SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekening eerste verdieping (Badkamer is hier anders op andere aanpassingen kloppen wel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekening tweede verdiepingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 maart was het zover en gingen wij naar de notaris en zijn we eigenaar van hoe wij het noemen "onze zandbak"
16 maart was de officiële start van de bouw.
Ondertussen is er natuurlijk al veel uitgezocht.
Zo hebben we al een:
KeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BadkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToiletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegels beneden verdieping (Zonder de kleinste maat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel staat het er zo bij!image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ Bericht 3% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-10-2015 20:55:53 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vandaag mochten we eindelijk eens bij ons huis binnen kijken.
En dat was gaaf! Viel ons eigenlijk niks tegen en nu hebben we alleen nog maar meer zin om er snel te gaan wonen natuurlijk. Helaas zal dat zeker nog 3 maanden gaan duren.
Onze aannemer hoopt voor kerst als de nutsbedrijven meewerken. Dus laten we daar maar op hopen
Maar nu het leukste... Foto's! Heel veel foto's
Ik snap nu in ieder geval waarom al die makelaars een groothoeklens hebben. Bijna niet te doen zo
Begane grond
HuiskamerIMG_7857 - kopie by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Vanuit huiskamer naar keuken.IMG_7904 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
TrapkastIMG_7858 - kopie by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Stukje gangIMG_7862 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Hier komt het toiletIMG_7859 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Eerste verdieping
Master bedroomIMG_7872 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
IMG_7873 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
ramenIMG_7897 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
komt een grote kastwandIMG_7897 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
kant waar het bed komt te staanIMG_7893 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Tweede slaapkamerIMG_7878 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Slaapkamer 3 kleinste van het stelIMG_7881 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Doorkijk vanaf grote slaapkamer over overloop en andere twee slaapkamersIMG_7884 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Doorkijk vanaf kleinste slaapkamer naar grote slaapkamer. Mijn meneer staat iets op te meten.IMG_7883 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Badkamer heb ik even in panorama shot gedaan viel anders echt niet te fotograferenIMG_7870 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
ZolderIMG_7890 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
IMG_7886 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
IMG_7892 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ik hoop het. Hebben nu een kelder dus gaat wel wennen worden. Even een handige indeling bedenken met planken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:54 schreef laziness het volgende:
Ooh de trapkast op die manier in is handig!I solemnly swear i'm up to no good![]()
De meesten en bij ons ook ga je van opzij en dan loop je sneller tegen het lage gedeelte aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hebben nu een kelder dus gaat wel wennen worden. Even een handige indeling bedenken met planken.
Deze oogt diep hoor.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Hij is ook echt diep en gaat het hoekje nog om. Mooi om spul neer te zetten wat je eens per jaar nodig hebt ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef laziness het volgende:
[..]
De meesten en bij ons ook ga je van opzij en dan loop je sneller tegen het lage gedeelte aan.
Deze oogt diep hoor.
Ja past makkelijk gelukkigquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Mooi! Komt het uit met de schuine plafonds nu met je kast?
Wij zijn voor de standaard.3 gegaan en gaan volgend jaar ofzo zelf meer bijleggenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:33 schreef Leandra het volgende:
Heb je voor extra zonnepanelen gekozen of is het bij die standaard 3 gebleven?![]()
Jammere aan meerwerk is dat er altijd zoveel aan de strijkstok blijft hangen
Twee meter uitbouw. En ik ben zo enorm blij dat we dat gedaan hebben. Kon zo is binnen kijken bij mensen die het niet hadden en dan hadden wij er geheid spijt van gekregenquote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ziet er goed uitZe zijn al ver! (wat lijkt 3 maanden dan nog lang, het ziet eruit alsof het al bijna af is)
![]()
Ik vind de manier waarop die 3 liggen sowieso al jammer, volgens mij zouden er wel 9 kunnen liggen (of 12 zelfs), maar door de hoogte van die 3 moet je sowieso gaan schuiven als je 3 rijen boven elkaar wilt hebben liggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij zijn voor de standaard.3 gegaan en gaan volgend jaar ofzo zelf meer bijleggen![]()
Jammere aan meerwerk is dat er altijd zoveel aan de strijkstok blijft hangen
Maar goed, extra panelen waren dus duur... jammer is dat, want 3 panelen is zo'n beetje druppel op de gloeiende plaat opbrengst.![]()
Ja daarom gaan we er nog bij leggen. Moeten die 3 opgeschoven worden en dan nog 1 er naast en sowieso nog 4 erbovenop. En dan kijken wat nog extra past. Misschien nog zo'n waterding erop ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop die 3 liggen sowieso al jammer, volgens mij zouden er wel 9 kunnen liggen (of 12 zelfs), maar door de hoogte van die 3 moet je sowieso gaan schuiven als je 3 rijen boven elkaar wilt hebben liggen.
Maar goed, extra panelen waren dus duur... jammer is dat, want 3 panelen is zo'n beetje druppel op de gloeiende plaat opbrengst.
Maar dat is van latere zorg. Nu hebben we er op dit huis geen dus het scheelt allicht iets.
Ik denk dat we daar volgend jaar voor gaan kijken want het budget is er wat meerwerk betreft nu ver doorheen
Ja het oogt al zo af Maarja als je dan rondloopt zie je ook wat er allemaal nog moet gebeuren haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:51 schreef Chicolade het volgende:
Ziet er goed uitZe zijn al ver! (wat lijkt 3 maanden dan nog lang, het ziet eruit alsof het al bijna af is)
Maar ik ben al blij dat we nu een keer erin hebben kunnen rondlopen. Iets meer beeld erbij enzo.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Leuk uitzicht!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerste verdieping
[spoiler]
Master bedroom
[ link | afbeelding ]IMG_7872 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_7873 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
ramen
[ link | afbeelding ]IMG_7897 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
komt een grote kastwand
[ link | afbeelding ]IMG_7897 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
kant waar het bed komt te staan
[ link | afbeelding ]IMG_7893 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Tweede slaapkamer
[ link | afbeelding ]IMG_7878 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Slaapkamer 3 kleinste van het stel
[ link | afbeelding ]IMG_7881 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Doorkijk vanaf grote slaapkamer over overloop en andere twee slaapkamers
[ link | afbeelding ]IMG_7884 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Doorkijk vanaf kleinste slaapkamer naar grote slaapkamer. Mijn meneer staat iets op te meten.
[ link | afbeelding ]IMG_7883 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Badkamer heb ik even in panorama shot gedaan viel anders echt niet te fotograferen
[ link | afbeelding ]IMG_7870 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[spoiler]
Ik zie dat ze bij jullie de leidingen op de zelfde "rechte" manier als bij ons leggen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Zeker mooi uitzicht vanuit je slaapkamer, was ook het eerste dat me opviel
Wat die nutsbedrijven betreft: als de netbeheerder eenmaal de meters geplaatst heeft, krijg je je aansluitcodes (EAN-codes) en als je die hebt en je weet de definitieve opleverdatum dan kun je je aanmelden bij een leverancier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Tegenwoordig kan je vaak ook af zonder EAN codes.
Het probleem is vooral dat de bouwer vaak de aanvraag voor de meters plaatsen te laat doet en dan is het wachten daarop.
En met vorst zijn ze niet zo happig op plaatsen.
Dat is een beetje naar elkaar wijzen maar kan de oplevering vertragen. En daarom roepen ze altijd ovb van.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Haha is volgens mij overal hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Leuk uitzicht!
Ik zie dat ze bij jullie de leidingen op de zelfde "rechte" manier als bij ons leggenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Het us idd wat laziness zegt het moet nog aangelegd worden en 1 spat water of 1 graad te koud en ze werken niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:36 schreef Rewimo het volgende:
Zeker mooi uitzicht vanuit je slaapkamer, was ook het eerste dat me opviel
Wat die nutsbedrijven betreft: als de netbeheerder eenmaal de meters geplaatst heeft, krijg je je aansluitcodes (EAN-codes) en als je die hebt en je weet de definitieve opleverdatum dan kun je je aanmelden bij een leverancier
Uitzicht is heerlijk. En blijft ook vrij volgens mij want achter ons huis komt de parkeerplaats voor de huizen![]()
Voor is het ook mooi aan het water
Dit iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:58 schreef laziness het volgende:
Tegenwoordig kan je vaak ook af zonder EAN codes.
Het probleem is vooral dat de bouwer vaak de aanvraag voor de meters plaatsen te laat doet en dan is het wachten daarop.
En met vorst zijn ze niet zo happig op plaatsen.
Dat is een beetje naar elkaar wijzen maar kan de oplevering vertragen. En daarom roepen ze altijd ovb van.
Ondertussen zijn ze de ramen aan het plaatsen en zijn achter de steigers weg.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Vandaag belde ook onze keuken leverancier weer. ze waren wezen meten en zoals we al bang waren gaat inderdaad de opstelling zoals onder het raam niet lukken. ipv 30-60-60-90 gaat het nu 30-60-50-90 worden. Helaas zal dan de wasbak iets uit het midden van het raam komen maar daar is helaas niks aan te doen. de andere 60 maat is namelijk voor de vaatwasser.
Ook komt de koof wat minder diep want dan zitten we weer met het raam wat hoog doorloopt. Nou ja ik vind het super dat ze alles netjes nameten en even doorspreken met ons
Ze zijn al best ver zo. Ben benieuwd wanneer ze denken op te leveren.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Keukenboer kwam ook aan met voor kerst dus ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef laziness het volgende:
Ze zijn al best ver zo. Ben benieuwd wanneer ze denken op te leveren.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat wordt klussen met kerst
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
Ik hoop eigenlijk dat ze iets eerder opleveren anders hebben we een hoop vertraging met al die vrije dagen met het plaatsen van de vloer en leuken enzoquote:
Ben ondertussen maar begonnen met spullen uitzoeken en inpakken die we toch niet meer nodig gaan hebben.
Zomerkleding enzo kan allemaal al opgeruimd worden. dat scheelt straks weer.
Heb een oude boekenkast leeg geruimd die gaat morgen naar de stort.
En zo prullen we alvast een beetje aan.
Ze zijn momenteel aan het voegen. Maar op de foto's is daar niks van te zien.
Als ze echt voor kerst opleveren is dat over 2,5 maand. Iedereen zei dat de tijd vast gaat kruipen. Maar eerlijk gezegd vliegt het voorbij. Zal straks dan wel 10x zo langzaam gaan
Ik ken dat. Ik heb nu nog 5,5 week en het voelt echt als gisteren dat het nog 7 maanden wachten was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben ondertussen maar begonnen met spullen uitzoeken en inpakken die we toch niet meer nodig gaan hebben.
Zomerkleding enzo kan allemaal al opgeruimd worden. dat scheelt straks weer.
Heb een oude boekenkast leeg geruimd die gaat morgen naar de stort.
En zo prullen we alvast een beetje aan.
Ze zijn momenteel aan het voegen. Maar op de foto's is daar niks van te zien.
Als ze echt voor kerst opleveren is dat over 2,5 maand. Iedereen zei dat de tijd vast gaat kruipen. Maar eerlijk gezegd vliegt het voorbij. Zal straks dan wel 10x zo langzaam gaanK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Ja echt hé. Het is echt poef en weer een maand voorbij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ken dat. Ik heb nu nog 5,5 week en het voelt echt als gisteren dat het nog 7 maanden wachten was.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja bizar. Ik mocht vanochtend het vakje van de 40 dagen wegstrepen. Nog maar 39 dagen... Gaat zo hard!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt hé. Het is echt poef en weer een maand voorbij.
Overigens is dat ook heel fijn hoor... en ik vermoed dat het in de laatste paar dagen wel echt elk half uur op de klok kijken wordt. Heb er nu al zo'n zin in!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Haha ja ben nu al wel wat meer ongeduldig dan eerst inderdaad. Maar zou vooral een oplevering datum willen weten zodat wij ook ingepland kunnen worden bij de tegel leverancier voor het leggen enzo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja bizar. Ik mocht vanochtend het vakje van de 40 dagen wegstrepen. Nog maar 39 dagen... Gaat zo hard!
Overigens is dat ook heel fijn hoor... en ik vermoed dat het in de laatste paar dagen wel echt elk half uur op de klok kijken wordt. Heb er nu al zo'n zin in!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ze zijn volgens mij klaar met het voegen en de meeste steigers zijn weg. Deze steigers stonden verankert in het huis dus de schilders zullen straks hun eigen steigers wel meenemen ofzoimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
En zo heb je ineens een huis. Ziet er mooi uit!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zijn volgens mij klaar met het voegen en de meeste steigers zijn weg. Deze steigers stonden verankert in het huis dus de schilders zullen straks hun eigen steigers wel meenemen ofzo
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr![]()
Dankjewel. Ben heel benieuwd hoe het straks oogt als de muren geschilderd zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En zo heb je ineens een huis. Ziet er mooi uit!
Oh ja de foto's zijn op verschillende dagen gemaakt valt niet op he
ja grappig is dat he. heb het zelf zo ook nog niet in het echt gezien hoor. Meeste foto's die hier staan komen van mijn schoonvader af. Wij zien het dan meestal pas een paar dagen later of als ze alweer wat stappen verder zijn haha.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:21 schreef laziness het volgende:
Oogt gelijk anders zonder die steigers. Mooi hoor.
Duszzz... is het al december?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Valt wel op dat iedereen uitbouw heeft genomen. Zielig van dat ene huisje in het midden zonder uitbouw.
Dat vind ik toch wel een van de minpunten bij nieuwbouw, dat je dus nog zo ingebouwd kan worden wanneer je geen uitbouw neemt en dat men 'op jouw grond' kan bouwen. Maar voor degene die uitbouw nemen natuurlijk een rotzorg![]()
![]()
Mja ik vind de huizen die wij hebben zonder uitbouw echt te klein. We hadden hem zonder ook echt niet willen hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Valt wel op dat iedereen uitbouw heeft genomen. Zielig van dat ene huisje in het midden zonder uitbouw.
Dat vind ik toch wel een van de minpunten bij nieuwbouw, dat je dus nog zo ingebouwd kan worden wanneer je geen uitbouw neemt en dat men 'op jouw grond' kan bouwen. Maar voor degene die uitbouw nemen natuurlijk een rotzorg
Maar best rot voor de mensen die dat niet hebben want je zit wel behoorlijk ingebouwd.
Maarja godweet hoe blij ze zijn met hun huis
Wij hebben ook geen uitbouw maar we hebben geen directe buren aan één kant dus we konden niet ingebouwd worden.
Maar ik sprak gisteren iemand van verderop die er wel echt tussenin zit en die wil er een serre tussen maken en zag het totaal niet als probleem.
Dus ik denk dat we nogal geneigd zijn het als een probleem te zien wat een ander helemaal niet zo ervaart.
Er is mijn topic ook best doorgezaagd over de uitbouw van de buren die dan net een mini stukje op mijn grond staat, of ik niet denk er last van te ervaren, dat ik een uitbouw had moeten nemen etc.
Het is een weloverwogen keuze geweest omdat ik het huis groot genoeg vind en de tuin er niet voor op wil geven.
Die mensen er tussenin hebben in ieder geval altijd schaduw bij hun huis als het heet is. Je kan het ook positief bekijken
Overigens ben ik het er mee eens dat de basis bij jullie TP niet zo heel groot is. Oprecht een starterswoning en mocht je dan kinderen krijgen dan is dat wel krap.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Het huis wat jullie gekocht hebben is in de basis ook groter dus dan is een uitbouw minder "nodig"quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef laziness het volgende:
Wij hebben ook geen uitbouw maar we hebben geen directe buren aan één kant dus we konden niet ingebouwd worden.
Maar ik sprak gisteren iemand van verderop die er wel echt tussenin zit en die wil er een serre tussen maken en zag het totaal niet als probleem.
Dus ik denk dat we nogal geneigd zijn het als een probleem te zien wat een ander helemaal niet zo ervaart.
Er is mijn topic ook best doorgezaagd over de uitbouw van de buren die dan net een mini stukje op mijn grond staat, of ik niet denk er last van te ervaren, dat ik een uitbouw had moeten nemen etc.
Het is een weloverwogen keuze geweest omdat ik het huis groot genoeg vind en de tuin er niet voor op wil geven.
Die mensen er tussenin hebben in ieder geval altijd schaduw bij hun huis als het heet is. Je kan het ook positief bekijken
Overigens ben ik het er mee eens dat de basis bij jullie TP niet zo heel groot is. Oprecht een starterswoning en mocht je dan kinderen krijgen dan is dat wel krap.
Ons huis is nu groot genoeg voor als er kinderen komen. Zonder die uitbouw was dat niet zo geweestmI solemnly swear i'm up to no good![]()
Bij mijn project ben ik een van de weinige die een uitbouw heeft, ik had verwacht dat veel meer mensen dat zouden doen
Nu is het altijd goed te zien welke van mij is
Het schiet lekker op trouwens TP! Ziet er goed uit![]()
![]()
![]()
Jullie project was in de basis ook al een stuk groter toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:08 schreef Miezziej het volgende:
Bij mijn project ben ik een van de weinige die een uitbouw heeft, ik had verwacht dat veel meer mensen dat zouden doen
Nu is het altijd goed te zien welke van mij is
Het schiet lekker op trouwens TP! Ziet er goed uit![]()
Agh heb je straks lekker de ruimtehoe ver zijn ze bij jullie?
Standaard is ongeveer 4,5 x 8,8, dus niet echt toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie project was in de basis ook al een stuk groter toch?
Agh heb je straks lekker de ruimtehoe ver zijn ze bij jullie?
Ik kan nu even niet naar je plattegrond kijken
Niet zo verZe zijn nu bezig met de begane grondvloeren, vanaf week 44 de muren zeggen ze.Note to self: Topic maken
![]()
![]()
Oh nee dan is onze basis aardig gelijk. Hier 4,7 bij 8,18. Ja doe is topicquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Standaard is ongeveer 4,5 x 8,8, dus niet echt toch?Ik kan nu even niet naar je plattegrond kijken
Niet zo verZe zijn nu bezig met de begane grondvloeren, vanaf week 44 de muren zeggen ze.Note to self: Topic maken
[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-10-2015 14:48:17 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
De basis van mijn bestaande bouw is 5,5 x ongeveer 8 en ik sta te popelen om een uitbouw. Die duurt wel nog jaren, want dúúúr...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee dan is onze basis aardig gelijk.hier 4,7 bij 8,18 Ja doe is topic.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Je hebt iig leker de breedtequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De basis van mijn bestaande bouw is 5,5 x ongeveer 8 en ik sta te popelen om een uitbouw. Die duurt wel nog jaren, want dúúúr...I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja en een tuin van 17 meter diep. Ruimte genoeg voor de uitbouw dusooit...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Ha ruimte zat idd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:45 schreef Tink89 het volgende:
Ja en een tuin van 17 meter diep. Ruimte genoeg voor de uitbouw dusooit...
Wij zijn in ons project tot nu toe de enige met een uitbouw van 2,40m. Wel veel huizen met een uitbouw 1,20m en ook een aantal zonder. Zonder uitbouw vond ik het woonkamergedeelte wel klein. Iets van 4 bij 4 meter, zonder de keuken.![]()
Bij ons zou het 3,2 bij 4,7 zijn zonder het stuk naar de keuken en de keuken meegerekend. Daar zou onze nieuwe bank net inpassen haha. Laat staan als er kleintjes komen en er moet een box bij ofzo hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:10 schreef Peacefulll het volgende:
Wij zijn in ons project tot nu toe de enige met een uitbouw van 2,40m. Wel veel huizen met een uitbouw 1,20m en ook een aantal zonder. Zonder uitbouw vond ik het woonkamergedeelte wel klein. Iets van 4 bij 4 meter, zonder de keuken.
Wij hadden geen keuze in de maat aanbouw. Was gewoon 2 meter![]()
Ga je ook een eigen topic doen?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja! Ik zal er volgende week eens eentje starten. Eerst uitzoeken hoe ik de foto's ga plaatsen. Een topic zonder foto's is natuurlijk geen topic!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij ons zou het 3,2 bij 4,7 zijn zonder het stuk naar de keuken en de keuken meegerekend. Daar zou onze nieuwe bank net inpassen haha. Laat staan als er kleintjes komen en er moet een box bij ofzo haha
Wij hadden geen keuze in de maat aanbouw. Was gewoon 2 meter![]()
Ga je ook een eigen topic doen?
Hebben jullie nu zo'n lekkere grote hoekbank? <3![]()
Leuk! Ik upload zelf alles naar Flickr. Maar photobucket schijnt ook goed te werkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:52 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ja! Ik zal er volgende week eens eentje starten. Eerst uitzoeken hoe ik de foto's ga plaatsen. Een topic zonder foto's is natuurlijk geen topic!
Hebben jullie nu zo'n lekkere grote hoekbank? <3Ben benieuwd naar je topic!
En we hebben inderdaad een L bank gekocht. Groot is relatief want nu hebben we een u bank staan haha. Maar in feite leveren we maar 1 zit plek in dus die nieuwe is veel handigerBen heel benieuwd naar de bank in onze uitgekozen stof want we hebben hem alleen in het zwart gezien. En zwart met een Blonde hond is een no go
Oh wat mooi!Ik heb even bijgelezen en ga ook even volgen
Wij wachten op dit moment de financiering af van onze nieuwbouw woning, waarvan de bouw hopelijk dit jaar nog gestart wordt. Leuk om te zien hoe het allemaal in z'n werk gaat
Heb je al bedacht wat je gaat doen met behangen/verven straks? Ik vind overal hele tegenstrijdige berichten en weet nog steeds niet wat het beste is in een nieuwbouw huis
![]()
![]()
Haaij wat leuk dat je komt volgen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh wat mooi!Ik heb even bijgelezen en ga ook even volgen
Wij wachten op dit moment de financiering af van onze nieuwbouw woning, waarvan de bouw hopelijk dit jaar nog gestart wordt. Leuk om te zien hoe het allemaal in z'n werk gaat
Heb je al bedacht wat je gaat doen met behangen/verven straks? Ik vind overal hele tegenstrijdige berichten en weet nog steeds niet wat het beste is in een nieuwbouw huis
Spannende tijd he die financiering rondkrijgen. Ik vond dat zelf echt een vreselijke periode ook al wisten we eigenlijk wel dat het goed zat. Maar toch. Ziet het er allemaal goed uit enzo?
Wat we gaan doen hangt even van meerdere factoren af. Bij voorkeur laten we het nu nog niet stucen ivm scheuren als het huis zich gaat zetten. Heb dit bij diverse vrienden gezien en dat is echt vreselijk jammer.
Nu is bij mijn schoonouders het huis behangklaar opgeleverd en hebben ze het in de voorstrijk gezet latex erover en klaar. Ziet er prima uit. Nu 14 jaar later hebben ze het laatst nog eens overschilderd maar nooit meer iets aan gedaan.
Mocht het behangklaar er nou bij ons een beetje vergelijkbaar uitzien gaan we waarschijnlijk dat doen en over 2 jaar heel het huis door een stukadoor laten stucen.
Mocht het nou een drama zijn gaan we er glasvliesbehang tegenaanplakken en dan again over 2 jaar stucen![]()
Het hangt er dus een beetje vanaf hoe de boel opgeleverd gaat worden.
Dus uhm tja eigenlijk weet je nu nog niks he
Ik ga het binnenkort eens uitproberenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk! Ik upload zelf alles naar Flickr. Maar photobucket schijnt ook goed te werkenBen benieuwd naar je topic!
En we hebben inderdaad een L bank gekocht. Groot is relatief want nu hebben we een u bank staan haha. Maar in feite leveren we maar 1 zit plek in dus die nieuwe is veel handigerBen heel benieuwd naar de bank in onze uitgekozen stof want we hebben hem alleen in het zwart gezien. En zwart met een Blonde hond is een no go
![]()
Haha nee dat is idd niet zo handig! Welke kleur hebben jullie nu uitgekozen voor jullie bank?![]()
Deze bank, maar dan met 1 zitplek extra aan zeg voor het gemak even de linkerkantquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:01 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort eens uitproberen![]()
Haha nee dat is idd niet zo handig! Welke kleur hebben jullie nu uitgekozen voor jullie bank?En dat lage stuk gaat bij ons iets korter worden anders staat het voor de deur naar buiten
En dan in de kleur die ik er voor het gemak maar even bovenop had gelegd. beetje zwart grijzig gemêleerd.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Mooie bank TP! Die had ik zelf ook zo uit kunnen kiezenEn met dat gemêleerde kun je mooi allerlei kleuren kussens combineren
![]()
Ja kussens <3 Hebben er ook twee mee besteld in de kleur van de bank. En heb bij ikea al allerlei kussens en kussenhoezen gekocht. Alles met groen erin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:27 schreef Peacefulll het volgende:
Mooie bank TP! Die had ik zelf ook zo uit kunnen kiezenEn met dat gemêleerde kun je mooi allerlei kleuren kussens combineren
Het huis zelf wordt behoorlijk neutraal qua kleur van tegels tot meubels. Dus ik wil het dan een opfleuren met wat leuke accessoires in de kleur groen. En een kleurig schilderij ofzo boven de bank.
Nou ja de foto verraad al een beetje waar we hem vandaag hebben haha.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja leek ons ook wel aardig neutraal en licht genoeg. En wij zijn gek op hangbanken we hangen er ook meer in dan dat we zitten haha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:32 schreef laziness het volgende:
Lekkere hangbank!![]()
En diekleur hadden wij voorheen ook. Altijd goedI solemnly swear i'm up to no good![]()
Het voordeel van de grote dingen neutraal houden, is dat je met accessoires lekker los kun gaan. En als je een kleurtje zat bent, koop je andere kleurtjes. Zo wisselen wij af tussen groen in het voorjaar en de zomer, en rood in het najaar en de winter. Zo oogt het elke keer weer anders, terwijl je maar weinig verandert.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja kussens <3 Hebben er ook twee mee besteld in de kleur van de bank. En heb bij ikea al allerlei kussens en kussenhoezen gekocht. Alles met groen erin.
Het huis zelf wordt behoorlijk neutraal qua kleur van tegels tot meubels. Dus ik wil het dan een opfleuren met wat leuke accessoires in de kleur groen. En een kleurig schilderij ofzo boven de bank.
Nou ja de foto verraad al een beetje waar we hem vandaag hebben haha.![]()
Ja precies zo denken wij er ook over. We hebben nu juist een heel kleurig uitbundig huis. Maarja die is nog uit de tijd dat we nog voor driekwart in het studentengedoe zaten enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Het voordeel van de grote dingen neutraal houden, is dat je met accessoires lekker los kun gaan. En als je een kleurtje zat bent, koop je andere kleurtjes. Zo wisselen wij af tussen groen in het voorjaar en de zomer, en rood in het najaar en de winter. Zo oogt het elke keer weer anders, terwijl je maar weinig verandert.![]()
Een beetje rust en orde lijkt me heerlijk. Alles is nu met oranje gedaan. Heerlijke kleur want het lijkt altijd alsof de zon hier schijnt. Maar wel een beetje druk haha. (Als je het in je gordijnen, op je muren en in je accessoires hebt zitten)
Ik ben ook er benieuwd naar jouw huis wat jullie gaan kopen/gekocht hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 16-10-2015 15:13:50 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Oplevering mogelijk net voor de kerst dus? Spannend. Hoop 't voor jullie. Bij ons zullen ze van de 12 woningen een paar net voor kerst opleveren. Die van ons zijn de laatste in het rondje dus waarschijnlijk na kerst pas.
...en waarom?![]()
Ja ik hoop het ook heel hard. Wij zitten sowieso bij het eerste blok dus lets hope, lets hope.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:10 schreef younesel het volgende:
Oplevering mogelijk net voor de kerst dus? Spannend. Hoop 't voor jullie. Bij ons zullen ze van de 12 woningen een paar net voor kerst opleveren. Die van ons zijn de laatste in het rondje dus waarschijnlijk na kerst pas.
En bij jullie dan ook al opleveren ja? Hoe snel bouwen ze daar wel niet![]()
Dat gieten is duidelijk een snellere bouwmanier haha.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 16-10-2015 15:21:01 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Bij ons is de bouw gelijk begonnen aan die van jouw woning. Volgens mij is de bouw van onze woning gelijk opgegaan aan die van jullie. Dus het lijkt me niet zo gek dat ze ongeveer op hetzelfde moment worden opgeleverd. Ja, er zit een kerststop tussen. Jammer, maar dat maakt dat de oplevering iets later is voor ons.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook heel hard. Wij zitten sowieso bij het eerste blok dus lets hope, lets hope.
En bij jullie dan ook al opleveren ja? Hoe snel bouwen ze daar wel niet
Dat gieten is duidelijk een snellere bouwmanier haha....en waarom?![]()
Oh wacht ja jullie waren van april dacht dat ze bij jullie veel later begonnen waren. Ik vond het al zo vlug gaan haha. Dan gaan ze inderdaad gelijk opquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:19 schreef younesel het volgende:
[..]
Bij ons is de bouw gelijk begonnen aan die van jouw woning. Volgens mij is de bouw van onze woning gelijk opgegaan aan die van jullie. Dus het lijkt me niet zo gek dat ze ongeveer op hetzelfde moment worden opgeleverd. Ja, er zit een kerststop tussen. Jammer, maar dat maakt dat de oplevering iets later is voor ons.
Dat was Thrilled bij wie het zo snel gaat. Haal weer eens mensen door elkaar sorry
Maakt niet uit. Het is vrijdag. Ik ben ook toe aan weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wacht ja jullie waren van april dacht dat ze bij jullie veel later begonnen waren. Ik vond het al zo vlug gaan haha. Dan gaan ze inderdaad gelijk op
Dat was Thrilled bij wie het zo snel gaat. Haal weer eens mensen door elkaar sorry
...en waarom?![]()
Zo zeg dat wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:22 schreef younesel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het is vrijdag. Ik ben ook toe aan weekend
Drink er maar een op je huis of 1, of 2.. en als je wilt ook op de mijne dat maakt 3
Vandaag viel de rekening binnen voor de cementdekvloer. Dat betekent dat er hierna nog 1 komt en dat is die voor het tegelwerk in de sanitaire gedeeltes, stuc en spuitwerk en daarna de laatste die we betalen bij de oplevering.
Het komt echt steeds dichterbij. Zo eens even kijken hoe het er bij staat
Jaaaa! Zo gaaf om naar uit te kunnen kijken! Jullie paleisje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag viel de rekening binnen voor de cementdekvloer. Dat betekent dat er hierna nog 1 komt en dat is die voor het tegelwerk in de sanitaire gedeeltes, stuc en spuitwerk en daarna de laatste die we betalen bij de oplevering.
Het komt echt steeds dichterbij. Zo eens even kijken hoe het er bij staat![]()
1 van de weinige momenten in het leven van de mens waarop hij blij is met een binnengekomen factuurquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het komt echt steeds dichterbij. Zo eens even kijken hoe het er bij staat
...en waarom?![]()
Haha ja daar zul je me normaal niet snel blij om zijn hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:16 schreef younesel het volgende:
[..]
1 van de weinige momenten in het leven van de mens waarop hij blij is met een binnengekomen factuurI solemnly swear i'm up to no good![]()
Gisteren mocht mijn schoonvader even ons huis binnen.
Daar kreeg hij ook te horen dat het gaat spannen of ze voor de kerst redden.
Maar hij heeft natuurlijk ook wat foto's gemaakt.
Nu maakt mijn schoonvader voornamelijk detailfoto's dus niet echt van de ruimtes enzo.
We kwamen tot de vrolijke conclusie dat we ook vloerverwarming op de wc krijgen. Dit hadden we niet verwacht omdat er normaal gezien ook geen radiator in het toilet zat.20151020_144339 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
De wc muurtjes zijn gezet.20151020_144450 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
De specificaties voor de badkamer hebben ze ook al ergens ingehamerd20151020_145243 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Plek waar de wasmachine komt te staan en de ketel komt te hangen op zolder20151020_144804 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Uitzichtje vanaf het zolderraam20151020_145010 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
En dit is in de woonkamer waar ze ook al de sleuven voor de leidingen aan het dichtsmeren zijn.20151020_144251 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Volgende week komt de tegelzetter voor de badkamer en toilet.
De rabatdelen voor buiten hebben nog meer vertraging gekregen dus daar wachten ze nog steeds op :p
De deuren en deurkozijnen worden in week 49/50 geplaatst.
Zo blijven we toch een beetje op de hoogte en daardoor jullie ook
[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 21-10-2015 12:17:23 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Nee want daar zitten nog geen tegels in.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef Snoepje5 het volgende:
zie ik die tegels in de wc nou goed?
Denk dat wat jij ziet dat raster waarin de vloerverwarming ligt is.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ben daar ook best gelukkig mee. Niet het idee hutje mutje te zittenquote:
Wij hebben op de slaapkamer ook zo'n mooi uitzicht. Heerlijk over de weilanden kijken. Alleen niet vanuit de keuken helaas, maar als we door de woonkamer van de overburen kijken kunnen we wel de koeien en paarden zien lopen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben daar ook best gelukkig mee. Niet het idee hutje mutje te zitten![]()
![]()
Oh heerlijk <3 Vanuit de keuken kijken wij op water. Maar er is wel grote kans dat er aan de overkant van dat water nog gebouwd gaat worden. Dus hopelijk houden ze die weg ertussen dan nog. Dan is het niet zo dichtbij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:17 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Wij hebben op de slaapkamer ook zo'n mooi uitzicht. Heerlijk over de weilanden kijken. Alleen niet vanuit de keuken helaas, maar als we door de woonkamer van de overburen kijken kunnen we wel de koeien en paarden zien lopen...I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wij hopen het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Nick1983 het volgende:
Super mooi allemaal! Ik hoop voor jullie dat ze het voor de kerst gaan redden!
Hoe staat het bij jullie ervoor?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wat gaaf! En wat leuk dat je schoonvader zo dichtbij woont dat 'ie even de foto's voor jullie kan maken![]()
![]()
Ze wonen twee straten verderop haha. Meeste foto's hier zijn ook door hem gemaakt. Wij komen er hooguit 1 keer per 1-2 weken. Het is 30 km verder van hier dus dan is even heen en weer rijden ook snel niet leuk meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat gaaf! En wat leuk dat je schoonvader zo dichtbij woont dat 'ie even de foto's voor jullie kan makenI solemnly swear i'm up to no good![]()
30km? Dat is nog flink wennen dan! Wel leuk dat je schoonfamilie in ieder geval in de buurt woont.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze wonen twee straten verderop haha. Meeste foto's hier zijn ook door hem gemaakt. Wij komen er hooguit 1 keer per 1-2 weken. Het is 30 km verder van hier dus dan is even heen en weer rijden ook snel niet leuk meer.![]()
Ja 30 via de snelweg iig. Binnendoor 10 km minder haha. Maar dan zijn er zoveel stoplichten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:27 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
30km? Dat is nog flink wennen dan! Wel leuk dat je schoonfamilie in ieder geval in de buurt woont.
Het gaat sowieso wel wennen worden. Gelukkig heeft het dorp veel voorzieningen. leuk centrum enzo.
Mijn beste vriend woont er ook sinds een paar maanden.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Klinkt goed! Hier is de hele vriendengroep juist uit elkaar gaan wonen. Ieder stel woont in een compleet andere gemeente tegenwoordig haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja 30 via de snelweg iig. Binnendoor 10 km minder haha. Maar dan zijn er zoveel stoplichten.
Het gaat sowieso wel wennen worden. Gelukkig heeft het dorp veel voorzieningen. leuk centrum enzo.
Mijn beste vriend woont er ook sinds een paar maanden.![]()
Ja dat is bij mij 5 jaar geleden gebeurt helaas ook helemaal uit elkaar gevallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hier is de hele vriendengroep juist uit elkaar gaan wonen. Ieder stel woont in een compleet andere gemeente tegenwoordig haha.
[ Bericht 14% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 23-10-2015 10:38:40 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Leuk 12 november klein feestje op de bouwlocatie ivm het behalen van het hoogste punt. Nu is dat alweer even maargoed maakt niet uit
Babbeltje van de wethouder enzo en weer de buren zien met een hapje en drankje. Ben benieuwd!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wat leuk! Dan maak je gelijk een beetje kennis met de rest van de buurtbewoners. Hoe groot is de wijk die bij jullie gebouwd wordt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk 12 november klein feestje op de bouwlocatie ivm het behalen van het hoogste punt. Nu is dat alweer even maargoed maakt niet uit
Babbeltje van de wethouder enzo en weer de buren zien met een hapje en drankje. Ben benieuwd!![]()
Ja hebben onze buren ook gezien op de kijk dag. Maar toen niet echt kans gehad om te praten ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat leuk! Dan maak je gelijk een beetje kennis met de rest van de buurtbewoners. Hoe groot is de wijk die bij jullie gebouwd wordt?![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het is. Wordt steeds een blokje opgeleverd.
Zal eens kijken of ik er iets over kan vinden.
Edit: ik kan echt niet vinden hoeveel woningen er gebouwd worden/zijn Maar het is niet zo heel groot hoor gewoon een nieuw wijkje bij een dorp.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Oké, geen Leidsche Rijn of Vathorst of zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hebben onze buren ook gezien op de kijk dag. Maar toen niet echt kans gehad om te praten ofzo![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het is. Wordt steeds een blokje opgeleverd.
Zal eens kijken of ik er iets over kan vinden.
Edit: ik kan echt niet vinden hoeveel woningen er gebouwd worden/zijn Maar het is niet zo heel groot hoor gewoon een nieuw wijkje bij een dorp.Leuk zo'n bijeenkomst.
Zoiets zie ik bij ons nog niet gebeuren. Het wordt er heel gefaseerd gebouwd. De eerste woningen staan er nu een half jaar en ik gok dat ze pas over 4 jaar helemaal klaar zijn (als de verkoop nog een beetje spoedig verloopt).
![]()
Dat is jammer als het maar kleinschalig is dat je de buren nog niet ontmoet hebt.
Bij ons hadden ze van tevoren infoavonden en kenden men elkaar voor dat de bouw begon al. (wij stapten laat in dus wij waren er dan weer niet maar toch)
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Bij ons waren er ook geen info avonden en de eerste woningen staan er alweer een jaar of 4 denk ik.
Naar Agh er komen vast wel momenten dat je de buren kan ontmoeten is bij ons ook. Laatst ons blok van 5 woningen
Bij ons zijn het nu in huis allemaal kleine restpuntjes die ik stuk voor stuk op aan het pakken ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hopen het ook.
Hoe staat het bij jullie ervoor?
(planken in de trapkast en netjes indelen, kasten in elkaar in het kantoor, afhangen deurtjes van de keuken, hier en daar randen afwerken, trap lakken, etc.)
Daarnaast is de tuin nog even een dingetje. We hebben nu een offerte voor het afgraven van de tuin en het storten van zand. Dat gaan we volgende maand laten doen.
De buurvrouw links daar hebben we nu een schutting mee uitgezocht, maar de buren rechts hebben er geen geld meer voor en willen het pas in het voorjaar gaan doen.
Ik heb geen grote haast, maar een beetje privacy is wel fijn... Daarnaast willen we ook gewoon de boel laten tegelen. Dus we moeten even kijken wat we daarmee gaan doen.![]()
Mja tuin aanleggen is wel lastig idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:38 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Bij ons zijn het nu in huis allemaal kleine restpuntjes die ik stuk voor stuk op aan het pakken ben.
(planken in de trapkast en netjes indelen, kasten in elkaar in het kantoor, afhangen deurtjes van de keuken, hier en daar randen afwerken, trap lakken, etc.)
Daarnaast is de tuin nog even een dingetje. We hebben nu een offerte voor het afgraven van de tuin en het storten van zand. Dat gaan we volgende maand laten doen.
De buurvrouw links daar hebben we nu een schutting mee uitgezocht, maar de buren rechts hebben er geen geld meer voor en willen het pas in het voorjaar gaan doen.
Ik heb geen grote haast, maar een beetje privacy is wel fijn... Daarnaast willen we ook gewoon de boel laten tegelen. Dus we moeten even kijken wat we daarmee gaan doen.
Stom dat de buren geen rekening met die schutting hebben gehouden.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vind je dat stom? Ik niet. Ik zou het exact zo hebben gedaan. Gordijnen voor de privacy en de tuin komt in de lente wel hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja tuin aanleggen is wel lastig idd.
Stom dat de buren geen rekening met die schutting hebben gehouden.![]()
![]()
Hele dag met de gordijnen dicht zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind je dat stom? Ik niet. Ik zou het exact zo hebben gedaan. Gordijnen voor de privacy en de tuin komt in de lente wel hoor
Nee joh, er komt toch niet elke seconde iemand achter je huis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hele dag met de gordijnen dicht zitten![]()
Nee maar komt nog bij dat ik de hond niet fatsoenlijk in de achtertuin kan doen enzo. Lijkt me niks hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee joh, er komt toch niet elke seconde iemand achter je huis?
Ik hoop dat de buren straks ook snel willen meewerken aan een afscheiding. Of iig iets tijdelijks ofzo.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja ok. Ik heb geen hond. Groot verschil, want voor mijn katten maakt het niets uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar komt nog bij dat ik de hond niet fatsoenlijk in de achtertuin kan doen enzo. Lijkt me niks hoor.
Ik hoop dat de buren straks ook snel willen meewerken aan een afscheiding. Of iig iets tijdelijks ofzo.![]()
![]()
Ik heb ook niet per se rekening gehouden met de schutting enzo, ik weet ook niet wat de buren willen. Hopelijk hebben we een beetje dezelfde smaak
In theorie hebben wij de minste schutting nodig omdat de schuurtjes aan onze tuin grenzen en wij een uitbouw hebben.
Met de overige bewoners hebben we nu een Facebookgroep, dat is wel leuk.
Nog maar twee maandjes ongeveer TP, echt leuk![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik snap best dat je het even niet breed hebt. Daarom hebben we aangeboden om alvast een schutting neer te zetten en hun deel voor te schieten.
Maar ook dat willen ze niet.
Daarnaast komen zij redelijk vaak achterom en zijn ze ook nog steeds druk aan het klussen. Niet echt lekker dus als ik s'ochtends op de bank zit. De kinderen kunnen nu eigenlijk ook niet fatsoenlijk de tuin in en we lopen de hele tijd al dat zand/aarde naar binnen.
Zelf vind ik dat als je een woning koopt, dat je ook rekening moet houden met de tuin, juist omdat je daar met meerdere mensen te maken hebt.![]()
Wij budget technisch wel. Want tja die dingen kosten nou eenmaal geld.
Ja zou je zien wil de een dit de ander dat![]()
En ik hoop echt dat het voor de kerst gaat gebeuren.
Kan ondertussen echt niet meer wachten
Waarom willen ze dat niet? Goede deal voor beide toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:00 schreef Nick1983 het volgende:
Nou ja, ik snap best dat je het even niet breed hebt. Daarom hebben we aangeboden om alvast een schutting neer te zetten en hun deel voor te schieten.
Daarnaast komen zij redelijk vaak achterom en zijn ze ook nog steeds druk aan het klussen. Niet echt lekker dus als ik s'ochtends op de bank zit. De kinderen kunnen nu eigenlijk ook niet fatsoenlijk de tuin in en we lopen de hele tijd al dat zand/aarde naar binnen.
Zelf vind ik dat als je een woning koopt, dat je ook rekening moet houden met de tuin, juist omdat je daar met meerdere mensen te maken hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb werkelijk geen idee.... Waarschijnlijk willen ze nergens aan vast zitten ofzo...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat niet? Goede deal voor beide toch?![]()
Lijkt mij ook erg vervelend inderdaad. Wij hebben het met het hele rijtje allemaal in 1 keer laten doen. Allemaal dezelfde ook. Ik was zo blij dat de schutting er stond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:00 schreef Nick1983 het volgende:
Zelf vind ik dat als je een woning koopt, dat je ook rekening moet houden met de tuin, juist omdat je daar met meerdere mensen te maken hebt.
Buren of bezoek van de buren wat dan gewoon doorloopt langs je huisKlinkt heel vreemd maar in de praktijk komt dat echt heel veel voor. Stond ineens de familie buren van twee huizen verder door onze schuifpui naar binnen te kijken. Serieus, met de handen naast de ogen tegen het raam om het beter te zien
Schuttingen![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Oh my ik zou echt not amused zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg vervelend inderdaad. Wij hebben het met het hele rijtje allemaal in 1 keer laten doen. Allemaal dezelfde ook. Ik was zo blij dat de schutting er stond.
Buren of bezoek van de buren wat dan gewoon doorloopt langs je huisKlinkt heel vreemd maar in de praktijk komt dat echt heel veel voor. Stond ineens de familie buren van twee huizen verder door onze schuifpui naar binnen te kijken. Serieus, met de handen naast de ogen tegen het raam om het beter te zien
Schuttingen![]()
Wij zijn opgeleverd en de rest nog niet. Er staat nu niet meer rondom alle huizen een hek nu maar pas verderop. Dus iedereen banjert door mijn tuin in het weekend om in dat van hen te kunnen neuzen.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Bij ons wordt het gehele blok in een keer opgeleverd dus dat hebben wij gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef laziness het volgende:
Wij zijn opgeleverd en de rest nog niet. Er staat nu niet meer rondom alle huizen een hek nu maar pas verderop. Dus iedereen banjert door mijn tuin in het weekend om in dat van hen te kunnen neuzen.
Wij hebben trouwens ook wel budget gereserveerd in de hypotheek voor de schutting. De ene buren begonnen er al over maar bij voorkeur doe ik aan beide kanten hetzelfde en nog beter is inderdaad om met een hele groep in 1x in te kopen.
Maar er valt al zoveel te regelen en te klussen dat ik er eigenlijk pas als ik er woon over na wil denken
Nog geen nieuwe foto's van het front TP?
Niks veranderd aan de buitenkant dus helaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:06 schreef laziness het volgende:
Wij hebben trouwens ook wel budget gereserveerd in de hypotheek voor de schutting. De ene buren begonnen er al over maar bij voorkeur doe ik aan beide kanten hetzelfde en nog beter is inderdaad om met een hele groep in 1x in te kopen.
Maar er valt al zoveel te regelen en te klussen dat ik er eigenlijk pas als ik er woon over na wil denken
Nog geen nieuwe foto's van het front TP?![]()
En we mogen de 12 pas weer de bouw op en ik hoop dat we dan even binnen mogen![]()
Dan komen er natuurlijk nieuwe foto's![]()
Het is nu vooral heel saai wachten en hopen dat we snel eens wat meer weten.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Toch vind ik de schutting iets waar je als bewoner van een nieuwbouwwoning geld voor moet reserveren. Tegen je nieuwe buren zeggen dat ze nog maar een jaar moeten wachten op de schutting vind ik alles behalve een goede beurt maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:38 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Bij ons zijn het nu in huis allemaal kleine restpuntjes die ik stuk voor stuk op aan het pakken ben.
Ik heb geen grote haast, maar een beetje privacy is wel fijn... Daarnaast willen we ook gewoon de boel laten tegelen. Dus we moeten even kijken wat we daarmee gaan doen.![]()
Tjah, ik vind dat tot het voorjaar wachten niet onredelijk is, zeker niet als je woning ergens rond de kerst wordt opgeleverd. Dat is maar even en dan kun je het meenemen bij de rest van de tuin. Persoonlijk kan ik me voorstellen dat je je vakantiegeld aan de tuin spendeert, incl. schutting.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Toch vind ik de schutting iets waar je als bewoner van een nieuwbouwwoning geld voor moet reserveren. Tegen je nieuwe buren zeggen dat ze nog maar een jaar moeten wachten op de schutting vind ik alles behalve een goede beurt maken.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
en toen was het hier doodgevallenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zullen we deze discussie voortzetten in een ander topic?Heb jij nog leuke updates?
...en waarom?![]()
Nope ik moet zeggen dat ik ook al even niet bij de bouw ben geweest heel veel gewerkt.quote:Op maandag 2 november 2015 14:05 schreef younesel het volgende:
[..]
en toen was het hier doodgevallenHeb jij nog leuke updates?
Donderdag de 12 gaan we sowieso naar die borrel en dan mogen we hopelijk even binnen. Kunnen we mooi even wat foto's makenI solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nope ik moet zeggen dat ik ook al even niet bij de bouw ben geweest heel veel gewerkt.
Donderdag de 12 gaan we sowieso naar die borrel en dan mogen we hopelijk even binnen. Kunnen we mooi even wat foto's maken
...en waarom?![]()
Ik zei geen update meer te hebben.
Daar moet ik toch even op terug komen
Want boem hij is wit.,image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-11-2015 18:22:13 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Te horen gekregen dat het niet meer voor de kerst opgeleverd gaat worden. Onder voorbehoud tweede helft van januari.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat is wel een domperquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Te horen gekregen dat het niet meer voor de kerst opgeleverd gaat worden. Onder voorbehoud tweede helft van januari.![]()
![]()
Jeetje wat jammer en best wel een vertragingquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Te horen gekregen dat het niet meer voor de kerst opgeleverd gaat worden. Onder voorbehoud tweede helft van januari.
Mja ze hebben het altijd obder voorbehoud gezegd. En dit van januari weer onder voorbehoud.
Maar we krijgen iig een maand van te voren een brief.
Wel even een domper mijn vriend zit nu met een sloot aan vakantie dagen die eigenlijk voor het klussen waren maar niet zomaar allemaal mee kunnen naar vokgend jaar.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Nou dat word, hoe vreselijk ook, samen vrij om even te genieten en energie op te doen voor het klussen straksquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja ze hebben het altijd obder voorbehoud gezegd. En dit van januari weer onder voorbehoud.
Maar we krijgen iig een maand van te voren een brief.
Wel even een domper mijn vriend zit nu met een sloot aan vakantie dagen die eigenlijk voor het klussen waren maar niet zomaar allemaal mee kunnen naar vokgend jaar.![]()
![]()
Haha ja hij gaat nog even met zijn baas in conclaaf want hij heeft nog voor 3 weken staan en daar is al anderhalve week rond kerst nieuwjaar vanaf. En anders zou hij heel december vrij moeten nemen en in januari weer. Dat gaat planning technisch met zijn werk ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat word, hoe vreselijk ook, samen vrij om even te genieten en energie op te doen voor het klussen straks
Dus even afwachten hoe ze dat gaan doen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zijn baas doet vast niet heel moeilijk. Het is ook in zijn voordeelquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja hij gaat nog even met zijn baas in conclaaf want hij heeft nog voor 3 weken staan en daar is al anderhalve week rond kerst nieuwjaar vanaf. En anders zou hij heel december vrij moeten nemen en in januari weer. Dat gaat planning technisch met zijn werk ook niet.
Dus even afwachten hoe ze dat gaan doen.![]()
![]()
Jawel maar daar gaat voor 52% de belastingdienst mee aan de haal.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja maar levert wel een mooi zakcentje op voor je huis. Als hij ze echt niet mee mag nemen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel maar daar gaat voor 52% de belastingdienst mee aan de haal.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ja dat is dan een laatste optie idd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja maar levert wel een mooi zakcentje op voor je huis. Als hij ze echt niet mee mag nemen...I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zijn het wettelijke of bovenwettelijke vakantiedagen? De wet zegt namelijk dat wettelijke vakantiedagen tot 1 juli geldig zijn en bovenwettelijke vijf jaar. De werkgever kan hem dus niet zomaar verplichten om ze uit te laten betalen, tenzij daar van tevoren hele duidelijke afspraken over gemaakt zijn
Dat van die vakantieuren is meer een kwestie van goed overleg. Regels zijn regels maar er zijn ook uitzonderingen. Daar mag de werkgever best een keer van afwijken....en waarom?![]()
Wat een domper TP! Jammer dat jullie nu nog iets langer moeten wachten op jullie huisje. Ik hoop dat de werkgever van je vriend flexibel is en met jullie mee willen denken. Net wat je zegt: als hij verplicht wordt alles voor het einde van het jaar op te nemen en gelijk in januari weer alles opneemt, dan is hij bijna 2 maand afwezig. Levert voor beide een niet wenselijke situatie op. Ben benieuwd![]()
Wel een prachtig huis, het witte oogt heel fris en modern.![]()
Klopt helemaal maar helaas zijn er best veel werkgevers die zeggen je mag maximaal 5 dagen meenemen ondanks dat de wet anders voorschrijftquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:45 schreef Tink89 het volgende:
Zijn het wettelijke of bovenwettelijke vakantiedagen? De wet zegt namelijk dat wettelijke vakantiedagen tot 1 juli geldig zijn en bovenwettelijke vijf jaar. De werkgever kan hem dus niet zomaar verplichten om ze uit te laten betalen, tenzij daar van tevoren hele duidelijke afspraken over gemaakt zijn
Heb je allemaal spullen in bestelling TP die al eerder binnen komen? Hopelijk kan het gewoon in het magazijn wachten.
Wij hadden een zaak die het maximaal een maand konden opslaan. Dat is echt vervelend als het dan uit loopt.
De maand van tevoren communiceren is wel echt fijn. Dan kan je nog de keukenboer etc snel inplannen. Als ze pas twee weken van tevoren communiceren zitten al die zaken al weer zoveel weken verder met de planning kwamen wij achter.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
en die corrigeer je weer naar je werkelijke belastingtarief na je aangiftequote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel maar daar gaat voor 52% de belastingdienst mee aan de haal.
Maar liever een maandje vrij om te klussen
Return of the Unox-muts
Nou wij hebben tot en met januari alles bij de winkels staan. Daarna moeten ze leveren. Maar heb gelukkig al een vriend en schoonouders met een grote garage bereid gevonden dat als het nodig is daar alles op te slaan. die wonen in dezelfde plaats en op 2 straten afstand van elkaar. Laten we hopen dat het niet nodig is. Want het gaat om zeg maar alle meubelsquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:45 schreef laziness het volgende:
Heb je allemaal spullen in bestelling TP die al eerder binnen komen? Hopelijk kan het gewoon in het magazijn wachten.
Wij hadden een zaak die het maximaal een maand konden opslaan. Dat is echt vervelend als het dan uit loopt.
De maand van tevoren communiceren is wel echt fijn. Dan kan je nog de keukenboer etc snel inplannen. Als ze pas twee weken van tevoren communiceren zitten al die zaken al weer zoveel weken verder met de planning kwamen wij achter.inclusief bank en bed.
Daar zou je een ondernemingsraad voor moeten hebben mits je bedrijf 50+ isquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar helaas zijn er best veel werkgevers die zeggen je mag maximaal 5 dagen meenemen ondanks dat de wet anders voorschrijftmaar dat is voor een heel ander topic!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
en die corrigeer je weer naar je werkelijke belastingtarief na je aangifteI solemnly swear i'm up to no good![]()
Anyhow het lijkt niet nodig te zijn en zijn baas heeft al door laten schemeren dat hij zich daar niet druk over hoeft te maken
De salarisadministratie neemt niet standaard 52% tenzij je maandelijkse salaris er naar anders. Mocht het toch te hoog zijn uitgevallen wordt dat automatisch in je IB gecorrigeerd bij het invullen van de gegevens van je jaaropgaaf.quote:
Fijn dat jullie eventueel alle spullen kwijt kunnen!
Alle meubels is vast veel ja
Wel, vanaf volgend jaar is het verplicht om de tabel bijzondere beloningen toe te passen. Nu mag nog tabeltarief. Maar da's idd een andere discussie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:45 schreef laziness het volgende:
[..]
De salarisadministratie neemt niet standaard 52% tenzij je maandelijkse salaris er naar anders. Mocht het toch te hoog zijn uitgevallen wordt dat automatisch in je IB gecorrigeerd bij het invullen van de gegevens van je jaaropgaaf.
Fijn dat jullie eventueel alle spullen kwijt kunnen!
Alle meubels is vast veel ja
Fijn dat het kan TP!
Dan nog krijg je niet standaard 52% aan je broek. Dat is afhankelijk van hoeveel je verdientIk pas die tabellen dagelijks toe namelijk
Maar laten we idd TP's topic daar niet mee vervuilen.
Heb je al een foto van de achterkant TP?
Ik ben benieuwd naar een close up foto.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ik heb foto's
Moet nog een beetje wennen aan de kleur. Het is toch minder grijs dan ik dacht dat het zou zijn![]()
Maar het staat wel mooi bij het type huis.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Achterkant is weer een beetje donker vanwege het tegenlicht sorry.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Looking good!!
Voelt geweldig hè om te weten dat die daar van jou is.
En de ligging blijft mooi met water rondom![]()
Waarom is boven bij de ramen dat ene stuk isolatie (?) nog zichtbaar? Wat komt daar?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Daar worden nog rabatten geplaatst. Ze zijn zo lang aan het steggelen geweest over de juiste kleur van de ontwerp afdeling. Maar ze hadden er niet bij nagedacht dat daar een behoorlijke levertijd op zit. Dus daar wachten ze nog steeds opquote:Op zondag 8 november 2015 17:57 schreef laziness het volgende:
Looking good!!
Voelt geweldig hè om te weten dat die daar van jou is.
En de ligging blijft mooi met water rondom![]()
Waarom is boven bij de ramen dat ene stuk isolatie (?) nog zichtbaar? Wat komt daar?![]()
Verwacht dat ze er er ergens de komende weken wel zullen zijn
Ik vind het nog steeds best wel raar dat dat van ons is haha.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Oh dat is balen zeg! Gaven ze ook een reden waarom je niet naar binnen mocht?
Hoe was het verder?Duvel & Niels![]()
Maar gebeurt er wel iets? Laatste status ?quote:Op donderdag 12 november 2015 18:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten niet naar binnen.. Baal...en waarom?![]()
Er gebeurt zeker iets.
Plafonds zijn gespoten, Muren behangklaar, ze zijn bezig met de stopcontacten plaatsen en ik kon door het raam van de voordeurzien dat het toilet betegeld is. Dan zal dat in de badkamer ook wel gebeurt zijn want daar hebben we dezelfde tegels voor. Verder zit het deurkozijn er beneden in. Hoe dat boven is weet ik niet.
Begreep ook van de aannemer dat ons huis niet eerder opgeleverd kan worden omdat het andere blok dan nog niet klaar is en we dan simpelweg niet bij ons huis kunnen![]()
Verder hebben we nu een whatsapp groep met ons blok voor het regelen van schuttingen. Dus ben benieuwd of we ergens op uit kunnen komen
Heb nog wel foto's van door het raam genomen straks even kijken of ik die kan uploaden.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Van achter naar voorimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Van voor naar achter.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Kreeg door het raam geen foto gemaakt van de betegeling van het toilet omdat daar flits voor nodig was.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zo net een badkamer spiegelkast gekocht en een badkamer lamp. Langzaamaan verzamelen we alle spulletjes <3I solemnly swear i'm up to no good![]()
Schiet al mooi op; de aannemer zou al wel druk aan het aftimmeren zijn denk ik ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo net een badkamer spiegelkast gekocht en een badkamer lamp. Langzaamaan verzamelen we alle spulletjes <3![]()
![]()
Ik denk hetquote:Op zondag 15 november 2015 11:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Schiet al mooi op; de aannemer zou al wel druk aan het aftimmeren zijn denk ik ?ze zijn iig met de elektriciteit bezig.
Haha ja kan me niet snel genoeg gaan. Maar duurt nog even.quote:Op maandag 16 november 2015 16:54 schreef Nick1983 het volgende:
Mooi hoor! Het begint al aardig op te schieten zo te zienBegint het al te kriebelen?
Hahaha hebben ze al iets gezegd over de overlevering, of laten ze dat nog een beetje in het midden?quote:Op maandag 16 november 2015 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja kan me niet snel genoeg gaan. Maar duurt nog even.![]()
Onder voorbehoud half januari. Hoop dat ze niet weer uitstellen.quote:Op maandag 16 november 2015 17:03 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Hahaha hebben ze al iets gezegd over de overlevering, of laten ze dat nog een beetje in het midden?
Hoe bevalt het in je huis?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zojuist belletje gehad van keukenleverancier. De keuken is definitief in bestelling. En zij hebben te horen gekregen half januari oplevering van de aannemer. Dus ik Ik heb er goede hoop op.
Hopelijk laten ze snel ook iets aan ons kopers weten zodat wij onze tegel leverancier ook in kunnen seinen. Want dat moet eerst voor de keuken kan.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Komt ook snel dichterbij voor julliequote:Op woensdag 18 november 2015 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zojuist belletje gehad van keukenleverancier. De keuken is definitief in bestelling. En zij hebben te horen gekregen half januari oplevering van de aannemer. Dus ik Ik heb er goede hoop op.
Hopelijk laten ze snel ook iets aan ons kopers weten zodat wij onze tegel leverancier ook in kunnen seinen. Want dat moet eerst voor de keuken kan.leuk.
![]()
Zou mooi zijn als ze half januari wel halen. Fijn dat de keuken er dan in ieder geval op tijd is.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
ja fijn dat ze die nu bestellen dat die in ieder geval binnen is. Ben benieuwd hoe het gaat worden gezien onze keuken twee kleurig gaat worden. maar dat komt vast wel goed
Ik hoop het ook niet voor jullie. In ieder geval een mooi vooruitzicht voor het nieuwe jaarquote:Op maandag 16 november 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onder voorbehoud half januari. Hoop dat ze niet weer uitstellen.
Hoe bevalt het in je huis?
Het huis bevalt prima hoor, we zijn er nog elke dag blij mee. Vorige week in onze oude woning geweest en ik zag dat die echt beduidend kleiner is dan onze nieuwe woning. Zo gek hoe snel dat went! De achtertuin is nu afgegraven en er is zand gestort en ik heb afgelopen weekend de voortuin verder uitgegraven en daar komt aankomend weekend zand in. Zaterdag komt er iemand kijken om een prijsopgave te maken voor het tegelen van de tuinen, dus het zal mij benieuwen.
De schutting is nog steeds een gebed zonder einde met onze buren aan 1 kant. Maar ja het is niet anders.
Ik hoop in ieder geval dat jullie snel kunnen genieten van het nieuwe huis!![]()
Fijn dat het jullie zo goed bevalt!quote:Op donderdag 19 november 2015 16:52 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor jullie. In ieder geval een mooi vooruitzicht voor het nieuwe jaar
Het huis bevalt prima hoor, we zijn er nog elke dag blij mee. Vorige week in onze oude woning geweest en ik zag dat die echt beduidend kleiner is dan onze nieuwe woning. Zo gek hoe snel dat went! De achtertuin is nu afgegraven en er is zand gestort en ik heb afgelopen weekend de voortuin verder uitgegraven en daar komt aankomend weekend zand in. Zaterdag komt er iemand kijken om een prijsopgave te maken voor het tegelen van de tuinen, dus het zal mij benieuwen.
De schutting is nog steeds een gebed zonder einde met onze buren aan 1 kant. Maar ja het is niet anders.
Ik hoop in ieder geval dat jullie snel kunnen genieten van het nieuwe huis!
Wat jammer zeg dat het zo'n gedoe is om die schutting. Misschien een schutting op jullie eigen grond zetten?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Afgelopen weekend is en vandaag is er weer het een en ander gebeurd aan en om het huis. (En misschien ook wel erin maar dat weet ik niet)
De fundering voor de schuurtjes is er. Ik hoorde dat die donderdag komen. Maar stel je er niet teveel van voor worden gewoon van die prefab houten hutjes dingen.
Verder zijn achter de rabatdelen geplaatst. Sorry van de kwaliteit van de foto maar ik denk dat mijn schoonvader net pas in de schemering geweest is vandaar de hoge ISO.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Mooie huizen TP! Zit er nu 1 huis tussen zonder uitbouw? Ik dacht dat die bij jullie standaard was?quote:Op maandag 23 november 2015 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afgelopen weekend is en vandaag is er weer het een en ander gebeurd aan en om het huis. (En misschien ook wel erin maar dat weet ik niet)
De fundering voor de schuurtjes is er. Ik hoorde dat die donderdag komen. Maar stel je er niet teveel van voor worden gewoon van die prefab houten hutjes dingen.
Verder zijn achter de rabatdelen geplaatst. Sorry van de kwaliteit van de foto maar ik denk dat mijn schoonvader net pas in de schemering geweest is vandaar de hoge ISO.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr![]()
Uitbouw was bij ons niet standaard. Zit er idd eentje tussen zonder en helemaal op de hoek van de witte huizen heeft er ook geen.quote:Op maandag 23 november 2015 18:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Mooie huizen TP! Zit er nu 1 huis tussen zonder uitbouw? Ik dacht dat die bij jullie standaard was?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik moet ook maar eens een update doen want er is genoeg gebeurt bij ons. Donderdag ga ik dat doen. Dan neem ik ook mijn echte camera mee
...en waarom?![]()
Hadden ze bij het keimwerk nog rekening gehouden met t weer? Ik ben benieuwd of ze het er bij ons wel op krijgen met de koudere temperaturen en t natte weer van de laatste dagen + komende tijd...![]()
Ja dat hadden ze wel gedaan zover ik weetquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef Thrilled het volgende:
Hadden ze bij het keimwerk nog rekening gehouden met t weer? Ik ben benieuwd of ze het er bij ons wel op krijgen met de koudere temperaturen en t natte weer van de laatste dagen + komende tijd...![]()
Daar hadden ze het wel over iig. Maar verder weet ik er ook niks van.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zo ze zijn weer verder aan ons huis bezig,.
Mijn schoonvader had even een praatje gemaakt met de uitvoerder. de huizen zijn een heel eind klaar. De deuren moeten er nog in, de voordeur aan de binnenkant moet nog geschilderd worden, en de ketel hangt er nog niet in.
Verder zijn vandaag de houten schuurtjes geplaatst.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
En voor zijn ze de rabatten aan het plaatsen. Toen hij de foto nam waren ze alleen nog niet bij ons huis geweest. Misschien krijg ik die later nog welimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Sorry weer voor de foto's mocht ik er binnenkort zelf eens zijn zal ik eens wat betere foto;s maken
Een van de redenen dat we voor dit huis hebben gekozen is zonder twijfel de locatie. Lekker rustig aan het water, minuut of 5 van het bos af en toch een leuk centrum enzoquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Lekker zo rustig ook bij het water. Wordt bijna verhuizen dan!![]()
We kijken erg uit naar de verhuizing iig.
Morgen gaan we kijken. Zal dan ook wat betere foto's plaatsen
Je berging is er ook al! Dat deden ze bij ons echt de week voor oplevering nog![]()
Het oogt al zo af. Nog 1,5 maand lijkt dan lang maar vliegt met die feestdagen vast zo voorbij.
Mag je nog een keer naar binnen voor de voorschouw?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Neequote:Op zaterdag 28 november 2015 22:20 schreef laziness het volgende:
Je berging is er ook al! Dat deden ze bij ons echt de week voor oplevering nog![]()
Het oogt al zo af. Nog 1,5 maand lijkt dan lang maar vliegt met die feestdagen vast zo voorbij.
Mag je nog een keer naar binnen voor de voorschouw?mochten echt maar 1 keer binnen in heel de bouwperiode daar balen wij best wel van.
Het huis is voor de kerst af. Alleen zonder bestrating geen oplevering.
Blijft ergens zo raar dat dat gewoon ons huis us. Had jij dat ook?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Als ik het goed begrijp is het dus wachten op de bestrating? Dat is wel erg jammerquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neemochten echt maar 1 keer binnen in heel de bouwperiode daar balen wij best wel van.
Blijft ergens zo raar dat dat gewoon ons huis us. Had jij dat ook?Hebben jullie verder het plaatje al een beetje compleet wat betreft indeling, verf, aankleding?
![]()
Wat zonde dat ze het op de bestrating laten hangen joh!quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neemochten echt maar 1 keer binnen in heel de bouwperiode daar balen wij best wel van.
Blijft ergens zo raar dat dat gewoon ons huis us. Had jij dat ook?
Daar zijn ze hier nu pas mee bezig. Moet bekennen dat ik wel gek word van het zand dat elke bezorger ed mee naar binnen liep dus er zitten zeker voordelen aan. Maar achter blijft natuurlijk ook nog een zandbak.
Tip regel zo snel mogelijk pallets of oude stenen (was er al een fase klaar bij jullie daar? Vaak heeft men nog wel wat liggen. Onze kopersgroep was daar heel fijn voor) om in je achtertuin een stap paadje te maken. Naar de schuur heb ik een zwembad liggen dus ook daar pallets zodat we gewoon fietsen over konden brengen etc.
Zit alles er nou al in bij oplevering? If not leg je eerst je vloer en dan de keuken of andersom? Wij hadden stucloper geplakt vanaf de voordeur waar men steeds liep en een heel vlak in de kamer waar de keuken bij bezorging op geplaatst is. Zijn heel veel zware dozen en dan bescherm je de vloer een beetje.
Qua het gevoel dat het jouw huis is, dat is zo bizar. Je gaat elke keer kijken en staat te springen van enthousiasme hoe meer af het is maar het voelt heel gek als je dan de sleutel krijgt en je er gewoon onbeperkt in mag
En het voelt nog wel wat gek als ik op de bank zit moet ik zeggen.
Dus heel herkenbaar!
Hoe lang na oplevering wil jullie gaan verhuizen? Moet er nog veel gaan gebeuren?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ja daar hangt het nu op inderdaad haha. Voor de rest weten we al goed wat we willen. Meubels staan klaar bij de winkel om bezorgd te worden. Maarja zonder huis gaat dat een beetje lastig worden haha. Gordijnen weten we ook al. Maar die moeten ze nog in komen meten enzo. Beneden komt een tegelvloer en boven en zolder laminaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:57 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het dus wachten op de bestrating? Dat is wel erg jammerHebben jullie verder het plaatje al een beetje compleet wat betreft indeling, verf, aankleding?
Ben ook zo benieuwd naar hoe de bank in de uitgekozen kleur is enzo
We gaan ook zo snel mogelijk van die tegels regelen inderdaad. Want het is bij ons erg natte grond en voor we die tuin aan gaan leggen moet er ook nog het een en ander gebeuren aan de grond anders is het na iedere bui een zwembad. De wijk heeft zijn naam mee zeg maarquote:Op zondag 29 november 2015 09:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat zonde dat ze het op de bestrating laten hangen joh!
Daar zijn ze hier nu pas mee bezig. Moet bekennen dat ik wel gek word van het zand dat elke bezorger ed mee naar binnen liep dus er zitten zeker voordelen aan. Maar achter blijft natuurlijk ook nog een zandbak.
Tip regel zo snel mogelijk pallets of oude stenen (was er al een fase klaar bij jullie daar? Vaak heeft men nog wel wat liggen. Onze kopersgroep was daar heel fijn voor) om in je achtertuin een stap paadje te maken. Naar de schuur heb ik een zwembad liggen dus ook daar pallets zodat we gewoon fietsen over konden brengen etc.
Zit alles er nou al in bij oplevering? If not leg je eerst je vloer en dan de keuken of andersom? Wij hadden stucloper geplakt vanaf de voordeur waar men steeds liep en een heel vlak in de kamer waar de keuken bij bezorging op geplaatst is. Zijn heel veel zware dozen en dan bescherm je de vloer een beetje.
Qua het gevoel dat het jouw huis is, dat is zo bizar. Je gaat elke keer kijken en staat te springen van enthousiasme hoe meer af het is maar het voelt heel gek als je dan de sleutel krijgt en je er gewoon onbeperkt in mag
En het voelt nog wel wat gek als ik op de bank zit moet ik zeggen.
Dus heel herkenbaar!
Hoe lang na oplevering wil jullie gaan verhuizen? Moet er nog veel gaan gebeuren?![]()
![]()
Badkamer en toilet zitten erin bij oplevering. De keuken nog niet want wij willen de tegelvloer eronder hebben. Goede tip van dat folie op de vloer leggen. Zou zonde zijn dat die dure vloer meteen naar zijn gootje is.
We hopen binnen een maand te verhuizen maar er hoeft niet zo heel veel te gebeuren.
Muren, vloeren boven en zolder doen we zelf. vloer beneden en keuken doen we zelf. maar alles zal er op hangen hoe snel de tegelboer kan komen leggen.
Kan me best voorstellen dat het best raar is om daar zo binnen te zitten, Maar volgens mij ben je er ook bes snel aan gewend.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ben vandaag even langs de bouw gelopen en heb wat foto's gemaakt.
Volgens mij ligt er een berg puin klaar om de parkeerplaats op te hogen. Dus laten we hopen dat dat het is want dat zou kunnen betekenen dat ze gaan bestraten en dan komt de oplevering echt dichtbij!
Schuurtjes hadden jullie al gezien natuurlijk maar heb gepoogd wat betere foto's te maken ondanks het donkere weer
Zo is ook te zien hoe groot ons tuintje ongeveer gaat worden. Deze houten schuurtjes staan in heel de wijk. Ik vind het wel leuk dat ze zo proberen heel de wijk een beetje bij elkaar aan te laten sluiten.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Vanaf schuin van achteren. Het water wat je hier ziet is hetzelfde water als ook voor ons huis langs loopt.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Een foto recht van achteren, wel een beetje ingezoomd maar dat wordt straks parkeerplaats enzo. Besefte mij dat ik nog nooit een foto recht van de achterkant had genomen ^^image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Panorama van de voorkantimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ik vind het met die rabatten erbij echt een mooi geheel geworden.
Ons huisje ingezoomdimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Foto langs de andere kant van de rij genomen. Iemand gaat een zwembad aanleggen denk ik aan al dat water te zien ^^ Onze is de een na laatste achterinimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Zo dat was het weer voor vandaag.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Willen jullie geen zwembadtuin?verplicht baantjes zwemmen voordat je sochtends op je fiets kan springen, ook leuk zo'n modderpool voor Loebes!
![]()
Het schiet echt al op, een echt huis!Duvel & Niels![]()
Ja maar Loebes heeft al water voor de deurquote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef Duufje het volgende:
Willen jullie geen zwembadtuin?verplicht baantjes zwemmen voordat je sochtends op je fiets kan springen, ook leuk zo'n modderpool voor Loebes!
![]()
Het schiet echt al op, een echt huis!
Haha voor een labrador niet nee. Dat vind hij ook van eten trouwensquote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mijn schoonvader had vandaag geluk en mocht ons huis in. Hij had alleen de honden bij dus heeft alleen even snel beneden gekeken.
De voordeur is geschilderd en we hebben een brievenbus.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Deur open sneak peak naar de gangimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ze zijn met de meterkast begonnen, volgende week komen ze het aansluiten.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Een heel vies toiletimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
De rookmelder of ding voor het afzuig gebeuren.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Deuren staan klaarimage by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Doorkijkje naar buiten naar de grote modderbende en de houten schuurtjes.image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Naverhand hoe ik het kan zien op de foto. ben ik best blij met de betegeling in het toilet
[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-12-2015 17:17:22 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ah dus het ding is de rookmelder goed om te wetenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat blauwe ding aan het plafond is een stofkapje over de rookmelder![]()
Er komt daar vlakbij ook nog iets voor dat afzuig gebeuren dus wist niet welke van de twee het was hahaI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja is een heel waterrijk gebied. Hoor ook van veel mensen die de grond van de tuin niet goed hebben laten bewerken in die tuin dat ze problemen met niet weg lopend water hebben. Weten wij iig wat ons te doen staatquote:Op donderdag 3 december 2015 20:08 schreef Peacefulll het volgende:
Ziet er netjes uit hoor TP! Lekkere blubberboel daar ja. Woon je in een waterrijk gebied?![]()
Heel die wijk was 5 jaar geleden nog maïs veld.
Oeh, dat is niet tof! Hoe/waarmee ga je de tuin laten bewerken dan? Wij komen ook in een straat waar het water nog wel eens de neiging heeft om te blijven staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is een heel waterrijk gebied. Hoor ook van veel mensen die de grond van de tuin niet goed hebben laten bewerken in die tuin dat ze problemen met niet weg lopend water hebben. Weten wij iig wat ons te doen staat![]()
Heel die wijk was 5 jaar geleden nog maïs veld.
Ik ben wel benieuwd waar je komt te wonen. Dm?![]()
![]()
Je kunt je tuin laten frezen ofzoiets. En daardoor is de grond minder aan gestampt en loopt het water beter wegquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:03 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Oeh, dat is niet tof! Hoe/waarmee ga je de tuin laten bewerken dan? Wij komen ook in een straat waar het water nog wel eens de neiging heeft om te blijven staan.
Ik ben wel benieuwd waar je komt te wonen. Dm?wij laten dat doen als we de tuin gaan aanleggen.
Ik zal even DMenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Maisveld is beter dan grasland. Weet je of er diep gepleogd is in die tijd? Of alleen aan de oppervlakte?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is een heel waterrijk gebied. Hoor ook van veel mensen die de grond van de tuin niet goed hebben laten bewerken in die tuin dat ze problemen met niet weg lopend water hebben. Weten wij iig wat ons te doen staat![]()
Heel die wijk was 5 jaar geleden nog maïs veld.![]()
Ik heb geen idee. Weet alleen dat het altijd al moerassig is geweest haha.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:48 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Maisveld is beter dan grasland. Weet je of er diep gepleogd is in die tijd? Of alleen aan de oppervlakte?
Komt wel goed. Alleen iets om rekening mee te houden
Wauw mooi hoor! Lekker veel groepen ook in je meter kast. Je kan er eigenlijk niet genoeg hebbenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn schoonvader had vandaag geluk en mocht ons huis in. Hij had alleen de honden bij dus heeft alleen even snel beneden gekeken.
De voordeur is geschilderd en we hebben een brievenbus.
Deur open sneak peak naar de gang
Ze zijn met de meterkast begonnen, volgende week komen ze het aansluiten.
Een heel vies toilet
De rookmelder of ding voor het afzuig gebeuren.
Deuren staan klaar
Doorkijkje naar buiten naar de grote modderbende en de houten schuurtjes.
Naverhand hoe ik het kan zien op de foto. ben ik best blij met de betegeling in het toilet
Tegels in het toilet heeft wel wat weg van wat wij ook hebben. Dit van ons zijn denk ik alleen een slag groter.
Maar het schiet al lekker op!![]()
Het schiet zeker lekker op.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Wauw mooi hoor! Lekker veel groepen ook in je meter kast. Je kan er eigenlijk niet genoeg hebben
Tegels in het toilet heeft wel wat weg van wat wij ook hebben. Dit van ons zijn denk ik alleen een slag groter.
Maar het schiet al lekker op!
Hoorde van de buren dat ze bezig zijn met het hekwerk van de tuin.
Wat betreft groepen daar ben ik niet bepaald in thuis. Weet dat we een kookgroep hebben wat een dubbele is. En 1 voor de wasmachine enzo. Maar verder![]()
![]()
De vloertegels zijn gewoon 30-30 en de wandtegels 25-33 geloof ik. Deze zaten in het standaard pakket (waar je wel uit allerlei kleuren en mat en glans enzo kon kiezen) en hebben alleen hoeven bij te betalen voor de randjes van de wandclosetten. Valt me niks tegen voor standaard.
Lekker aan het genieten in je huis?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ah kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het schiet zeker lekker op.
Hoorde van de buren dat ze bezig zijn met het hekwerk van de tuin.
Wat betreft groepen daar ben ik niet bepaald in thuis. Weet dat we een kookgroep hebben wat een dubbele is. En 1 voor de wasmachine enzo. Maar verder![]()
![]()
De vloertegels zijn gewoon 30-30 en de wandtegels 25-33 geloof ik. Deze zaten in het standaard pakket (waar je wel uit allerlei kleuren en mat en glans enzo kon kiezen) en hebben alleen hoeven bij te betalen voor de randjes van de wandclosetten. Valt me niks tegen voor standaard.
Lekker aan het genieten in je huis?Onze buren willen nog steeds pas in het voorjaar een schutting....
Maar de tegels zien er prima uit hoor, zeker voor standaard! Die groepen, daar kregen wij er standaard maar weinig van, dus die hebben we later extra aan moeten leggen. Geen grote klus, maar fijn als het er standaard in zit.
Wij genieten zeker nog van het huis en we zijn nog iedere dag blij met de keuze om te verhuizenJullie gaan er vast ook van genieten straks!
![]()
Voor die groep voor de inductie enzo hebben wij gewoon lbijbetaald hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is mooiOnze buren willen nog steeds pas in het voorjaar een schutting....
Maar de tegels zien er prima uit hoor, zeker voor standaard! Die groepen, daar kregen wij er standaard maar weinig van, dus die hebben we later extra aan moeten leggen. Geen grote klus, maar fijn als het er standaard in zit.
Wij genieten zeker nog van het huis en we zijn nog iedere dag blij met de keuze om te verhuizenJullie gaan er vast ook van genieten straks!
ze geven het niet gratis weg haha.
Wat jammer van de buren. Hopelijk er verder wel goed contact mee?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ah ok, ik dacht dat jullie die er standaard bij kregen. Bij mijn schoonzusje hebben ze daar namelijk ook niets extra voor gerekendquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Voor die groep voor de inductie enzo hebben wij gewoon lbijbetaald hoorze geven het niet gratis weg haha.
Wat jammer van de buren. Hopelijk er verder wel goed contact mee?
Verder wel goed contact met de buren hoor, maar die schutting blijft toch een dingetje![]()
![]()
Nee in ons huis wordt er standaard uitgegaan van koken op gas.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:09 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat jullie die er standaard bij kregen. Bij mijn schoonzusje hebben ze daar namelijk ook niets extra voor gerekend
Verder wel goed contact met de buren hoor, maar die schutting blijft toch een dingetje
Ik blijf het wazig vinden van die schuttingI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja ik ook, maar goed het is niet anders. Hopen dat het bij jullie soepeler gaatquote:Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee in ons huis wordt er standaard uitgegaan van koken op gas.
Ik blijf het wazig vinden van die schutting![]()
![]()
Lets hope so haha.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:37 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar goed het is niet anders. Hopen dat het bij jullie soepeler gaat
Discussie gaat nu vooral over hardhout en geïmpregneerd,I solemnly swear i'm up to no good![]()
Was gisteren pas laat thuis dus vandaar dat de foto's nu pas komen.
Ik maak per verdieping 1 post anders wil hij het weer niet posten.
Toilet is volgens mij klaar en de badkamer bijna.
Woonkamer (Ik ben vergeten een foto richting de keuken te nemen. Maar veel is er niet veranderd behalve dat het de muren wat gladder getrokken zijn vergeleken met de vorige keer.2015-12-14 15.07.42 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Kastje van het afzuigsysteem hangt er al.2015-12-14 15.38.03 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
vloerverwarming is aangesloten.2015-12-14 15.05.35 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
De "Tuin" Wat een drek he. Maar wel met schuurtje en poort.2015-12-14 15.33.32 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Meterkast in de gang2015-12-14 15.00.15 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Het toilet![]()
2015-12-14 14.59.53 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ Bericht 5% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 15-12-2015 09:09:34 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
De eerste verdieping
In de master bedroom liepen wij ook ergens tegenaan. Daar hebben wij ook een stukje schuine muur vanwege het dak wat daar begint. Nu ljkt het erop dat we nog zo'n 2cm speling hebben met de hoogte van de kast maar daar moet nog een vloer onder. Gaat dus spannend worden of dat gaat passen.
Master bedroom
Kant voor het bed. Later toen de maten voor de stopcontacten enzo al lang doorgegeven waren besloten we toch maar een ander bed te kopen. Ons nieuwe bed zal met het hoofdbord 2 meter breed worden. De maat tussen de stropcontacten is 201cm. Ben benieuwd ^^2015-12-14 15.23.10 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Dit is vanaf de kant van het bed gemaakt richting de deur en muur waar de kastenwand komt. Deur van de badkamer staat open2015-12-14 15.23.23 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ramen
https://www.flickr.com/ph(...)n/dateposted-public/
Ik ben nog steeds zo blij dat we een beetje ver weg kunnen kjken.2015-12-14 15.10.40 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
middelste slaapkamer2015-12-14 15.30.28 HDR by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Plaatje naar buiten vanaf de voorkant van het huis (Daar op dat zandpad aan de overkant van het water maak ik altijd de vooraanzicht foto's2015-12-14 15.26.08 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
kleinste slaapkamer2015-12-14 15.30.17 by Thinkk-Pinkk, on Flickr'
BadkamerNog zonder glasplaat en met aarddraden. Dat moet allemaal nog gebeuren. Glasplaat zit er ook nog niet in. Let niet op de lelijke wasbak die hebben we standaard laten plaatsen en staat op de nominatielijst voor vervanging. Net als de douchestang en kop nog eens vervangen gaan worden voor een regendouche maar dat heeft allemaal geen haast.
2015-12-14 15.16.49 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
2015-12-14 15.16.44 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
2015-12-14 15.16.38 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ Bericht 6% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 15-12-2015 09:07:07 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
De zolder. Ze hebben de ketel al opgehangen gehad maar die liggen nu weer in het magazijn te wachten tot de oplevering. Ik vermoed gezien de vele diefstallen op c.v ketels bij nieuwbouw tegenwoordig. Omvormer ofzoiets van de zonnepanelen zit er ook nog niet in.
Plek waar de ketel komt te hangen en de wasmachne te staan.2015-12-14 15.21.27 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
slang van de afzuiging en kabel van de panelen.2015-12-14 15.21.09 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Nok van het dak met lichtpunt en rookmelder2015-12-14 15.18.14 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
raam2015-12-14 15.18.06 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ja had gisteren echt zo iets van. Schiet nu maar eens op want nu wil ik echt aan de gang.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ook erg prettig dat de zolder al helemaal wit is.42 is the Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything.![]()
Dankjewel! En die zolder valt niks tegen idd. In de omschrijving staat ook dat hij veel meer basic opgeleverd zou worden. Maar wij klagen nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:17 schreef Janar het volgende:
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ook erg prettig dat de zolder al helemaal wit is.
Die rookmelder hangt er ook voor spek en bonen...quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De zolder. Ze hebben de ketel al opgehangen gehad maar die liggen nu weer in het magazijn te wachten tot de oplevering. Ik vermoed gezien de vele diefstallen op c.v ketels bij nieuwbouw tegenwoordig. Omvormer ofzoiets van de zonnepanelen zit er ook nog niet in.
Plek waar de ketel komt te hangen en de wasmachne te staan.
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.21.27 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
slang van de afzuiging en kabel van de panelen.
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.21.09 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Nok van het dak met lichtpunt en rookmelder
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.18.14 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
raam
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.18.06 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Rook komt daar niet zo snel bij doordat er er een soort lucht deken in de nok blijft.![]()
Hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Die rookmelder hangt er ook voor spek en bonen...
Rook komt daar niet zo snel bij doordat er er een soort lucht deken in de nok blijft.I solemnly swear i'm up to no good![]()
We gaan De muren nog wit schilderen, laminaat erin en we willen er nog eens schuifdeuren maken zodat alles achter de knieschotten buiten het zicht ligt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Nette zolder inderdaad. Zou je niet veel meer aan hoeven te doen.
Maar denk dat die schuifdeuren niet meteen komen budget technisch gezien
Die rookmelder moet inderdaad lager hangen. Bij mij hangt deze aan een staaf die uit de nok naar beneden hangt op plm 2,6 mquote:![]()
Zal eens uitzoeken hoe dat zit anders is dat een mooi punt voor de vooropleveringquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:00 schreef ralfie het volgende:
[..]
Die rookmelder moet inderdaad lager hangen. Bij mij hangt deze aan een staaf die uit de nok naar beneden hangt op plm 2,6 m![]()
Dank all voor het attenderen erop.
Ik heb geen idee hoe hoog die nok is eigenlijk
even een site opgezocht:quote:
http://www.hemmink.nl/nieuws/Nieuw!_Ei_rookmelderpendel
staat ook de nen bepaling bij,![]()
Kan alleen vinden dat hij daar niet zo handig hangt. Niet dat hij daar niet mag hangen dus ik vrees dat mijn aannemer daar niet zo gevoelig voor zal zijn. Maar kan het altijd eens vragen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:53 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
even een site opgezocht:
http://www.hemmink.nl/nieuws/Nieuw!_Ei_rookmelderpendel
staat ook de nen bepaling bij,I solemnly swear i'm up to no good![]()
Die blijven open.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:33 schreef laziness het volgende:
Oh gaan die schotten niet meer dicht? Ik dacht dat komt nog...
Heb er al een mooi systeem op uitgezocht Maarja die prijzen
Oeh ja dat kost wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die blijven open.
Heb er al een mooi systeem op uitgezocht Maarja die prijzen
Jammer dat zij dat niet doen.
Wij hebben er meerdere luiken in zitten. Op zich is jouw systeem vast mooier
Ja Agh ze zouden helemaal niks doen aan die zolder als ik kijk wat ze al wel gedaan hebben ben ik al blij eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Oeh ja dat kost wel ja.
Jammer dat zij dat niet doen.
Wij hebben er meerdere luiken in zitten. Op zich is jouw systeem vast mooier
Best raar hoor als je daar rond loopt. Het is nog steeds een beetje een ver van mij bed show hahaI solemnly swear i'm up to no good![]()
Zo herkenbaar![]()
Dat blijft nog wel even![]()
Maar zo cool al die ruimte en kinderkamers etc
Wij hadden in het vorige huis een rails gemonteerd (aan die houten constructie die je nu hebt staan) en daar drie platen aan bevestigd die we over elkaar heen konden schuiven. Heeft weinig gekost en redelijk eenvoudig te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We gaan De muren nog wit schilderen, laminaat erin en we willen er nog eens schuifdeuren maken zodat alles achter de knieschotten buiten het zicht ligt.
Maar denk dat die schuifdeuren niet meteen komen budget technisch gezien![]()
oogt dat een beetje netjes enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij hadden in het vorige huis een rails gemonteerd (aan die houten constructie die je nu hebt staan) en daar drie platen aan bevestigd die we over elkaar heen konden schuiven. Heeft weinig gekost en redelijk eenvoudig te maken.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mooi TP! De zolder is al super zo. Geen bruine platen en al wel een mooie basis voor de knieschotten. Ik kan me wel voorstellen dat het nog wat onwerkelijk voelt.
En je hebt je eigen modderbad in je achtertuin. Goed voor de huid![]()
![]()
Ik heb je een dm gestuurd naar een foto.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oogt dat een beetje netjes enzo?![]()
Ja precies we zijn er kei blij mee. En dakraam is een goede keuze geweest voor wat extra licht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Peacefulll het volgende:
Mooi TP! De zolder is al super zo. Geen bruine platen en al wel een mooie basis voor de knieschotten. Ik kan me wel voorstellen dat het nog wat onwerkelijk voelt.
En je hebt je eigen modderbad in je achtertuin. Goed voor de huid
En wat betreft het modderbad. Zal ook wel lekker scrubben denk ik.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Gezien dankjewelquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb je een dm gestuurd naar een foto.I solemnly swear i'm up to no good![]()
We hebben een datum!!!
11 januari vooroplevering en 25 januari oplevering!!!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Joechei en de hoezee!quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben een datum!!!
11 januari vooroplevering en 25 januari oplevering!!!
Fijn! Nu echt aftellen.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Echt wel heb de teller op de app aan kunnen passen haha.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Joechei en de hoezee!
Fijn! Nu echt aftellen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Jaa! Nog maar iets meer dan een maandje en dan kunnen jullie mooi aan de klus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben een datum!!!
11 januari vooroplevering en 25 januari oplevering!!!![]()
Ja we hebben er zo'n zin in!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:49 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Jaa! Nog maar iets meer dan een maandje en dan kunnen jullie mooi aan de klus.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Is de project makelaar van wanrooij? Het lijkt namelijk verdacht veel op de indeling voor ons eventuele nieuwbouw woning op een andere locatie.![]()
![]()
Nee niet van wanrooij. Al bouwen die wel in dezelfde wijkquote:Op zondag 20 december 2015 07:31 schreef BadderAapje het volgende:
Is de project makelaar van wanrooij? Het lijkt namelijk verdacht veel op de indeling voor ons eventuele nieuwbouw woning op een andere locatie.
Maar bijna alle nieuwbouw huizen hebben tegenwoordig een beetje dezelfde indeling. ik vind het zelf wel een prettige indeling
Wat betreft die rookmelder, volgens mij heeft de aannemer al een plaat horizontaal getimmerd waar de rookmelder op zit zodat hij niet helemaal in het puntje hangt. De 'loze ruimte' is al opgeheven zeg maar, denk dat het prima voldoet aan de regelgeving![]()
Ik woon aan de andere kant van het land en heb ook die indeling.quote:Op zondag 20 december 2015 07:31 schreef BadderAapje het volgende:
Is de project makelaar van wanrooij? Het lijkt namelijk verdacht veel op de indeling voor ons eventuele nieuwbouw woning op een andere locatie.
Bijna alle nieuwbouw heeft tegenwoordig deze indeling.
Loop maar een paar topics hier in K&W na
Ik zat te twijfelen of ik wel of geen trappenkast moest pakken, maar als ik die trap van jou zo zie, lijkt me dat wel verstandig.quote:Op zondag 20 december 2015 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee niet van wanrooij. Al bouwen die wel in dezelfde wijk
Maar bijna alle nieuwbouw huizen hebben tegenwoordig een beetje dezelfde indeling. ik vind het zelf wel een prettige indeling![]()
Ik kan naar een ding zeggen en dat is doen!quote:Op zondag 20 december 2015 09:11 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik wel of geen trappenkast moest pakken, maar als ik die trap van jou zo zie, lijkt me dat wel verstandig.
Echt zo fijn om je voorraad, stofzuiger enz neer te zetten.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wij hebben nu een kelder kast.. Die ga ik echt wel missen hé. Die ligt ook vol. Ben nogal goed in hamsteren
![]()
![]()
Iedereen een hele fijne kerstdagen!
Foto van onze kerstkaart van dit jaar
Ondertussen zijn we al lekker aan het plannen. Want volgende week is alweer de voor oplevering.
We proberen er met ons blok uit te komen wat betreft de schutting. En ons huis staat momenteel op zijn kop.
Nog wat laatste dingetjes aangeschaft. Toiletrolhouders, wcborstels. zeepdispencers en een toffe lamp.
Ook de laminaatvloer voor de eerste en tweede verdieping ligt al klaar. Mooi mee kunnen pakken in een aanbieding bij de praxis.
Ook weten we wanneer de meubels gaan komen... En weten we nog niet wanneer de keuken gaat komen. Dat is om het verrassingseffect erin te houden.
Dankzij heel veel aanprijzingen van andere users hier gaan we nog meer geld uitgeven namelijk aan deze super handige inzetkast.
We hebben er zin in!
[ Bericht 3% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 05-01-2016 14:15:51 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mooi hoor !! Je zult wel staan te trappelen inmiddels! En is Loebes al eens mee geweest om een kijkje te nemen??![]()
We zijn al wel veel in de buurt wezen wandelen. We zitten op een paar minuten lopen van het bos af en daar wandelen we zeker eens per week. Vind hij helemaal fantastisch haha. Maar binnen is hij nog niet geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:29 schreef naiipajiiau het volgende:
Mooi hoor !! Je zult wel staan te trappelen inmiddels! En is Loebes al eens mee geweest om een kijkje te nemen??I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hoop het ook. Al zagen we toen wij er laatst waren wel het een en ander. Lichtere plekken op het plafond in de woonkamer, stopcontact in de badkamer waar geen klepje op zit terwijl hij dicht bij water is enzo. Grote gaten in de muur wat niet kan bij behang klaar want dat zie je ook door het behang heen.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er weinig opleverpunten !
Bij de gewone oplevering nemen we ook iemand van eigen huis mee voor een opleverings keuringI solemnly swear i'm up to no good![]()
Staat het zo omschreven in de bouwomschrijving dat die wandcontactdoos spatwaterdicht (IP44) moet zijn ? Is in ieder geval standaard niet zo. e.e.a. natuurlijk afhankelijk van waar de wandcontactdoos geplaatst is en in welke zone hij zich dan bevind.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
stopcontact in de badkamer waar geen klepje op zit terwijl hij dicht bij water is enzo![]()
Staat niet in de bouw omschrijving wij hebben die later laten bijplaatsen. En dat via de sanitair leverancier besproken. Maar hij zit tussen de douche en de kraan van de Wasbak in. Erg kort op water dus. Lijkt me niet heel veilig.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Staat het zo omschreven in de bouwomschrijving dat die wandcontactdoos spatwaterdicht (IP44) moet zijn ? Is in ieder geval standaard niet zo. e.e.a. natuurlijk afhankelijk van waar de wandcontactdoos geplaatst is en in welke zone hij zich dan bevind.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Welke zone als je deze afmetingen ongeveer aanhoudt?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Staat niet in de bouw omschrijving wij hebben die later laten bijplaatsen. En dat via de sanitair leverancier besproken. Maar hij zit tussen de douche en de kraan van de Wasbak in. Erg kort op water dus. Lijkt me niet heel veilig.![]()
![]()
Onze douche en Wasbak zitten veeeel dichter bij elkaar. En daar tussen zit dat stopcontact en lichtknop.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke zone als je deze afmetingen ongeveer aanhoudt?
[ afbeelding ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
In zone 2 mag hij in principe wel zitten.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze douche en Wasbak zitten veeeel dichter bij elkaar. En daar tussen zit dat stopcontact en lichtknop.![]()
Kan het altijd proberenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In zone 2 mag hij in principe wel zitten.en anders moeten we er zelf een kapje opzetten ofzo.
Maak me meer zorgen over de lichtere plekken op het gespoten plafond. Zijn precies de plekken waar de stempels hebben gestaan namelijk.I solemnly swear i'm up to no good![]()
vandaag de vooroplevering gehad. Er was wienig mis. Was schoonheidsfoutjes bij de stopcontacten die ze dicht gaan smeren. Strepen op het plafond, een raam waar iets los van zat en het grootste we missen een douchewand
Over twee weken de oplevering en dan nemen we ook iemand mee van Eigen Huis. Kijken wat die nog vind en hopelijk zijn deze punten dan allemaal geregeld.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Verstandig om iemand mee te nemen bij oplevering, in alle euforie ga je zelf (begrijpelijk) toch dingen missen![]()
![]()
Buiten dat hebben zowel mijn vriend als ik 0 kennis als het gaat om bouwtechnische dingen. Ben benieuwd wat die nebeer/mevrouw nog gaat vinden.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Luuk84 het volgende:
Verstandig om iemand mee te nemen bij oplevering, in alle euforie ga je zelf (begrijpelijk) toch dingen missenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Zal ik doenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben benieuwd over je ervaring met de persoon van Eigen Huis, laat het zeker even weten hier!
Nog 1 week![]()
Maar ze hebben vanuit het stratenmakers bedrijf vorst verlet. En als de parkeerplaats achter maandag niet ligt kunnen wij niet bij het huis
Hoe staat het daar nu mee?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog 1 week![]()
Maar ze hebben vanuit het stratenmakers bedrijf vorst verlet. En als de parkeerplaats achter maandag niet ligt kunnen wij niet bij het huisIk heb je lief mijn hele leven![]()
Nog steeds verlet. Maar nog geen uitstel van de aannemer gehad dus heb nog goede hoop. Als het uitgesteld gaat worden ga Ik goed steigeren trouwens heel de planning overhoopquote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vandaag toch geen vorstverlet, of hebben zij andere regels als bij -6 gevoelstemperatuur.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog steeds verlet. Maar nog geen uitstel van de aannemer gehad dus heb nog goede hoop. Als het uitgesteld gaat worden ga Ik goed steigeren trouwens heel de planning overhoop![]()
als het zand nog bevroren is welquote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog 1 week![]()
Maar ze hebben vanuit het stratenmakers bedrijf vorst verlet. En als de parkeerplaats achter maandag niet ligt kunnen wij niet bij het huis
Return of the Unox-muts
Schijnbaar. Ik heb geen idee zit nou niet bepaald in de bouw haha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Vandaag toch geen vorstverlet, of hebben zij andere regels als bij -6 gevoelstemperatuur.I solemnly swear i'm up to no good![]()
En dan gaat men wel door met het straatwerk en over een half jaar is alles verzakt e.d.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan zetten ze er maar een verwarming op.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan gaat men wel door met het straatwerk en over een half jaar is alles verzakt e.d.mogen ze weer opnieuw komen.
Ze waren vandaag nog niet begonnen trouwens.
Ben benieuwd wanneer ze weer starten.
Het is vooral frustratie dat alles weer op het laatste moment moet hoor. Snappen echt wel dat ze niet kunnen werken met vorst.
Maar.Wij kunnen straks met onze auto nog niet eens in de buurt van ons huis komen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dankjewel gaat vast goedkomen. En er zijn altijd dingen die tegen zitten. Maar daar is ook wel weer een oplossing voor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:34 schreef naiipajiiau het volgende:
Oeh spannend! Alvast heel veel plezier! En hopelijk zit ALLES mee !
Want jullie auto is bang voor andere ondergrond dan tegels?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]mogen ze weer opnieuw komen.
Ze waren vandaag nog niet begonnen trouwens.
Ben benieuwd wanneer ze weer starten.
Het is vooral frustratie dat alles weer op het laatste moment moet hoor. Snappen echt wel dat ze niet kunnen werken met vorst.
Maar.Wij kunnen straks met onze auto nog niet eens in de buurt van ons huis komen.![]()
![]()
Gewoon hard zand zou prima moeten lukken. Zand (modder) waar hij tot zijn koplampen in verdwijnt niet echt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Want jullie auto is bang voor andere ondergrond dan tegels?
Dus als ze dat puin neergooien waar ze de boel steviger mee gaan maken en verhogen zou dat al helpen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vrolijk nootje we hebben met heel het blok een schutting uitgezocht. Mooie 23 planks schutting. Ze komen hem vlak na de carnaval plaatsen dat is echt super fijn want dat is vlak voor de eerste er gaan wonen
Oh nee daar kan je inderdaad niet overheen. Heb je bij de bouwer de vraag al neergelegd hoe ze denken dit op te gaan lossen? Want zelfs als ze vandaag zijn gaan straten krijgen ze het niet op tijd af.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon hard zand zou prima moeten lukken. Zand (modder) waar hij tot zijn koplampen in verdwijnt niet echt.
Dus als ze dat puin neergooien waar ze de boel steviger mee gaan maken en verhogen zou dat al helpen.![]()
De boel is strak bevroren. Hoorde dat ze iets aan het doen zijn met betonplaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh nee daar kan je inderdaad niet overheen. Heb je bij de bouwer de vraag al neergelegd hoe ze denken dit op te gaan lossen? Want zelfs als ze vandaag zijn gaan straten krijgen ze het niet op tijd af.I solemnly swear i'm up to no good
Forum Opties Forumhop: Hop naar: