Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De manier waarop ze het over de auto had en haar gestuntel en het geluid wat ze maakte toen zij eenmaal was gevallen.
Vind het wel naar voor haar dat ze nu dus dit er aan over heeft gehouden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bizar dat sommige dat grappig vinden, vooral omdat dat de mensen zijn die zo pretenderen bij andermans leed betrokken te zijn.
Maar schijnbaar niet als het om een Nederlander gaat.
Zegt genoeg dit.
Ja dat is de vraag:p Maar je vraagt het toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè....
Ik vind het een beetje kinderachtig, dat geef ik toch aan? Van sommige mensen die hier reageren kun je niet anders verwachten helaas. Over Tokkies gesproken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag:p Maar je vraagt het toch?
Ieder zijn meningquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig, dat geef ik toch aan? Van sommige mensen die hier reageren kun je niet anders verwachten helaas. Over Tokkies gesproken.
Ik kan mij nog wel herinneren dat in de winter van 2008 het zo hard sneeuwde en het overal glad was. Mijn collega was toen voor het werk uitgegleden en had zijn enkel gebroken. Afgevoerd met de ambulance en al. Het was keidruk in het VU, de hele wachtkamer zat vol met patienten waarvan wel iets gebroken was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Trouwens wie ligt er nou in een ziekenhuisbed met een gebroken arm
Had ze maar niet zo dik moeten zijn. Met een wat slanker postuur ben je veel flexibeler en voorkom je ook dit soort tragische drama's.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:15 schreef grimselman het volgende:
[..]
De vrouw wordt onderuit getrokken, volstrekt onnodig
Wat is dit nu weer voor sneu gelul?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Had ze maar niet zo dik moeten zijn. Met een wat slanker postuur ben je veel flexibeler en voorkom je ook dit soort tragische drama's.
Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè....
Och het stikt van de trollen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef grimselman het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor sneu gelul?
Oké. En dat geeft een agent gelijk het recht geweld toe te passen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij mag demonstreren, zonder anderen te hinderen. Je hebt geen recht op het tegenhouden van auto's.
In dit geval was het zelfs de auto van de staatssecretaris, door die te hinderen creëer je alleen maar mogelijkheden voor nog meer problemen.
Ik denk dat het een redelijk juiste constatering is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef grimselman het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor sneu gelul?
Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.
Nu overdrijf je wel een beetje want wens haar niet doodquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.
Voor de auto van de staatssecretaris gaan staan is gewoon vrij zwakzinnigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.
Die langzaamaanacties worden van te voren aangekondigd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Oké. En dat geeft een agent gelijk het recht geweld toe te passen?
Voor de duidelijkheid, ik vind het geen handige actie van die vrouw. Maar aangezien de overheid het geweldsmonopolie heeft, dient grote zorgvuldigheid te worden betracht bij het toepassen van proportioneel geweld. Dat wil zeggen, een duidelijk politiebevel door een herkenbare agent cq. overheidsfunctionaris (e.g. BOA) moet daar wel aan vooraf gaan. Dunkt me. Het hinderen van het verkeer vind ik absoluut geen valide reden om direct te grijpen naar geweld. Zoals een andere user terecht opmerkt, de politie protesteert notabene zelf met langzaamaan-acties waarmee zij het verkeer hinderen. Mooi dat deze vrouw aangifte gaat doen zodat een rechter zich hierover kan buigen.
Kun je de jolige teksten laten zien die ik geplaatst heb?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.
Zoals is in dit geval niet bedoeld als gelijk aan. Het is internetcultuur zoals men ook meteen over treinen begint of Hitler overal bijhaalt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel een beetje want wens haar niet dood
Ja dat vind ik toch wel wat erger eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals is in dit geval niet bedoeld als gelijk aan. Het is internetcultuur zoals men ook meteen over treinen begint of Hitler overal bijhaalt.
Ja, ik zou dat ook niet doen, maar sommige mensen zijn wat emotioneler dan een ander, het diskwalificeert ze niet direct in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voor de auto van de staatssecretaris gaan staan is gewoon vrij zwakzinnig
Ik denk dat de mensen die dat doen het oneens zijn met de mening van mevrouw en laten dat op een heel goedkope manier zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurt zo vaak dat het heeft ingeboet aan impact. Idem "Tokkie" in feite. Als je het niet met iemand eens bent dan noem je hem/haar Tokkie, als je het niet eens bent met Wilders ga je alvast treinen zien die Wilders volduwt met asielzoekers richting vernietigingskamp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik toch wel wat erger eigenlijk.
Ik zag een komische situatie waar ik om moest lachen. En ze heeft het overleefd. Dat is alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd nog wel eens dicht bij de waarheid liggen. Sommige mensen veralgemeniseren dat ineens dan naar: dikke mensen mag je uitlachen, zelfs.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die dat doen het oneens zijn met de mening van mevrouw en laten dat op een heel goedkope manier zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |