twitter:Gluipert twitterde op maandag 09-11-2015 om 15:16:55Blijkbaar denken veel mensen dat alles op het terrein van #Chemelot is.Terwijl de brand bij een transportbedrijf is. reageer retweet
chemelot is alleen de naam van het terrein. chemelot is verder geen eigenaar van een fabriek oid.quote:Op maandag 9 november 2015 15:20 schreef icloud het volgende:
twitter:Gluipert twitterde op maandag 09-11-2015 om 15:16:55Blijkbaar denken veel mensen dat alles op het terrein van #Chemelot is.Terwijl de brand bij een transportbedrijf is. reageer retweet
Die zenden al een uur lang hetzelfde uit.quote:Op maandag 9 november 2015 15:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
k hoef nu geen L1 meer aan te zetten ?:P
owquote:Op maandag 9 november 2015 15:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zenden al een uur lang hetzelfde uit.
Dit is actueler: http://www.1limburg.nl/li(...)unststof-op-chemelotquote:Op maandag 9 november 2015 15:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
Dat is hier kanaal 713quote:Op maandag 9 november 2015 15:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ow
dan hoef ik ook niet te zoeken waar Ziggo het verstopt heeft
Ligt eraan waar je woont?quote:Op maandag 9 november 2015 15:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
quote:UPDATE:
Brandweerwoordvoerder Leon Eummelen op L1Radio: "Brand onder controle, waarschuwing ramen en deuren dicht alleen nog in Lindenheuvel. Alleen plastic korrels hebben gebrand, chemicaliėn hebben geen brand gevat."
De rook ? in Genk ? Kan ik me niet voorstellen hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 14:59 schreef valentijn101 het volgende:
Over de grens in Genk (Belgie) is het ook te ruiken.
Hier blijft alles mooi dicht en voorlopig drinken wij ook maar geen drinkwaterquote:Op maandag 9 november 2015 15:55 schreef deedeetee het volgende:
Weer sms alert deze x met mededeling : alleen lindeheuvel moet nog ramen en deuren dicht houden. Rest is dus veilig.
is niet toevallig gewoon sabic genk ook aan het stinken? want ik zit een stuk dichter bij chemelot en ruik niks..quote:
Woon je dan in Lindenheuvel ?quote:Op maandag 9 november 2015 16:09 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Hier blijft alles mooi dicht en voorlopig drinken wij ook maar geen drinkwater
Ben er gewoon erg voorzichtig meequote:Op maandag 9 november 2015 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Woon je dan in Lindenheuvel ?
Ik ben vanmiddag gewoon naar het centrum gefietst voor boodschappen hoor en ook met de hond gaan wandelen.Drinkwater kan helemaal niet aangetast zijn. Als dat al zou gebeuren is dat later. Niet nu op dit moment. Maar ik kan me niet voorstellen dat er verder problemen van komen.
Heb jij geen hoofdpijn ik heb er een knallende hoofdpijn van gekregen.quote:Op maandag 9 november 2015 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Woon je dan in Lindenheuvel ?
Ik ben vanmiddag gewoon naar het centrum gefietst voor boodschappen hoor en ook met de hond gaan wandelen.Drinkwater kan helemaal niet aangetast zijn. Als dat al zou gebeuren is dat later. Niet nu op dit moment. Maar ik kan me niet voorstellen dat er verder problemen van komen.
Huisartsenpost of gewoon je huisarts anders?quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet iemand hier waartoe ik mijn kan wenden hiermee? Ik ben buiten geweest want ik was aan het fietsen en je kan dan niet even ventilatie etc uitzetten.
Heb hoofdpijn, en dat al vanaf 10 op 1 tot en met 16:14 nu. Kan ik mij tot een gemeente wenden voor informatie? Ze zeggen dat het niet schadelijk was maar ik heb er wel hoofdpijn van gekregen dus is er een organisatie tot wie ik mij kan wenden voor informatie?
Huisarts.quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet iemand hier waartoe ik mijn kan wenden hiermee? Ik ben buiten geweest want ik was aan het fietsen en je kan dan niet even ventilatie etc uitzetten.
Heb hoofdpijn, en dat al vanaf 10 op 1 tot en met 16:14 nu. Kan ik mij tot een gemeente wenden voor informatie? Ze zeggen dat het niet schadelijk was maar ik heb er wel hoofdpijn van gekregen dus is er een organisatie tot wie ik mij kan wenden voor informatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |