Lezen jullie niet? Er staat duidelijk bij dat het geen politieagenten zijn, maar dat deze mannen zich voordeden als. Alleen op zo'n moment geloof je het natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 02:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat wilde ik trouwens ook al zeggen, de politie heeft toch nieuwe uniformen?
eng kneusjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:11 schreef Harunobu het volgende:
Goede zaak. Gelijk preventief de harde hand. Dat hebben tokkies nodig. Die kunnen niet omgaan met vrijheid van meningsuiting.
Er staan nog cellen leeg, mensen!
dus vechtpartijtjes impliceren verkrachtingen sharia en de boel overnemen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Infection het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=vechtpartij+azc&ie=utf-8&oe=utf-8
Elke zoveel dagen is het wel raak, een behoorlijk percentage dus.
'We are legion' principe. De stemgerechtigden van een land zijn de belangrijkste en de politiek is er ter ondersteuning, niet andersom, zoals deze wel denken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet helemaal?
Zeer vreemd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
bron Met filmpje.
In Enschede en Baarn...
Politie komt even langs als je tegen de komst van een AZC bent, om uit te leggen hoe ver je mag gaan bij uitdrukking geven aan je protest tegen de komst van een AZC.
Keurig toch?
Of....?
'Fout' is een nogal relatief begrip.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:24 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Als je zelf toch eens zou snappen hoe fout deze uitspraak is.....
Klopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'We are legion' principe. De stemgerechtigden van een land zijn de belangrijkste en de politiek is er ter ondersteuning, niet andersom, zoals deze wel denken.
Mwoah, lees even terug hierboven. Ik ben kalm. En kijk dan eens naar je eigen posts. Niet erg hoor, ik weet dat die stijl bij die opvattingen hoort, maar ik denk dat het wel een beetje vreemd is om dan van anderen te zeggen dat ze 'hysterisch krijsen' en zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hou je dan ook lekker bij die eigen versie van je 'werkelijkheid' en stop eens met iedereen die het niet met je eens is hysterisch krijsend voor PVV'er uit te maken. Je gedraagt je als een volslagen idioot.
Nogmaals, jij kent mijn opvattingen niet. Daarbij heb ik het niet uitsluitend over dit topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, lees even terug hierboven. Ik ben kalm. En kijk dan eens naar je eigen posts. Niet erg hoor, ik weet dat die stijl bij die opvattingen hoort, maar ik denk dat het wel een beetje vreemd is om dan van anderen te zeggen dat ze 'hysterisch krijsen' en zo.
Iedere mening is ook gelijk, alleen sommigen net iets gelijker dan de anderen..... Dat is wel een beetje linksmoralistisch denken op dit moment...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:19 schreef Ludachrist het volgende:
Iedereen is gelijk, mensen. Sommigen zijn gewoon wat meer gelijk dan anderen.
Danku.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Grappig dat mensen de politie nu opeens eng vinden. Zullen veel mensen tussen zitten die bij de discussies over privacy schendende maatregelen riepen: "Ik heb niks te verbergen, dus ze doen maar. Goed tegen het terrorisme"
Tot de dag dat de regering anders denkt dan jij.
Vergelijk dat eens met het uitgaansgeweld elke zaterdagnacht in Nederland. Dan blijken de AZC opeens bakens van rust en vrede te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Infection het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=vechtpartij+azc&ie=utf-8&oe=utf-8
Elke zoveel dagen is het wel raak, een behoorlijk percentage dus.
De vraag is waar je ellende en geweld verwacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met het uitgaansgeweld elke zaterdagnacht in Nederland. Dan blijken de AZC opeens bakens van rust en vrede te zijn.
Dat is echt de "wir haben es nicht gewusst" van deze eeuw.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Grappig dat mensen de politie nu opeens eng vinden. Zullen veel mensen tussen zitten die bij de discussies over privacy schendende maatregelen riepen: "Ik heb niks te verbergen, dus ze doen maar. Goed tegen het terrorisme"
Tijdens een feestweek natuurlijk, waar mensen in alle vrijheid leven en het naar hun zin hebben:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De vraag is waar je ellende en geweld verwacht.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tijdens een feestweek natuurlijk, waar mensen in alle vrijheid leven en het naar hun zin hebben:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)e-negen-aanhoudingen
Niet op een plek waar mensen gedwongen worden om op een hoopje te leven zonder iets te mogen doen en zonder enige vorm van zekerheid.
Het is nog behoorlijk vroeg in deze eeuw, maar ik zet zeker in op een klassering in de top 3.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt de "wir haben es nicht gewusst" van deze eeuw.
Tja U vraagt wij draaien. Er komt een moment dat mensen gaan smeken om een politiestaat. Pas dan zal het kwartje bij velen vallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Dat dus!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:43 schreef Toefjes het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |