.
pi_157201725
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ja, of van die dingen als: Waarom zou je 5 liter water meenemen? Een klein flesje is toch ook genoeg? Of, Stevige schoenen? Gewoon slippers, bedoelen ze!
pi_157201741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In t vondelpark zou je dat kunnen invullen met een horde Marokkanen.
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:19:03 #26
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201753
Vrienden zijn Hellen Evaline en Liselot.

Bron: http://acholitimes.com/20(...)hison-national-park/
pi_157201756
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit.
Gewoon ergens in een wildpark uitstappen en een broodje gaan eten.
Roofvogels staan klaar om het broodje uit je handen te rukken. En de apen staan klaar om je jeep te inspecteren.
Beiden gezien met NLse toeristen in Tanzania.
Make my day!
pi_157201765
Nog een Engelse bron:
quote:
Kampala — Tourism Police and Uganda Wildlife Authority (UWA) officers have mounted a search for a Dutch national who went missing in Murchison Falls National Park part of Nwoya District on Wednesday night.

Ms Sofia Isabella Federika is said to have told friends that she was going for a short call only to wander from the Students Education Centre to the bank of the River Nile. Tourism police commander Wilson Omoding said they have not lost hope and the search for Ms Federika is ongoing. "We haven't found her yet but all efforts to look for her are still on," Mr Omoding said yesterday.

Ms Federika is a volunteer at Rubaga Hospital.

UWA officials searched for her as soon as they learnt that she was missing but their efforts were hampered by darkness and called them off until Thursday.

"Early morning (Thursday) the team discovered a bottle she had been holding, by the Victoria Nile river bank, prompting fear that she might have walked to this point," UWA statement read in part.

River Nile is infested with crocodiles and hippopotamuses that are known to attack human beings.

Previous incidents

Since the 1999 incident in which foreign tourists were killed by rebels in Bwindi National Park, cases of missing tourists have been rare.

In 2011, one female tourist went missing in Kibaale National Park but she was found days later after a massive search.

After the incident, police had to establish a Tourism Police Unit to ensure the safety of tourist sites and visitors from within Uganda and outside the country.
http://allafrica.com/stories/201510300839.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157201791
Twee dagen vermist al? Dan kun je rustig stellen dat je die waarschijnlijk nooit meer terugziet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:23:12 #30
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_157201812
Waarschijnlijk in een rave verzeild geraakt. Schijnt er daar nogal hard aan toe te gaan in Oeganda.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:23:26 #31
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201818
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:21 schreef Hathor het volgende:
Twee dagen vermist al? Dan kun je rustig stellen dat je die waarschijnlijk nooit meer terugziet.
Waarschijnlijk. Maar de familie zal de doodsoorzaak willen weten. Opgegeten door een krokodil, moord, zelfmoord e.d.

Denk aan de zaak van de twee Nederlandse meisjes in Panama vorig jaar. Toen kwam er ook een heel circus op gang.
pi_157201842
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Onmogelijk dat ze daar minder ontwikkeld zijn dan mensen die zulke reacties kunnen schrijven.
pi_157201862
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Toen kwam er ook een heel circus op gang.
Daar waren dan waarschijnlijk geen wilde dieren.
pi_157201866
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. Maar de familie zal de doodsoorzaak willen weten. Opgegeten door een krokodil, moord, zelfmoord e.d.

Denk aan de zaak van de twee Nederlandse meisjes in Panama vorig jaar. Toen kwam er ook een heel circus op gang.
Als ze daadwerkelijk door een krokodil is gegrepen zie je het stoffelijk overschot niet eens meer terug. Een krok stopt het lijk vaak eerst een tijdje weg en gaat pas eten als het in staat van ontbinding is, en dan blijft er niet veel meer over.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:27:20 #35
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201885
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Daar waren dan waarschijnlijk geen wilde dieren.
Vermoedelijk toch wel. Er zijn daar maar een paar lichamelijke resten gevonden.
  † In Memoriam † vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:28:37 #36
230491 Zith
pls tip
pi_157201905
krijgen we nu weer 50 topics met El_Matador en huisvrouwen waarin foto's worden geanalyseerd? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:28:40 #37
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201906
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ze daadwerkelijk door een krokodil is gegrepen zie je het stoffelijk overschot niet eens meer terug. Een krok stopt het lijk vaak eerst een tijdje weg en gaat pas eten als het in staat van ontbinding is, en dan blijft er niet veel meer over.
Mogelijk. Maar als ze nu nog een krokodil met een dikke buik kunnen vangen, dan kunnen ze hem vervolgens opensnijden en het meisje eruit halen. De kans dat ze dan nog leeft, is echter niet groot, vermoed ik.
pi_157201921
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:28 schreef Zith het volgende:
krijgen we nu weer 50 topics met El_Matador en huisvrouwen waarin foto's worden geanalyseerd? :')
Daar mogen ze dan zelf een topic voor maken.
pi_157201923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Mogelijk. Maar als ze nu nog een krokodil met een dikke buik kunnen vangen, dan kunnen ze hem vervolgens opensnijden en het meisje eruit halen. De kans dat ze dan nog leeft, is echter niet groot, vermoed ik.
Dat zou wel heel bijzonder zijn.
pi_157201953
Die zal wel zijn opgegeten door een krokodil.
Ура для россии
pi_157202038
Links naast de Ferry crossing is de Murchison Falls die op de onderste foto te zien is.
Het is allemaal erg dicht bij elkaar, zie schaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door spijkerbroek op 30-10-2015 12:57:57 ]
pi_157202175
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
Aanname, mening, post whatever. Dat is wat ik er van vind in elk geval.
Die bagger van jou een mening noemen? Je hebt wel lef.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:42:20 #43
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157202191
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Die zal wel zijn opgegeten door een krokodil.
Ik verwacht eerder een nijlpaard, de dodelijkste beesten in Afrika.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157202211
quote:

Ja, hoe durven mensen stage te gaan lopen in Afrika. Doet ze alleen maar om eens geneukt te worden door een neger natuurlijk. In principe is het dus haar eigen schuld dat ze hartstikke dood is, had ze maar niet zo'n onverbeterlijke linkse geilnicht moeten zijn.

Maar hé, gecondoleerd he, dus ik blijf wel beschaafd! Kun je van die Afrikanen niet zeggen.

Echt, deze man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:43:58 #45
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157202221
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Man man man.
pi_157202247
Het zal ook weer eens niet.
Ook in moeilijke tijden.
pi_157202389
[opgelost]

[ Bericht 98% gewijzigd door paarse_paashaas op 30-10-2015 13:02:18 ]
Scheren is voor schapen!
pi_157202393
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder een nijlpaard, de dodelijkste beesten in Afrika.
Alleen gaan nijlpaarden niet net als een krok in een hinderlaag liggen, die beesten zie en hoor je al van ver, en als ze daar bewust heen is gewandeld is ze behoorlijk naief geweest. Er bestaat geen humeuriger beest als een nijlpaard.
pi_157202458
- opgelost -
Thanks!

[ Bericht 95% gewijzigd door spijkerbroek op 30-10-2015 13:03:25 ]
pi_157202576
quote:

Ze is student, dus misschien stage?
Het is echt niet vreemd dat geneeskunde studenten een paar weken in het buitenland werken hoor.

pi_157202592
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:02 schreef Physsic het volgende:
Het is echt niet vreemd dat geneeskunde studenten een paar weken in het buitenland werken hoor.

Ze was daar idd op stage.
pi_157202616
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik ken er ook een paar en die zijn gewoon naar landen gegaan die ze leuk leken :P
Tap tap tap
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:06:32 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_157202655
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

jij bent ook maar om één reden op dit forum he? :')
Een beetje als Geralt dus... de Hans Teeuwen uithangen... en dat lukt 'm briljant. Allebei zijn ze net zo leuk als een gebutst blik witte bonen in tomatensaus zonder wikkel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157202688
Maar een nijlpaard zie je toch wel aankomen? Of kunnen zie hele snelle en onverwachte bewegingen maken?

Of wilde ze er misschien een aaien..
pi_157202722
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:08 schreef Physsic het volgende:
Maar een nijlpaard zie je toch wel aankomen? Of kunnen zie hele snelle en onverwachte bewegingen maken?

Een nijlpaard kan heel snel zijn. Ze kunnen 30km/u halen.
pi_157202723
quote:

Ja, of je probeert weg te rennen en je komt er achter dat een Nijlpaard wat sneller kan rennen dan jij ;)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:11:29 #57
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157202743
quote:

Die beesten rennen 30 km per uur. De gemiddelde snelheid van Usain Bolt tijdens de 100 meter sprint is iets van 37.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157202745
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, of je probeert weg te rennen en je komt er achter dat een Nijlpaard wat sneller kan rennen dan jij ;)

Gewoon zo doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157202747
De stagiaire was zo'n 800 meter vooruitgelopen rond half zeven/zeven uur 's avonds.
Waterflesje lag op 5 meter afstand van de rivier.

Wilde dieren of wilde mannen, ik zie het somber in voor deze dame.
pi_157202751
Ah, thanks. Wist ik niet en had ik ook niet verwacht.

quote:
Haar moeder was al in Oeganda om haar dochter te bezoeken.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken noemt berichtgeving in Oegandese media over dat de vrouw zou zijn gegrepen door een krokodil of een nijlpaard af als "speculatie".
pi_157202762
quote:
Nee kneus, je zegt letterlijk "RIP aan de nabestaanden". Alsof die ook nog eens dood moeten.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:12:32 #62
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_157202769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een kudde buffels is niet zo erg, je moet uitkijken voor de eenzame dieren.

OT: je moet wel gek zijn om je ongewapend bij de oever van een rivier in Afrika op te houden. Veel locals doen dat, maar die weten waar ze voor moeten uitkijken (en dan nog komen er afentoe mensen om). Als naïef westers grietje ben je daartoe absoluut niet in staat.

Het is heel naar voor haar en d'r familie maar het is wel een les dat je die dromerige bakvisjes niet naar landen moet sturen waarvoor ze niet equipped zijn.
pi_157202771
Alles is op dit moment speculatie.
Behalve dan dat ze al 2 dagen vermist wordt.
pi_157202788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Alles is op dit moment speculatie.
Behalve dan dat ze al 2 dagen vermist wordt.
Nee hoor, er is al meer bekend.
pi_157202792
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nee kneus, je zegt letterlijk "RIP aan de nabestaanden". Alsof die ook nog eens dood moeten.
Jij weet ook heus wel dat die spreuk een soort van running gag op FOK! is en wat er feitelijk mee bedoelt wordt.
pi_157202798
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee hoor, er is al meer bekend.
Okee, jij je zin:
Er is niet bekend wat er met haar gebeurd is.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:14:25 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_157202802
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jij weet ook heus wel dat die spreuk een soort van running gag op FOK! is en wat er feitelijk mee bedoelt wordt.
Gast, hou gewoon maar je mond.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157202806
Nou, schop maar naar BNW, daar gaan ze het wel even oplossen.
Ja doei.
pi_157202816
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
:N
Niet mijn topic!
Ze maken daar maar een eigen topic aan!
pi_157202839
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een beetje als Geralt dus... de Hans Teeuwen uithangen... en dat lukt 'm briljant. Allebei zijn ze net zo leuk als een gebutst blik witte bonen in tomatensaus zonder wikkel.
dat is nog een stuk leuker ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157202842
quote:
18s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:N
Niet mijn topic!
Ze maken daar maar een eigen topic aan!
In BNW?
En hoe zou het moeten heten?
Domme Nederlandse meisjes alleen in de jungle?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:16:48 #72
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_157202845
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
De stagiaire was zo'n 800 meter vooruitgelopen rond half zeven/zeven uur 's avonds.
Waterflesje lag op 5 meter afstand van de rivier.

Net de tijd dat de meeste roofdieren op jacht gaan.

Dit geval is erg vergelijkbaar met die grietjes in Panama. Geen idee waar ze naartoe gaan, niet de juiste voorbereiding, ondeugdelijk materiaal. Erg droevig.
pi_157202862
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In BNW?
En hoe zou het moeten heten?
Domme Nederlandse meisjes alleen in de jungle?
Jij hebt het Kris en Lisannedebacle/-fiasco niet meegekregen? :')
Ja doei.
pi_157202910
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt het Kris en Lisannedebacle/-fiasco niet meegekregen? :')
Een beetje :)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:24:13 #75
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_157202945
Tja als je in de schemering langs de rivier gaat lopen ben je niet zo handig bezig. Een krokodil lijkt op een stuk hout en kan natuurlijk zo toe slaan. En in het donker gaat alles op elkaar lijken.
Het is triest voor haar, haar familie en vrienden.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_157202975
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi.

All hail BNW.
Naturheilmittel
pi_157202976
Dit lijkt in niets op de zaak van Kris en Lisanne, persoonlijk denk ik eerder aan deze:
http://www.cip.nl/nieuws/september-2015/51805-Christelijk-meisje-(19)-mishandeld-en-verkracht-in-Oeganda

en deze:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)25-vermoord-in-ghana

en deze:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_in_Suriname__.html
pi_157202991
Zou ze nog tijd hebben gehad om te schreeuwen? En is dat dan op 800 m nog hoorbaar?
pi_157203030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:27 schreef Montagui het volgende:
Zou ze nog tijd hebben gehad om te schreeuwen? En is dat dan op 800 m nog hoorbaar?
Misschien in open terrein wel, maar dit is dichte jungle.
pi_157203055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien in open terrein wel, maar dit is dichte jungle.
flesje lag 5 meter van de waterkant, geluid draagt juist ver over water.
pi_157203073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
flesje lag 5 meter van de waterkant, geluid draagt juist ver over water.
Laat dat kamp nou net niet aan het water liggen.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:36:48 #82
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_157203141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:27 schreef Montagui het volgende:
Ja en nee. Voordat zo'n dier je het water in heeft gesleurd heb je nog wel een paar seconden om te gillen, maar over zo'n afstand zal niemand haar hebben gehoord.

Een nijlpaard lijkt me minder waarschijnlijk. Dat zijn herbivoren en ze zullen de resten laten liggen. Ik weet niet hoe lang het duurde voor men ging zoeken maar het kan natuurlijk wel dat aaseters haar resten hebben meegenomen.
pi_157203149
Blijkbaar zou ze vanaf de accommodatie naar een nabij gelegen restroom gaan.

quote:
“The motive of her actions has not yet been established, although her friends, who are medical students, revealed that she has been having a mental problem,” Muhangi says.
pi_157203237
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:37 schreef Physsic het volgende:
Blijkbaar zou ze vanaf de accommodatie naar een nabij gelegen restroom gaan.

[..]

Inderdaad
pi_157203272
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:36 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ja en nee. Voordat zo'n dier je het water in heeft gesleurd heb je nog wel een paar seconden om te gillen, maar over zo'n afstand zal niemand haar hebben gehoord.

Een nijlpaard lijkt me minder waarschijnlijk. Dat zijn herbivoren en ze zullen de resten laten liggen. Ik weet niet hoe lang het duurde voor men ging zoeken maar het kan natuurlijk wel dat aaseters haar resten hebben meegenomen.
Nee, Nijlpaard lijkt me ook niet logisch, maar mocht het een krokodil zijn geweest of een ander wild beest dan zouden daarvan toch sporen te zien moeten zijn in de buurt van de fles.

En mocht ze psychisch even niet 100% zijn en aan het zwerven zijn gegaan dan lijkt het me niet slim om de fles te laten voor wat ie is.

Het een of het ander, maar de autoriteiten zullen dus al wel meer weten in welke hoek ze het moeten zoeken.
pi_157203294
quote:

Zoals in de post onder je al staat, ze zien er vrij loom en traag uit, maar kunnen met gemak 30 kmpu halen en zijn daarnaast ook nog eens vrij wendbaar, die ren je er als mens niet uit. Het enige wat je nooit moet doen als mens is tussen een nijlpaard en de oever van het water staan, dan voelen ze zich afgesneden en dus bedreigd, en een aanval is dan onafwendbaar.
pi_157203305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad
In dat geval zou het heel vreemd zijn dat ze helemaal naar dat park is gelopen.

Ik lees over dat park dat er veel meer wilde dieren rondlopen en dat je daat écht niet zomaar voor de lol alleen gaat rondlopen..

Dus misschien is er toch iets totaal anders gebeurd en is dat flesje ook niet van haar.
pi_157203315
Vrouwenhandel komt veel voor in Oeganda.
Make my day!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:46:47 #89
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_157203329
Kan natuurlijk ook zijn dat ze een man heeft ontmoet en dat ze 's avonds hebben afgesproken en dat hij toch niet helemaal blijkt te zijn wie zij dacht dat hij was.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_157203334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ze een man heeft ontmoet en dat ze 's avonds hebben afgesproken en dat hij toch niet helemaal blijkt te zijn wie zij dacht dat hij was.
Type Joran.
Make my day!
pi_157203359
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

dat is nog een stuk leuker ;)
Eigenlijk niet, een blik zonder wikkel is uitermate frustrerend, ik heb er hier een in de kast staan en heb geen idee wat er in zit. Je wil niet weten hoe dat kriebelt. :')
pi_157203368
Ik vind het wel welletjes met al deze "mogelijkheden".
Dit is NWS, niet BNW.
Laten we gewoon wachten tot er meer bekend is.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:49:22 #93
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_157203385
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Uitwonen door oemfoefoe :') :') :') :')
pi_157203409
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:45 schreef Physsic het volgende:

[..]

In dat geval zou het heel vreemd zijn dat ze helemaal naar dat park is gelopen.

Ik lees over dat park dat er veel meer wilde dieren rondlopen en dat je daat écht niet zomaar voor de lol alleen gaat rondlopen..

Dus misschien is er toch iets totaal anders gebeurd en is dat flesje ook niet van haar.
Ik vernam is dat ze samen met twee collega's was en vooruit gelopen was (ongeveer 800 meter) naar de rivier, en dat dit rond 18:30 uur/19:00 uur was

heel apart want dan is het bijna donker en komen bepaalde dieren juist in actie. Je zou toch verwachten dat men dat weet als je daar rondloopt...
pi_157203427
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is NWS, niet BNW.
Seksuele fantasien worden ook niet geschuwd:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:

Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157203428
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is NWS, niet BNW.
Nou nou...
pi_157203448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou nou...
Maak lekker je eigen topic in BNW als je wilt speculeren. Dit topic is voor feiten.
Dank u.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:53:44 #98
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_157203453
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, Nijlpaard lijkt me ook niet logisch, maar mocht het een krokodil zijn geweest of een ander wild beest dan zouden daarvan toch sporen te zien moeten zijn in de buurt van de fles.
Mogelijk sporen in het zand van een struggle, al hoef je daar ook niet zo zeker van te zijn. Een grote vent kan zich mss nog even verzetten, maar een meisje heeft geen enkele kans.

Het kan ook een ander roofdier zijn. Zo vlak voor de regentijd houden veel grazers zich op in de buurt van water. Daar hangen de roofdieren dus óók rond.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:54:54 #99
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_157203473
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Allejezus wat een onzin. Rot aub een end op met je kwetsende zeikreacties, daarvoor is in NWS geen plaats.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:55:15 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157203481
quote:

Zit je lekker in je Vinex-wijk? Elke zomer op de camping? Woensdag gehaktdag en doe vooral normaal, want is al gek genoeg. Is ook een levenswijze, natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')