En hebben vrouwen nog enige rechten in jouw optiek?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze had het over mij natuurlijk. Nou hou ik wel van varkens eigenlijk, vooral op mijn bord.
Jep. Alle rechten die jij en ik ook hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En hebben vrouwen nog enige rechten in jouw optiek?
Goedzo, geslaagd voor je inburgeringsexamen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep. Alle rechten die jij en ik ook hebben.
Precies! Want deze vrouw staat niet alleen symbool voor de onderdrukking van de burger door de tirannieke overheid, het is ook een symbool voor de onderdrukking van de vrouw in de moderne samenleving!quote:
Ja maar niet in een Westerse samenleving.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies! Want deze vrouw staat niet alleen symbool voor de onderdrukking van de burger door de tirannieke overheid, het is ook een symbool voor de onderdrukking van de vrouw in de moderne islamitische samenleving!
Ik volg het nu niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een Westerse samenleving.
Maar goed, wel juichen als krakers door de ME in elkaar worden gerost, maar als iemand een duwtje krijgt en als een varken tekeer gaat is het land te kleinquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies! Want deze vrouw staat niet alleen symbool voor de onderdrukking van de burger door de tirannieke overheid, het is ook een symbool voor de onderdrukking van de vrouw in de moderne samenleving!
Dat zijn mannen he, die hebben meer rechten in deze walgelijke islamitische sharia-maatschappij waarin wij tegenwoordig leven. En dat is ónze schuld!!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar goed, wel juichen als krakers door de ME in elkaar worden gerost, maar als iemand een duwtje krijgt en als een varken tekeer gaat is het land te klein
Oke Loekie. Ik stop nu met reageren, oke?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je was een woordje vergeten in je tekst, lees maar terug.
Zoals je wilt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke Loekie. Ik stop nu met reageren, oke?
Vind je?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:41 schreef Kim-Holland het volgende:
In ieder geval hebben ze geen nekklem toegepast. Er is vooruitgang..
Leuke stropop weerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar goed, wel juichen als krakers door de ME in elkaar worden gerost, maar als iemand een duwtje krijgt en als een varken tekeer gaat is het land te klein
Gatverdamme, weer iemand die zich graag in de slachtofferrol wentelt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:44 schreef donald_dick het volgende:
Diepteinterview van de Telegraaf met Hilda!
Slachtofferrol? Jij hebt even gemist dat deze vrouw met een spuitje bedwelmd is en dat daarna haar arm bewust gebroken is?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gatverdamme, weer iemand die zich graag in de slachtofferrol wentelt.
Zal straks het filmpje nog eens terugkijken danquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Jij hebt even gemist dat deze vrouw met een spuitje bedwelmd is en dat daarna haar arm bewust gebroken is?
Dat is mij niet gelukt.....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal straks het filmpje nog eens terugkijken danZal proberen niet te lachen deze keer.
Dit is een beetje de stille invasie. We krijgen vooral te horen hoeveel mensen asiel aanvragen maar over het aantal inwilligingen hoor je zelden wat. In 2 jaar dus gestegen van 47 naar 70%. Dat is bijna een kwart meer die mogen blijven.quote:Asielzoekers krijgen dit jaar vaker een verblijfsvergunning dan vorig jaar. De groep die hierheen komt, is dus niet alleen groter, het percentage dat mag blijven stijgt ook nog eens.
Dat blijkt uit cijfers van het ministerie van Veiligheid en Justitie waar deze krant om heeft gevraagd.
Dit jaar krijgt 70 procent direct een verblijfsvergunning. Dit zogenoemde inwilligingspercentage, waarin de cijfers tot eind vorige week zitten, laat een stijgende lijn zien. Vorig jaar kreeg 65 procent direct een vergunning en het jaar ervoor was dat nog niet eens de helft (47 procent).
Misschien omdat er nu meer mensen uit oorlogsgebieden komen en dus recht hebben op een verblijfsvergunning? Zomaar een ideetje.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is een beetje de stille invasie. We krijgen vooral te horen hoeveel mensen asiel aanvragen maar over het aantal inwilligingen hoor je zelden wat. In 2 jaar dus gestegen van 47 naar 70%. Dat is bijna een kwart meer die mogen blijven.
Van de 10,000 dus 7,000 in plaats van 4,700. Dat zijn 2,300 extra asielzoekers op iedere 10,000.
Het heeft uiteraard alles te maken met de Syriërs en Eritreers. Maar dat betekent dus wel dat de netto-instroom veel en veel groter is dan voorgaande jaren en dat we ons niet blind moeten staren op alleen het aantal asielaanvragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien omdat er nu meer mensen uit oorlogsgebieden komen en dus recht hebben op een verblijfsvergunning? Zomaar een ideetje.
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het heeft uiteraard alles te maken met de Syriërs en Eritreers. Maar dat betekent dus wel dat de netto-instroom veel en veel groter is dan voorgaande jaren en dat we ons niet blind moeten staren op alleen het aantal asielaanvragen.
30,000 anno 2015 betekent veel meer vluchtelingen met een status dan 30,000 in 2013.
Zelfs als je beeldje voor beeldje kijkt, zie je dat die man haar jas vast had en niet haar arm. Ze is hooguit wat ongelukkig terecht gekomen. Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze daadwerkelijk enig letsel heeft, behalve misschien een paar blauwe plekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal straks het filmpje nog eens terugkijken danZal proberen niet te lachen deze keer.
Denk niet dat ze mensen in ziekenhuizen opnemen voor een paar blauwe plekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelfs als je beeldje voor beeldje kijkt, zie je dat die man haar jas vast had en niet haar arm. Ze is hooguit wat ongelukkig terecht gekomen. Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze daadwerkelijk enig letsel heeft, behalve misschien een paar blauwe plekken.
Maar goed, veel drama, werkt altijd!
Voor observatie, misschien één nachtje?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze mensen in ziekenhuizen opnemen voor een paar blauwe plekken.
'Hilda van der Heide uit Oranje die gisteren de auto van staatssecretaris Dijkhoff blokkeerde heeft een gebroken arm aan het incident overgehouden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor observatie, misschien één nachtje?
Zat ze gisteren niet bij Pauw? Of waren dat haar zussen? Ze leken erg op elkaar, tenminste.
Heel ongelukkig terecht gekomen, dan. Misschien had men haar beter niet weggetrokken voor die dikke BMW.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Hilda van der Heide uit Oranje die gisteren de auto van staatssecretaris Dijkhoff blokkeerde heeft een gebroken arm aan het incident overgehouden.
Ze moet voorlopig in het ziekenhuis blijven.'
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)o-Dijkhoff-in-Oranje
Met zo'n val al je arm breken? Dan moet je wel hele slappe botten hebben..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Hilda van der Heide uit Oranje die gisteren de auto van staatssecretaris Dijkhoff blokkeerde heeft een gebroken arm aan het incident overgehouden.
Ze moet voorlopig in het ziekenhuis blijven.'
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)o-Dijkhoff-in-Oranje
Wellicht, maar gebroken is gebroken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Met zo'n val al je arm breken? Dan moet je wel hele slappe botten hebben..
Klopt. Ben wel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wellicht, maar gebroken is gebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |