Nou ja, logischer dan dat-ie haar tasert of à la Dexter een prikje met dierenverdovingsmiddel geeft.quote:
Ja dat sowieso. Is het geen autosleutel?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, logischer dan dat-ie haar tasert of à la Dexter een prikje met dierenverdovingsmiddel geeft.
http://www.geenstijl.nl/m(...)die_oranje_gori.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Is het geen autosleutel?
quote:A: MagLite Mini
B: Aansteker
C: Sleutelbos
D: Pen met een lampje
E: Busje deodorant
F: Flesje Jägermeister
G: Drentse droge metworst
H: USB-stick (*)
I: Flesje poppers, van de Stas
J: Knuppelachtig ding
K: Standaard DKDB Victorinox
L: Anders, namelijk.
Is het wel zeker dat het een agent is?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ziet uit als:
[ afbeelding ]
En dampers steken niet af en toe op maar dampen continue.
Dan gok ik op de Drentse worstquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)die_oranje_gori.html
Nog een paar mogelijkheden:
[..]
Zoals ik het zie heeft ie die arm van dat vrouwtje al gebroken bij het weghalen voor die auto. Met 1 hand dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:06 schreef Wespensteek het volgende:
Het is wel vreemd want waarom zou je iets vasthouden met één hand terwijl je daar last van hebt bij het voor de auto weghalen van de vrouw. Dan kun je immers beter beide handen beschikbaar hebben.
Volgens mij gaat ze dat ook doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Jep. Daar ben ik vrij zeker van. De vrouw valt en hij laat die arm niet los en daardoor breekt die arm. Niet door de val/het neerkomen op de grond.
Dat vrouwtje moet aangifte doen lijkt me zo
Lijkt me ook. Zo op die leeftijd en met een redelijke hoeveelheid kg's aan de botten is het lichamelijk gezien allemaal redelijk breekbaar en hoeft er weinig gebeuren om brokken te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Jep. Daar ben ik vrij zeker van. De vrouw valt en hij laat die arm niet los en daardoor breekt die arm. Niet door de val/het neerkomen op de grond.
Goedzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze dat ook doen.
Het is toch een agent?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Is het al bekend wie die man is?
Illuminati?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, toen ze viel schreeuwde ze echt. Geen alarm.
Het is inderdaad die arm maar die kwam ook hard op de grond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie heeft ie die arm van dat vrouwtje al gebroken bij het weghalen voor die auto. Met 1 hand dus.
Althans daar maakt die arm een wel hele rare beweging naar achter en naar boven. En vervolgens legt ie die arm netjes terug op haar buik zodra ze ligt.
Is dat de kant die ze gebroken heeft? Indien dat het geval is dan is die gebroken niet door de val maar door die kerel:
Gaat ze ook doen, las ik ergens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Dat doet er verder niet zo heel veel toe. Die arm zat in een vreemde knik al voordat dat vrouwtje viel. Dat zal die kerel vast geleerd hebben ofzo. Weet ik het.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Zo op die leeftijd en met een redelijke hoeveelheid kg's aan de botten is het lichamelijk gezien allemaal redelijk breekbaar en hoeft er weinig gebeuren om brokken te maken.
6 minuten maar, gaat toch al een stuk beter?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Het duurde even voor het kwartje bij me viel..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |