Nou ja, logischer dan dat-ie haar tasert of à la Dexter een prikje met dierenverdovingsmiddel geeft.quote:
Ja dat sowieso. Is het geen autosleutel?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, logischer dan dat-ie haar tasert of à la Dexter een prikje met dierenverdovingsmiddel geeft.
http://www.geenstijl.nl/m(...)die_oranje_gori.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Is het geen autosleutel?
quote:A: MagLite Mini
B: Aansteker
C: Sleutelbos
D: Pen met een lampje
E: Busje deodorant
F: Flesje Jägermeister
G: Drentse droge metworst
H: USB-stick (*)
I: Flesje poppers, van de Stas
J: Knuppelachtig ding
K: Standaard DKDB Victorinox
L: Anders, namelijk.
Is het wel zeker dat het een agent is?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ziet uit als:
[ afbeelding ]
En dampers steken niet af en toe op maar dampen continue.
Dan gok ik op de Drentse worstquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)die_oranje_gori.html
Nog een paar mogelijkheden:
[..]
Zoals ik het zie heeft ie die arm van dat vrouwtje al gebroken bij het weghalen voor die auto. Met 1 hand dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:06 schreef Wespensteek het volgende:
Het is wel vreemd want waarom zou je iets vasthouden met één hand terwijl je daar last van hebt bij het voor de auto weghalen van de vrouw. Dan kun je immers beter beide handen beschikbaar hebben.
Volgens mij gaat ze dat ook doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Jep. Daar ben ik vrij zeker van. De vrouw valt en hij laat die arm niet los en daardoor breekt die arm. Niet door de val/het neerkomen op de grond.
Dat vrouwtje moet aangifte doen lijkt me zo
Lijkt me ook. Zo op die leeftijd en met een redelijke hoeveelheid kg's aan de botten is het lichamelijk gezien allemaal redelijk breekbaar en hoeft er weinig gebeuren om brokken te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Jep. Daar ben ik vrij zeker van. De vrouw valt en hij laat die arm niet los en daardoor breekt die arm. Niet door de val/het neerkomen op de grond.
Goedzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze dat ook doen.
Het is toch een agent?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Is het al bekend wie die man is?
Illuminati?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, toen ze viel schreeuwde ze echt. Geen alarm.
Het is inderdaad die arm maar die kwam ook hard op de grond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie heeft ie die arm van dat vrouwtje al gebroken bij het weghalen voor die auto. Met 1 hand dus.
Althans daar maakt die arm een wel hele rare beweging naar achter en naar boven. En vervolgens legt ie die arm netjes terug op haar buik zodra ze ligt.
Is dat de kant die ze gebroken heeft? Indien dat het geval is dan is die gebroken niet door de val maar door die kerel:
Gaat ze ook doen, las ik ergens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Dat doet er verder niet zo heel veel toe. Die arm zat in een vreemde knik al voordat dat vrouwtje viel. Dat zal die kerel vast geleerd hebben ofzo. Weet ik het.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Zo op die leeftijd en met een redelijke hoeveelheid kg's aan de botten is het lichamelijk gezien allemaal redelijk breekbaar en hoeft er weinig gebeuren om brokken te maken.
6 minuten maar, gaat toch al een stuk beter?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Het duurde even voor het kwartje bij me viel..
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is inderdaad die arm maar die kwam ook hard op de grond.
Goed he!? Ik begin het te lerenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
6 minuten maar, gaat toch al een stuk beter?
Topshowquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godverdomme , ging het net weer een beetje ergens over![]()
Inderdaad, hij had haar ook een roundhouse kick kunnen gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.
Smeerlap.
Hij had dat ook anders op kunnen lossen lijkt me zo.
Oke, de laatste. De dikke BMW ALUHA AHKBARquote:
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals ik het zie niet of nauwelijks. Die kerel had die armklem of hoe die move ook mag heten los moeten laten op het moment van uit evenwicht raken van dat vrouwtje. Door dat niet te doen is die arm finaal gebroken voordat ze de grond raakte. Dat durf ik wel aan op puur alleen de beelden. Die arm zit daar echt heel lelijk als ze valt en hij houdt hem gewoon vast. Dat knakt tegen het gewricht in zegmaar. Als in zo een beweging kan een arm normaal niet maken.
Smeerlap.
Hij had dat ook anders op kunnen lossen lijkt me zo.
Stonden 12 buurtbewoners en 67 ME + allerlei stillen... denk dat er geen acuut gevaar was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Natuurlijk was er geen acuut gevaar. Een vrouw van middelbare leeftijd en overgewicht staat voor een auto. Dit had veel passender en zonder geweld opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stonden 12 buurtbewoners en 67 ME + allerlei stillen... denk dat er geen acuut gevaar was.
Zij wel. Terwijl ze zichzelf letterlijk te grabbel heeft gegooid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Inderdaad, van 'van een dikke BMW, zo je reputatie door de plee' levert je minimaal dezelfde streedscreds op als Big Brother ' de knuffelbeer' Ruudje Bernard opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Je gaat 100% gelijk krijgen. Het is haar gegund.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Een Dikkequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke BMW hij rijdt eigenlijk.
Hij was in dit geval dus even zelf een soort van vluchteling.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Dat mormel valt gewoon omdat ze motorisch gestoord en vies dik is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |