Jaaaa! Zo gaaf om naar uit te kunnen kijken! Jullie paleisje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag viel de rekening binnen voor de cementdekvloer. Dat betekent dat er hierna nog 1 komt en dat is die voor het tegelwerk in de sanitaire gedeeltes, stuc en spuitwerk en daarna de laatste die we betalen bij de oplevering.
Het komt echt steeds dichterbij. Zo eens even kijken hoe het er bij staat
1 van de weinige momenten in het leven van de mens waarop hij blij is met een binnengekomen factuurquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag viel de rekening binnen voor de cementdekvloer. Dat betekent dat er hierna nog 1 komt en dat is die voor het tegelwerk in de sanitaire gedeeltes, stuc en spuitwerk en daarna de laatste die we betalen bij de oplevering.
Het komt echt steeds dichterbij. Zo eens even kijken hoe het er bij staat
Haha ja daar zul je me normaal niet snel blij om zijn hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:16 schreef younesel het volgende:
[..]
1 van de weinige momenten in het leven van de mens waarop hij blij is met een binnengekomen factuur
Nee want daar zitten nog geen tegels in.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef Snoepje5 het volgende:
zie ik die tegels in de wc nou goed?
Ben daar ook best gelukkig mee. Niet het idee hutje mutje te zittenquote:
Wij hebben op de slaapkamer ook zo'n mooi uitzicht. Heerlijk over de weilanden kijken. Alleen niet vanuit de keuken helaas, maar als we door de woonkamer van de overburen kijken kunnen we wel de koeien en paarden zien lopen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben daar ook best gelukkig mee. Niet het idee hutje mutje te zitten
Oh heerlijk <3 Vanuit de keuken kijken wij op water. Maar er is wel grote kans dat er aan de overkant van dat water nog gebouwd gaat worden. Dus hopelijk houden ze die weg ertussen dan nog. Dan is het niet zo dichtbij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:17 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Wij hebben op de slaapkamer ook zo'n mooi uitzicht. Heerlijk over de weilanden kijken. Alleen niet vanuit de keuken helaas, maar als we door de woonkamer van de overburen kijken kunnen we wel de koeien en paarden zien lopen...
Wij hopen het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Nick1983 het volgende:
Super mooi allemaal! Ik hoop voor jullie dat ze het voor de kerst gaan redden!
Ze wonen twee straten verderop haha. Meeste foto's hier zijn ook door hem gemaakt. Wij komen er hooguit 1 keer per 1-2 weken. Het is 30 km verder van hier dus dan is even heen en weer rijden ook snel niet leuk meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat gaaf! En wat leuk dat je schoonvader zo dichtbij woont dat 'ie even de foto's voor jullie kan maken
30km? Dat is nog flink wennen dan! Wel leuk dat je schoonfamilie in ieder geval in de buurt woont.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze wonen twee straten verderop haha. Meeste foto's hier zijn ook door hem gemaakt. Wij komen er hooguit 1 keer per 1-2 weken. Het is 30 km verder van hier dus dan is even heen en weer rijden ook snel niet leuk meer.
Ja 30 via de snelweg iig. Binnendoor 10 km minder haha. Maar dan zijn er zoveel stoplichten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:27 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
30km? Dat is nog flink wennen dan! Wel leuk dat je schoonfamilie in ieder geval in de buurt woont.
Klinkt goed! Hier is de hele vriendengroep juist uit elkaar gaan wonen. Ieder stel woont in een compleet andere gemeente tegenwoordig haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja 30 via de snelweg iig. Binnendoor 10 km minder haha. Maar dan zijn er zoveel stoplichten.
Het gaat sowieso wel wennen worden. Gelukkig heeft het dorp veel voorzieningen. leuk centrum enzo.
Mijn beste vriend woont er ook sinds een paar maanden.
Ja dat is bij mij 5 jaar geleden gebeurt helaas ook helemaal uit elkaar gevallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hier is de hele vriendengroep juist uit elkaar gaan wonen. Ieder stel woont in een compleet andere gemeente tegenwoordig haha.
Wat leuk! Dan maak je gelijk een beetje kennis met de rest van de buurtbewoners. Hoe groot is de wijk die bij jullie gebouwd wordt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk 12 november klein feestje op de bouwlocatie ivm het behalen van het hoogste punt. Nu is dat alweer even maargoed maakt niet uit
Babbeltje van de wethouder enzo en weer de buren zien met een hapje en drankje. Ben benieuwd!
Ja hebben onze buren ook gezien op de kijk dag. Maar toen niet echt kans gehad om te praten ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat leuk! Dan maak je gelijk een beetje kennis met de rest van de buurtbewoners. Hoe groot is de wijk die bij jullie gebouwd wordt?
Oké, geen Leidsche Rijn of Vathorst of zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hebben onze buren ook gezien op de kijk dag. Maar toen niet echt kans gehad om te praten ofzo![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het is. Wordt steeds een blokje opgeleverd.
Zal eens kijken of ik er iets over kan vinden.
Edit: ik kan echt niet vinden hoeveel woningen er gebouwd worden/zijn Maar het is niet zo heel groot hoor gewoon een nieuw wijkje bij een dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |