Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is inderdaad die arm maar die kwam ook hard op de grond.
Goed he!? Ik begin het te lerenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
6 minuten maar, gaat toch al een stuk beter?
Topshowquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godverdomme , ging het net weer een beetje ergens over![]()
Inderdaad, hij had haar ook een roundhouse kick kunnen gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.
Smeerlap.
Hij had dat ook anders op kunnen lossen lijkt me zo.
Oke, de laatste. De dikke BMW ALUHA AHKBARquote:
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.
Smeerlap.
Hij had dat ook anders op kunnen lossen lijkt me zo.
Stonden 12 buurtbewoners en 67 ME + allerlei stillen... denk dat er geen acuut gevaar was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Natuurlijk was er geen acuut gevaar. Een vrouw van middelbare leeftijd en overgewicht staat voor een auto. Dit had veel passender en zonder geweld opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stonden 12 buurtbewoners en 67 ME + allerlei stillen... denk dat er geen acuut gevaar was.
Zij wel. Terwijl ze zichzelf letterlijk te grabbel heeft gegooid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Inderdaad, van 'van een dikke BMW, zo je reputatie door de plee' levert je minimaal dezelfde streedscreds op als Big Brother ' de knuffelbeer' Ruudje Bernard opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Je gaat 100% gelijk krijgen. Het is haar gegund.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Een Dikkequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke BMW hij rijdt eigenlijk.
Hij was in dit geval dus even zelf een soort van vluchteling.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Dat mormel valt gewoon omdat ze motorisch gestoord en vies dik is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |