abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156671374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De manier waarop ze het over de auto had en haar gestuntel en het geluid wat ze maakte toen zij eenmaal was gevallen.
Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè... :').
I´m back.
pi_156671381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Bizar dat sommige dat grappig vinden, vooral omdat dat de mensen zijn die zo pretenderen bij andermans leed betrokken te zijn.

Maar schijnbaar niet als het om een Nederlander gaat.

Zegt genoeg dit.
Vind het wel naar voor haar dat ze nu dus dit er aan over heeft gehouden.
pi_156671390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè... :').
Ja dat is de vraag:p Maar je vraagt het toch?
pi_156671411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is de vraag:p Maar je vraagt het toch?
Ik vind het een beetje kinderachtig, dat geef ik toch aan? Van sommige mensen die hier reageren kun je niet anders verwachten helaas. Over Tokkies gesproken.
I´m back.
pi_156671429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje kinderachtig, dat geef ik toch aan? Van sommige mensen die hier reageren kun je niet anders verwachten helaas. Over Tokkies gesproken.
Ieder zijn mening :)
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 18:21:38 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156671456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Trouwens wie ligt er nou in een ziekenhuisbed met een gebroken arm _O-
Ik kan mij nog wel herinneren dat in de winter van 2008 het zo hard sneeuwde en het overal glad was. Mijn collega was toen voor het werk uitgegleden en had zijn enkel gebroken. Afgevoerd met de ambulance en al. Het was keidruk in het VU, de hele wachtkamer zat vol met patienten waarvan wel iets gebroken was.

Maar iedereen die niets levensbedreigend had, werd gewoon naar huis gestuurd en kreeg later wel een telefoontje wanneer hij/zij geopereerd ging worden en met het bindend advies om vooral niets meer te eten.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:22:08 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156671466
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:15 schreef grimselman het volgende:

[..]

De vrouw wordt onderuit getrokken, volstrekt onnodig
Had ze maar niet zo dik moeten zijn. Met een wat slanker postuur ben je veel flexibeler en voorkom je ook dit soort tragische drama's.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156671509
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Had ze maar niet zo dik moeten zijn. Met een wat slanker postuur ben je veel flexibeler en voorkom je ook dit soort tragische drama's.
Wat is dit nu weer voor sneu gelul?
pi_156671622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:34:16 #185
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156671708
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef grimselman het volgende:

[..]

Och het stikt van de trollen.
De actie van deze oudere dame is natuurlijk niet slim, maar als je een klein beetje inlevingsvermogen hebt en er worden op ondemocratische wijze nog eens 700 vluchtelingen toegevoegd aan het al bestaande aantal van 700 en dat op een inwonersaantal van 140 kan ik me daar alles bij voorstellen.

Bovendien zie ik wel vaker in de publieke sector waar mensen compleet over de rooie gaan voor nog wel veel minder met alle gevolgen(letsel etc etc). En dat zijn niet alleen de zogenaamde tokkies.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:35:26 #186
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_156671732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij mag demonstreren, zonder anderen te hinderen. Je hebt geen recht op het tegenhouden van auto's.

In dit geval was het zelfs de auto van de staatssecretaris, door die te hinderen creëer je alleen maar mogelijkheden voor nog meer problemen.
Oké. En dat geeft een agent gelijk het recht geweld toe te passen?

Voor de duidelijkheid, ik vind het geen handige actie van die vrouw. Maar aangezien de overheid het geweldsmonopolie heeft, dient grote zorgvuldigheid te worden betracht bij het toepassen van proportioneel geweld. Dat wil zeggen, een duidelijk politiebevel door een herkenbare agent cq. overheidsfunctionaris (e.g. BOA) moet daar wel aan vooraf gaan. Dunkt me. Het hinderen van het verkeer vind ik absoluut geen valide reden om direct te grijpen naar geweld. Zoals een andere user terecht opmerkt, de politie protesteert notabene zelf met langzaamaan-acties waarmee zij het verkeer hinderen. Mooi dat deze vrouw aangifte gaat doen zodat een rechter zich hierover kan buigen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:35:54 #187
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156671737
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik denk dat het een redelijk juiste constatering is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156671758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.
Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.
I´m back.
pi_156671796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.
Nu overdrijf je wel een beetje want wens haar niet dood :{
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:39:16 #190
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156671818
quote:

[..]

Voor de auto van de staatssecretaris gaan staan is gewoon vrij zwakzinnig _O-
pi_156671819
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:35 schreef Eix het volgende:

[..]

Oké. En dat geeft een agent gelijk het recht geweld toe te passen?

Voor de duidelijkheid, ik vind het geen handige actie van die vrouw. Maar aangezien de overheid het geweldsmonopolie heeft, dient grote zorgvuldigheid te worden betracht bij het toepassen van proportioneel geweld. Dat wil zeggen, een duidelijk politiebevel door een herkenbare agent cq. overheidsfunctionaris (e.g. BOA) moet daar wel aan vooraf gaan. Dunkt me. Het hinderen van het verkeer vind ik absoluut geen valide reden om direct te grijpen naar geweld. Zoals een andere user terecht opmerkt, de politie protesteert notabene zelf met langzaamaan-acties waarmee zij het verkeer hinderen. Mooi dat deze vrouw aangifte gaat doen zodat een rechter zich hierover kan buigen.
Die langzaamaanacties worden van te voren aangekondigd.

Als je de auto van de staatssecretaris gaat blokkeren, terwijl er een groep boze demonstranten aanwezig is. Lijkt me het me heel logisch dat je voorzichtig opzij geduwd wordt. Ik kan me ook geen land bedenken waar dat niet gebeurt, in de meeste landen wordt er zelfs heel wat ruwer opgetreden.
pi_156671832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kun je de jolige teksten laten zien die ik geplaatst heb?

Vind je dat je je lomp moet gedragen als een ander dat ook doet?
pi_156671856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nu overdrijf je wel een beetje want wens haar niet dood :{
Zoals is in dit geval niet bedoeld als gelijk aan. Het is internetcultuur zoals men ook meteen over treinen begint of Hitler overal bijhaalt.
I´m back.
pi_156671865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoals is in dit geval niet bedoeld als gelijk aan. Het is internetcultuur zoals men ook meteen over treinen begint of Hitler overal bijhaalt.
Ja dat vind ik toch wel wat erger eigenlijk.
pi_156671873
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Voor de auto van de staatssecretaris gaan staan is gewoon vrij zwakzinnig _O-
Ja, ik zou dat ook niet doen, maar sommige mensen zijn wat emotioneler dan een ander, het diskwalificeert ze niet direct in mijn ogen.
I´m back.
pi_156671920
Kom op mensen, dikzakken mag je uitlachen. Dat weet iedereen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156671921
quote:

[..]

Ik denk dat de mensen die dat doen het oneens zijn met de mening van mevrouw en laten dat op een heel goedkope manier zien.
pi_156671924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik toch wel wat erger eigenlijk.
Nou ja, dat gebeurt zo vaak dat het heeft ingeboet aan impact. Idem "Tokkie" in feite. Als je het niet met iemand eens bent dan noem je hem/haar Tokkie, als je het niet eens bent met Wilders ga je alvast treinen zien die Wilders volduwt met asielzoekers richting vernietigingskamp.
I´m back.
pi_156671943
quote:

[..]

Ik zag een komische situatie waar ik om moest lachen. En ze heeft het overleefd. Dat is alles.

Als ik het filmpje weer opzet moet ik weer lachen :D
pi_156671951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die dat doen het oneens zijn met de mening van mevrouw en laten dat op een heel goedkope manier zien.
Dat kan idd nog wel eens dicht bij de waarheid liggen. Sommige mensen veralgemeniseren dat ineens dan naar: dikke mensen mag je uitlachen, zelfs.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')