Nee niet van wanrooij. Al bouwen die wel in dezelfde wijkquote:Op zondag 20 december 2015 07:31 schreef BadderAapje het volgende:
Is de project makelaar van wanrooij? Het lijkt namelijk verdacht veel op de indeling voor ons eventuele nieuwbouw woning op een andere locatie.
Ik woon aan de andere kant van het land en heb ook die indeling.quote:Op zondag 20 december 2015 07:31 schreef BadderAapje het volgende:
Is de project makelaar van wanrooij? Het lijkt namelijk verdacht veel op de indeling voor ons eventuele nieuwbouw woning op een andere locatie.
Ik zat te twijfelen of ik wel of geen trappenkast moest pakken, maar als ik die trap van jou zo zie, lijkt me dat wel verstandig.quote:Op zondag 20 december 2015 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee niet van wanrooij. Al bouwen die wel in dezelfde wijk
Maar bijna alle nieuwbouw huizen hebben tegenwoordig een beetje dezelfde indeling. ik vind het zelf wel een prettige indeling
Ik kan naar een ding zeggen en dat is doen!quote:Op zondag 20 december 2015 09:11 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik wel of geen trappenkast moest pakken, maar als ik die trap van jou zo zie, lijkt me dat wel verstandig.
We zijn al wel veel in de buurt wezen wandelen. We zitten op een paar minuten lopen van het bos af en daar wandelen we zeker eens per week. Vind hij helemaal fantastisch haha. Maar binnen is hij nog niet geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:29 schreef naiipajiiau het volgende:
Mooi hoor !! Je zult wel staan te trappelen inmiddels! En is Loebes al eens mee geweest om een kijkje te nemen??
Hoop het ook. Al zagen we toen wij er laatst waren wel het een en ander. Lichtere plekken op het plafond in de woonkamer, stopcontact in de badkamer waar geen klepje op zit terwijl hij dicht bij water is enzo. Grote gaten in de muur wat niet kan bij behang klaar want dat zie je ook door het behang heen.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er weinig opleverpunten !
Staat het zo omschreven in de bouwomschrijving dat die wandcontactdoos spatwaterdicht (IP44) moet zijn ? Is in ieder geval standaard niet zo. e.e.a. natuurlijk afhankelijk van waar de wandcontactdoos geplaatst is en in welke zone hij zich dan bevind.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
stopcontact in de badkamer waar geen klepje op zit terwijl hij dicht bij water is enzo
Staat niet in de bouw omschrijving wij hebben die later laten bijplaatsen. En dat via de sanitair leverancier besproken. Maar hij zit tussen de douche en de kraan van de Wasbak in. Erg kort op water dus. Lijkt me niet heel veilig.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Staat het zo omschreven in de bouwomschrijving dat die wandcontactdoos spatwaterdicht (IP44) moet zijn ? Is in ieder geval standaard niet zo. e.e.a. natuurlijk afhankelijk van waar de wandcontactdoos geplaatst is en in welke zone hij zich dan bevind.
Welke zone als je deze afmetingen ongeveer aanhoudt?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Staat niet in de bouw omschrijving wij hebben die later laten bijplaatsen. En dat via de sanitair leverancier besproken. Maar hij zit tussen de douche en de kraan van de Wasbak in. Erg kort op water dus. Lijkt me niet heel veilig.
Onze douche en Wasbak zitten veeeel dichter bij elkaar. En daar tussen zit dat stopcontact en lichtknop.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke zone als je deze afmetingen ongeveer aanhoudt?
[ afbeelding ]
In zone 2 mag hij in principe wel zitten.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze douche en Wasbak zitten veeeel dichter bij elkaar. En daar tussen zit dat stopcontact en lichtknop.
Kan het altijd proberenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In zone 2 mag hij in principe wel zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |