abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156695915
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:14 schreef Confetti het volgende:

[..]

Je doet alsof ze op het punt stonden iemand te gaan lynchen. Er stond een dikke vrouw voor de auto. Alleen die dikke vrouw had de intentie om even voor de auto te gaan staan.

Er stonden geen hordes mensen met hooivorken rond de auto.

Man man. Wat een gedoe om niks.
Dat vul jij zo in. Ik schets alleen maar de situatie zoals die geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen moet je gewoon niet doen, en als je dat wel doet weet je dat er mensen zijn die je pijn willen doen. De agent probeerde het netjes te doen, alleen liep het anders.

Maar, het is aan de mevrouw vrij om aangifte te doen. En dat gaat ze ook doen, zodat de rechter zich hierover mag buigen. Aan rechten dus niks te klagen in dit prachtige land _O_
pi_156696020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou wat dreigend, een mevrouw die een auto tegen probeert te houden die zeker 10 keer zoveel weegt als die mevrouw zelf....

Vond je dit ook dreigend?

[ afbeelding ]
Ik maak, in tegenstelling tot jij, geen onderscheid wie zulke streken uithaalt. Of waarom.
pi_156696034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:17 schreef Toefjes het volgende:
geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen
Zo is het.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:25:51 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156696067
quote:

[..]

Dat vul jij zo in. Ik schets alleen maar de situatie zoals die geweest zou zijn als de dikkebmwmevrouw had blijven staan. Regeringsleden op zulke manier benaderen moet je gewoon niet doen, en als je dat wel doet weet je dat er mensen zijn die je pijn willen doen. De agent probeerde het netjes te doen, alleen liep het anders.

Maar, het is aan de mevrouw vrij om aangifte te doen. En dat gaat ze ook doen, zodat de rechter zich hierover mag buigen. Aan rechten dus niks te klagen in dit prachtige land _O_
Mensen op zo'n manier voor het blok zetten moet je gewoon niet doen.... om 18.00 uur een brief bezorgen dat er om 19.30 een bijeenkomst is, en op die bijeenkomst wordt dan even een mededeling gedaan dat het aantal bewoners van het asielzoekercentrum per direct van 5 maal het aantal dorpsbewoners naar 10 maal het aantal dorpsbewoners zal stijgen.
Dat is onfatsoenlijk, en dat geeft aan dat je helemaal niets met die dorpsbewoners van doen hebt, je behandelt ze als een stelletje poppetjes door ze zo voor het blok te zetten.

Deze mevrouw was het poppetje dat voor de BMW ging staan.
Ik denk dat er dorpen zijn waar de BMW met staatssecretaris en al in het kanaal beland was, op andere plekken hadden ze er aan 2 kanten een shovel voorgezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156696273
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen op zo'n manier voor het blok zetten moet je gewoon niet doen.... om 18.00 uur een brief bezorgen dat er om 19.30 een bijeenkomst is, en op die bijeenkomst wordt dan even een mededeling gedaan dat het aantal bewoners van het asielzoekercentrum per direct van 5 maal het aantal dorpsbewoners naar 10 maal het aantal dorpsbewoners zal stijgen.
Dat is onfatsoenlijk, en dat geeft aan dat je helemaal niets met die dorpsbewoners van doen hebt, je behandelt ze als een stelletje poppetjes door ze zo voor het blok te zetten.

Deze mevrouw was het poppetje dat voor de BMW ging staan.
Ik denk dat er dorpen zijn waar de BMW met staatssecretaris en al in het kanaal beland was, op andere plekken hadden ze er aan 2 kanten een shovel voorgezet.
Waarom steeds doorverwijzen naar andere situaties? Als ik naar buiten loop en ik word door 2 man in elkaar geslagen en ik breek mijn neus. Moet ik dan mezelf geruststellen dat iemand die in de Schilderswijk naar buiten loopt doodgestoken zou zijn?
  Eindredactie Games donderdag 8 oktober 2015 @ 21:42:42 #206
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156698445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Waarom steeds doorverwijzen naar andere situaties? Als ik naar buiten loop en ik word door 2 man in elkaar geslagen en ik breek mijn neus. Moet ik dan mezelf geruststellen dat iemand die in de Schilderswijk naar buiten loopt doodgestoken zou zijn?
Het is gewoon spannend als je er over fantaseert wat er met de BMW mevrouw kon gebeuren. Want misschien missen we nu machtig lekkere taarten omdat ze nu haar linkerarm niet meer kan gebruiken, of ging ze net het wereldrecord handklossen verbeteren. Je weet het gewoon niet, daarom moet je er over fantaseren!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156698547
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Het is gewoon spannend als je er over fantaseert wat er met de BMW mevrouw kon gebeuren. Want misschien missen we nu machtig lekkere taarten omdat ze nu haar linkerarm niet meer kan gebruiken, of ging ze net het wereldrecord handklossen verbeteren. Je weet het gewoon niet, daarom moet je er over fantaseren!
Ik begon hele enge ideëen te krijgen toen je over fantaseren begon. Misschien wilde ze die taarten wel gaan bezorgen bij de asielbewoners om ze welkom te heten ;(
  Eindredactie Games donderdag 8 oktober 2015 @ 21:49:12 #208
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156698667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik begon hele enge ideëen te krijgen toen je over fantaseren begon. Misschien wilde ze die taarten wel gaan bezorgen bij de asielbewoners om ze welkom te heten ;(
leuk he, fantaseren over wat er wel en niet had kunnen gebeuren. Houd je hersenen ook jong.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:57:07 #209
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156698970
quote:

[..]

Nu maar hopen dat er geen D66-rechter hier een oordeel over gaat vellen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156704944
quote:

[..]

Ik vraag me af hoe ze in de randstad gereageerd zouden hebben als er ineens verteld werd dat er 10x zoveel vluchtelingen als inwoners in een willekeurige stad daar gedumpt zouden worden. op zo'n korte termijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156705006
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 07:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe ze in de randstad gereageerd zouden hebben als er ineens verteld werd dat er 10x zoveel vluchtelingen als inwoners in een willekeurige stad daar gedumpt zouden worden. op zo'n korte termijn.
Ik woon in de randstad, ik denk wel heftig. Maar ook dan heb je je aan normen te houden. Tegenvallende resultaten van de lokale voetbalclub zijn al meer dan eens reden geweest om het Maasgebouw te bestormen. Dus dat zegt wel wat.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:07:07 #212
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156705017
DIKKE BEE EM WEE
  Eindredactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:02:52 #213
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156712970
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gewoon dikke pech :D als een illegale immigrant aan de kant was geduwd door een inwoner van Oranje had je hier moord en brand lopen schreeuwen. Hypocriet much?
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Geen idee, zoek maar een quote van mij dat ik moord en brand schreeuw over migranten :)
Lokquote :D
pi_156713048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik woon in de randstad, ik denk wel heftig. Maar ook dan heb je je aan normen te houden. Tegenvallende resultaten van de lokale voetbalclub zijn al meer dan eens reden geweest om het Maasgebouw te bestormen. Dus dat zegt wel wat.
Als de Staat alle ongeschreven regels van waarden en normen aan de kant schuift dan kan je niet verwachten dat het bij woorden blijft.

Stel, ze schoppen mensen uit hun sociale woning en stoppen er een asielzoeker in, allemaal volgens een nieuwe wet, dan snap ik dat mensen geweld gaan gebruiken. Het is zelfverdediging.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:20:33 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156713188
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik til zelf zwaar aan het feit dat ze de weg blokkeerde. Om een regeringslid dwingen te stoppen.

Dat is geen heldenactie. In tegendeel. Ik schaar dit in dezelfde categorie als taartengooiers. Lijkt ludiek, maar is dreigend.
Dijkhoff is geen lid van de regering.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156713204
Zieluugh

quote:
Een asielzoeker uit Eritrea is in een Nederlandse opvang gearresteerd. Hij zou zijn ex hebben vermoord in een asielzoekerscentrum in de Duitse stad Wiesbaden. Dat meldde de Duitse politie vrijdag. Het is niet bekend waar de man is opgepakt.

De 23-jarige vrouw werd op 12 augustus dood gevonden op haar kamer in de Duitse opvang. Haar 25-jarige partner was spoorloos verdwenen. De man had haar al vaker mishandeld.

Uit onderzoek bleek vorige week dat hij een dag nadat haar lichaam was gevonden asiel in Nederland had aangevraagd. Dat deed hij onder een valse naam. Donderdag werd hij alsnog opgepakt. Het is niet bekend wanneer hij wordt uitgeleverd.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:18:36 #217
28033 Pek
je moet wat
pi_156718309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 07:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat zou voor Amsterdam, in verhouding, 8.000.000 vluchtelingen zijn. Gaat niet gebeuren, want dan gaat de waarde van mijn grachtenpandje naar beneden en dat moeten we niet willen met z'n allen :{w
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:22:17 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156718447
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat zou voor Amsterdam, in verhouding, 8.000.000 vluchtelingen zijn. Gaat niet gebeuren, want dan gaat de waarde van mijn grachtenpandje naar beneden en dat moeten we niet willen met z'n allen :{w
Ja, en dan moet je bedenken dat je op dat moment al een jaar lang 4.000.000 vluchtelingen opvangt in en rond Amsterdam, en dat daar dan een gladjakker komt vertellen dat er nog 4.000.000 bij komen, en dat de eerste 400.000 al op de A1 bij Muiderberg staan te wachten...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:30:23 #219
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156718754
Mijnheer Rutte heeft net opgeroepen tot het handhaven van betamelijk gedrag.
Boter op hoofd much?

Anyway. Tuurlijk die mevrouw die zo "dikke bee um wee" roept, en dan valt is koddig, toch wel weer een stuk minder koddig, als blijkt dat ze echt letsel heeft opgelopen. Volgens mij gunt niemand haar die ellende.

Leek me ook geen tokkie mevrouw trouwens. Ze was gewoon overstuur.

Ook die stille deed niet veel fout, wilde haar rustig aan de kant halen, maar omdat ze zich losrukt terwijl hij haar niet eens echt vastgrijpt valt ze.

Soms, weet je, gebeurt er gewoon iets vervelends. Omdat het zo loopt. Vinden wij moeilijk in het westen.

Als je een glas van de tafel stoot, zegt men hier "Jij stootte dat glas om."
In andere gebieden zegt men "Het glas viel."
pi_156718904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:22 schreef Physsic het volgende:
Zieluugh

[..]

Haal maar meer troep naar binnen :N
pi_156718974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:22 schreef Physsic het volgende:
Zieluugh

[..]

Wat een domme ezel ook. :') . Hij heeft natuurlijk vingerafdrukken afgegeven in Duitsland en dat is hier bovengekomen toen die asiel aanvroeg.

Het blijven toch oermensen.
pi_156718994
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat een domme ezel ook. :') . Hij heeft natuurlijk vingerafdrukken afgegeven in Duitsland en dat is hier bovengekomen toen die asiel aanvroeg.

Moordenaars?
pi_156719065
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dom?
Ze waren toch allemaal hoogopgeleid enzo.

Dit is trouwens als de zoveelste (vrouwelijke) dode in azc in Duitsland. :N
pi_156719726
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dom?
Ze waren toch allemaal hoogopgeleid enzo.

Dit is trouwens als de zoveelste (vrouwelijke) dode in azc in Duitsland. :N
Hoeveel zijn het er?
  Eindredactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:06:28 #225
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156719955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeveel zijn het er?
geen idee, maar je moet het minimaal met een factor 4.000.000 / 7000 = 5715 verhogen!
pi_156720026
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

geen idee, maar je moet het minimaal met een factor 4.000.000 / 7000 = 5715 verhogen!
Dan zijn het er nogal wat.
  Eindredactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 23:06:19 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156721829
quote:
jammer dat giel het verschil tussen letterlijk en figuurlijk niet snapt.
  Eindredactie Games zondag 11 oktober 2015 @ 22:31:22 #229
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156770994
Ze was weer op tv bij Lubach. En ze hadden haar buik gecensureerd :D
pi_156797972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke BMW hij rijdt eigenlijk.
Het is een BMW 5 serie (E60), dit is het oude model dus zo dik is het niet meer vind ik. Tenzij er een dikke motorblok in ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')