Ik vond het een walgelijke actie van die "beveiliger". Is zijn naam bekend? En vervolging wegens opzettelijk letsel toebrengen lijkt mij op z'n plaats.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Heel ongelukkig terecht gekomen, dan. Misschien had men haar beter niet weggetrokken voor die dikke BMW.
Ze draagt geen boerka en spreekt gewoon Nederlands dus ze kan letterlijk doodvallenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:27 schreef Oud_student het volgende:
Opvallend dat de zgn. menslievende asielknuffelende users deze vrouw letterlijk en figuurlijk laten vallen. Dan weten we meteen ook wat die zgn. menslievendheid betekent![]()
![]()
Heb jij wel gezien hoeveel gewicht die botten hebben moeten opvangen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Met zo'n val al je arm breken? Dan moet je wel hele slappe botten hebben..
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_toeschouwers.html
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_toeschouwers.html
hehequote:
Jij vindt het echt helemaal niet grappig?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo lachwekkend is aan die vrouw?
Ze is dik, praat gek, komt uit de provincie en last but not least is tegen asielzoekers.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Ze is niet tegen asielzoekers.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:42 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ze is dik, praat gek, komt uit de provincie en last but not least is tegen asielzoekers.
Voor de 8-jarigen op dit forum is dat voldoende om te kunnen lachten
Ook niet eens. Aangezien ze daar 700 asielzoekers op 140 bewoners prima vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:42 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ze is dik, praat gek, komt uit de provincie en last but not least is tegen asielzoekers.
Voor de 8-jarigen op dit forum is dat voldoende om te kunnen lachten
Nee, die vrouw deed niks verkeerd, en vervolgens wordt ze een beetje belachelijk gemaakt vanwege haar uiterlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij vindt het echt helemaal niet grappig?
Als je in je woonplaats maximaal 5x zoveel asielzoekers als inwoners wilt, ben je gewoon tegen hen.quote:
Omdat ze eerst voltrots de auto tegenhoud en vervolgens prachtig valtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Het is niet alleen het uiterlijk. Het is een combinatie. Ook de manier waarop ze zegt dat het een bmw is bv :pquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die vrouw deed niks verkeerd, en vervolgens wordt ze een beetje belachelijk gemaakt vanwege haar uiterlijk.
Als je daar aan meedoet ben je gewoon een treurige zaadstengel.
de manier waarop ze "kijk jongens, dikke BMW" zegt natuurlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
en dat die jas zo op haar hoofd gaat zitten als ze op de grond ligt
dat is toch humor man
De rest gaat het dorpje waarschijnlijk verkennen als iedereen slaaptquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:27 schreef MCH het volgende:
Hoi,
Ben net even on-the-scene in Oranje geweest. Als ik in een straal van 5 km om het dorp 10 vluchtelingen heb gezien dan was het veel.
Gr. gr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |