Inderdaad, van 'van een dikke BMW, zo je reputatie door de plee' levert je minimaal dezelfde streedscreds op als Big Brother ' de knuffelbeer' Ruudje Bernard opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Je gaat 100% gelijk krijgen. Het is haar gegund.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef Morendo het volgende:
Eén positief bijeffect voor deze vrouw: ze is nu wel een soort bekende Nederlander. Daar kan ze in het clubcircuit nog een leuk slaatje uit slaan. Op een vrijdagavond in een volle zaal in Ommen een paar keer 'hij heeft een dikke BMW, ik ga voor die auto stoan' en aaah, en oooh, roepen en je bent 100 euro rijker de dag erop naar Emmen en misschien zelfs een keer Celebrity Big Brother. Deze mevrouw kan het helemaal gaan uitmelken.
Een Dikkequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke BMW hij rijdt eigenlijk.
Hij was in dit geval dus even zelf een soort van vluchteling.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
Dat mormel valt gewoon omdat ze motorisch gestoord en vies dik is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat het anders had gekund lijkt mij duidelijk. Het lijkt wel op een totale paniek reactie van deze "professionals" maar ik denk dat ze er gewoon mee weg komen. De staatssecretaris was immers in gevaar en moest "vluchten".
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet zo heel veel toe. Die arm zat in een vreemde knik al voordat dat vrouwtje viel. Dat zal die kerel vast geleerd hebben ofzo. Weet ik het.
Als hij losgelaten had dan was die arm waarschijnlijk niet of een stuk minder lelijk gebroken. Ik denk dat het een hele lelijke breuk is nu ik dat filmpje nog eens een paar keer bekeken heb.
Puur giswerk van mij natuurlijk, maargoed, ik begreep dat ze opgenomen was in het ziekenhuis, geen idee of ze alweer thuis is, maar dat hoorde ik vandaag op het nieuws en toen dacht ik al jahoor, met een gebroken arm opgenomen, doe ff normaal. Wellicht dan dus omdat gecompliceerde breuk?
Zo zo. Er zijn nog 10,000 plekken beschikbaar in kleinschalige opvanglocaties.quote:Gemeenten verwijten overheid traagheid
Foto: ANP
DEN HAAG -
Het kabinet heeft de afgelopen tijd te weinig haast gemaakt met het opvangen van asielzoekers in kleinschalige opvanglocaties in gemeenten. Er zijn veel plekken beschikbaar maar er wordt nog geen gebruik van gemaakt, stelde de burgemeester van Katwijk en voorzitter van de asielcommissie van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten Jos Wienen woensdag in de uitzending van Pauw.
Er zouden volgens de lokale politicus 10.000 mensen opgevangen kunnen worden in kleinschalige opvanglocaties. "Daar hebben we twee weken geleden ook afspraken over gemaakt, maar nu pas, dat moet ik er ook bij zeggen, nu pas, gisteren heeft het kabinet gezegd 'akkoord"', aldus Wienen. Dat duurt te lang, aldus de lokale bestuurder.
PvdA-fractievoorzitter Diederik Samsom moest in de uitzending toegeven dat ook hij dat te lang vond. "Het duurt mij ook te lang. Iedereen kan daar chagrijnig over zijn en dat ben ik overigens ook."
Dat mormel zoals jij haar noemt heeft de leeftijd van je moeder of misschien wel je oma, ga je ook zo met je ouders of grootouders om? Los van dat; wanneer heb jij voor het laatst gedemonstreerd voor de belangen van onze samenleving. Ik durf te wedden dat jij met je luie reet niet uit je stoel durft te komen als de wereld in vuur en vlam staat. Echt mocht je onverhoopt toch weer willen reageren denk dan na met wat je zegt, Je hebt nog niet eens 1 vluchteling in je huis opgenomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat mormel valt gewoon omdat ze motorisch gestoord en vies dik is.
Vorige generatie 550i.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Confetti het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke BMW hij rijdt eigenlijk.
Dat is vreemd, want de auto rijd weg zonder sleutel dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is gewoon een autosleutel...
Geschorst voor wat?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef Loekie1 het volgende:
Die politieagent in burger wordt toch wel geschorst neem ik aan. Of misschien kan hij ingezet worden voor de mocromaffia om zijn kunsten te vertonen.
Er zijn meer auto's met sleutels dan alleen die dikke BMW, he.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want de auto rijd weg zonder sleutel dan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:23 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Voor buitensporig gewelddadig gedrag met botbreuk tot gevolg.
Vanuit jouw cultuur gezien is een vrouw niks meer dan een beest misschien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
a) Dat wijf is gewoon zwak.
b) Als je als dorp/vadsig wijf de auto van een staatssecretaris gaat tegenhouden kun je op je klompen aanvoelen dat de tijd van praten een keer voorbij is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vanuit jouw cultuur gezien is een vrouw niks meer dan een beest misschien.
Nu weet ik niet welke cultuur je bedoelt, maar de laatste keer dat ik keek was ik gewoon een blanke, autochtone Nederlander. Tenzij je dus denkt dat vrouwen in Nederland in principe als beesten worden gezien kan ik het er niet erg mee eens zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja, daar draait het om bij jullie.
Des te erger!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu weet ik niet welke cultuur je bedoelt, maar de laatste keer dat ik keek was ik gewoon een blanke, autochtone Nederlander.
Ze had het over mij natuurlijk. Nou hou ik wel van varkens eigenlijk, vooral op mijn bord.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu weet ik niet welke cultuur je bedoelt, maar de laatste keer dat ik keek was ik gewoon een blanke, autochtone Nederlander. Tenzij je dus denkt dat vrouwen in Nederland in principe als beesten worden gezien kan ik het er niet erg mee eens zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |