abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 19:48:31 #251
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156673873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over wat zij doet, ik heb het over wat die man doet. Ik kan tien verschillende manieren verzinnen die misschien 30 seconden in plaats van 2 seconden duren, maar waarbij de afloop wel zou zijn dat er niemand fysiek hardhandig aangepakt wordt en er geen gewonden vallen. Die man zou dat helemaal moeten weten, aangezien hij opgeleid is als agent.

Dus het moet toch van 1 kant afkomen.
Om in je eigen woorden te zeggen, als ze niet voor de auto was gesprongen dan:

quote:
Had iedereen hoop tijd, pijn en moeite gescheeld. Laten we iedereen die iets doet wat ons niet zint direct fysiek aanpakken in plaats van normaal communiceren, leuke samenleving krijgen we dan.
Maar inderdaad, dan hadden wij het hier een stuk minder leuk gehad.

quote:
Haha, zij heeft een stom kopsel, haha, zij is dik, haha ze maakt rare geluiden, owowow wat een hilariteit, haha en nu breekt ze haar elleboog! Ik kom niet meer bij van het lachen, extréém hilarisch dit. Laten we er nog een paar sarcastische smilies ingooien om het af te maken: :') :D _O- :'( :D :'(
:)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:52:20 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156674009
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dus het moet toch van 1 kant afkomen.
Om in je eigen woorden te zeggen, als ze niet voor de auto was gesprongen dan:
Waar heb je het over? Zij doet niemand kwaad met haar actie. Als je niemand kwaad doet en geen wetten overtreedt mag je doen wat je wilt. Dus inderdaad, als iemand haar daar weg wil hebben moet dat van één kant komen. Ken je de grondwet niet?
quote:
Maar inderdaad, dan hadden wij het hier een stuk minder leuk gehad.

[..]

:)
Ok, dus je wilt gewoon dikke mensen uitlachen. Prima. Zeg dat dan gewoon. Ik vind het echter niet grappig dat vreedzame demonstranten in Nederland hardhandig zonder pardon tegen de grond gewerkt worden met relatief zware verwondingen als gevolg.
2000 light years from home
pi_156674271
Onder vreetzaam >:) versta ik niet dat mensen zich voor een auto opwerpen en hun afgunst om een dikke auto te gaan roeptoeteren.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 20:02:13 #254
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156674301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Zij doet niemand kwaad met haar actie. Als je niemand kwaad doet en geen wetten overtreedt mag je doen wat je wilt. Dus inderdaad, als iemand haar daar weg wil hebben moet dat van één kant komen. Ken je de grondwet niet?

Ik dacht dat we het over een normale discussie hadden, stom van me. Maar ik zoek even de passage op dat je voor een rijdende auto mag springen in de grondwet, brb.

quote:
Ok, dus je wilt gewoon dikke mensen uitlachen. Prima. Zeg dat dan gewoon. Ik vind het echter niet grappig dat vreedzame demonstranten in Nederland hardhandig zonder pardon tegen de grond gewerkt worden met relatief zware verwondingen als gevolg.
Ik vind het nou lullig van je dat je haar voor meerdere mensen ziet.

Daarbij, ze wordt gewoon aan de kant zet, valt daarbij ongelukkig en breekt een arm. Dat is gewoon dikke pech. Maar ik snap nu ook wel dat je anarchistisch bent ingesteld, dus ik snap je beredenering wel.
pi_156674410
Dat gegil van die vrouw lijkt gigantisch op de Wilhelm Scream. Of was dat al genoemd ? :P
pi_156674455
Was er niet laatst een topic over dat er al preventief pliesie aan je deur komt om je te vertellen hoe te gedragen bij een [vreedzame] demonstratie? Niet bij deze dame dus..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 20:08:24 ]
pi_156674502
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over een normale discussie hadden, stom van me. Maar ik zoek even de passage op dat je voor een rijdende auto mag springen in de grondwet, brb.

[..]

Daarbij, ze wordt gewoon aan de kant zet, valt daarbij ongelukkig en breekt een arm. Dat is gewoon dikke pech. Maar ik snap nu ook wel dat je anarchistisch bent ingesteld, dus ik snap je beredenering wel.
Gewoon dikke pech :D als een illegale immigrant aan de kant was geduwd door een inwoner van Oranje had je hier moord en brand lopen schreeuwen. Hypocriet much?
pi_156674619
quote:
15s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Was er niet laatst een topic over dat er al preventief pliesie aan je deur komt om je te vertellen hoe te gedragen bij een [vreedzame] demonstratie? Niet bij deze dame dus..
Zou wel nuttig zijn, en dit soort ongewenste situaties kunnen daardoor voorkomen worden. Al zullen we dan op kantoor weer iets anders moeten vinden om de hele dag te kunnen lachen.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 20:15:40 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156674703
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gewoon dikke pech :D als een illegale immigrant aan de kant was geduwd door een inwoner van Oranje had je hier moord en brand lopen schreeuwen. Hypocriet much?
Geen idee, zoek maar een quote van mij dat ik moord en brand schreeuw over migranten :)
pi_156674776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zou wel nuttig zijn, en dit soort ongewenste situaties kunnen daardoor voorkomen worden. Al zullen we dan op kantoor weer iets anders moeten vinden om de hele dag te kunnen lachen.
Hier issie;
NWS / Ben jij tegen komst AZC? Politie komt preventief even bij je langs!
pi_156674836
quote:
Ja, ik heb er ook in gereageerd:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Grappig dat mensen de politie nu opeens eng vinden. Zullen veel mensen tussen zitten die bij de discussies over privacy schendende maatregelen riepen: "Ik heb niks te verbergen, dus ze doen maar. Goed tegen het terrorisme"

Tot de dag dat de regering anders denkt dan jij.
Mensen hebben het over zichzelf afgeroepen
pi_156674850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zit niet op kantoor :{w
pi_156674892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in, om de mods werk te besparen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:21:40 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156674903
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Waarom moet je bewijzen dat iets wel mag? Bewijs jij maar dat het niet mag. Laten we de bewijslast niet omdraaien.
quote:

Ze wordt onnodig hardhandig aan de kant gezet. Alsof dit de enige manier was om haar aan de kant te krijgen? Natuurlijk niet. En daarnaast was er niemand in acuut gevaar, dus hij had ook gewoon even een minuut kunnen nadenken.
2000 light years from home
pi_156674911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Verrassend :P
pi_156674926
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in, om de mods werk te besparen.
:* beter ook
pi_156674952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Verrassend :P
~O>
pi_156675034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kan idd nog wel eens dicht bij de waarheid liggen. Sommige mensen veralgemeniseren dat ineens dan naar: dikke mensen mag je uitlachen, zelfs.
Je ziet ze genieten in dit topic, de bullies van het schoolplein. Altijd de zwakste pakken.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 20:30:30 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156675155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom moet je bewijzen dat iets wel mag? Bewijs jij maar dat het niet mag. Laten we de bewijslast niet omdraaien.
inderdaad, ik kan niet bewijzen dat je niet mag demonstreren tegen een rijdende milieuvervuilende BMW die wel tot 40 keer meer uitstoot dan dat hij op papier doet. Maar van andermans spullen en politici blijf je met je poten af.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:44:27 #270
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_156675552
Er vallen mij twee dingen op in dit topic; ten eerste heb je hier de zeer infantiele en kinderachtige schoolplein-humor omtrent de postuur van de vrouw in kwestie. "Hihihi, wat is ze dik!" "Hihihi, we hebben hier gelachen en haar rare geluidjes nagedaan!" Kijk, ik besef dat ik me hier op FOK! niet tussen het intelligentste volk begeef dat Nederland hedendaags te bieden heeft, maar ik denk dat de bedenkelijke grappen en grollen hier bij de gemiddelde 12-jarige een tandenknarsen van heb ik jou daar teweeg zouden brengen.

Ten tweede wordt hier door sommigen bijna obsessief gefocust op het feit dat de auto van Dijkhoff fysiek werd tegengehouden. Men zou van politici en hun spullen af moeten blijven. Hoewel ik hier in het geval van politici persoonlijk zeker wel mee eens ben, moet men echter óók beseffen dat bij zulk bizar beleid van regeringswege een tegengeluid van de bevolking kan verwachten dat vérder gaat dan met een paar spandoeken staan fluiten op het binnenhof en één of andere petitie 'liken' op Facebook.

Beide punten die ik hier aanstip zijn uitvloeisels van het feit dat veel mensen de omvang van het huidige immigratieprobleem en daarmee samenhangende effecten niet kunnen overzien, en daarom maar bijvoorbeeld mensen gaan pakken op uiterlijk.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:11:07 #271
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156676312
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Er vallen mij twee dingen op in dit topic; ten eerste heb je hier de zeer infantiele en kinderachtige schoolplein-humor omtrent de postuur van de vrouw in kwestie. "Hihihi, wat is ze dik!" "Hihihi, we hebben hier gelachen en haar rare geluidjes nagedaan!" Kijk, ik besef dat ik me hier op FOK! niet tussen het intelligentste volk begeef dat Nederland hedendaags te bieden heeft, maar ik denk dat de bedenkelijke grappen en grollen hier bij de gemiddelde 12-jarige een tandenknarsen van heb ik jou daar teweeg zouden brengen.

Ten tweede wordt hier door sommigen bijna obsessief gefocust op het feit dat de auto van Dijkhoff fysiek werd tegengehouden. Men zou van politici en hun spullen af moeten blijven. Hoewel ik hier in het geval van politici persoonlijk zeker wel mee eens ben, moet men echter óók beseffen dat bij zulk bizar beleid van regeringswege een tegengeluid van de bevolking kan verwachten dat vérder gaat dan met een paar spandoeken staan fluiten op het binnenhof en één of andere petitie 'liken' op Facebook.

Beide punten die ik hier aanstip zijn uitvloeisels van het feit dat veel mensen de omvang van het huidige immigratieprobleem en daarmee samenhangende effecten niet kunnen overzien, en daarom maar bijvoorbeeld mensen gaan pakken op uiterlijk.
Het 'he had it coming'-argument :')... Ook niet janken als Wilders een of andere taart in zijn gezicht gedumpt krijgt, oke?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156676367
Hoe kan die vrouw nou zo toegetakeld zijn terwijl ze praktisch op haar zij rolt. :')
pi_156676418
quote:
15s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:12 schreef Fides het volgende:
Hoe kan die vrouw nou zo toegetakeld zijn terwijl ze praktisch op haar zij rolt. :')
Hij pakte haar arm toch?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:14:53 #274
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156676425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem met die alleenstaande mannen. Waarom zouden die minder recht op asiel hebben dan gezinnen?
En anders trekken die alleenstaande mannen wel een vrouw en kind mee om een nepgezin te vormen
Je geeft daar zelf al antwoord op. Daarom heeft als ik het niet fout heb de eerste kamer waar vaak wat oudere en meer ervaren politici in zitten versneld een wet hebben aangenomen om dit tegen te gaan? Om nep gezinnen tegen te gaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:15:31 #275
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156676444
quote:
15s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:12 schreef Fides het volgende:
Slechte motoriek in combinatie met een fors postuur.

Meest grappige is dat ze als een quasi-martelaar nog even met haar voet voor het voorwiel van die auto zwaait.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')