Ik hoop het ook niet voor jullie. In ieder geval een mooi vooruitzicht voor het nieuwe jaarquote:Op maandag 16 november 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onder voorbehoud half januari. Hoop dat ze niet weer uitstellen.
Hoe bevalt het in je huis?
Fijn dat het jullie zo goed bevalt!quote:Op donderdag 19 november 2015 16:52 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor jullie. In ieder geval een mooi vooruitzicht voor het nieuwe jaar
Het huis bevalt prima hoor, we zijn er nog elke dag blij mee. Vorige week in onze oude woning geweest en ik zag dat die echt beduidend kleiner is dan onze nieuwe woning. Zo gek hoe snel dat went! De achtertuin is nu afgegraven en er is zand gestort en ik heb afgelopen weekend de voortuin verder uitgegraven en daar komt aankomend weekend zand in. Zaterdag komt er iemand kijken om een prijsopgave te maken voor het tegelen van de tuinen, dus het zal mij benieuwen.
De schutting is nog steeds een gebed zonder einde met onze buren aan 1 kant. Maar ja het is niet anders.
Ik hoop in ieder geval dat jullie snel kunnen genieten van het nieuwe huis!
Mooie huizen TP! Zit er nu 1 huis tussen zonder uitbouw? Ik dacht dat die bij jullie standaard was?quote:Op maandag 23 november 2015 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afgelopen weekend is en vandaag is er weer het een en ander gebeurd aan en om het huis. (En misschien ook wel erin maar dat weet ik niet)
De fundering voor de schuurtjes is er. Ik hoorde dat die donderdag komen. Maar stel je er niet teveel van voor worden gewoon van die prefab houten hutjes dingen.
Verder zijn achter de rabatdelen geplaatst. Sorry van de kwaliteit van de foto maar ik denk dat mijn schoonvader net pas in de schemering geweest is vandaar de hoge ISO.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Uitbouw was bij ons niet standaard. Zit er idd eentje tussen zonder en helemaal op de hoek van de witte huizen heeft er ook geen.quote:Op maandag 23 november 2015 18:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Mooie huizen TP! Zit er nu 1 huis tussen zonder uitbouw? Ik dacht dat die bij jullie standaard was?
Ja dat hadden ze wel gedaan zover ik weetquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef Thrilled het volgende:
Hadden ze bij het keimwerk nog rekening gehouden met t weer? Ik ben benieuwd of ze het er bij ons wel op krijgen met de koudere temperaturen en t natte weer van de laatste dagen + komende tijd...
Een van de redenen dat we voor dit huis hebben gekozen is zonder twijfel de locatie. Lekker rustig aan het water, minuut of 5 van het bos af en toch een leuk centrum enzoquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Lekker zo rustig ook bij het water. Wordt bijna verhuizen dan!
Neequote:Op zaterdag 28 november 2015 22:20 schreef laziness het volgende:
Je berging is er ook al! Dat deden ze bij ons echt de week voor oplevering nog![]()
Het oogt al zo af. Nog 1,5 maand lijkt dan lang maar vliegt met die feestdagen vast zo voorbij.
Mag je nog een keer naar binnen voor de voorschouw?
Als ik het goed begrijp is het dus wachten op de bestrating? Dat is wel erg jammerquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neemochten echt maar 1 keer binnen in heel de bouwperiode daar balen wij best wel van.
Het huis is voor de kerst af. Alleen zonder bestrating geen oplevering.
Blijft ergens zo raar dat dat gewoon ons huis us. Had jij dat ook?
Wat zonde dat ze het op de bestrating laten hangen joh!quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neemochten echt maar 1 keer binnen in heel de bouwperiode daar balen wij best wel van.
Het huis is voor de kerst af. Alleen zonder bestrating geen oplevering.
Blijft ergens zo raar dat dat gewoon ons huis us. Had jij dat ook?
Ja daar hangt het nu op inderdaad haha. Voor de rest weten we al goed wat we willen. Meubels staan klaar bij de winkel om bezorgd te worden. Maarja zonder huis gaat dat een beetje lastig worden haha. Gordijnen weten we ook al. Maar die moeten ze nog in komen meten enzo. Beneden komt een tegelvloer en boven en zolder laminaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:57 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het dus wachten op de bestrating? Dat is wel erg jammerHebben jullie verder het plaatje al een beetje compleet wat betreft indeling, verf, aankleding?
We gaan ook zo snel mogelijk van die tegels regelen inderdaad. Want het is bij ons erg natte grond en voor we die tuin aan gaan leggen moet er ook nog het een en ander gebeuren aan de grond anders is het na iedere bui een zwembad. De wijk heeft zijn naam mee zeg maarquote:Op zondag 29 november 2015 09:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat zonde dat ze het op de bestrating laten hangen joh!
Daar zijn ze hier nu pas mee bezig. Moet bekennen dat ik wel gek word van het zand dat elke bezorger ed mee naar binnen liep dus er zitten zeker voordelen aan. Maar achter blijft natuurlijk ook nog een zandbak.
Tip regel zo snel mogelijk pallets of oude stenen (was er al een fase klaar bij jullie daar? Vaak heeft men nog wel wat liggen. Onze kopersgroep was daar heel fijn voor) om in je achtertuin een stap paadje te maken. Naar de schuur heb ik een zwembad liggen dus ook daar pallets zodat we gewoon fietsen over konden brengen etc.
Zit alles er nou al in bij oplevering? If not leg je eerst je vloer en dan de keuken of andersom? Wij hadden stucloper geplakt vanaf de voordeur waar men steeds liep en een heel vlak in de kamer waar de keuken bij bezorging op geplaatst is. Zijn heel veel zware dozen en dan bescherm je de vloer een beetje.
Qua het gevoel dat het jouw huis is, dat is zo bizar. Je gaat elke keer kijken en staat te springen van enthousiasme hoe meer af het is maar het voelt heel gek als je dan de sleutel krijgt en je er gewoon onbeperkt in mag
En het voelt nog wel wat gek als ik op de bank zit moet ik zeggen.
Dus heel herkenbaar!
Hoe lang na oplevering wil jullie gaan verhuizen? Moet er nog veel gaan gebeuren?
Ja maar Loebes heeft al water voor de deurquote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef Duufje het volgende:
Willen jullie geen zwembadtuin?verplicht baantjes zwemmen voordat je sochtends op je fiets kan springen, ook leuk zo'n modderpool voor Loebes!
![]()
Het schiet echt al op, een echt huis!
Haha voor een labrador niet nee. Dat vind hij ook van eten trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |