Lijkt me stug. In Man in Black zien ze er heel anders uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien een soort geheugenwisser?
Ja zodat ze vergeet dat er eerst afgesproken was dat er 700 kwamen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Terwijl er een camera bij staat. Niet waarschijnlijk, of er moet iets voorgevallen zijn.
Zou wel helpen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of iets dat je lichaam meer energie gaat verbruiken
Ja maar dat is een film he...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me stug. In Man in Black zien ze er heel anders uit.
dat was ook versie 1. We zijn nu 10 jaar verder hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me stug. In Man in Black zien ze er heel anders uit.
Hebben ze in bnw al een topic lopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Meer plaatjes.
Vage shit deze. MiB toestand.
Is gewoon een autosleutel...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Meer plaatjes.
Nee maar hier klopt helemaal niks van natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Morendo het volgende:
Dat is toch geen manier om een spuit vast te houden?
Wat het ook is, het is zeker geen biesje. Kijk het filmpje maar, daar zie je het heel duidelijk op. Het is een voorwerp. Geen bies van een jas.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Tuurlijk joh, een spuitje. Dat had hij zomaar bij de hand, want je weet maar nooit..
Dat is een biesje van haar bontje aan de jas.
Hou hou jij normaal gesproken een spuit in je hand, Kim Holland?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Tuurlijk joh, een spuitje. Dat had hij zomaar bij de hand, want je weet maar nooit..
Dat is een biesje van haar bontje aan de jas.
Nee schat, maar ik laat wel vaak in mijn hand spuitenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hou hou jij normaal gesproken een spuit in je hand, Kim Holland?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee schat, maar ik laat wel vaak in mijn hand spuiten
Het filmpje hebben we dat nog ergens...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Meer plaatjes.
Als ik al wil kijken is het om die lekkere agent. Die mocht me ook wel de berm 'insleuren'quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is zeker geen biesje. Kijk het filmpje maar, daar zie je het heel duidelijk op. Het is een voorwerp. Geen bies van een jas.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee schat, maar ik laat wel vaak in mijn hand spuiten
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 07-10-2015 om 12:49:07Een e-sigaret. https://t.co/HLMN8JGh8Z reageer retweet
Klinkt ook niet logisch...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens GeenStijl ging het om een e-sigaret, die hij in zijn zak stopte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |