abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156692002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
en dat die jas zo op haar hoofd gaat zitten als ze op de grond ligt

dat is toch humor man _O_
:D
pi_156692025
Dit staat trouwens los van haar boosheid. Daar ben ik het ook mee eens.
pi_156692096
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:27 schreef Infection het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hardop lachen _O-
pi_156692392
Hoi,

Ben net even on-the-scene in Oranje geweest. Als ik in een straal van 5 km om het dorp 10 vluchtelingen heb gezien dan was het veel.

Gr. gr.
pi_156692435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:27 schreef MCH het volgende:
Hoi,

Ben net even on-the-scene in Oranje geweest. Als ik in een straal van 5 km om het dorp 10 vluchtelingen heb gezien dan was het veel.

Gr. gr.
De rest gaat het dorpje waarschijnlijk verkennen als iedereen slaapt
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:46:19 #181
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156692632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, die vrouw deed niks verkeerd, en vervolgens wordt ze een beetje belachelijk gemaakt vanwege haar uiterlijk.
Als je daar aan meedoet ben je gewoon een treurige zaadstengel.
Het ziet er gewoon heel onbeholpen en derhalve grappig uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156692830
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:46 schreef Falco het volgende:

[..]

Er worden ook trouwens programma's gemaakt met amateur filmpjes waar mensen smakelijk om moeten lachen.
  Eindredactie Games donderdag 8 oktober 2015 @ 18:48:34 #183
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156693771

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156693816
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:46 schreef Falco het volgende:

[..]

Grapjes maken over deze heldin is uit den boze.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Games donderdag 8 oktober 2015 @ 18:52:10 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156693852
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

#jesuishilda
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156693873
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ga ook niet meer lachen om bovenstaand plaatje.
pi_156694445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:27 schreef Oud_student het volgende:
Opvallend dat de zgn. menslievende asielknuffelende users deze vrouw letterlijk en figuurlijk laten vallen. Dan weten we meteen ook wat die zgn. menslievendheid betekent :r :r :r
Ik til zelf zwaar aan het feit dat ze de weg blokkeerde. Om een regeringslid dwingen te stoppen.

Dat is geen heldenactie. In tegendeel. Ik schaar dit in dezelfde categorie als taartengooiers. Lijkt ludiek, maar is dreigend.
pi_156694741
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik til zelf zwaar aan het feit dat ze de weg blokkeerde. Om een regeringslid dwingen te stoppen.

Dat is geen heldenactie. In tegendeel. Ik schaar dit in dezelfde categorie als taartengooiers. Lijkt ludiek, maar is dreigend.
Zelfs als dit waar is dan hoor je de verdachte aan te houden, maar niet op de grond te werken zonder reden
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:30:28 #189
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_156694762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo lachwekkend is aan die vrouw?
Vraag ik me al een paar dagen af. En echt, ik ben absoluut geen humorloze zak hooi, maar ik verwonder me enorm over het feit dat sommigen schijnbaar al dágen in een deuk liggen om een ietwat obese vrouw die het op een gillen zet als ze d'r arm breekt. Ik vraag me af wat deze figuren zouden doen als ze voor hun ogen een spelend kind tot een bloederige smurrie uitééngereden zien worden door een vrachtwagen. Zouden ze pogen het slijmerige geluid dat dit zou teweegbrengen proberen na te doen en vervolgens schaterlachend over de grond rollen?
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:32:41 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156694824
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Nou wat dreigend, een mevrouw die een auto tegen probeert te houden die zeker 10 keer zoveel weegt als die mevrouw zelf....

Vond je dit ook dreigend?

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156694880
quote:
16s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:30 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat deze figuren zouden doen als ze voor hun ogen een spelend kind tot een bloederige smurrie uitééngereden zien worden door een vrachtwagen. Zouden ze pogen het slijmerige geluid dat dit zou teweegbrengen proberen na te doen en vervolgens schaterlachend over de grond rollen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156694919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou wat dreigend, een mevrouw die een auto tegen probeert te houden die zeker 10 keer zoveel weegt als die mevrouw zelf....

Vond je dit ook dreigend?

[ afbeelding ]
Een mevrouw die gaat voorkomen dat je weg rijdt na een bijeenkomst met woedende mensen kan wat vervelend overkomen. Of dreigend. Vooral omdat je het niet kunt maken om door te rijden. Terug rijden kon ook niet, want er stonden ook mensen achter de auto. Terecht dat ze zich niet in hebben laten sluiten.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:42:08 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156695091
Als we dit bericht van vorig jaar november er even bijpakken, is het wel interessant om te weten of vd Most nu toch nog extra betaald gaat krijgen of dat hij geen cent extra krijgt omdat ze de all-in prijs al betaalden...
http://www.looopings.nl/w(...)or-asielzoekers.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:47:15 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156695204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een mevrouw die gaat voorkomen dat je weg rijdt na een bijeenkomst met woedende mensen kan wat vervelend overkomen. Of dreigend. Vooral omdat je het niet kunt maken om door te rijden. Terug rijden kon ook niet, want er stonden ook mensen achter de auto. Terecht dat ze zich niet in hebben laten sluiten.
Neemt niet weg dat het ook anders had gekund.
En dat die mensen woedend zijn is niet meer dan vreemd, als men in Rijnsburg (14.843 inwoners) in eerste instantie 140.000 asielzoekers wil huisvesten, na protest overeenkomt dat het er 70.000 zullen worden en een jaar later even komen melden dat er toch nog 70.000 bijkomen, dan kun je er op wachten dat de hel losbreekt, dan waren de protesten zoals in Oranje (waar het pas escaleerde nadat leek alsof de mevrouw was aangereden), een kleinigheidje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156695353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat die mensen woedend zijn is niet meer dan vreemd, als men in Rijnsburg (14.843 inwoners) in eerste instantie 140.000 asielzoekers wil huisvesten, na protest overeenkomt dat het er 70.000 zullen worden en een jaar later even komen melden dat er toch nog 70.000 bijkomen, dan kun je er op wachten dat de hel losbreekt, dan waren de protesten zoals in Oranje (waar het pas escaleerde nadat leek alsof de mevrouw was aangereden), een kleinigheidje.
Ja, en als men in Rotterdam 12 miljoen vluchtelingen neerzet wordt men nog bozer. Maar dat staat hier los van.

Auto wordt ingesloten. Achteruit kan niet. Vrouw gaat voor de auto staan, met dr handen net boven of op de motorkap. Agent komt, en zegt, "kom, mevrouw". Pakt haar bij de schouders, hij sleurt haar niet mee, maar ze schrikt, raakt daardoor uit balans en valt.

Als hij haar had laten staan was er een situatie ontstaan met een auto, daaromheen boze mensen, met het enige logische effect dat er veel gevaarlijkere situaties ontstaan waren voor elke betrokkene. Inclusief de boze mensen zelf.
pi_156695480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ging er ook om dat een aantal inwoners pas een brief kreeg om 6uur 's avonds, terwijl de bijeenkomst om half 8 was.
Die bijeenkomst was geen overleg, maar de bewoners kregen daar alleen te horen dat de afspraak die ze met de gemeente hadden gemaakt niet meer van toepassing was.
Op dat moment stonden de bussen al om de hoek.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:58:00 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156695527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, en als men in Rotterdam 12 miljoen vluchtelingen neerzet wordt men nog bozer. Maar dat staat hier los van.

Auto wordt ingesloten. Achteruit kan niet. Vrouw gaat voor de auto staan, met dr handen net boven of op de motorkap. Agent komt, en zegt, "kom, mevrouw". Pakt haar bij de schouders, hij sleurt haar niet mee, maar ze schrikt, raakt daardoor uit balans en valt.

Als hij haar had laten staan was er een situatie ontstaan met een auto, daaromheen boze mensen, met het enige logische effect dat er veel gevaarlijkere situaties ontstaan waren voor elke betrokkene. Inclusief de boze mensen zelf.
Volgens mij werden de mensen pas echt fysiek boos toen leek alsof mevrouw werd aangereden door de auto.... de vraag is dan dus vooral of je het niet erger gemaakt hebt door deze situatie te creëren.

Daar waar de meeste mensen stonden (achter de auto) leek het alsof ze aangereden werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:59:20 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156695551
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het ging er ook om dat een aantal inwoners pas een brief kreeg om 6uur 's avonds, terwijl de bijeenkomst om half 8 was.
Die bijeenkomst was geen overleg, maar de bewoners kregen daar alleen te horen dat de afspraak die ze met de gemeente hadden gemaakt niet meer van toepassing was.
Op dat moment stonden de bussen al om de hoek.
En dat dus ook nog een keer. En het dan gek vinden dat mensen er niet blij mee zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156695658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij werden de mensen pas echt fysiek boos toen leek alsof mevrouw werd aangereden door de auto.... de vraag is dan dus vooral of je het niet erger gemaakt hebt door deze situatie te creëren.

Daar waar de meeste mensen stonden (achter de auto) leek het alsof ze aangereden werd.
Als de auto had blijven staan was er sowieso een situatie gekomen die als een gitaarsnaar zo gespannen zou zijn. Er was een intentie om die auto tegen te houden, alleen welke, dat weet alleen de dikkebmwmevrouw zelf.

En of de situatie erger is gemaakt, of erger is voorkomen... We gaan dat nooit weten.
pi_156695838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als de auto had blijven staan was er sowieso een situatie gekomen die als een gitaarsnaar zo gespannen zou zijn. Er was een intentie om die auto tegen te houden, alleen welke, dat weet alleen de dikkebmwmevrouw zelf.

En of de situatie erger is gemaakt, of erger is voorkomen... We gaan dat nooit weten.
Je doet alsof ze op het punt stonden iemand te gaan lynchen. Er stond een dikke vrouw voor de auto. Alleen die dikke vrouw had de intentie om even voor de auto te gaan staan.

Er stonden geen hordes mensen met hooivorken rond de auto.

Man man. Wat een gedoe om niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')