SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
dat is mijn op :squote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:49 schreef Beach het volgende:
wow na 10 delen eens een andere op
hulde klokov
omdat hij hem nooit meer kwijtraakt zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef Fripsel het volgende:
vergeet de wanhopige blik op m'n pa z'n hoofd nooit meer geloof ik.
Net de grote lijnen gezet van de NS-trein. Zodra het winter is laten inkleuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:27 schreef Klokov het volgende:
Zet je tattoo van een NS-trein?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:30 schreef seto het volgende:
hij gaat een train zetten op fripsel met weissman en montelly terwijl haar vriend toe moet kijken
Maar zijn chick toost nu dus het meisje van haar ex?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn ex noemt het meisje dat hem troost zijn chick
Waren de pa's van je vriendjes er ook bij dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef Fripsel het volgende:
Ik vond puber zijn maar verschrikkelijkhormonale disco
vergeet de wanhopige blik op m'n pa z'n hoofd nooit meer geloof ik.
Die van alles is mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Laat die Gwen die man van z'n blikje in de water eens opzoeken. Dat is echt een klassiekertje, niet zo'n halve zool als die Klaas Faak.
Vriendjes welke vriendjesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Net de grote lijnen gezet van de NS-trein. Zodra het winter is laten inkleuren.
[..]
[..]
Maar zijn chick toost nu dus het meisje van haar ex?
[..]
Waren de pa's van je vriendjes er ook bij dan?
Avontuurlijke slet of saaie. Allemaal loempia tochquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Fripsel het volgende:
Dus sorry, fripsel echt saai, geen avontuurlijke slet of whatever. Gewoon een saaie muts. Nu blij.
en nu wil je wat je hebt gemist inhalen dmv open relatiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vriendjes welke vriendjesik heb van mijn 13e tot mijn 20e een monogame relatie gehad met dezelfde jongen, en ben daar nog steeds mee. Ging niet uit, kwam niet te laat op school, hing niet op straat.
Dus sorry, fripsel echt saai, geen avontuurlijke slet of whatever. Gewoon een saaie muts. Nu blij.
Dus op je 20e hield je het niet meer? Hoe bracht je zoiets bij je vriend en wat zei die ervan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vriendjes welke vriendjesik heb van mijn 13e tot mijn 20e een monogame relatie gehad met dezelfde jongen, en ben daar nog steeds mee. Ging niet uit, kwam niet te laat op school, hing niet op straat.
Gaat weer lekker Setoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef seto het volgende:
[..]
omdat hij hem nooit meer kwijtraakt zeker
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
Waarom zijn er geen livestreams van de Russische bommen?
Gewoon meemaken hoe het is, daten als je volwassen bent. Ervaren hoe het is om gewoon Fripsel te zijn ipv Fripsel en vriend. Tijdelijk en al helemaal niet met als doel zoveel mogelijk mannen aan m'n lijstje toe te voegenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
en nu wil je wat je hebt gemist inhalen dmv open relatie
In principe hebben we de afspraak dat we er niet over vertellen aan elkaar, tenzij de ander er naar vraagt. Mijn vriend had dezelfde gevoelens, maar heeft andere problemen waardoor ik me voor kan stellen dat zijn prioriteit er niet minder bij liggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:05 schreef Klokov het volgende:
Maar je vriend doet het niet (meer) toch?
en wat doet hij dan??quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon meemaken hoe het is, daten als je volwassen bent. Ervaren hoe het is om gewoon Fripsel te zijn ipv Fripsel en vriend. Tijdelijk en al helemaal niet met als doel zoveel mogelijk mannen aan m'n lijstje toe te voegen![]()
Ben blij dat we er voor gekozen hebben en dat we erover kunnen praten met elkaar. Het blijven maar menselijke behoeftes die in mijn ogen niks te maken hebben met hoeveel je van iemand houd. Het lijkt me vrij normaal dat je er nieuwsgierig naar bent hoe dat is op onze leeftijd, met iemand anders als je nooit die kans hebt gehad. En we durfde ons hard op af te vragen of we die ervaring wel hoefde te missen.
Je kan het allemaal goed praten, maar het blijft sletterig gedrag. Verder helemaal prima, maar erken het wel gewoon. Het is niet dat wij je minder of meer gaan waarderen. Je blijft gewoon onze Fripsel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
Gewoon meemaken hoe het is, daten als je volwassen bent. Ervaren hoe het is om gewoon Fripsel te zijn ipv Fripsel en vriend. Tijdelijk en al helemaal niet met als doel zoveel mogelijk mannen aan m'n lijstje toe te voegen![]()
Ben blij dat we er voor gekozen hebben en dat we erover kunnen praten met elkaar. Het blijven maar menselijke behoeftes die in mijn ogen niks te maken hebben met hoeveel je van iemand houd. Het lijkt me vrij normaal dat je er nieuwsgierig naar bent hoe dat is op onze leeftijd, met iemand anders als je nooit die kans hebt gehad. En we durfde ons hard op af te vragen of we die ervaring wel hoefde te missen.
Deze is wel mooie filmpje, waar kunnen wij een tzar bomba crowdfunden?quote:
Ik durf te wedden dat jij je als een grotere slet gedraagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan het allemaal goed praten, maar het blijft sletterig gedrag. Verder helemaal prima, maar erken het wel gewoon. Het is niet dat wij je minder of meer gaan waarderen. Je blijft gewoon onze Fripsel.
Daar zou ik niet teveel geld voor inleggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij je als een grotere slet gedraagt.
Volgens mij is onze Phaeroer verloofd omdat die anders niet magquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
en je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom spellen jullie Faereor zijn naam telkens verkeerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij is onze Phaeroer verloofd omdat die anders niet mag
Fearoer is gewoon een lastige naamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom spellen jullie Faereor zijn naam telkens verkeerd?
Kan je beter naar Ajax kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is nieuw. Ik ben daadwerkelijk een bak popcorn aan het eten terwijl ik dit topic open en MsWeisfripsel posts tref. Nu lekker lezen en eten
Gelukkig ben jij naar een all white school geweest, anders had je vast niet geweten dat vind niet correct is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:48 schreef Montelly het volgende:
Hey Etha, wat vind JB ervan dat je nog steeds fokt?
Wat is er erg aan als mensen je een slet vinden. Jij kiest hiervoor toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die vraag wordt wel vaker gesteld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Fripsel, heb je weleens seks met verschillende mannen op n dag? Komen ze ook gewoon in je? Dus dat bijv Weis eerst in je komt en daarna je vriend jouw beft en daarna neukt?
Ooow shit, goed gezien Stimo!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij naar een all white school geweest, anders had je vast niet geweten dat vind niet correct is.
jou.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Fripsel, heb je weleens seks met verschillende mannen op n dag? Komen ze ook gewoon in je? Dus dat bijv Weis eerst in je komt en daarna je vriend jouw beft en daarna neukt?
Lijkt mij nasty met al die vieze mannetjes die daar op af zullen komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:09 schreef Faeroer het volgende:
Vraag mij weleens af hoe het is om mee te doen aan een flinke bareback gangbang op een instabiele gothic snol met paars haar en zo'n dom pentagram ding van tin, terwijl zij met uitgelopen mascara in euforie "In Nomine Dei Nostri" taaltjes kreunt, mensen gaat slaan en een demoon probeert op te roepen waar zelfs de meest bemoeizuchtige schoonmoeder niets bij lijkt te zijn. En dan een jaar later te horen krijgen hoe ze haar studie heeft moeten beindigen vanwege moederschapsverplichtingen tegenover een duo-penotti baby.
Weet niet zo goed wat ik met deze gevoelens en behoeftes moet doen, maar verder ben ik wel vrij braaf.
goede escape.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, ik ben het woord kutje vergeten.
Zoveel heb ik niet rondgeneukt, hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef fathank het volgende:
Lolz al die vragen altijd over seks met verschillende mensen op 1 dag.
Hebben jullie nooit geleefd ofzo stelletje autisten
Bij haar is het echt extreem, heb jij dat ook wel eens?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet rondgeneukt, hoor.
Hey Montelly: http://www.dumpert.nl/med(...)ren_verwijderen.html
Echt heerlijk dit.
Sinds alles bijna weggelaserd is niet meer nee. Had het vroeger wel eens. Maar dit is extreem. Prachtig hoe die haartjes eruit floppen. Wow gewoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij haar is het echt extreem, heb jij dat ook wel eens?
Ik kreeg watertanden op 8:21quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds alles bijna weggelaserd is niet meer nee. Had het vroeger wel eens. Maar dit is extreem. Prachtig hoe die haartjes eruit floppen. Wow gewoon.
Eerst ditquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij naar een all white school geweest, anders had je vast niet geweten dat vind niet correct is.
en dan ditquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind het alleen bij mijzelf of om naar te kijken fascinerend, mijn ex had die fetisj ook, alles wat maar op een pukkel leek moest gepopt worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het fijn partners puistjes ofzo uit te knijpen. Waarom is dat eigk zo.
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opquote:
Heb lekker vrij. HAHAHAHAHHAAHquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga slapen, moet morgen vroeg op
Jeetje, Letse Skittles nog wel. Nou, dan heb je de poppen aan het dansen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
HAHAHAAHAHHA NINJA TOO LATE
tiefes had die Letse Skittles niet moeten eten. Ik ben zo misselijk.
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin inquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:39 schreef seto het volgende:
hey beach vriendje
houd je het nog een beetje vol?
Dan doe je het maar zonder zinquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin in
laat in de wa groep even weten hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ga zo squats zetten maar heb er nu al geen zin in
echt hilarischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
laat in de wa groep even weten hoe het gegaan is
Bommen los! Helemaal mooi. NU/Nos/US/UK en al die andere homo's allemaal in paniek. Dat krijg je ervan als je 'gematigden' wapens geeft door al na 1 scheet weg te rennen en al het wapentuig achter te laten voor ISIS/Al-Nusra/Andere mongolen. Allemaal kapotmaken met die bommen. BOEMquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:50 schreef Beach het volgende:
hey faeroer
http://www.rt.com/news/317335-rt-exclusive-latakia-airbase/
o zit Cor er inmiddels ook? Geen idee, ik ben er uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef Beach het volgende:
[..]
echt hilarisch
alsof ik met opa in een groep wil zitten
Ik ben Ethan en ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gelezen dat Letse skittles een synoniem is voor dbol
zegt ie het ook terwijl ie met jou is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:15 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoor het weissman zo hard op zeggen als ik het lees
Aldus de vader van middelbare leeftijd met een vrouw die regelmatig op reis is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:28 schreef stinkie het volgende:
O the envy
Dat kind neukt ondertussen vaker dan jullie bij elkaar
Met m'n koelkast jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
Hey cc mag ik vragen als jij een open relatie hebt
Hij weet het niet. Ik wil hem niet kwetsen dus we hebben afgesproken dat we het niet van elkaar vertellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:32 schreef stinkie het volgende:
En wat vind je koelkast daarvan?
PS. https://nl.wikipedia.org/wiki/Middelbare_leeftijd
Ik ben Cor niet
Nee dank uquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Hey CC, mag ik vragen als je een beurt van weissman wil. Word je rustig van.
Nee hij heeft andere dingen aan z'n hoofd waardoor dat niet kan. Al heeft hij binnenkort wel de mogelijkheid, als ik weg ben, dus ik hoop dat hij daar gebruik van gaat maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:35 schreef Faeroer het volgende:
Zou dat niet betekenen dat de koelkast zich ook door andere mensen laat gebruiken?
EN als ie er naar vraagt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Ik wil hem niet kwetsen dus we hebben afgesproken dat we het niet van elkaar vertellen.
Quest: laatste week oktober. Ticket moet nog ff gekocht worden door de werkgever aldaar.
wat voor truiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:46 schreef Faeroer het volgende:
Hey seto waar is goeie truiwinkel den haag?
Dunno nog. De eerste periode regelt de baas woning, daarna zelf wat huren. Heb al wat dingen op het oog maar moet daar ff kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
C waar ga je wonen op Korsou? Ik en JB gaan met kerst
Het is tumblr dus Celeste is vast een pansexual genderqueer attack helicopter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Weten we zeker dat celeste een meisje is?
als je money hebt bijenkorf/hoogstraatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zo'n opa trui met stropdas eronder. Werk-safe
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
Kan echt niets vinden over die ziekte
Zeker WAJONG truukje
quote:Fibromyalgie is een niet-gewrichtsgebonden ziektebeeld. Kenmerkend zijn spierpijn en drukpijnlijke punten verspreid over het lichaam. De spierpijn wordt doorgaans heviger na inactiviteit of blootstelling aan kou. Het syndroom gaat vaak gepaard met verschillende algemene klachten zoals slaapstoornissen, vermoeidheid, spierstijfheid en hoofdpijn.
primarkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zo'n opa trui met stropdas eronder. Werk-safe
Ik heb geen Wajongquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
Kan echt niets vinden over die ziekte
Zeker WAJONG truukje
Moest wel lachen om deze passief agressieve reactie van een R&P mod.quote:
Vroeger wel ja, voor de fibro. Sporten betekent helaas altijd extra pijn, dus slechter slapen, dus sport ik liever s middagsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Fripsel: R&P / Te weinig slaap
Sporten voordat je naar bed gaat kan wellicht helpen. Verder moet je die vriend een schop onder zijn kont geven als die 1 uur lang zijn wekker laat gaan
Heb je met elke vorm van sporten last?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, voor de fibro. Sporten betekent helaas altijd extra pijn, dus slechter slapen, dus sport ik liever s middags
Thx, morgen even kijken en wat andere winkels ook. Meteen even de Primark van no1uknow bezoeken voor mooie handschoentjes. Winter is comingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
als je money hebt bijenkorf/hoogstraat
anders bij marks & spencer ofzo
Ook als het niet bestond zou er in m'n kop iets mis zijn. Als er iets in m'n kop mis zou zijn, zou ik het meteen toegeven en er aan werken. Maar helaasquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
Laten we nou niet weer over die niet bestaande ziekte gaan praten
Zeg je hier nou dat je niet bij je neukertjes blijft slapen? Of dat je ze er meteen uit zet als het klaar is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt pas doen als ik overdag neer val denk ik. Het fijne van samen gaan wonen vond ik destijds juist dat we gewoon iedere avond samen kunnen slapen.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Waar slikt je vriend trouwens medicatie voor/tegen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook als het niet bestond zou er in m'n kop iets mis zijn. Als er iets in m'n kop mis zou zijn, zou ik het meteen toegeven en er aan werken. Maar helaas
Dat is juist het probleem van dingen in je kop hebben, dat kan je niet toegeven want je gelooft er heilig in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook als het niet bestond zou er in m'n kop iets mis zijn. Als er iets in m'n kop mis zou zijn, zou ik het meteen toegeven en er aan werken. Maar helaas
zoals dat islam = vrede?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dingen in je kop hebben, dat kan je niet toegeven want je gelooft er heilig in.
De ene sport maakt het erger dan de ander. Ik heb heel fanatiek gekorfbald, maar ging daardoor continue over m'n pijngrens heen. Nadeel van een teamsport is dat je op een slechte dag niet kan zeggen "vandaag ren ik wat minder hard" want daar benadeel je het hele team mee. Daarom ben ik ermee gestopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je met elke vorm van sporten last?
primark is echt verschrikkelijk, ben er n keer geweest en voelde me echt voor schut daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Thx, morgen even kijken en wat andere winkels ook. Meteen even de Primark van no1uknow bezoeken voor mooie handschoentjes. Winter is coming
Maar psychologen e.d. zijn er wel voor opgeleid om dat te herkennen. Ik heb hele trajecten gevolgd joh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dingen in je kop hebben, dat kan je niet toegeven want je gelooft er heilig in.
Als je bij de Primark werkt betaal je 40 cent voor een bakkie ranzige automatenkoffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef seto het volgende:
[..]
primark is echt verschrikkelijk, ben er n keer geweest en voelde me echt voor schut daar
dit jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef fathank het volgende:
Na een paar lekkere setjes deadliften kan ik altijd heerlijk slapen.
ja tuurlijk. Dat noemen ze hypochondriequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar psychologen e.d. zijn er wel voor opgeleid om dat te herkennen. Ik heb hele trajecten gevolgd joh.
Crossfit lijkt mij sowieso geen goed idee voor jou. Kans op blessures is daar sowieso een stuk hoger. Krachttraining gewoon met mate. Je kan met kettlebelltraining je bindweefsel en aanhechtingen goed versterken (srs). Wellicht het proberen waard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De ene sport maakt het erger dan de ander. Ik heb heel fanatiek gekorfbald, maar ging daardoor continue over m'n pijngrens heen. Nadeel van een teamsport is dat je op een slechte dag niet kan zeggen "vandaag ren ik wat minder hard" want daar benadeel je het hele team mee. Daarom ben ik ermee gestopt.
Ipv daarvan met lichte krachttraining/crossfit begonnen. Gaat beter dan het korfballen, maar als ik te enthousiast ben betaal ik altijd de hoofdprijs.
Dit. Deadliften voor het slapen gaan? Dan ga ik nog even door stuiteren daarna.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:06 schreef Questular het volgende:
Sporten net voor het slapen gaan werkt niet voor mij, als ik net voor het slapen intensief gesport heb slaap ik erg onrustig. Gewoon lekker sporten na het werk en rond 22:00 uur begint de slaap vanzelf te komen.
Ik weet dat crossfit qua technische uitvoering vaak verwaarloosd word maar ik doe het onder begeleiding van een fysiotherapeutquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Crossfit lijkt mij sowieso geen goed idee voor jou. Kans op blessures is daar sowieso een stuk hoger. Krachttraining gewoon met mate. Je kan met kettlebelltraining je bindweefsel en aanhechtingen goed versterken (srs). Wellicht het proberen waard.
Die handschoentjes kan ik echt niet laten liggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef seto het volgende:
[..]
primark is echt verschrikkelijk, ben er n keer geweest en voelde me echt voor schut daar
Ik ga ook na 't werk. Sporten, eten douchen slapen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:06 schreef Questular het volgende:
Sporten net voor het slapen gaan werkt niet voor mij, als ik net voor het slapen intensief gesport heb slaap ik erg onrustig. Gewoon lekker sporten na het werk en rond 22:00 uur begint de slaap vanzelf te komen.
0% Griekse yoghurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:11 schreef no1uknow het volgende:
mag ik vragen als jullie 0% vet kwark eten
Bij bijvoorbeeld beginnende Parkinson of restless legs wordt ook aangeraden niet voor het slapen gaan te sporten. Klopt dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan ook komen door iets met je CNS ofzo.
Na het deadliften voel ik me altijd zo'n konijntje zonder Duracell. Poef in 1 keer leeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan ook komen door iets met je CNS ofzo.
Oh echt, mensen zeiden bij restless legs juist vaak "ga anders een stuk rennen voordat je gaat slapen" maar dat werkt dus averechts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld beginnende Parkinson of restless legs wordt ook aangeraden niet voor het slapen gaan te sporten. Klopt dus.
en dan nog seks hebben met je vriend?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef Fripsel het volgende:
Zo voel ik me na het sporten soms ook maar dat is alleen maar kut want dan moet ik nog naar huis
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
en dan nog seks hebben met je vriend?
Jep. Eigenlijk is het enige wat bij mij werkt een flinke dosis anti-Parkinson-medicatiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh echt, mensen zeiden bij restless legs juist vaak "ga anders een stuk rennen voordat je gaat slapen" maar dat werkt dus averechts.
Nee met niemandquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
1) Nee, met iemand anders.
2) Nee, hij met iemand anders.
zo is dat als je in je leven iets wil berijken moet je gwn vroeg opstaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef fathank het volgende:
Je bed niet uit kunnen komen is gewoon een kwestie van niet willen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:33 schreef seto het volgende:
hoeveel pussy krijg je als singer songwriter?
volgens mij meer dan je handlen kan man chicks diggen dat srsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:33 schreef seto het volgende:
Wist jij al dat ik de songwriter van Hef ben??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:33 schreef seto het volgende:
haha geen pizza maar iets anders zeker ik snap je grapje vriendquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee nieuwe job als internationale pizzabezorger
Misschien kunnen ze het probleem anders bij de bron aanpakken.quote:The European Commission wants EU member states to penalize hate speech, as verbal and physical violence against Muslims are on the rise in Europe.
Gefeliciteerd vriend, hoop dat je binnen komt.quote:
Ik hal al zo'n idee dat dit jouw creatie was...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik de songwriter van Hef ben??
quote:Hah,
Hoogvliet.
HOOGVLIET!!!!
Ik kick de flow voor je,
en als je wil flip ik een O voor je,
en als je wilt kan het goedkoop worden.
Gooi een kop, ik doe die show voor je.
Ik kom langs met me mannen, de hood houd van me.
Vraag ze wie de baas is, vraag ze wie ze pompen in de hoopy,
vraag ze wie ze pompen in de cel en in de hood G.
En ik hoef niet eens te liegen, de linker baan.
2-20 we vliegen, geloof me er is niemand die dit stoppen kan.
Papierwerk kan niet floppen want: al die shit die jullie droppe kan.
Niet staan, die nigger die keek me vies aan,
werd bijna geklapt, nu weer die nigga whats up.
Me goon vind het niet erg om een jaar te doen,
is net als wachten bij de kapper om zijn haar te doen.
We mengen blauw met geel Nigger we maken groen.
Bundy, chek dan hoe baasn t doen,
[Refrein:]
Get money,
get money,
Get money,
get money,
Get money
Dat is alles wat ik weet mama,
Get money,
get money,
Get money,
get money,
Get money
Dat is alles wat ik weet mama,
Get money,
get money,
Get money,
get money,
Get money
Dat is alles wat ik weet papa,
Get money,
get money,
Get money,
get money,
Get money
Dat is alles wat ik weet ,
Mic check 1,2 jullie tellen niet mee,
Ik maak fotos met fans en ik ben op TV.
Ik heb een.. klein beetje, nu wil ik meer hebben.
Genoeg shows hommie kom een keer chekke,
Ik ben aan het rennen, tweede die shit.
wie? nigger wie? Komt dikker als ik, huh?
Ik doe dit al lang, jou mannen zijn bang,
slikken bolletjes van Rotterdam naar Amsterdam.
Rip deals, fraude en OVs, zolang je money pakt is het oke.
We rennen naar binnen en nemen je brood mee,
en niggers met skinny die vind ik zoo gay.
huhh. yeah
[Refrein 1x]
jellyquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee nieuwe job als internationale pizzabezorger
Net als je denkt dat het niet nog triester kan worden....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.worldbulletin.(...)nti-muslim-prejudice
Lolhoe ver gaan ze hierin
[..]
Misschien kunnen ze het probleem anders bij de bron aanpakken.
inb4 gevangenisstraf
Thx Ik denk dat het gewoon het doornemen van de persoonlijkheidstest is en een Pokemon battle tussen de andere sollicitanten. Ik kies in ieder geval alvast Charmander.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend, hoop dat je binnen komt.
PS: Ik zoek binnenkort ook een baan![]()
![]()
Het is nog veel erger dan je denkt. Praktisch elke school krijgt EU propaganda aangereikt om de jonge kindjes alvast klaar te stomen voor het Vierde Rijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.worldbulletin.(...)nti-muslim-prejudice
Wel goed controleren of de pizza's up to standard zijn. Anders lever je straks voor niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Thx Ik denk dat het gewoon het doornemen van de persoonlijkheidstest is en een Pokemon battle tussen de andere sollicitanten. Ik kies in ieder geval alvast Charmander.
Zou wel tof vinden als ik dalijk als pizzabezorger aan de slag kan gaan. Huidige job zit ik al 2,5 jaar bij, beetje te lang.
[..]
Het is nog veel erger dan je denkt. Praktisch elke school krijgt EU propaganda aangereikt om de jonge kindjes alvast klaar te stomen voor het Vierde Rijk.
2,5 jaar. Nou gelukkig hoef je nog maar, wat is het? 40 jaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Thx Ik denk dat het gewoon het doornemen van de persoonlijkheidstest is en een Pokemon battle tussen de andere sollicitanten. Ik kies in ieder geval alvast Charmander.
Zou wel tof vinden als ik dalijk als pizzabezorger aan de slag kan gaan. Huidige job zit ik al 2,5 jaar bij, beetje te lang.
[..]
Het is nog veel erger dan je denkt. Praktisch elke school krijgt EU propaganda aangereikt om de jonge kindjes alvast klaar te stomen voor het Vierde Rijk.
Ik ookquote:
Nee andere tent. Maar kwam bij toeval vacature tegen. Hoef hier ook niet perse weg maar praten kan geen kwaad. Kan ook als leverage dienen om MN huidige werkgever uit te knijpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf ? Want je hebt het toch niet slecht daar he?
Dat voelt bij mij altijd als lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef seto het volgende:
tfw je helemaal alleen zit en nog 2 uur moet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef seto het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef seto het volgende:
Voor dezelfde functie? Je deed iets met metingen toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee andere tent. Maar kwam bij toeval vacature tegen. Hoef hier ook niet perse weg maar praten kan geen kwaad. Kan ook als leverage dienen om MN huidige werkgever uit te knijpen.
Hoef je ook niet meer zo op te passen met al die tranny's. Gewoon bareback, haha ja tog, laters.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink nog liever een glas aidsbloed dan bruine rum
well witte rum? Rassiest!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink nog liever een glas aidsbloed dan bruine rum
Haha idd lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer zo op te passen met al die tranny's. Gewoon bareback, haha ja tog, laters.
wordquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe donkerder de rum, hoe lekkerder. Witte rum is idd niet te hachelen.
iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hnng verheug me nu al op beachparty's
En de NLSe man zat en nam het op ipv die vrouw te helpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:28 schreef Montelly het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wc_cafetaria_on.html
HIer hoer hier, voor jouw neus, waar is jouw man, hier kkhoer.
Haha typisch wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En de NLSe man zat en nam het op ipv die vrouw te helpen.
Wat Sap zegt, en tevens de racist kaart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En de NLSe man zat en nam het op ipv die vrouw te helpen.
Hier wordt kinderbescherming al bijgehaald als je je kind al boos aankijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las ook dat in bijvoorbeeld Marokko de opvoeding voor een deel gebeurt door anderen. Als je als kind op straat iets doet wat niet mag kreeg je ook gewoon een tik van je buurman. Maar in Nederland is dat niet zo en raken ze sneller ontspoord want de ouders zijn gewend aan dat soort collectieve opvoeden.
Zal wel iets zijn over alleenstaande vrouwen net als die asielzoekers die over vrouwen gingen plassen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Maar waarom zegt die kerel, waar is jou man hoer?
Wat bedoelt hij hiermee?[ afbeelding ] Fear heb jij daar heldere kijk op?
Ik wel vriend, heb al een globaal plan uitgestippeld voor 0-18 jaar. Details hangen nog even af van de uiteindelijke kenmerken van de kinderen.quote:
2 kinderen, nog nooit gejankt in een winkel. Orde tucht, rust en reinheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hahha idd die kinderbeschermingof mensen die verhaal gaan halen op school als het kind straf krijgt. Ik kreeg thuis gewoon nog een keer straf.
En ook van die Nederlandse yuppen die het kind maar zn gang laten gaan overal. Flikker op met dat stomme kind uit het restaurant als die niet stil kan zitten. En als hij in de supermarkt loopt te janken breng je hem gewoon thuis in plaats van dat rare gedrag aan te moedigen.
Zwedenquote:
Ik erger mij alleen kapot aan mensen die nooit gehoord hebben van sociotechniek en management by perkele, of mensen die 8 bananen tijdens kantooruren per dag eten en verder niets en vervolgens een uur lang op het toilet zitten te stinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:31 schreef Klokov het volgende:
Gewoon nieuwe baan zoeken als je werk zo slecht is dat het je aan een gevangenis doet denken. Haha ja tog Fathank en Faereor.
Kan jij die plan delen met ons? Zeker jaar 8-14 krav maga hoogste rank of je een dochter hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:06 schreef Klokov het volgende:
Ik wel vriend, heb al een globaal plan uitgestippeld voor 0-18 jaar. Details hangen nog even af van de uiteindelijke kenmerken van de kinderen.
Fear vind ik wel een betere verkrachting van mijn Fok naam. Alsof ik zo conservatief ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Maar waarom zegt die kerel, waar is jou man hoer?
Wat bedoelt hij hiermee?[ afbeelding ] Fear heb jij daar heldere kijk op?
Pfffff pussy dat je bent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha typisch wel ja
Maarja snap het wel als je iets doet staat er 5 minuten later 30 man voor je.
Ik heb van beide nog niet gehoord volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
Ik erger mij alleen kapot aan mensen die nooit gehoord hebben van sociotechniek en management by perkele, of mensen die 8 bananen tijdens kantooruren per dag eten en verder niets en vervolgens een uur lang op het toilet zitten te stinken.
Niet heel Nederland kan de volgende generatie elite-kinderen voortbrengenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
Kan jij die plan delen met ons? Zeker jaar 8-14 krav maga hoogste rank of je een dochter hebt?
Of MsMessyquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Beach het volgende:
misschien zit je vriend nu bovenop fripsl
Hij valt op volquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Beach het volgende:
misschien zit je vriend nu bovenop fripsl
Die is niet zo knap.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Of MsMessy
Die is ook in t buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |