Keukenboer kwam ook aan met voor kerst dus ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef laziness het volgende:
Ze zijn al best ver zo. Ben benieuwd wanneer ze denken op te leveren.
Ik hoop eigenlijk dat ze iets eerder opleveren anders hebben we een hoop vertraging met al die vrije dagen met het plaatsen van de vloer en leuken enzoquote:
Ik ken dat. Ik heb nu nog 5,5 week en het voelt echt als gisteren dat het nog 7 maanden wachten was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben ondertussen maar begonnen met spullen uitzoeken en inpakken die we toch niet meer nodig gaan hebben.
Zomerkleding enzo kan allemaal al opgeruimd worden. dat scheelt straks weer.
Heb een oude boekenkast leeg geruimd die gaat morgen naar de stort.
En zo prullen we alvast een beetje aan.
Ze zijn momenteel aan het voegen. Maar op de foto's is daar niks van te zien.
Als ze echt voor kerst opleveren is dat over 2,5 maand. Iedereen zei dat de tijd vast gaat kruipen. Maar eerlijk gezegd vliegt het voorbij. Zal straks dan wel 10x zo langzaam gaan
Ja echt hé. Het is echt poef en weer een maand voorbij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ken dat. Ik heb nu nog 5,5 week en het voelt echt als gisteren dat het nog 7 maanden wachten was.
Ja bizar. Ik mocht vanochtend het vakje van de 40 dagen wegstrepen. Nog maar 39 dagen... Gaat zo hard!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt hé. Het is echt poef en weer een maand voorbij.
Haha ja ben nu al wel wat meer ongeduldig dan eerst inderdaad. Maar zou vooral een oplevering datum willen weten zodat wij ook ingepland kunnen worden bij de tegel leverancier voor het leggen enzo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja bizar. Ik mocht vanochtend het vakje van de 40 dagen wegstrepen. Nog maar 39 dagen... Gaat zo hard!
Overigens is dat ook heel fijn hoor... en ik vermoed dat het in de laatste paar dagen wel echt elk half uur op de klok kijken wordt. Heb er nu al zo'n zin in!
En zo heb je ineens een huis. Ziet er mooi uit!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zijn volgens mij klaar met het voegen en de meeste steigers zijn weg. Deze steigers stonden verankert in het huis dus de schilders zullen straks hun eigen steigers wel meenemen ofzo
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Dankjewel. Ben heel benieuwd hoe het straks oogt als de muren geschilderd zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En zo heb je ineens een huis. Ziet er mooi uit!
ja grappig is dat he. heb het zelf zo ook nog niet in het echt gezien hoor. Meeste foto's die hier staan komen van mijn schoonvader af. Wij zien het dan meestal pas een paar dagen later of als ze alweer wat stappen verder zijn haha.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:21 schreef laziness het volgende:
Oogt gelijk anders zonder die steigers. Mooi hoor.
Mja ik vind de huizen die wij hebben zonder uitbouw echt te klein. We hadden hem zonder ook echt niet willen hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Valt wel op dat iedereen uitbouw heeft genomen. Zielig van dat ene huisje in het midden zonder uitbouw.
Dat vind ik toch wel een van de minpunten bij nieuwbouw, dat je dus nog zo ingebouwd kan worden wanneer je geen uitbouw neemt en dat men 'op jouw grond' kan bouwen. Maar voor degene die uitbouw nemen natuurlijk een rotzorg
Het huis wat jullie gekocht hebben is in de basis ook groter dus dan is een uitbouw minder "nodig"quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef laziness het volgende:
Wij hebben ook geen uitbouw maar we hebben geen directe buren aan één kant dus we konden niet ingebouwd worden.
Maar ik sprak gisteren iemand van verderop die er wel echt tussenin zit en die wil er een serre tussen maken en zag het totaal niet als probleem.
Dus ik denk dat we nogal geneigd zijn het als een probleem te zien wat een ander helemaal niet zo ervaart.
Er is mijn topic ook best doorgezaagd over de uitbouw van de buren die dan net een mini stukje op mijn grond staat, of ik niet denk er last van te ervaren, dat ik een uitbouw had moeten nemen etc.
Het is een weloverwogen keuze geweest omdat ik het huis groot genoeg vind en de tuin er niet voor op wil geven.
Die mensen er tussenin hebben in ieder geval altijd schaduw bij hun huis als het heet is. Je kan het ook positief bekijken
Overigens ben ik het er mee eens dat de basis bij jullie TP niet zo heel groot is. Oprecht een starterswoning en mocht je dan kinderen krijgen dan is dat wel krap.
Jullie project was in de basis ook al een stuk groter toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:08 schreef Miezziej het volgende:
Bij mijn project ben ik een van de weinige die een uitbouw heeft, ik had verwacht dat veel meer mensen dat zouden doen
Nu is het altijd goed te zien welke van mij is
Het schiet lekker op trouwens TP! Ziet er goed uit![]()
Standaard is ongeveer 4,5 x 8,8, dus niet echt toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie project was in de basis ook al een stuk groter toch?
Agh heb je straks lekker de ruimtehoe ver zijn ze bij jullie?
Oh nee dan is onze basis aardig gelijk. Hier 4,7 bij 8,18. Ja doe is topicquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Standaard is ongeveer 4,5 x 8,8, dus niet echt toch?Ik kan nu even niet naar je plattegrond kijken
Niet zo verZe zijn nu bezig met de begane grondvloeren, vanaf week 44 de muren zeggen ze.Note to self: Topic maken
De basis van mijn bestaande bouw is 5,5 x ongeveer 8 en ik sta te popelen om een uitbouw. Die duurt wel nog jaren, want dúúúr...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee dan is onze basis aardig gelijk.hier 4,7 bij 8,18 Ja doe is topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |