Voor die groep voor de inductie enzo hebben wij gewoon lbijbetaald hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is mooiOnze buren willen nog steeds pas in het voorjaar een schutting....
Maar de tegels zien er prima uit hoor, zeker voor standaard! Die groepen, daar kregen wij er standaard maar weinig van, dus die hebben we later extra aan moeten leggen. Geen grote klus, maar fijn als het er standaard in zit.
Wij genieten zeker nog van het huis en we zijn nog iedere dag blij met de keuze om te verhuizenJullie gaan er vast ook van genieten straks!
Ah ok, ik dacht dat jullie die er standaard bij kregen. Bij mijn schoonzusje hebben ze daar namelijk ook niets extra voor gerekendquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Voor die groep voor de inductie enzo hebben wij gewoon lbijbetaald hoorze geven het niet gratis weg haha.
Wat jammer van de buren. Hopelijk er verder wel goed contact mee?
Nee in ons huis wordt er standaard uitgegaan van koken op gas.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:09 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat jullie die er standaard bij kregen. Bij mijn schoonzusje hebben ze daar namelijk ook niets extra voor gerekend
Verder wel goed contact met de buren hoor, maar die schutting blijft toch een dingetje
Ja ik ook, maar goed het is niet anders. Hopen dat het bij jullie soepeler gaatquote:Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee in ons huis wordt er standaard uitgegaan van koken op gas.
Ik blijf het wazig vinden van die schutting
Lets hope so haha.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:37 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar goed het is niet anders. Hopen dat het bij jullie soepeler gaat
Ja had gisteren echt zo iets van. Schiet nu maar eens op want nu wil ik echt aan de gang.quote:
Dankjewel! En die zolder valt niks tegen idd. In de omschrijving staat ook dat hij veel meer basic opgeleverd zou worden. Maar wij klagen nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:17 schreef Janar het volgende:
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ook erg prettig dat de zolder al helemaal wit is.
Die rookmelder hangt er ook voor spek en bonen...quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De zolder. Ze hebben de ketel al opgehangen gehad maar die liggen nu weer in het magazijn te wachten tot de oplevering. Ik vermoed gezien de vele diefstallen op c.v ketels bij nieuwbouw tegenwoordig. Omvormer ofzoiets van de zonnepanelen zit er ook nog niet in.
Plek waar de ketel komt te hangen en de wasmachne te staan.
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.21.27 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
slang van de afzuiging en kabel van de panelen.
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.21.09 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Nok van het dak met lichtpunt en rookmelder
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.18.14 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
raam
[ link | afbeelding ]2015-12-14 15.18.06 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Die rookmelder hangt er ook voor spek en bonen...
Rook komt daar niet zo snel bij doordat er er een soort lucht deken in de nok blijft.
We gaan De muren nog wit schilderen, laminaat erin en we willen er nog eens schuifdeuren maken zodat alles achter de knieschotten buiten het zicht ligt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Nette zolder inderdaad. Zou je niet veel meer aan hoeven te doen.
Die rookmelder moet inderdaad lager hangen. Bij mij hangt deze aan een staaf die uit de nok naar beneden hangt op plm 2,6 mquote:
Zal eens uitzoeken hoe dat zit anders is dat een mooi punt voor de vooropleveringquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:00 schreef ralfie het volgende:
[..]
Die rookmelder moet inderdaad lager hangen. Bij mij hangt deze aan een staaf die uit de nok naar beneden hangt op plm 2,6 m
even een site opgezocht:quote:
Kan alleen vinden dat hij daar niet zo handig hangt. Niet dat hij daar niet mag hangen dus ik vrees dat mijn aannemer daar niet zo gevoelig voor zal zijn. Maar kan het altijd eens vragen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:53 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
even een site opgezocht:
http://www.hemmink.nl/nieuws/Nieuw!_Ei_rookmelderpendel
staat ook de nen bepaling bij,
Die blijven open.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:33 schreef laziness het volgende:
Oh gaan die schotten niet meer dicht? Ik dacht dat komt nog...
Oeh ja dat kost wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die blijven open.
Heb er al een mooi systeem op uitgezocht Maarja die prijzen
Ja Agh ze zouden helemaal niks doen aan die zolder als ik kijk wat ze al wel gedaan hebben ben ik al blij eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Oeh ja dat kost wel ja.
Jammer dat zij dat niet doen.
Wij hebben er meerdere luiken in zitten. Op zich is jouw systeem vast mooier
Wij hadden in het vorige huis een rails gemonteerd (aan die houten constructie die je nu hebt staan) en daar drie platen aan bevestigd die we over elkaar heen konden schuiven. Heeft weinig gekost en redelijk eenvoudig te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We gaan De muren nog wit schilderen, laminaat erin en we willen er nog eens schuifdeuren maken zodat alles achter de knieschotten buiten het zicht ligt.
Maar denk dat die schuifdeuren niet meteen komen budget technisch gezien
oogt dat een beetje netjes enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij hadden in het vorige huis een rails gemonteerd (aan die houten constructie die je nu hebt staan) en daar drie platen aan bevestigd die we over elkaar heen konden schuiven. Heeft weinig gekost en redelijk eenvoudig te maken.
Ik heb je een dm gestuurd naar een foto.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oogt dat een beetje netjes enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |