abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156633736
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 02:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat wilde ik trouwens ook al zeggen, de politie heeft toch nieuwe uniformen?
Lezen jullie niet? Er staat duidelijk bij dat het geen politieagenten zijn, maar dat deze mannen zich voordeden als. Alleen op zo'n moment geloof je het natuurlijk.

Vreemd verhaal. Hoe komen ze aan jouw adres?
pi_156633748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:11 schreef Harunobu het volgende:
Goede zaak. Gelijk preventief de harde hand. Dat hebben tokkies nodig. Die kunnen niet omgaan met vrijheid van meningsuiting.

Er staan nog cellen leeg, mensen!
eng kneusje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156633839
Als de politie langskomt met de mededeling wat je moet doen als er onverhoopt overlast is van asielzoekers heb ik er geen problemen mee. Directe telefoonnummers, duidelijk maken wat je wel en niet mag, dat soort dingen.

Ik ben benieuwd wat mijn ouders te horen gaan krijgen, in de sporthal een paarhonderd meter van hun huis komen ook asielzoekers, en de gemeente heeft aangegeven dat er een brief voor de buurtbewoners komt met uitleg. Ik vermoed dat ze op de grens net wel/net niet een brief wonen :') (ze wonen aan een steegje, als je een rondje gaat lopen vanuit de sporthal is dat de 2e mogelijkheid om de wijk in te komen, maar wel wat minder verborgen dan het 1e steegje, en een mooier rondje om te lopen)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_156633893
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je hebt meningen en 'meningen'.
Als je zelf toch eens zou snappen hoe fout deze uitspraak is.....
60 HRC
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:20:04 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156634164
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Infection het volgende:

[..]

https://www.google.com/search?q=vechtpartij+azc&ie=utf-8&oe=utf-8

Elke zoveel dagen is het wel raak, een behoorlijk percentage dus.
dus vechtpartijtjes impliceren verkrachtingen sharia en de boel overnemen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:40:58 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156634278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:01 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik snap je laatste zin niet helemaal?
'We are legion' principe. De stemgerechtigden van een land zijn de belangrijkste en de politiek is er ter ondersteuning, niet andersom, zoals deze wel denken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156634312
quote:
15s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

bron Met filmpje.

In Enschede en Baarn...
Politie komt even langs als je tegen de komst van een AZC bent, om uit te leggen hoe ver je mag gaan bij uitdrukking geven aan je protest tegen de komst van een AZC.
Keurig toch?
Of....?
Zeer vreemd.
pi_156634501
Het slaat natuurlijk nergens op, maar verrassend kun je het ook niet noemen. Ik denk dat de meeste anti-koningshuisdemonstranten of anti Zwarte Piet demonstranten ook al wel ervaren hebben dat de politie in overlge wil over welke meningsuitingen er wanneer en waar zullen worden gedaan.

Wettelijk is het helemaal niet zo slecht geregeld, maar in de praktijk sjoemelen autoriteiten er lustig op los met de demonstratievrijheid en de vrijheid van meningsuiting. Dat is al jaren zo, beetje hypocriet om daar dan nu ineens verontwaardigd over te doen. Dat krijg je als mensen het structureel alleen opnemen voor de vrijheid van eigen meningsuiting en het prima vinden als mensen met een andere mening worden weggeknuppeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156634635
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:24 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Als je zelf toch eens zou snappen hoe fout deze uitspraak is.....
'Fout' is een nogal relatief begrip.
pi_156634975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

'We are legion' principe. De stemgerechtigden van een land zijn de belangrijkste en de politiek is er ter ondersteuning, niet andersom, zoals deze wel denken.
Klopt.

Daarom moet dat de politici duidelijk worden gemaakt.
pi_156635232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:40 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hou je dan ook lekker bij die eigen versie van je 'werkelijkheid' en stop eens met iedereen die het niet met je eens is hysterisch krijsend voor PVV'er uit te maken. Je gedraagt je als een volslagen idioot.
Mwoah, lees even terug hierboven. Ik ben kalm. En kijk dan eens naar je eigen posts. Niet erg hoor, ik weet dat die stijl bij die opvattingen hoort, maar ik denk dat het wel een beetje vreemd is om dan van anderen te zeggen dat ze 'hysterisch krijsen' en zo.
pi_156635264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, lees even terug hierboven. Ik ben kalm. En kijk dan eens naar je eigen posts. Niet erg hoor, ik weet dat die stijl bij die opvattingen hoort, maar ik denk dat het wel een beetje vreemd is om dan van anderen te zeggen dat ze 'hysterisch krijsen' en zo.
Nogmaals, jij kent mijn opvattingen niet. Daarbij heb ik het niet uitsluitend over dit topic.
pi_156635482
Iedereen is gelijk, mensen. Sommigen zijn gewoon wat meer gelijk dan anderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156635694
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:19 schreef Ludachrist het volgende:
Iedereen is gelijk, mensen. Sommigen zijn gewoon wat meer gelijk dan anderen.
Iedere mening is ook gelijk, alleen sommigen net iets gelijker dan de anderen..... Dat is wel een beetje linksmoralistisch denken op dit moment...

Iets anders is onmogelijk, onbeschoft en asociaal. Zelfs om discussie te voeren mag je niet even een ander gezichtspunt betrekken. In feite is het naief en dom op een rare manier gecombineerd... Alsof je de wereld maar op 1 manier zou mogen bekijken....

Maargoed. Veel mensen zijn blijkbaar niet in staat logisch te redeneren en af en toe eens uit hun eigen kader te stappen. Niet gek aangezien we in het onderwijs ook altijd maar de enige echte manier voorgeschoteld krijgen. Zou goed zijn als kinderen op school weer wat meer zouden leren nadenken ipv napraten.

Filosofie, logica, ethica, methodologie, rhetorica, gewoon om te ervaren dat je prima iets kan verdedigen met een goed verhaal dat complete bullshit is... hangt er maar vanaf hoe je het brengt en hoe naief de luisteraar is...
Whatever...
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:40:12 #115
8781 crew  Frutsel
pi_156635729
Laat dat getreiter en getroll maar achterwege okay?
pi_156635777
Grappig dat mensen de politie nu opeens eng vinden. Zullen veel mensen tussen zitten die bij de discussies over privacy schendende maatregelen riepen: "Ik heb niks te verbergen, dus ze doen maar. Goed tegen het terrorisme"

Tot de dag dat de regering anders denkt dan jij.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:02:49 #117
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156636050
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Grappig dat mensen de politie nu opeens eng vinden. Zullen veel mensen tussen zitten die bij de discussies over privacy schendende maatregelen riepen: "Ik heb niks te verbergen, dus ze doen maar. Goed tegen het terrorisme"

Danku.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:03:06 #118
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_156636057
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Infection het volgende:

[..]

https://www.google.com/search?q=vechtpartij+azc&ie=utf-8&oe=utf-8

Elke zoveel dagen is het wel raak, een behoorlijk percentage dus.
Vergelijk dat eens met het uitgaansgeweld elke zaterdagnacht in Nederland. Dan blijken de AZC opeens bakens van rust en vrede te zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_156636074
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Ryon het volgende:

[..]

Vergelijk dat eens met het uitgaansgeweld elke zaterdagnacht in Nederland. Dan blijken de AZC opeens bakens van rust en vrede te zijn.
De vraag is waar je ellende en geweld verwacht.
pi_156636138
quote:

Dat is echt de "wir haben es nicht gewusst" van deze eeuw.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:07:34 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_156636150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is waar je ellende en geweld verwacht.
Tijdens een feestweek natuurlijk, waar mensen in alle vrijheid leven en het naar hun zin hebben:

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)e-negen-aanhoudingen

Niet op een plek waar mensen gedwongen worden om op een hoopje te leven zonder iets te mogen doen en zonder enige vorm van zekerheid.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_156636169
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef Ryon het volgende:

[..]

Tijdens een feestweek natuurlijk, waar mensen in alle vrijheid leven en het naar hun zin hebben:

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)e-negen-aanhoudingen

Niet op een plek waar mensen gedwongen worden om op een hoopje te leven zonder iets te mogen doen en zonder enige vorm van zekerheid.
Inderdaad.
pi_156636177
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is echt de "wir haben es nicht gewusst" van deze eeuw.
Het is nog behoorlijk vroeg in deze eeuw, maar ik zet zeker in op een klassering in de top 3.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:08:37 #124
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156636178
quote:

Tja U vraagt wij draaien. Er komt een moment dat mensen gaan smeken om een politiestaat. Pas dan zal het kwartje bij velen vallen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156636224
quote:

Dat dus!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')