http://nos.nl/artikel/206(...)etaris-dijkhoff.htmlquote:Boze burgers belagen staatssecretaris Dijkhoff
In het Drentse dorp Oranje hebben boze dorpsbewoners de auto van staatssecretaris Dijkhoff belaagd. Dijkhoff was in Oranje om de bewoners op een besloten bijeenkomst bij te praten over de komst van 700 extra asielzoekers.
Toen hij wilde vertrekken, blokkeerden dorpsbewoners de weg met auto's. De chauffeur van de staatssecretaris draaide daarop om, en wilde via een andere kant het dorp verlaten. Daar werd de weg echter door een vrouw geblokkeerd.
Toen de auto tot stilstand kwam, trokken dorpsbewoners een deur open, rukten er een spiegel af en trapten tegen het voertuig. De vrouw werd aan de kant geduwd en de de auto van Dijkhoff reed weg.
In het vakantiepark in Oranje worden al 700 vluchtelingen opgevangen. Dijkhoff heeft besloten dat er nog eens 700 bij komen. Eerder wilde het COA al 1400 mensen in Oranje opvangen, maar na protesten van omwonenden werd dat teruggebracht tot 700.
Volgens de burgemeester van Midden-Drenthe en commissaris van de koning Tichelaar is de komst van 1400 asielzoekers in strijd met de afspraken.
Je bent niet serieus toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat ervaring in hoe je mensen overmeestert, zijn handelingen gaan in tegen de manier waarop je dat normaal zou doen.
Da's ook waar. Voor de duidelijkheid: ik juich het mollen van die BMW beslist niet toe, is zonde van dat ding namelijk ... ! Maar uitsproken beleid kán uitgesproken reactie teweegbrengen. En ja, dit kan óók in de vorm van een taart in het gezicht van Wilders zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:40 schreef KreKkeR het volgende:
Tsja, maar dat vindt doorgaans elke actievoerder wanneer hij/zij ergens actie tegen voert.
twitter:ElinevdVorm twitterde op woensdag 07-10-2015 om 21:27:42Volgens de informatiesite kunnen de eerste bussen met asielzoekers aankomen binnen 4 uur na een verzoek van het COA. Kan dus snel gaan nu. reageer retweet
Kijk maar eens goed dan.quote:
Jij denkt ook dat het een spuitje is?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed dan.
Voordat ie haar grijpt zie je dat hij "iets" in zn rechterhand heeft. Dat steekt uit aan de onderkant van zn hand vlak voor het moment van da plaatje.
Wat is het dan? Het is "iets" in elk geval. Wat in haar nek geplant wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat het een spuitje is?
Ze heeft interviews gegeven. Als je een spuit in je nek krijgt voel je dat echt wel een dag later. Of het valt het medisch personeel op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed dan.
Voordat ie haar grijpt zie je dat hij "iets" in zn rechterhand heeft. Dat steekt uit aan de onderkant van zn hand vlak voor het moment van da plaatje.
Miischien is het wel een GPS chipquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is het dan? Het is "iets" in elk geval. Wat in haar nek geplant wordt.
Wat dan en met welk nut?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is het dan? Het is "iets" in elk geval. Wat in haar nek geplant wordt.
Ik heb geen ideequote:
Maar even quoten voor de mensen die denken waar gaat dit ineens over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het filmpje nu een keer of 50 keer bekeken, in eerste instantie dacht ik dat ze getaserd werd, maar ben er nu van overtuigt dat de "bewaker" een spuit trekt en iets in haar nek spuit:
Ik snap ook niet precies wat doel is bij een vrouw op middelbare leeftijdquote:
Misschien een soort geheugenwisser?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar even quoten voor de mensen die denken waar gaat dit ineens over.
Terwijl er een camera bij staat. Niet waarschijnlijk, of er moet iets voorgevallen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien een soort geheugenwisser?
Of iets dat je lichaam meer energie gaat verbruikenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt me stug. In Man in Black zien ze er heel anders uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zodat ze vergeet dat er eerst afgesproken was dat er 700 kwamen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Terwijl er een camera bij staat. Niet waarschijnlijk, of er moet iets voorgevallen zijn.
Zou wel helpen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of iets dat je lichaam meer energie gaat verbruiken
Ja maar dat is een film he...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me stug. In Man in Black zien ze er heel anders uit.
dat was ook versie 1. We zijn nu 10 jaar verder hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me stug. In Man in Black zien ze er heel anders uit.
Hebben ze in bnw al een topic lopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Meer plaatjes.
Vage shit deze. MiB toestand.
Is gewoon een autosleutel...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Meer plaatjes.
Nee maar hier klopt helemaal niks van natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Morendo het volgende:
Dat is toch geen manier om een spuit vast te houden?
Wat het ook is, het is zeker geen biesje. Kijk het filmpje maar, daar zie je het heel duidelijk op. Het is een voorwerp. Geen bies van een jas.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Tuurlijk joh, een spuitje. Dat had hij zomaar bij de hand, want je weet maar nooit..
Dat is een biesje van haar bontje aan de jas.
Hou hou jij normaal gesproken een spuit in je hand, Kim Holland?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Tuurlijk joh, een spuitje. Dat had hij zomaar bij de hand, want je weet maar nooit..
Dat is een biesje van haar bontje aan de jas.
Nee schat, maar ik laat wel vaak in mijn hand spuitenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hou hou jij normaal gesproken een spuit in je hand, Kim Holland?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee schat, maar ik laat wel vaak in mijn hand spuiten
Het filmpje hebben we dat nog ergens...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Meer plaatjes.
Als ik al wil kijken is het om die lekkere agent. Die mocht me ook wel de berm 'insleuren'quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is zeker geen biesje. Kijk het filmpje maar, daar zie je het heel duidelijk op. Het is een voorwerp. Geen bies van een jas.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee schat, maar ik laat wel vaak in mijn hand spuiten
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 07-10-2015 om 12:49:07Een e-sigaret. https://t.co/HLMN8JGh8Z reageer retweet
Klinkt ook niet logisch...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens GeenStijl ging het om een e-sigaret, die hij in zijn zak stopte...
Nou ja, logischer dan dat-ie haar tasert of à la Dexter een prikje met dierenverdovingsmiddel geeft.quote:
Ja dat sowieso. Is het geen autosleutel?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, logischer dan dat-ie haar tasert of à la Dexter een prikje met dierenverdovingsmiddel geeft.
http://www.geenstijl.nl/m(...)die_oranje_gori.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Is het geen autosleutel?
quote:A: MagLite Mini
B: Aansteker
C: Sleutelbos
D: Pen met een lampje
E: Busje deodorant
F: Flesje Jägermeister
G: Drentse droge metworst
H: USB-stick (*)
I: Flesje poppers, van de Stas
J: Knuppelachtig ding
K: Standaard DKDB Victorinox
L: Anders, namelijk.
Is het wel zeker dat het een agent is?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ziet uit als:
[ afbeelding ]
En dampers steken niet af en toe op maar dampen continue.
Dan gok ik op de Drentse worstquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)die_oranje_gori.html
Nog een paar mogelijkheden:
[..]
Zoals ik het zie heeft ie die arm van dat vrouwtje al gebroken bij het weghalen voor die auto. Met 1 hand dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:06 schreef Wespensteek het volgende:
Het is wel vreemd want waarom zou je iets vasthouden met één hand terwijl je daar last van hebt bij het voor de auto weghalen van de vrouw. Dan kun je immers beter beide handen beschikbaar hebben.
Volgens mij gaat ze dat ook doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Jep. Daar ben ik vrij zeker van. De vrouw valt en hij laat die arm niet los en daardoor breekt die arm. Niet door de val/het neerkomen op de grond.
Dat vrouwtje moet aangifte doen lijkt me zo
Lijkt me ook. Zo op die leeftijd en met een redelijke hoeveelheid kg's aan de botten is het lichamelijk gezien allemaal redelijk breekbaar en hoeft er weinig gebeuren om brokken te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Jep. Daar ben ik vrij zeker van. De vrouw valt en hij laat die arm niet los en daardoor breekt die arm. Niet door de val/het neerkomen op de grond.
Goedzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze dat ook doen.
Het is toch een agent?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Is het al bekend wie die man is?
Illuminati?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, toen ze viel schreeuwde ze echt. Geen alarm.
Het is inderdaad die arm maar die kwam ook hard op de grond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie heeft ie die arm van dat vrouwtje al gebroken bij het weghalen voor die auto. Met 1 hand dus.
Althans daar maakt die arm een wel hele rare beweging naar achter en naar boven. En vervolgens legt ie die arm netjes terug op haar buik zodra ze ligt.
Is dat de kant die ze gebroken heeft? Indien dat het geval is dan is die gebroken niet door de val maar door die kerel:
Gaat ze ook doen, las ik ergens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Dat doet er verder niet zo heel veel toe. Die arm zat in een vreemde knik al voordat dat vrouwtje viel. Dat zal die kerel vast geleerd hebben ofzo. Weet ik het.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Zo op die leeftijd en met een redelijke hoeveelheid kg's aan de botten is het lichamelijk gezien allemaal redelijk breekbaar en hoeft er weinig gebeuren om brokken te maken.
6 minuten maar, gaat toch al een stuk beter?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Het duurde even voor het kwartje bij me viel..
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is inderdaad die arm maar die kwam ook hard op de grond.
Goed he!? Ik begin het te lerenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
6 minuten maar, gaat toch al een stuk beter?
Topshowquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godverdomme , ging het net weer een beetje ergens over![]()
Inderdaad, hij had haar ook een roundhouse kick kunnen gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.
Smeerlap.
Hij had dat ook anders op kunnen lossen lijkt me zo.
Oke, de laatste. De dikke BMW ALUHA AHKBARquote:
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.
Smeerlap.
Hij had dat ook anders op kunnen lossen lijkt me zo.
Stonden 12 buurtbewoners en 67 ME + allerlei stillen... denk dat er geen acuut gevaar was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Natuurlijk was er geen acuut gevaar. Een vrouw van middelbare leeftijd en overgewicht staat voor een auto. Dit had veel passender en zonder geweld opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stonden 12 buurtbewoners en 67 ME + allerlei stillen... denk dat er geen acuut gevaar was.
Zij wel. Terwijl ze zichzelf letterlijk te grabbel heeft gegooid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Inderdaad, van 'van een dikke BMW, zo je reputatie door de plee' levert je minimaal dezelfde streedscreds op als Big Brother ' de knuffelbeer' Ruudje Bernard opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Je gaat 100% gelijk krijgen. Het is haar gegund.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Een Dikkequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke BMW hij rijdt eigenlijk.
Hij was in dit geval dus even zelf een soort van vluchteling.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Dat mormel valt gewoon omdat ze motorisch gestoord en vies dik is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet zo heel veel toe. Die arm zat in een vreemde knik al voordat dat vrouwtje viel. Dat zal die kerel vast geleerd hebben ofzo. Weet ik het.
Als hij losgelaten had dan was die arm waarschijnlijk niet of een stuk minder lelijk gebroken. Ik denk dat het een hele lelijke breuk is nu ik dat filmpje nog eens een paar keer bekeken heb.
Puur giswerk van mij natuurlijk, maargoed, ik begreep dat ze opgenomen was in het ziekenhuis, geen idee of ze alweer thuis is, maar dat hoorde ik vandaag op het nieuws en toen dacht ik al jahoor, met een gebroken arm opgenomen, doe ff normaal. Wellicht dan dus omdat gecompliceerde breuk?
Zo zo. Er zijn nog 10,000 plekken beschikbaar in kleinschalige opvanglocaties.quote:Gemeenten verwijten overheid traagheid
Foto: ANP
DEN HAAG -
Het kabinet heeft de afgelopen tijd te weinig haast gemaakt met het opvangen van asielzoekers in kleinschalige opvanglocaties in gemeenten. Er zijn veel plekken beschikbaar maar er wordt nog geen gebruik van gemaakt, stelde de burgemeester van Katwijk en voorzitter van de asielcommissie van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten Jos Wienen woensdag in de uitzending van Pauw.
Er zouden volgens de lokale politicus 10.000 mensen opgevangen kunnen worden in kleinschalige opvanglocaties. "Daar hebben we twee weken geleden ook afspraken over gemaakt, maar nu pas, dat moet ik er ook bij zeggen, nu pas, gisteren heeft het kabinet gezegd 'akkoord"', aldus Wienen. Dat duurt te lang, aldus de lokale bestuurder.
PvdA-fractievoorzitter Diederik Samsom moest in de uitzending toegeven dat ook hij dat te lang vond. "Het duurt mij ook te lang. Iedereen kan daar chagrijnig over zijn en dat ben ik overigens ook."
Dat mormel zoals jij haar noemt heeft de leeftijd van je moeder of misschien wel je oma, ga je ook zo met je ouders of grootouders om? Los van dat; wanneer heb jij voor het laatst gedemonstreerd voor de belangen van onze samenleving. Ik durf te wedden dat jij met je luie reet niet uit je stoel durft te komen als de wereld in vuur en vlam staat. Echt mocht je onverhoopt toch weer willen reageren denk dan na met wat je zegt, Je hebt nog niet eens 1 vluchteling in je huis opgenomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat mormel valt gewoon omdat ze motorisch gestoord en vies dik is.
Vorige generatie 550i.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Dat is vreemd, want de auto rijd weg zonder sleutel dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is gewoon een autosleutel...
Geschorst voor wat?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef Loekie1 het volgende:
Die politieagent in burger wordt toch wel geschorst neem ik aan. Of misschien kan hij ingezet worden voor de mocromaffia om zijn kunsten te vertonen.
Er zijn meer auto's met sleutels dan alleen die dikke BMW, he.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want de auto rijd weg zonder sleutel dan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:23 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Voor buitensporig gewelddadig gedrag met botbreuk tot gevolg.
Vanuit jouw cultuur gezien is een vrouw niks meer dan een beest misschien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
a) Dat wijf is gewoon zwak.
b) Als je als dorp/vadsig wijf de auto van een staatssecretaris gaat tegenhouden kun je op je klompen aanvoelen dat de tijd van praten een keer voorbij is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vanuit jouw cultuur gezien is een vrouw niks meer dan een beest misschien.
Nu weet ik niet welke cultuur je bedoelt, maar de laatste keer dat ik keek was ik gewoon een blanke, autochtone Nederlander. Tenzij je dus denkt dat vrouwen in Nederland in principe als beesten worden gezien kan ik het er niet erg mee eens zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja, daar draait het om bij jullie.
Des te erger!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu weet ik niet welke cultuur je bedoelt, maar de laatste keer dat ik keek was ik gewoon een blanke, autochtone Nederlander.
Ze had het over mij natuurlijk. Nou hou ik wel van varkens eigenlijk, vooral op mijn bord.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu weet ik niet welke cultuur je bedoelt, maar de laatste keer dat ik keek was ik gewoon een blanke, autochtone Nederlander. Tenzij je dus denkt dat vrouwen in Nederland in principe als beesten worden gezien kan ik het er niet erg mee eens zijn.
En hebben vrouwen nog enige rechten in jouw optiek?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze had het over mij natuurlijk. Nou hou ik wel van varkens eigenlijk, vooral op mijn bord.
Jep. Alle rechten die jij en ik ook hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En hebben vrouwen nog enige rechten in jouw optiek?
Goedzo, geslaagd voor je inburgeringsexamen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep. Alle rechten die jij en ik ook hebben.
Precies! Want deze vrouw staat niet alleen symbool voor de onderdrukking van de burger door de tirannieke overheid, het is ook een symbool voor de onderdrukking van de vrouw in de moderne samenleving!quote:
Ja maar niet in een Westerse samenleving.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies! Want deze vrouw staat niet alleen symbool voor de onderdrukking van de burger door de tirannieke overheid, het is ook een symbool voor de onderdrukking van de vrouw in de moderne islamitische samenleving!
Ik volg het nu niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een Westerse samenleving.
Maar goed, wel juichen als krakers door de ME in elkaar worden gerost, maar als iemand een duwtje krijgt en als een varken tekeer gaat is het land te kleinquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies! Want deze vrouw staat niet alleen symbool voor de onderdrukking van de burger door de tirannieke overheid, het is ook een symbool voor de onderdrukking van de vrouw in de moderne samenleving!
Dat zijn mannen he, die hebben meer rechten in deze walgelijke islamitische sharia-maatschappij waarin wij tegenwoordig leven. En dat is ónze schuld!!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar goed, wel juichen als krakers door de ME in elkaar worden gerost, maar als iemand een duwtje krijgt en als een varken tekeer gaat is het land te klein
Oke Loekie. Ik stop nu met reageren, oke?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je was een woordje vergeten in je tekst, lees maar terug.
Zoals je wilt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke Loekie. Ik stop nu met reageren, oke?
Vind je?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:41 schreef Kim-Holland het volgende:
In ieder geval hebben ze geen nekklem toegepast. Er is vooruitgang..
Leuke stropop weerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar goed, wel juichen als krakers door de ME in elkaar worden gerost, maar als iemand een duwtje krijgt en als een varken tekeer gaat is het land te klein
Gatverdamme, weer iemand die zich graag in de slachtofferrol wentelt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:44 schreef donald_dick het volgende:
Diepteinterview van de Telegraaf met Hilda!
Slachtofferrol? Jij hebt even gemist dat deze vrouw met een spuitje bedwelmd is en dat daarna haar arm bewust gebroken is?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gatverdamme, weer iemand die zich graag in de slachtofferrol wentelt.
Zal straks het filmpje nog eens terugkijken danquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Jij hebt even gemist dat deze vrouw met een spuitje bedwelmd is en dat daarna haar arm bewust gebroken is?
Dat is mij niet gelukt.....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal straks het filmpje nog eens terugkijken danZal proberen niet te lachen deze keer.
Dit is een beetje de stille invasie. We krijgen vooral te horen hoeveel mensen asiel aanvragen maar over het aantal inwilligingen hoor je zelden wat. In 2 jaar dus gestegen van 47 naar 70%. Dat is bijna een kwart meer die mogen blijven.quote:Asielzoekers krijgen dit jaar vaker een verblijfsvergunning dan vorig jaar. De groep die hierheen komt, is dus niet alleen groter, het percentage dat mag blijven stijgt ook nog eens.
Dat blijkt uit cijfers van het ministerie van Veiligheid en Justitie waar deze krant om heeft gevraagd.
Dit jaar krijgt 70 procent direct een verblijfsvergunning. Dit zogenoemde inwilligingspercentage, waarin de cijfers tot eind vorige week zitten, laat een stijgende lijn zien. Vorig jaar kreeg 65 procent direct een vergunning en het jaar ervoor was dat nog niet eens de helft (47 procent).
Misschien omdat er nu meer mensen uit oorlogsgebieden komen en dus recht hebben op een verblijfsvergunning? Zomaar een ideetje.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is een beetje de stille invasie. We krijgen vooral te horen hoeveel mensen asiel aanvragen maar over het aantal inwilligingen hoor je zelden wat. In 2 jaar dus gestegen van 47 naar 70%. Dat is bijna een kwart meer die mogen blijven.
Van de 10,000 dus 7,000 in plaats van 4,700. Dat zijn 2,300 extra asielzoekers op iedere 10,000.
Het heeft uiteraard alles te maken met de Syriërs en Eritreers. Maar dat betekent dus wel dat de netto-instroom veel en veel groter is dan voorgaande jaren en dat we ons niet blind moeten staren op alleen het aantal asielaanvragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien omdat er nu meer mensen uit oorlogsgebieden komen en dus recht hebben op een verblijfsvergunning? Zomaar een ideetje.
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het heeft uiteraard alles te maken met de Syriërs en Eritreers. Maar dat betekent dus wel dat de netto-instroom veel en veel groter is dan voorgaande jaren en dat we ons niet blind moeten staren op alleen het aantal asielaanvragen.
30,000 anno 2015 betekent veel meer vluchtelingen met een status dan 30,000 in 2013.
Zelfs als je beeldje voor beeldje kijkt, zie je dat die man haar jas vast had en niet haar arm. Ze is hooguit wat ongelukkig terecht gekomen. Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze daadwerkelijk enig letsel heeft, behalve misschien een paar blauwe plekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal straks het filmpje nog eens terugkijken danZal proberen niet te lachen deze keer.
Denk niet dat ze mensen in ziekenhuizen opnemen voor een paar blauwe plekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelfs als je beeldje voor beeldje kijkt, zie je dat die man haar jas vast had en niet haar arm. Ze is hooguit wat ongelukkig terecht gekomen. Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze daadwerkelijk enig letsel heeft, behalve misschien een paar blauwe plekken.
Maar goed, veel drama, werkt altijd!
Voor observatie, misschien één nachtje?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze mensen in ziekenhuizen opnemen voor een paar blauwe plekken.
'Hilda van der Heide uit Oranje die gisteren de auto van staatssecretaris Dijkhoff blokkeerde heeft een gebroken arm aan het incident overgehouden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor observatie, misschien één nachtje?
Zat ze gisteren niet bij Pauw? Of waren dat haar zussen? Ze leken erg op elkaar, tenminste.
Heel ongelukkig terecht gekomen, dan. Misschien had men haar beter niet weggetrokken voor die dikke BMW.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Hilda van der Heide uit Oranje die gisteren de auto van staatssecretaris Dijkhoff blokkeerde heeft een gebroken arm aan het incident overgehouden.
Ze moet voorlopig in het ziekenhuis blijven.'
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)o-Dijkhoff-in-Oranje
Met zo'n val al je arm breken? Dan moet je wel hele slappe botten hebben..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Hilda van der Heide uit Oranje die gisteren de auto van staatssecretaris Dijkhoff blokkeerde heeft een gebroken arm aan het incident overgehouden.
Ze moet voorlopig in het ziekenhuis blijven.'
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)o-Dijkhoff-in-Oranje
Wellicht, maar gebroken is gebroken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Met zo'n val al je arm breken? Dan moet je wel hele slappe botten hebben..
Klopt. Ben wel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wellicht, maar gebroken is gebroken.
Ik vond het een walgelijke actie van die "beveiliger". Is zijn naam bekend? En vervolging wegens opzettelijk letsel toebrengen lijkt mij op z'n plaats.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Heel ongelukkig terecht gekomen, dan. Misschien had men haar beter niet weggetrokken voor die dikke BMW.
Ze draagt geen boerka en spreekt gewoon Nederlands dus ze kan letterlijk doodvallenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:27 schreef Oud_student het volgende:
Opvallend dat de zgn. menslievende asielknuffelende users deze vrouw letterlijk en figuurlijk laten vallen. Dan weten we meteen ook wat die zgn. menslievendheid betekent![]()
![]()
Heb jij wel gezien hoeveel gewicht die botten hebben moeten opvangen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Met zo'n val al je arm breken? Dan moet je wel hele slappe botten hebben..
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_toeschouwers.html
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_toeschouwers.html
hehequote:
Jij vindt het echt helemaal niet grappig?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo lachwekkend is aan die vrouw?
Ze is dik, praat gek, komt uit de provincie en last but not least is tegen asielzoekers.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Ze is niet tegen asielzoekers.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:42 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ze is dik, praat gek, komt uit de provincie en last but not least is tegen asielzoekers.
Voor de 8-jarigen op dit forum is dat voldoende om te kunnen lachten
Ook niet eens. Aangezien ze daar 700 asielzoekers op 140 bewoners prima vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:42 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ze is dik, praat gek, komt uit de provincie en last but not least is tegen asielzoekers.
Voor de 8-jarigen op dit forum is dat voldoende om te kunnen lachten
Nee, die vrouw deed niks verkeerd, en vervolgens wordt ze een beetje belachelijk gemaakt vanwege haar uiterlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij vindt het echt helemaal niet grappig?
Als je in je woonplaats maximaal 5x zoveel asielzoekers als inwoners wilt, ben je gewoon tegen hen.quote:
Omdat ze eerst voltrots de auto tegenhoud en vervolgens prachtig valtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Het is niet alleen het uiterlijk. Het is een combinatie. Ook de manier waarop ze zegt dat het een bmw is bv :pquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die vrouw deed niks verkeerd, en vervolgens wordt ze een beetje belachelijk gemaakt vanwege haar uiterlijk.
Als je daar aan meedoet ben je gewoon een treurige zaadstengel.
de manier waarop ze "kijk jongens, dikke BMW" zegt natuurlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
en dat die jas zo op haar hoofd gaat zitten als ze op de grond ligt
dat is toch humor man
De rest gaat het dorpje waarschijnlijk verkennen als iedereen slaaptquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:27 schreef MCH het volgende:
Hoi,
Ben net even on-the-scene in Oranje geweest. Als ik in een straal van 5 km om het dorp 10 vluchtelingen heb gezien dan was het veel.
Gr. gr.
Het ziet er gewoon heel onbeholpen en derhalve grappig uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die vrouw deed niks verkeerd, en vervolgens wordt ze een beetje belachelijk gemaakt vanwege haar uiterlijk.
Als je daar aan meedoet ben je gewoon een treurige zaadstengel.
Er worden ook trouwens programma's gemaakt met amateur filmpjes waar mensen smakelijk om moeten lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon heel onbeholpen en derhalve grappig uit.
Grapjes maken over deze heldin is uit den boze.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon heel onbeholpen en derhalve grappig uit.
#jesuishildaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grapjes maken over deze heldin is uit den boze.
Ik ga ook niet meer lachen om bovenstaand plaatje.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grapjes maken over deze heldin is uit den boze.
Ik til zelf zwaar aan het feit dat ze de weg blokkeerde. Om een regeringslid dwingen te stoppen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:27 schreef Oud_student het volgende:
Opvallend dat de zgn. menslievende asielknuffelende users deze vrouw letterlijk en figuurlijk laten vallen. Dan weten we meteen ook wat die zgn. menslievendheid betekent![]()
![]()
Zelfs als dit waar is dan hoor je de verdachte aan te houden, maar niet op de grond te werken zonder redenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik til zelf zwaar aan het feit dat ze de weg blokkeerde. Om een regeringslid dwingen te stoppen.
Dat is geen heldenactie. In tegendeel. Ik schaar dit in dezelfde categorie als taartengooiers. Lijkt ludiek, maar is dreigend.
Vraag ik me al een paar dagen af. En echt, ik ben absoluut geen humorloze zak hooi, maar ik verwonder me enorm over het feit dat sommigen schijnbaar al dágen in een deuk liggen om een ietwat obese vrouw die het op een gillen zet als ze d'r arm breekt. Ik vraag me af wat deze figuren zouden doen als ze voor hun ogen een spelend kind tot een bloederige smurrie uitééngereden zien worden door een vrachtwagen. Zouden ze pogen het slijmerige geluid dat dit zou teweegbrengen proberen na te doen en vervolgens schaterlachend over de grond rollen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Nou wat dreigend, een mevrouw die een auto tegen probeert te houden die zeker 10 keer zoveel weegt als die mevrouw zelf....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik til zelf zwaar aan het feit dat ze de weg blokkeerde. Om een regeringslid dwingen te stoppen.
Dat is geen heldenactie. In tegendeel. Ik schaar dit in dezelfde categorie als taartengooiers. Lijkt ludiek, maar is dreigend.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat deze figuren zouden doen als ze voor hun ogen een spelend kind tot een bloederige smurrie uitééngereden zien worden door een vrachtwagen. Zouden ze pogen het slijmerige geluid dat dit zou teweegbrengen proberen na te doen en vervolgens schaterlachend over de grond rollen?
Een mevrouw die gaat voorkomen dat je weg rijdt na een bijeenkomst met woedende mensen kan wat vervelend overkomen. Of dreigend. Vooral omdat je het niet kunt maken om door te rijden. Terug rijden kon ook niet, want er stonden ook mensen achter de auto. Terecht dat ze zich niet in hebben laten sluiten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou wat dreigend, een mevrouw die een auto tegen probeert te houden die zeker 10 keer zoveel weegt als die mevrouw zelf....
Vond je dit ook dreigend?
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat het ook anders had gekund.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een mevrouw die gaat voorkomen dat je weg rijdt na een bijeenkomst met woedende mensen kan wat vervelend overkomen. Of dreigend. Vooral omdat je het niet kunt maken om door te rijden. Terug rijden kon ook niet, want er stonden ook mensen achter de auto. Terecht dat ze zich niet in hebben laten sluiten.
Ja, en als men in Rotterdam 12 miljoen vluchtelingen neerzet wordt men nog bozer. Maar dat staat hier los van.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het ook anders had gekund.
En dat die mensen woedend zijn is niet meer dan vreemd, als men in Rijnsburg (14.843 inwoners) in eerste instantie 140.000 asielzoekers wil huisvesten, na protest overeenkomt dat het er 70.000 zullen worden en een jaar later even komen melden dat er toch nog 70.000 bijkomen, dan kun je er op wachten dat de hel losbreekt, dan waren de protesten zoals in Oranje (waar het pas escaleerde nadat leek alsof de mevrouw was aangereden), een kleinigheidje.
Het ging er ook om dat een aantal inwoners pas een brief kreeg om 6uur 's avonds, terwijl de bijeenkomst om half 8 was.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het ook anders had gekund.
En dat die mensen woedend zijn is niet meer dan vreemd, als men in Rijnsburg (14.843 inwoners) in eerste instantie 140.000 asielzoekers wil huisvesten, na protest overeenkomt dat het er 70.000 zullen worden en een jaar later even komen melden dat er toch nog 70.000 bijkomen, dan kun je er op wachten dat de hel losbreekt, dan waren de protesten zoals in Oranje (waar het pas escaleerde nadat leek alsof de mevrouw was aangereden), een kleinigheidje.
Volgens mij werden de mensen pas echt fysiek boos toen leek alsof mevrouw werd aangereden door de auto.... de vraag is dan dus vooral of je het niet erger gemaakt hebt door deze situatie te creëren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en als men in Rotterdam 12 miljoen vluchtelingen neerzet wordt men nog bozer. Maar dat staat hier los van.
Auto wordt ingesloten. Achteruit kan niet. Vrouw gaat voor de auto staan, met dr handen net boven of op de motorkap. Agent komt, en zegt, "kom, mevrouw". Pakt haar bij de schouders, hij sleurt haar niet mee, maar ze schrikt, raakt daardoor uit balans en valt.
Als hij haar had laten staan was er een situatie ontstaan met een auto, daaromheen boze mensen, met het enige logische effect dat er veel gevaarlijkere situaties ontstaan waren voor elke betrokkene. Inclusief de boze mensen zelf.
En dat dus ook nog een keer. En het dan gek vinden dat mensen er niet blij mee zijn....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het ging er ook om dat een aantal inwoners pas een brief kreeg om 6uur 's avonds, terwijl de bijeenkomst om half 8 was.
Die bijeenkomst was geen overleg, maar de bewoners kregen daar alleen te horen dat de afspraak die ze met de gemeente hadden gemaakt niet meer van toepassing was.
Op dat moment stonden de bussen al om de hoek.
Als de auto had blijven staan was er sowieso een situatie gekomen die als een gitaarsnaar zo gespannen zou zijn. Er was een intentie om die auto tegen te houden, alleen welke, dat weet alleen de dikkebmwmevrouw zelf.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij werden de mensen pas echt fysiek boos toen leek alsof mevrouw werd aangereden door de auto.... de vraag is dan dus vooral of je het niet erger gemaakt hebt door deze situatie te creëren.
Daar waar de meeste mensen stonden (achter de auto) leek het alsof ze aangereden werd.
Je doet alsof ze op het punt stonden iemand te gaan lynchen. Er stond een dikke vrouw voor de auto. Alleen die dikke vrouw had de intentie om even voor de auto te gaan staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de auto had blijven staan was er sowieso een situatie gekomen die als een gitaarsnaar zo gespannen zou zijn. Er was een intentie om die auto tegen te houden, alleen welke, dat weet alleen de dikkebmwmevrouw zelf.
En of de situatie erger is gemaakt, of erger is voorkomen... We gaan dat nooit weten.
Dat vul jij zo in. Ik schets alleen maar de situatie zoals die geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen moet je gewoon niet doen, en als je dat wel doet weet je dat er mensen zijn die je pijn willen doen. De agent probeerde het netjes te doen, alleen liep het anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je doet alsof ze op het punt stonden iemand te gaan lynchen. Er stond een dikke vrouw voor de auto. Alleen die dikke vrouw had de intentie om even voor de auto te gaan staan.
Er stonden geen hordes mensen met hooivorken rond de auto.
Man man. Wat een gedoe om niks.
Ik maak, in tegenstelling tot jij, geen onderscheid wie zulke streken uithaalt. Of waarom.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou wat dreigend, een mevrouw die een auto tegen probeert te houden die zeker 10 keer zoveel weegt als die mevrouw zelf....
Vond je dit ook dreigend?
[ afbeelding ]
Zo is het.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:17 schreef Toefjes het volgende:
geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen
Mensen op zo'n manier voor het blok zetten moet je gewoon niet doen.... om 18.00 uur een brief bezorgen dat er om 19.30 een bijeenkomst is, en op die bijeenkomst wordt dan even een mededeling gedaan dat het aantal bewoners van het asielzoekercentrum per direct van 5 maal het aantal dorpsbewoners naar 10 maal het aantal dorpsbewoners zal stijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vul jij zo in. Ik schets alleen maar de situatie zoals die geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen moet je gewoon niet doen, en als je dat wel doet weet je dat er mensen zijn die je pijn willen doen. De agent probeerde het netjes te doen, alleen liep het anders.
Maar, het is aan de mevrouw vrij om aangifte te doen. En dat gaat ze ook doen, zodat de rechter zich hierover mag buigen. Aan rechten dus niks te klagen in dit prachtige land
Waarom steeds doorverwijzen naar andere situaties? Als ik naar buiten loop en ik word door 2 man in elkaar geslagen en ik breek mijn neus. Moet ik dan mezelf geruststellen dat iemand die in de Schilderswijk naar buiten loopt doodgestoken zou zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen op zo'n manier voor het blok zetten moet je gewoon niet doen.... om 18.00 uur een brief bezorgen dat er om 19.30 een bijeenkomst is, en op die bijeenkomst wordt dan even een mededeling gedaan dat het aantal bewoners van het asielzoekercentrum per direct van 5 maal het aantal dorpsbewoners naar 10 maal het aantal dorpsbewoners zal stijgen.
Dat is onfatsoenlijk, en dat geeft aan dat je helemaal niets met die dorpsbewoners van doen hebt, je behandelt ze als een stelletje poppetjes door ze zo voor het blok te zetten.
Deze mevrouw was het poppetje dat voor de BMW ging staan.
Ik denk dat er dorpen zijn waar de BMW met staatssecretaris en al in het kanaal beland was, op andere plekken hadden ze er aan 2 kanten een shovel voorgezet.
Het is gewoon spannend als je er over fantaseert wat er met de BMW mevrouw kon gebeuren. Want misschien missen we nu machtig lekkere taarten omdat ze nu haar linkerarm niet meer kan gebruiken, of ging ze net het wereldrecord handklossen verbeteren. Je weet het gewoon niet, daarom moet je er over fantaseren!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom steeds doorverwijzen naar andere situaties? Als ik naar buiten loop en ik word door 2 man in elkaar geslagen en ik breek mijn neus. Moet ik dan mezelf geruststellen dat iemand die in de Schilderswijk naar buiten loopt doodgestoken zou zijn?
Ik begon hele enge ideëen te krijgen toen je over fantaseren begon. Misschien wilde ze die taarten wel gaan bezorgen bij de asielbewoners om ze welkom te hetenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het is gewoon spannend als je er over fantaseert wat er met de BMW mevrouw kon gebeuren. Want misschien missen we nu machtig lekkere taarten omdat ze nu haar linkerarm niet meer kan gebruiken, of ging ze net het wereldrecord handklossen verbeteren. Je weet het gewoon niet, daarom moet je er over fantaseren!
leuk he, fantaseren over wat er wel en niet had kunnen gebeuren. Houd je hersenen ook jong.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begon hele enge ideëen te krijgen toen je over fantaseren begon. Misschien wilde ze die taarten wel gaan bezorgen bij de asielbewoners om ze welkom te heten
Nu maar hopen dat er geen D66-rechter hier een oordeel over gaat vellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vul jij zo in. Ik schets alleen maar de situatie zoals die geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen moet je gewoon niet doen, en als je dat wel doet weet je dat er mensen zijn die je pijn willen doen. De agent probeerde het netjes te doen, alleen liep het anders.
Maar, het is aan de mevrouw vrij om aangifte te doen. En dat gaat ze ook doen, zodat de rechter zich hierover mag buigen. Aan rechten dus niks te klagen in dit prachtige land
Ik vraag me af hoe ze in de randstad gereageerd zouden hebben als er ineens verteld werd dat er 10x zoveel vluchtelingen als inwoners in een willekeurige stad daar gedumpt zouden worden. op zo'n korte termijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad, ik denk wel heftig. Maar ook dan heb je je aan normen te houden. Tegenvallende resultaten van de lokale voetbalclub zijn al meer dan eens reden geweest om het Maasgebouw te bestormen. Dus dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze in de randstad gereageerd zouden hebben als er ineens verteld werd dat er 10x zoveel vluchtelingen als inwoners in een willekeurige stad daar gedumpt zouden worden. op zo'n korte termijn.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon dikke pechals een illegale immigrant aan de kant was geduwd door een inwoner van Oranje had je hier moord en brand lopen schreeuwen. Hypocriet much?
Lokquotequote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geen idee, zoek maar een quote van mij dat ik moord en brand schreeuw over migranten
Als de Staat alle ongeschreven regels van waarden en normen aan de kant schuift dan kan je niet verwachten dat het bij woorden blijft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad, ik denk wel heftig. Maar ook dan heb je je aan normen te houden. Tegenvallende resultaten van de lokale voetbalclub zijn al meer dan eens reden geweest om het Maasgebouw te bestormen. Dus dat zegt wel wat.
Dijkhoff is geen lid van de regering.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef skrn het volgende:
[..]
quote:Een asielzoeker uit Eritrea is in een Nederlandse opvang gearresteerd. Hij zou zijn ex hebben vermoord in een asielzoekerscentrum in de Duitse stad Wiesbaden. Dat meldde de Duitse politie vrijdag. Het is niet bekend waar de man is opgepakt.
De 23-jarige vrouw werd op 12 augustus dood gevonden op haar kamer in de Duitse opvang. Haar 25-jarige partner was spoorloos verdwenen. De man had haar al vaker mishandeld.
Uit onderzoek bleek vorige week dat hij een dag nadat haar lichaam was gevonden asiel in Nederland had aangevraagd. Dat deed hij onder een valse naam. Donderdag werd hij alsnog opgepakt. Het is niet bekend wanneer hij wordt uitgeleverd.
Dat zou voor Amsterdam, in verhouding, 8.000.000 vluchtelingen zijn. Gaat niet gebeuren, want dan gaat de waarde van mijn grachtenpandje naar beneden en dat moeten we niet willen met z'n allenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze in de randstad gereageerd zouden hebben als er ineens verteld werd dat er 10x zoveel vluchtelingen als inwoners in een willekeurige stad daar gedumpt zouden worden. op zo'n korte termijn.
Ja, en dan moet je bedenken dat je op dat moment al een jaar lang 4.000.000 vluchtelingen opvangt in en rond Amsterdam, en dat daar dan een gladjakker komt vertellen dat er nog 4.000.000 bij komen, en dat de eerste 400.000 al op de A1 bij Muiderberg staan te wachten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat zou voor Amsterdam, in verhouding, 8.000.000 vluchtelingen zijn. Gaat niet gebeuren, want dan gaat de waarde van mijn grachtenpandje naar beneden en dat moeten we niet willen met z'n allen
Wat een domme ezel ook.quote:
Moordenaars?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een domme ezel ook.. Hij heeft natuurlijk vingerafdrukken afgegeven in Duitsland en dat is hier bovengekomen toen die asiel aanvroeg.
Het blijven toch oermensen.
Dom?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een domme ezel ook.. Hij heeft natuurlijk vingerafdrukken afgegeven in Duitsland en dat is hier bovengekomen toen die asiel aanvroeg.
Het blijven toch oermensen.
Hoeveel zijn het er?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dom?
Ze waren toch allemaal hoogopgeleid enzo.
Dit is trouwens als de zoveelste (vrouwelijke) dode in azc in Duitsland.
geen idee, maar je moet het minimaal met een factor 4.000.000 / 7000 = 5715 verhogen!quote:
Dan zijn het er nogal wat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen idee, maar je moet het minimaal met een factor 4.000.000 / 7000 = 5715 verhogen!
jammer dat giel het verschil tussen letterlijk en figuurlijk niet snapt.quote:
Het is een BMW 5 serie (E60), dit is het oude model dus zo dik is het niet meer vind ik. Tenzij er een dikke motorblok in ligt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |