abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:16:07 #276
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_156676463
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Het 'he had it coming'-argument :')... Ook niet janken als Wilders een of andere taart in zijn gezicht gedumpt krijgt, oke?
Wees gerust, ik ben consequent in mijn visie. Ik erger me vooral aan het dramatische niveau hier.
pi_156676465
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Er vallen mij twee dingen op in dit topic; ten eerste heb je hier de zeer infantiele en kinderachtige schoolplein-humor omtrent de postuur van de vrouw in kwestie. "Hihihi, wat is ze dik!" "Hihihi, we hebben hier gelachen en haar rare geluidjes nagedaan!" Kijk, ik besef dat ik me hier op FOK! niet tussen het intelligentste volk begeef dat Nederland hedendaags te bieden heeft, maar ik denk dat de bedenkelijke grappen en grollen hier bij de gemiddelde 12-jarige een tandenknarsen van heb ik jou daar teweeg zouden brengen.

Ten tweede wordt hier door sommigen bijna obsessief gefocust op het feit dat de auto van Dijkhoff fysiek werd tegengehouden. Men zou van politici en hun spullen af moeten blijven. Hoewel ik hier in het geval van politici persoonlijk zeker wel mee eens ben, moet men echter óók beseffen dat bij zulk bizar beleid van regeringswege een tegengeluid van de bevolking kan verwachten dat vérder gaat dan met een paar spandoeken staan fluiten op het binnenhof en één of andere petitie 'liken' op Facebook.

Beide punten die ik hier aanstip zijn uitvloeisels van het feit dat veel mensen de omvang van het huidige immigratieprobleem en daarmee samenhangende effecten niet kunnen overzien, en daarom maar bijvoorbeeld mensen gaan pakken op uiterlijk.
Ben het met je eens, ondanks dat ik mezelf schuldig maak aan infantiele jokes.
Toch ben ik zelf van mening dat ik zeker wel zie wat er gaande is. Al langere tijd, en de inside info volg ik graag op Fok! maar dat terzijde..
Het is om te janken!!! En dit is nog maar het begin..
Ik vind alles wat er gaande is nu in NL en EU extreem infantiel! dat ik van gekkigheid niet meer weet of ik moet janken of lachen. Maar in deze situatie heb ik toch moeten lachen en ik moet er nog steeds om grinniken!.Morgen zal ik weer depri in bed liggen, beter dan?

Nogmaals, de vrouw in deze was zelf gaar bezig. Mijn mening. Punt.
En ja haar gedrag is lachwekkend. En als iets lachwekkend is mag je lachen. Moet niet gekker worden, zeg... Oh wacht..
:s)
pi_156676691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:16 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ben het met je eens, ondanks dat ik mezelf schuldig maak aan infantiele jokes.
Toch ben ik zelf van mening dat ik zeker wel zie wat er gaande is. Al langere tijd, en de inside info volg ik graag op Fok! maar dat terzijde..
Het is om te janken!!! En dit is nog maar het begin..
Ik vind alles wat er gaande is nu in NL en EU extreem infantiel! dat ik van gekkigheid niet meer weet of ik moet janken of lachen. Maar in deze situatie heb ik toch moeten lachen en ik moet er nog steeds om grinniken!.Morgen zal ik weer depri in bed liggen, beter dan?

Nogmaals, de vrouw in deze was zelf gaar bezig. Mijn mening. Punt.
En ja haar gedrag is lachwekkend. En als iets lachwekkend is mag je lachen. Moet niet gekker worden, zeg... Oh wacht..
:s)
Als lachen streng verboden gaat worden kunnen we de tent die Nederland heet wel opdoeken.

Ben ook een keer gevallen, en brak m'n pols. Iedereen lachen omdat ik zo lomp viel. Er komt echt een dag dat je er overheen komt, en dat het gebroken bot weer geneest. Zo is het leven, soms een beetje hard.
pi_156676741
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Slechte motoriek in combinatie met een fors postuur.

Meest grappige is dat ze als een quasi-martelaar nog even met haar voet voor het voorwiel van die auto zwaait.
_O-
pi_156676893
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als lachen streng verboden gaat worden kunnen we de tent die Nederland heet wel opdoeken.

Ben ook een keer gevallen, en brak m'n pols. Iedereen lachen omdat ik zo lomp viel. Er komt echt een dag dat je er overheen komt, en dat het gebroken bot weer geneest. Zo is het leven, soms een beetje hard.
NL is sowieso al bezig met opdoeken. Dan kun je maar beter lachend ten onder gaan, toch? ;-)
pi_156676932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

NL is sowieso al bezig met opdoeken. Dan kun je maar beter lachend ten onder gaan, toch? ;-)
Denk je dat echt?
pi_156676954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

In 1 post valt de houding van Mark Rutte op zijn plaats :{
pi_156676978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Ja dat denk ik echt. ;(
pi_156676993
Een beetje gniffelen om dat filmpje vooruit (zo alles bij elkaar had het gewoon ook wel iets grappigs), maar al die mensen die die vrouw echt belachelijk zitten te maken (vooral wat haar uiterlijk betreft) en/of haar maar een aanstelster vinden (terwijl wat ze er aan over heeft gehouden nu toch echt niet zo mals blijkt te zijn) mogen wat mij betreft per direct vervangen worden door asielzoekers. Dat zal hoe dan ook alleen maar een vooruitgang betekenen. :r
Tails tell tales
pi_156677032
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In 1 post valt de houding van Mark Rutte op zijn plaats :{
Dan begrijp je niet wat ik wil zeggen. Of ik ben ook al infantiel in uitleggen..kan ook. ;-)
pi_156677184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja dat denk ik echt. ;(
Komt goed schatje!
pi_156677194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dan begrijp je niet wat ik wil zeggen. Of ik ben ook al infantiel in uitleggen..kan ook. ;-)
Oh. Ik dacht: Mark Rutte lacht keihard vanaf dat hij begonnen is als premier. Jij zegt: Beter lachend ten onder gaan. Dus ik denk: Kuuuhuuut, mark Rutte lacht zo hard omdat we ten onder gaan, hij snapt jouw visie ook!

:D

echt karig als je elkaars grapjes uit moet gaan leggen trouwens :P
pi_156677357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht: Mark Rutte lacht keihard vanaf dat hij begonnen is als premier. Jij zegt: Beter lachend ten onder gaan. Dus ik denk: Kuuuhuuut, mark Rutte lacht zo hard omdat we ten onder gaan, hij snapt jouw visie ook!

:D

echt karig als je elkaars grapjes uit moet gaan leggen trouwens :P
dat is het kutte van discussies online..en ben daar dus ook niet goed in om te blijven volharden. IRL wel trouwens, maar dat is weer een andere verhaal ;-)
pi_156677386
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Komt goed schatje!
Vooruit dan. Als jij het zegt, geloof ik je. ;-)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:40:09 #290
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156677398
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Er vallen mij twee dingen op in dit topic; ten eerste heb je hier de zeer infantiele en kinderachtige schoolplein-humor omtrent de postuur van de vrouw in kwestie. "Hihihi, wat is ze dik!" "Hihihi, we hebben hier gelachen en haar rare geluidjes nagedaan!" Kijk, ik besef dat ik me hier op FOK! niet tussen het intelligentste volk begeef dat Nederland hedendaags te bieden heeft, maar ik denk dat de bedenkelijke grappen en grollen hier bij de gemiddelde 12-jarige een tandenknarsen van heb ik jou daar teweeg zouden brengen.
Helemaal mee eens. Totaal niet relevant tijdens een serieuze discussie.

quote:
moet men echter óók beseffen dat bij zulk bizar beleid van regeringswege een tegengeluid van de bevolking kan verwachten
Tsja, maar dat vindt doorgaans elke actievoerder wanneer hij/zij ergens actie tegen voert.
Krekker is de bom!
pi_156677417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

dat is het kutte van discussies online..en ben daar dus ook niet goed in om te blijven volharden. IRL wel trouwens, maar dat is weer een andere verhaal ;-)
Gewoon doorzetten, we krijgen het vanzelf onder de knie ^O^
pi_156677445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gewoon doorzetten, we krijgen het vanzelf onder de knie ^O^
;) doe mn best
pi_156677467
Ik heb het filmpje nu een keer of 50 keer bekeken, in eerste instantie dacht ik dat ze getaserd werd, maar ben er nu van overtuigt dat de "bewaker" een spuit trekt en iets in haar nek spuit:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_156677479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het filmpje nu een keer of 50 keer bekeken, in eerste instantie dacht ik dat ze getaserd werd, maar ben er nu van overtuigt dat de "bewaker" een spuit trekt en iets in haar nek spuit:

[ afbeelding ]
Wat? _O-
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:42:36 #295
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_156677496
Nu ook noodopvang in Dordrecht.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:42:40 #296
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_156677499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef raptorix het volgende:

[ afbeelding ]
Huh WTF
pi_156677510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat? _O-
Ik heb redelijk wat ervaring in hoe je mensen overmeestert, zijn handelingen gaan in tegen de manier waarop je dat normaal zou doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')