We gaan De muren nog wit schilderen, laminaat erin en we willen er nog eens schuifdeuren maken zodat alles achter de knieschotten buiten het zicht ligt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Nette zolder inderdaad. Zou je niet veel meer aan hoeven te doen.
Die rookmelder moet inderdaad lager hangen. Bij mij hangt deze aan een staaf die uit de nok naar beneden hangt op plm 2,6 mquote:
Zal eens uitzoeken hoe dat zit anders is dat een mooi punt voor de vooropleveringquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:00 schreef ralfie het volgende:
[..]
Die rookmelder moet inderdaad lager hangen. Bij mij hangt deze aan een staaf die uit de nok naar beneden hangt op plm 2,6 m
even een site opgezocht:quote:
Kan alleen vinden dat hij daar niet zo handig hangt. Niet dat hij daar niet mag hangen dus ik vrees dat mijn aannemer daar niet zo gevoelig voor zal zijn. Maar kan het altijd eens vragen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:53 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
even een site opgezocht:
http://www.hemmink.nl/nieuws/Nieuw!_Ei_rookmelderpendel
staat ook de nen bepaling bij,
Die blijven open.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:33 schreef laziness het volgende:
Oh gaan die schotten niet meer dicht? Ik dacht dat komt nog...
Oeh ja dat kost wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die blijven open.
Heb er al een mooi systeem op uitgezocht Maarja die prijzen
Ja Agh ze zouden helemaal niks doen aan die zolder als ik kijk wat ze al wel gedaan hebben ben ik al blij eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Oeh ja dat kost wel ja.
Jammer dat zij dat niet doen.
Wij hebben er meerdere luiken in zitten. Op zich is jouw systeem vast mooier
Wij hadden in het vorige huis een rails gemonteerd (aan die houten constructie die je nu hebt staan) en daar drie platen aan bevestigd die we over elkaar heen konden schuiven. Heeft weinig gekost en redelijk eenvoudig te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We gaan De muren nog wit schilderen, laminaat erin en we willen er nog eens schuifdeuren maken zodat alles achter de knieschotten buiten het zicht ligt.
Maar denk dat die schuifdeuren niet meteen komen budget technisch gezien
oogt dat een beetje netjes enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij hadden in het vorige huis een rails gemonteerd (aan die houten constructie die je nu hebt staan) en daar drie platen aan bevestigd die we over elkaar heen konden schuiven. Heeft weinig gekost en redelijk eenvoudig te maken.
Ik heb je een dm gestuurd naar een foto.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oogt dat een beetje netjes enzo?
Ja precies we zijn er kei blij mee. En dakraam is een goede keuze geweest voor wat extra licht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Peacefulll het volgende:
Mooi TP! De zolder is al super zo. Geen bruine platen en al wel een mooie basis voor de knieschotten. Ik kan me wel voorstellen dat het nog wat onwerkelijk voelt.
En je hebt je eigen modderbad in je achtertuin. Goed voor de huid
Gezien dankjewelquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb je een dm gestuurd naar een foto.
Joechei en de hoezee!quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben een datum!!!
11 januari vooroplevering en 25 januari oplevering!!!
Echt wel heb de teller op de app aan kunnen passen haha.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Joechei en de hoezee!
Fijn! Nu echt aftellen.
Jaa! Nog maar iets meer dan een maandje en dan kunnen jullie mooi aan de klus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben een datum!!!
11 januari vooroplevering en 25 januari oplevering!!!
Ja we hebben er zo'n zin in!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:49 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Jaa! Nog maar iets meer dan een maandje en dan kunnen jullie mooi aan de klus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |